HITNO - GORIVO u ULJU!

i pazi još na jednu stvar ..... možda bi bilo pametno izvaditi svjećice prije nego zaverglaš jer ako ti se napunio više od jednog cilindra, može se desiti da polomiš zupčanike anlasera i/ili zamajca jer je benzin nestišljivi fluid i klip ga ne može sabiti u kompresionom prostoru ... ;)
 
aurellie said:
Pipice nikakve nemam bio sam spojio na gravitaciju bez ičega.....

Jooooj..... daj si bar kupi onaj elektro ventil za gorivo... 100 kn košta.... mjenjaj ulje!!!! potopio si mašinu  :mrgreen:....
 
iberlauf  :misli: šta je to?
 
hvala  :mrgreen:
 
Joy Rider said:
KLE, GPZ, ER5, sve isti agregati (više manje) ali sistem napajanja gorivom isti. Keihin CV karburator, osjetljiv na "padove" i voli sasut gorivo u ulje (u kombinaciji slabijeg ventila na špinici i dotrajalih iglica na karbu i još ako je tank pun hehe eto belaja). Mjenjaj ulje obavezno, poslušaj BMW-a i redovno kontroliraj diafragmu špinice i onaj mali oring na klinu unutar nje. Ovo prim, res, on i off zanemar ionako to radi sve identičnu stvar, kad bi generalizirali i ne ulazili u polemike. Uglavnom mjenjaj ulje. Salio ti je iz čašica u karter....Što češ učiniti i kako, tvoja je stvar ali ovo ti je savjet iz prve ruke. Radim dugo sa tim mašinama i poznajem ih. Pogotovo Keihin i taj problem.... :mrgreen:

Baš prije par dana prijatelj na ER 5 zaboravio zatvorit špinicu, sutradan dosao do motora i osjetio da smrdi gorivo, ...puna mašina goriva...
Sad zatvara špinu!

 
maroje said:
Baš prije par dana prijatelj na ER 5 zaboravio zatvorit špinicu, sutradan dosao do motora i osjetio da smrdi gorivo, ...puna mašina goriva...
Sad zatvara špinu!

i nek promjeni iglice na karburatoru pod HITNO.  :mrgreen: :mrgreen:
 
Nichael_SM said:
zasto motori imaju toliko "iberlaufa"  ???
da je to tako lako da benzin ude u ulje  onda  bi bolje bilo da  opce ne rade motore.....dakle,ne BRINI nije nista.....nivo ulja ti se povecal jer ti se sve ulje vratilo natrag dolje jer nije sve ulje u karteru....kad se rastavlja masina koliko ide ulja nutra??? najmanje 0,5l vise!
zato ne brini,,,,,moj je motor svaki dan na podu i ako treba bacim ga i ostavim cijeli dan ,dignem i pali iz prve.....
zato sluze oni slaufici koji vire iz masine..... (y)
-ako nisam u pravu nek me neko ispravi.... :misli:
Lako tebi kad vozis KTM :D
 
strasilo said:
uzmeš malo tog ulje među prste i protrljaš između kažiprsta i palce i sve će ti biti jasno .. ;)

to što ti je u auspuhu gorivo, znači da ti je vjerovatno na jednom od cilindara ostao otvoren ispušni ventil, pa je vremenom napunilo cilindar i počelo preljevati u auspuh ...

ako ti se nivo ulja nije vidno podigao, ne mijenjaj ništa.... ;) ..... kad upališ motor, pusti ga u leru neka radi dok par puta ne upali i ne ugasi ventilator, i skini crijevo da ti iberlauf bude slobodan, odnosno protočan ..... ako se i desilo da ti je koja kap benzina otišla u karter, na ovaj način će ispariti..... a ako ga je bilo i malo više, točno ćeš vidjeti na iberlauf kad počne isparavati ... fićuka ko sudac na tekmi ...  :LOL: .... ali NIPOŠTO ga ne turiraj i ne tjeraj ga u crveno dok to ne napraviš ..  :mrgreen:

može li se dogodit da detoniraju te pare unutra da mi izbije još dihtung poklopca ventila ili tako nešto?  Kako ću vidjet na prstima ima li goriva? U granama je bila sila goriva, to sam očistio, cilindri su čisti, sve čisto sad samo ulje grrrr  :mrgreen:

Joy Rider gdje si našao elektro ventil za 100kn  :shock:
 
aurellie said:
može li se dogodit da detoniraju te pare unutra da mi izbije još dihtung poklopca ventila ili tako nešto?  Kako ću vidjet na prstima ima li goriva? U granama je bila sila goriva, to sam očistio, cilindri su čisti, sve čisto sad samo ulje grrrr  :mrgreen:
nema šanse, kompresija preslaba a temperatura preniska :wink:
 
aurellie said:
Joy Rider gdje si našao elektro ventil za 100kn  :shock:

ma onaj za aute, kod ugradnje plina moraš stavit i to...ima po auto shopovima kolko oćeš....

@icek
ima u fažani neki šta ugrađuje plin...lovato ili tako nešto
 
aurellie said:
može li se dogodit da detoniraju te pare unutra da mi izbije još dihtung poklopca ventila ili tako nešto?  Kako ću vidjet na prstima ima li goriva? U granama je bila sila goriva, to sam očistio, cilindri su čisti, sve čisto sad samo ulje grrrr  :mrgreen:

Joy Rider gdje si našao elektro ventil za 100kn  :shock:

nema ti šta detoniati ... ;) samo oslobodi iberlauf .. ;)

Ali to radiš na vlastitu odgovornost ...  (y)

a gorivo pod prstima se osjeti bez beda... hm.. teško za opisati, ali osjeti se da nije dovoljno masno i zavisno od količine goriva, jagodice ti ostanu suhe...
 
samo dobar njuh treba imati stras....treba razluciti miris goriva od mirisa uljnih para...sto i nije tesko..na kraju krajeva...ima karakteristican miris... 8)
 
bmw m 5 said:
Nitko nikoga ne plasi,samo gorivo u ulju  je jebena stvar. Nakon  voznje sa takvim kokotelom u masini,stvarno ce mu trebati generalna. Ja sam  imao prilike vidjeti cilndre,karike i lezajeve radilice nakon voznje takvim uljem. Vi ocito niste...
potpisujem (y)
 
Ja sam isto napravio grešku kad sam parkirao motor za zimu,šupao sam po česmi i nalilo mi se puna mašina goriva,puno kućište zračnog filtera,pišalo na sve strane,bio sam ga upalio što nije nimalo dobro,valjda mu nije niš bilo,još ga nisam promijenio a ni to nije dobro kad ima goriva u mašini,nagriza svašta nešto!
 
bmw m 5 said:
samo dobar njuh treba imati stras....treba razluciti miris goriva od mirisa uljnih para...sto i nije tesko..na kraju krajeva...ima karakteristican miris... 8)

i jedna i druga metoda zahtjeva nekakvo iskustvo ...  :mrgreen: ... oni koji ga imaju, znaju koristiti obije metode, oni koji ga nemaju, neka se obrate onima koji imaju ...  :mrgreen:
 
strasilo said:
a gorivo pod prstima se osjeti bez beda... hm.. teško za opisati, ali osjeti se da nije dovoljno masno i zavisno od količine goriva, jagodice ti ostanu suhe...

razlika je poprilična pod prstima, i onda sam izlio pola čaše van i u drugu čašu čisto ulje, i ovo iz motora je puno, puno tečnije i manje klizavo.  Ukratko, izlio sam ulje van i sad treba čekat neke nofčeke da bih palio motor  :(
 
ne znam jeli pametno da izlijem i ja svoje ulje pa da budem bez njega(bez paljenja naravno)nego da bude ovo pomiješano sa bar litar goriva a možda i više :misli: