HOMOLOGACIJA - PROMETNA DOZVOLA - AUSPUH ?

pikacu88 said:
Gato ja tako upisao da .
Bilo na tom kartonu od Slovenca i tako uveo motor i pri homologaciji automatski upisali auspuh bez dodatnih stavki ali pazi da eventualno netko ne zaboravi slucajno..

Hvala na info (y). Tako bi i trebalo biti, ali kod nas nikad nisi siguran. :mrgreen:

seki22 said:
Ako kod tebe primjene isti recept morat ces napravit atest
Ludo zar ne....ne postuju se pravila EU

Kao što rekoh, kod nas je sve moguće pa tako i atestiranje nečega što je već atestirano. :palacdolje:

 
Dobar dan ekipa.
Vjerovatno je neko napisa već temu o atestu auspuha ali eto napisat cu svoje iskustvo pa možda pomogne nekom.
Radi se o Tmax-u i Akrapović auspuh,ako nemate papire od vaseg auspuh tj. proizvođača odite na njihovu stranicu,nađite ECE papire za auspuh vašeg modela motora( na auspuhu tribaju pisat serijski brojevi u protivnom ako nema vjv nije za cestovnu upotrebu u tom slučaju ne znam kako i jeli moguće atestirat,možda probat ugravirat neke brojeve pa prevarit sistem :afro:).
Nakon toga se naručite u jednu od CVH ispitnih stanica u mom slučaju isa sam na kopilici u Splitu,tamo predate taj papir od auspuha,prometnu i osobnu.Barba usporedi brojeve na aupuhu i broj modela motora s brojevima na ECE papiru,ispiše u svom papiru neke podatke,poslika motor,meni nije mjerija buku i vidija da imam db killer nakon toga vas šalje na šalter di vi platit 262 kune te se vraćate barbi i on vam da vaš primjerak papira s kojim za dva dana odete na bilo koji tehnički,tamo date gospođi na šalteru taj papirte ona isprinta papir koji dođe iz ZG-a,šalje vas kontroloru on nesto gleda šavrlja te vas vraća opet gospođi i ona vam upiše u prometnu vaš auspuh i to bi bilo to
Ukupni trošak meni je 262 kune i potrošeno gorivo vozanja (y)

Veliki shoutout ekipi iz Yamahe Trogir,Seki s foruma za uputstva kako di i šta :021: 8) 
 
Drago mi je da san pomoga
Zato i forum sluzi
[emoji123][emoji123][emoji123][emoji123][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da ne otvaram novu temu nego pitam ovdje.
Imam situaciju i ne znam vise koga da zovem i pitam. Motor mi ne prolazi na tehnickom zbog auspuha.
Motor je prosao homologaciju kod uvoza, postoje fotografije, ali sam auspuh nije atestiran i ne prolazi.
Ima e oznaku, potvrdu od proizvodaca ne mogu iskopati nigdje, cini mi se da taj proizvodac ne postoji. Original je skoro nemoguce naci, vidio sam neke primjerke za 1500+ eura polovne na ebayu.

Dakle, Karlovac me rusi. Oroslavje, gdje je prosao zadnji tehnicki kaze da ne kuze zasto bi bio problem, da vide da je ovdje najnormalnije prosao, ima e oznaku i homologaciju kod uvoza. Zvao sam Split gdje je homologacija napravljena, proslijedili su fotografije stanici u Karlovac, oni kazu da to nema nikakve veze da moram imati papir. Zvao sam Veliku Goricu, isto kazu da ne moze samo sa oznakom, da mora biti papir.

Ne znam iskreno sto mi je dalje raditi. Sad je problem sto mi pise pad zbog auspuha, pa sve da izvadim probne i odem u Oroslavje, opet me ne mogu pustiti sa takvim, iako bi me pustili vjerojatno da sam odmah isao tamo.

Iskopao sam jedino ovo, ali mislim da to nije to?

Motor je CB 750 (RC42), 1997, auspuh je BSM Future exhaust, pise oznaka e4 1028 na njemu. Ako ima tko kakvu ideju, placam gajbu pive po izboru ako ideja prodje.
 
Da ne otvaram novu temu nego pitam ovdje.
Imam situaciju i ne znam vise koga da zovem i pitam. Motor mi ne prolazi na tehnickom zbog auspuha.
Motor je prosao homologaciju kod uvoza, postoje fotografije, ali sam auspuh nije atestiran i ne prolazi.
Ima e oznaku, potvrdu od proizvodaca ne mogu iskopati nigdje, cini mi se da taj proizvodac ne postoji. Original je skoro nemoguce naci, vidio sam neke primjerke za 1500+ eura polovne na ebayu.

Dakle, Karlovac me rusi. Oroslavje, gdje je prosao zadnji tehnicki kaze da ne kuze zasto bi bio problem, da vide da je ovdje najnormalnije prosao, ima e oznaku i homologaciju kod uvoza. Zvao sam Split gdje je homologacija napravljena, proslijedili su fotografije stanici u Karlovac, oni kazu da to nema nikakve veze da moram imati papir. Zvao sam Veliku Goricu, isto kazu da ne moze samo sa oznakom, da mora biti papir.

Ne znam iskreno sto mi je dalje raditi. Sad je problem sto mi pise pad zbog auspuha, pa sve da izvadim probne i odem u Oroslavje, opet me ne mogu pustiti sa takvim, iako bi me pustili vjerojatno da sam odmah isao tamo.

Iskopao sam jedino ovo, ali mislim da to nije to?

Motor je CB 750 (RC42), 1997, auspuh je BSM Future exhaust, pise oznaka e4 1028 na njemu. Ako ima tko kakvu ideju, placam gajbu pive po izboru ako ideja prodje.
Bok, probaj kontaktirati proizvođača direktno, cini mi se da bi ovo mogla biti web adresa...
Sretno!
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Jedino da nabaviš certifikat od proizvođača kako je kolega gore stavio link pa platiš atest i atestiras...

Ako ne moraš nac original auspuh a to je malo teze posto je motor star.

Vjerojatno Marving radi zamjenski auspuh s certifikatom.. mozes vidit na njihovoj stranici ali treba čekat mjesec,dva dok ti dođe auspuh.
 
Bok, probaj kontaktirati proizvođača direktno, cini mi se da bi ovo mogla biti web adresa...
Sretno!
Pokusao sam, nema odgovora. Iskreno mislim da vise ne rade.

Jedino da nabaviš certifikat od proizvođača kako je kolega gore stavio link pa platiš atest i atestiras...

Ako ne moraš nac original auspuh a to je malo teze posto je motor star.

Vjerojatno Marving radi zamjenski auspuh s certifikatom.. mozes vidit na njihovoj stranici ali treba čekat mjesec,dva dok ti dođe auspuh.
Pogledam Marving, hvala ti!
 
Kontaktiraj direktno CVH da ne lutaš, dobiti ćeš sigurno par savjeta što se može ili mora napraviti i koliko otprilike ta muzika košta. Možda čak i dobiješ odgovor da te nisu imali prava odbiti na stp-u, od stanice do stanice se različito tumači što je ok a što ne. Iz dosadašnjeg kontaktiranja mogu samo reći da su ljudi normalni i da ne traže dlaku u jajetu.
 
Kontaktiraj direktno CVH da ne lutaš, dobiti ćeš sigurno par savjeta što se može ili mora napraviti i koliko otprilike ta muzika košta. Možda čak i dobiješ odgovor da te nisu imali prava odbiti na stp-u, od stanice do stanice se različito tumači što je ok a što ne. Iz dosadašnjeg kontaktiranja mogu samo reći da su ljudi normalni i da ne traže dlaku u jajetu.
Ma jesam, kazu da bez papira sigurno nista.
Malo mi je blesavo jer pazi, cijeli motor je ovakav prosao homologaciju kod uvoza, fotografiran je sa tim auspuhom i nakon toga je dvaput prosao tehnicki.
I sad odjednom ne valja jer nema atesta.
 
Da li možeš odraditi homologaciju auspuha po nekim njihovim drugim propisima? Ljudi svašta homologiraju, od samogradnje autoprikolice do Renaulta 4 s 6 kotača, mevjerojatno mi je da nije moguće na 25 godina starom motoru za koji više nije dostupan originalni auspuh ugraditi neki drugi koji će bukom biti približan originalu. Treba malo plesati oko njih i osluškivati ritam muzike, uz malo takta možda nešto i izvučeš u svoju korist.
 
Da li možeš odraditi homologaciju auspuha po nekim njihovim drugim propisima? Ljudi svašta homologiraju, od samogradnje autoprikolice do Renaulta 4 s 6 kotača, mevjerojatno mi je da nije moguće na 25 godina starom motoru za koji više nije dostupan originalni auspuh ugraditi neki drugi koji će bukom biti približan originalu. Treba malo plesati oko njih i osluškivati ritam muzike, uz malo takta možda nešto i izvučeš u svoju korist.
Pokusavam. Stvarno sam probao kontaktirati sve moguce, svatko mi kaze drugacije. Ovi gdje je bio motor registriran 2g kazu da u Klc nisu normalni, da nema logike da se ne moze jer ima homologaciju sa fotografijama od uvoza, u Karlovcu pak kazu da ovi ne znaju svoj posao i da se ne moze, CVH kaze da se isto ne bi trebalo.
Nista, zvat CVH sutra, mozda dobijem nekog drugog, ne znam.