HITNO - GORIVO u ULJU!

bmw m 5 said:
Ja bih ti savjetovao da promijenis ulje ! Jer pri  padu motora gorivo koje se nalazi u časici karburatora bez problema moze kroz otvoreni usisni ventil uci u kompresioni prostor,a zatim i kroz stijenku cilindra i u karter.Medutim savjetovao bih ti da kontroliras i vakumsku špinu dovoda goriva,jer membrana zna crknuti,pa ako jos zataji i iglica nivoa goriva u časici karburatora gorivu lagano curi u cilindre. I jos nesto...cesta voznja na kratkim relacijama,doko se jos motor ne uspije zagrijati moze biti razlog dizanja nivoa ulja,jer gorivo se talozi na hladnimj stijenkama cilindara,te tako kondezirano zavrsava u karteru... 

ma dajte ljudi...!
najbolje da odes na generalku
:palacdolje:
 
clox said:
ma dajte ljudi...!
najbolje da odes na generalku
:palacdolje:

Dobro si rekao :rofl:

Pa nemoje čovjeka plašit bezveze, samo vozi  (y)
A ako hočeš čuti to od stručnjaka nazovi PRObike Čakovec najbolji ovlašteni Kawasaki servis  (y)
 
Nitko nikoga ne plasi,samo gorivo u ulju  je jebena stvar. Nakon  voznje sa takvim kokotelom u masini,stvarno ce mu trebati generalna. Ja sam  imao prilike vidjeti cilndre,karike i lezajeve radilice nakon voznje takvim uljem. Vi ocito niste...
 
bmw m 5 said:
Nitko nikoga ne plasi,samo gorivo u ulju  je jebena stvar. Nakon  voznje sa takvim kokotelom u masini,stvarno ce mu trebati generalna. Ja sam  imao prilike vidjeti cilndre,karike i lezajeve radilice nakon voznje takvim uljem. Vi ocito niste...

A valjda ja sudim prema Hondi. Ja se vozim se benzinom u karteru, i bez ulja i svakako pa funkcionira  8).

Gle onda promijeni to ulje i mirno češ spavati  (y)
 
BikesRule said:
A valjda ja sudim prema Hondi. Ja se vozim se benzinom u karteru, i bez ulja i svakako pa funkcionira  8).

Gle onda promijeni to ulje i mirno češ spavati  (y)


Ma zašto da mijenja ulje?

Pa ako mu je sa motorom sve u redu nije mu nikako ništa moglo uću u karter

:LOL:
 
bmw m 5 said:
Nitko nikoga ne plasi,samo gorivo u ulju  je jebena stvar. Nakon  voznje sa takvim kokotelom u masini,stvarno ce mu trebati generalna. Ja sam  imao prilike vidjeti cilndre,karike i lezajeve radilice nakon voznje takvim uljem. Vi ocito niste...

tvoj je motor druge vrste i ne ulazim u to jer ga ne poznajem
ljudi pricamo o KLEu, to je enduro motor koji je (u krajnjem
slucaju) predvidjen da pada, naginje se, glibi u blatu i vozi kroz vodu
u kratko, sve je u redu, a ako te to toliko muci, mijenjaj ono
sto ce te smiriti
 
Pivi said:
Ma zašto da mijenja ulje?

Pa ako mu je sa motorom sve u redu nije mu nikako ništa moglo uću u karter

:LOL:

Naveo sam par puta da netreba mijenjati ulje, ali on nece mirno spavati dok to ne napravi  :)
 
igi_st said:
sad sam se sjetio, čim sam podigao motor, stavio sam ga par sekundi na PRI da isteče to što je moralo isteć pa vratio na ON, možda sam tu pogriješio?

ma i ja bi najrađe mjenjao al sam mjenjao pred 100 km a jako sam u minusu s novcima trenutno (kupio motor pred 2 tjedna)... :-(


Evo ja ti mogu reci samo sigurnu stvar.

Pogresio si sto si stavio na PRI. Jedini slucaj kd stavis na PRI je kad ostanes bez goriva, a ne kad gorivo preljeva.

Misljenje oko problema; Vrlo tesko je moglo gorivo uci za tako mali vremenski period u karter. Zagri motor, ohladi pogledaj je li razina ulja kako je bila prije. Ako je ok, ako nije, odi i kupi comp 4 platis 210 kn i zamjeni ulje sam. Ostalo ne diraj nista. Ako nemas toliko, nazicaj od staraca, reci da se radi o zivotu i smrti.
 
gloginjaR said:
Meni je se jednom deslo kad su mi iglice puštale benzinu(preliva karburator)
tako da mi  se jednom desilo da nisam zatvoria špinu (dovod goriva)
i ujutro sam ga jedva upalia!  :shock: čak sam ga i vozia nekih 500met!!
kad sam kasnije pogleda prozorcić od ulja, ono ful puno!
da skratim!  :mrgreen: sigurno 2litre benge mi je ošlo u karter! "naj_vjerojatnije preko kutije filtera kroz liberlauF!  :x  :(
od tad redovno zatvaram pipu!  :mrgreen:
liberlauf,lieberdich
nemoj se ljutit
 
BikesRule said:
Dobro si rekao :rofl:

Pa nemoje čovjeka plašit bezveze, samo vozi  (y)
A ako hočeš čuti to od stručnjaka nazovi PRObike Čakovec najbolji ovlašteni Kawasaki servis  (y)
dobil je odgovor od PRObike-a.... :jesus:
 
Sip said:
Evo ja ti mogu reci samo sigurnu stvar.

Pogresio si sto si stavio na PRI. Jedini slucaj kd stavis na PRI je kad ostanes bez goriva, a ne kad gorivo preljeva.

Misljenje oko problema; Vrlo tesko je moglo gorivo uci za tako mali vremenski period u karter. Zagri motor, ohladi pogledaj je li razina ulja kako je bila prije. Ako je ok, ako nije, odi i kupi comp 4 platis 210 kn i zamjeni ulje sam. Ostalo ne diraj nista. Ako nemas toliko, nazicaj od staraca, reci da se radi o zivotu i smrti.
ako je s frgazerom sve u redu i u tako kratkom roku NEMA SANSE da gorivo ude u ulje.....makar on stavio na PRI frgazer zatvara dovod goriva ako je sve ok s njim!!!vec sam vam reko dodi do mene bacim motor dole s otvorenom bengom kasnije dodemo i pali iz prve,....
 
Ja dižem staru temu, sorry ljudi. Motor mi je 2 tjedna stajao jako nagnut prema naprijed pa neznam koliko su bile učinkoviti ventili na karbovima, a nemam nikakvu pipicu. Sad otvorim poklopac zupčanika paljenja i *čini* mi se da se čuje miris goriva, razina ulja je ista, pa nisam siguran. Ima li koji siguran način za prepoznat benzinu u ulju, osim da upalim šibicu... :mrgreen: kako sam sad ljut i nervozan jer sam na to zaboravio i eto ga na 300kn troška novog ulja  :palacdolje:
 
znam čovjeka kojem je bila puna mašina benge na banditu (neznam točno koja količina, ali znam da je bila velika), hvala bogu pa ju nije mogao upaliti, a nije da nije pokušavao, tak da šteta nije bila velika.. (y)
a što se mirisa tiče, meni je na yamahi ulje konstantno smrdilo po bengi i bilo full crno, čak sam se i raspitivao okolo zašto je to tako, ali svi su rekli da to tak mora biti i nek se vozim dalje
razina je bila okej, a ulje sam mijenjao svakih 3-4 tkm i nikad nikakvih problema
 
clox said:
tvoj je motor druge vrste i ne ulazim u to jer ga ne poznajem
ljudi pricamo o KLEu, to je enduro motor koji je (u krajnjem
slucaju) predvidjen da pada, naginje se, glibi u blatu i vozi kroz vodu
u kratko, sve je u redu, a ako te to toliko muci, mijenjaj ono
sto ce te smiriti

KLE, GPZ, ER5, sve isti agregati (više manje) ali sistem napajanja gorivom isti. Keihin CV karburator, osjetljiv na "padove" i voli sasut gorivo u ulje (u kombinaciji slabijeg ventila na špinici i dotrajalih iglica na karbu i još ako je tank pun hehe eto belaja). Mjenjaj ulje obavezno, poslušaj BMW-a i redovno kontroliraj diafragmu špinice i onaj mali oring na klinu unutar nje. Ovo prim, res, on i off zanemar ionako to radi sve identičnu stvar, kad bi generalizirali i ne ulazili u polemike. Uglavnom mjenjaj ulje. Salio ti je iz čašica u karter....Što češ učiniti i kako, tvoja je stvar ali ovo ti je savjet iz prve ruke. Radim dugo sa tim mašinama i poznajem ih. Pogotovo Keihin i taj problem.... :mrgreen:
 
aurellie said:
Ja dižem staru temu, sorry ljudi. Motor mi je 2 tjedna stajao jako nagnut prema naprijed pa neznam koliko su bile učinkoviti ventili na karbovima, a nemam nikakvu pipicu. Sad otvorim poklopac zupčanika paljenja i *čini* mi se da se čuje miris goriva, razina ulja je ista, pa nisam siguran. Ima li koji siguran način za prepoznat benzinu u ulju, osim da upalim šibicu... :mrgreen: kako sam sad ljut i nervozan jer sam na to zaboravio i eto ga na 300kn troška novog ulja  :palacdolje:
ako ti vakumska spina funkcionira..onda nemas straha. Ako je nivo ulja isti kao i prije..onda nema benzina u karteru. A osjetio bi po mirisu. Ispusti malo ulja u jednu posudu i pomirisi...a ujedno vidi i viskozitet..ako je vodenasto i mirisi na benzin...onda je moguce da je gorivo dospjelo u karter. Mada nis ne kosta promijeniti ulje sa obzirom da ti motor duze vremena stoji neaktivan...a i ko za sta je sve upalo u karter dok si sredjivao glavu...Upali ga nek provrti ulje...i zatim zamijeni fliter sa uljem. Kojih 300 kuna troska..kad si reko da sipas ulje castrol kao i za auto... :mrgreen:
 
ulje u motoru je svježe, zato mi i je bedara. Budem malo izlio pa ću vidjet jeli smrdi. Pipice nikakve nemam bio sam spojio na gravitaciju bez ičega zato se i dogodila pizdarija, naprijed nema kotača a zadnji kraj je visoko i onda iglice valjda nisu dobro čepile sve je bilo puno goriva auspuh sve. Sa tim iglicama uvijek jad, nikad neću zaboravit kad sam prekopao pola motora da bih našao žensku dlaku zbog koje nije dihtalo  :eek:hne: :eek:hne: :eek:hne: :LOL:
 
ako je tako....onda mijenjaj ulje....cim je i u auspuhu bilo goriva...Ustvari...vidjeti ces(pomirisati) i sam... :mrgreen:
 
joj kako mrzim kad moram vrijeme trošit na neke gluposti koje su se lako mogle izbjeć  :( :(
 
uzmeš malo tog ulje među prste i protrljaš između kažiprsta i palce i sve će ti biti jasno .. ;)

to što ti je u auspuhu gorivo, znači da ti je vjerovatno na jednom od cilindara ostao otvoren ispušni ventil, pa je vremenom napunilo cilindar i počelo preljevati u auspuh ...

ako ti se nivo ulja nije vidno podigao, ne mijenjaj ništa.... ;) ..... kad upališ motor, pusti ga u leru neka radi dok par puta ne upali i ne ugasi ventilator, i skini crijevo da ti iberlauf bude slobodan, odnosno protočan ..... ako se i desilo da ti je koja kap benzina otišla u karter, na ovaj način će ispariti..... a ako ga je bilo i malo više, točno ćeš vidjeti na iberlauf kad počne isparavati ... fićuka ko sudac na tekmi ...  :LOL: .... ali NIPOŠTO ga ne turiraj i ne tjeraj ga u crveno dok to ne napraviš ..  :mrgreen: