ako je ulje iste gradacije...onda je definitivno benzin u ulju....aurellie said:razlika je poprilična pod prstima, i onda sam izlio pola čaše van i u drugu čašu čisto ulje, i ovo iz motora je puno, puno tečnije i manje klizavo. Ukratko, izlio sam ulje van i sad treba čekat neke nofčeke da bih palio motor
ali si imao metalnu posudu za natocit ulje...u zadnjem dijelu motora...ili pak u ramu..kao hondaXL i NX modeli... 8)MOONSHIELD said:meni na yamahi ulje, čim sam nalio, drugi dan izgubili miris i boju ulja, pa nisam brinuo, motor je išao bez greške..i ide i dalje... doduše ona je imala suhi karter, pa je možda i do toga.. :misli:
da, u prednjem donjem dijelu, kao i svaki noviji xt (mt) reklo bi se, malo ispod kilerabmw m 5 said:ali si imao metalnu posudu za natocit ulje...u zadnjem dijelu motora...ili pak u ramu..kao hondaXL i NX modeli... 8)
U principu nije sve dok motor radi. Ako injektor curi dok je ugašen, to je druga stvar.Da malo skinem paucinu sa tme🫣
Dal je moguce da ulazi gorivo u karter ako nije dobro po desena smjesa? Injection, ne karbovi
ne bi trebalo biti moguće nikako.... bez obzira na smjesu... čak ni onu za palačinke...Da malo skinem paucinu sa tme🫣
Dal je moguce da ulazi gorivo u karter ako nije dobro po desena smjesa? Injection, ne karbovi
Pa da, kad nije bogata da ga hladi, kad nije prebogata da smrdi na auspuh, nego kad svjećica ne izlazi crna nego opranaJako puno prebogata
A može, naravno. Dizna koja ne zatvara, senzor koji brljavi, loša mapa, senzor koji ne brljavi, ali nešto ne valja negdje pa parametri nisu dobri, kompresija ko u trubi, ...gle, ne znam... neki motori jednostavno puštaju gorivo u karter, ako moguće postoje problemi oko toga, posebno je naglašeno u manualu...
a da bi dobivao toliko puno goriva preko ubrizgavanja? mislim da pol goriva ne bi izgorilo... nezz.. ja sam to samo jednom vidio i to na avionskom motoru (kad govorimo u kontekstu da radi probleme), a tu govorimo o daleko kompliciranijim uvjetima za karter i ulje kao takvo (a i motor općenito)..