HITNO - GORIVO u ULJU!

generalno na ovakve stvari je jedini i pravi savjet MIJENJAJTE ULJE ...  (y)

a to što bih ja to drugačije napravio na vlastitu odgovornost je drugi par opanaka...  :mrgreen:
 
aurellie said:
razlika je poprilična pod prstima, i onda sam izlio pola čaše van i u drugu čašu čisto ulje, i ovo iz motora je puno, puno tečnije i manje klizavo.  Ukratko, izlio sam ulje van i sad treba čekat neke nofčeke da bih palio motor  :(
ako je ulje iste gradacije...onda je definitivno benzin u ulju.... :(
 
ne samo da je iste gradacije nego je isto ulje, ostalo mi malo pa usporedio. Ma eto ga van, nije mi drago oprostit se od love za novo ulje ali bolje lova za to nego za kakve osjetljive ležaje... :D
 
meni na yamahi ulje, čim sam nalio, drugi dan izgubili miris i boju ulja, pa nisam brinuo, motor je išao bez greške..i ide i dalje... :) doduše ona je imala suhi karter, pa je možda i do toga.. :misli:
 
MOONSHIELD said:
meni na yamahi ulje, čim sam nalio, drugi dan izgubili miris i boju ulja, pa nisam brinuo, motor je išao bez greške..i ide i dalje... :) doduše ona je imala suhi karter, pa je možda i do toga.. :misli:
ali si imao metalnu posudu za natocit ulje...u zadnjem dijelu motora...ili pak u ramu..kao hondaXL i NX modeli... 8)
 
bmw m 5 said:
ali si imao metalnu posudu za natocit ulje...u zadnjem dijelu motora...ili pak u ramu..kao hondaXL i NX modeli... 8)
da, u prednjem donjem dijelu, kao i svaki noviji xt (mt) :) reklo bi se, malo ispod kilera
 
Zbog goriva u cilindrima  je bilo slučajeva da su se krivile i klipnjače jer vlasnik umisto da je skinuo svičice pa ispuhao motor,išao palit na guranje.Rezultat (njegovog experimenta i tvrdoglavosti )  je bio da motor ,posli toga ,nije radio kako triba a razlog je bio ,iskrivljena klipnjača.                           

Drugi simptomi goriva u ulju su ,nemiran ili nikakav rad motora na minimumu.Ukoliko se sumnja u to onda (ako je u manjim  količinama) se može izvaditi cjev iberlaufa van iz kutije filtera zraka i ako motor počne raditi kao prije , i držati normalan minimum  ,a iz iberlaufa izlazi para benzina, nema dvojbe.U oba slučaja bolje zamjeniti ulje nego imati problema  sa podmazivanjem a zna se što to donosi.             
 
ja danas izlio ulje(ako ga mogu tako nazvati),morao sam ga izlijevati od 2 puta jer je bilo točno 8 litara,ulja stane maksimalno 4,znači ostatak je bilo gorivo.skinuo filter i iz njega izlio gorivo pa sam ga ponovo vratio,usuo sam obično ulje za automobile  AGIP SINT 10W40 samo da ne stoji prazan,ne mislim ga vozati s ovim uljem,nek ga samo ima kada budem skidao svjećice pa ga malo gurao u 5-oj brzini,naravno bez paljenja!
 
Da malo skinem paucinu sa tme🫣
Dal je moguce da ulazi gorivo u karter ako nije dobro po desena smjesa? Injection, ne karbovi
 
Da malo skinem paucinu sa tme🫣
Dal je moguce da ulazi gorivo u karter ako nije dobro po desena smjesa? Injection, ne karbovi
ne bi trebalo biti moguće nikako.... bez obzira na smjesu... čak ni onu za palačinke...
 
Ako je jako puno prebogata smjesa, uljne karike će pomalo strugati mješavinu benzina i ulja koja će dospjeti u karter, a radi slabog podmazivanja će se povećati tolerancija između klipa (karika) i cilindra, blowby će narasti, prostor ispod klipova će biti pun smjese koja će se ukapljiti kad se sve ohladi.
Tako da - da, prebogata smjesa može uzrokovati povećan udio benzina u motornom ulju.

I kad je sve ispravno, na UOA se pronađe do 1% benzina u ulju, zavisno o eksploataciji, kako onda neće na neispravnom.
 
  • Like
Reactions: diesel power
gle, ne znam... neki motori jednostavno puštaju gorivo u karter, ako moguće postoje problemi oko toga, posebno je naglašeno u manualu...

a da bi dobivao toliko puno goriva preko ubrizgavanja? mislim da pol goriva ne bi izgorilo... nezz.. ja sam to samo jednom vidio i to na avionskom motoru (kad govorimo u kontekstu da radi probleme), a tu govorimo o daleko kompliciranijim uvjetima za karter i ulje kao takvo (a i motor općenito)..
 
Jako puno prebogata :mrgreen:
Pa da, kad nije bogata da ga hladi, kad nije prebogata da smrdi na auspuh, nego kad svjećica ne izlazi crna nego oprana :mrgreen:


gle, ne znam... neki motori jednostavno puštaju gorivo u karter, ako moguće postoje problemi oko toga, posebno je naglašeno u manualu...

a da bi dobivao toliko puno goriva preko ubrizgavanja? mislim da pol goriva ne bi izgorilo... nezz.. ja sam to samo jednom vidio i to na avionskom motoru (kad govorimo u kontekstu da radi probleme), a tu govorimo o daleko kompliciranijim uvjetima za karter i ulje kao takvo (a i motor općenito)..
A može, naravno. Dizna koja ne zatvara, senzor koji brljavi, loša mapa, senzor koji ne brljavi, ali nešto ne valja negdje pa parametri nisu dobri, kompresija ko u trubi, ...

Gornja granica za količinu benzina u ulju je 2-2.5 posto, tako da ne treba to biti litra goriva, dovoljno je jako malo da radi probleme.
Em smanjuje viskozitet i jebe po tlaku ulja, em nije lubrikant plus razjebava samo ulje i aditive.
 
  • Like
Reactions: StickyFingers
Kak se uopce krecu cijene podesavanja smjese? Meni je reko serviser da bi trebalo posto je otvoren auspuh i njusio ga je, ocito ima benzina. A opet makar znam da nije zdravo za masinu al mi je fora cut kad grglja na odredenim okretajima i malo puca na auspuh