Honda Afrika Twin

krasno,čekamo "taj semering".....
pitanje : dali neko od vas ili znate da ima centralni nogar na svome motoru?
 
imam ga ja na svojoj,dodatna oprema Hepco&Becker i zlata vrijedi,vec sam pop...... zbog tog semeringa a ne zelim je takvu dok nije kompletirana slikati i staviti na forum.Nadam se da cu ga dobiti ovaj tjedan i da je konacno slozim do kraja i poslikam i stavim na forum :mrgreen: :D
Vec mi je puna kapa cekanja glupog semeringa. :x :x :x :x  :(

Vi svoje AT poslikali neke se griju uz kavu a moja tuguje jer joj fali glupi S E M E R I N G :x :?

s.
 
rocky6 said:
krasno,čekamo "taj semering".....
pitanje : dali neko od vas ili znate da ima centralni nogar na svome motoru?

Ja nemam, al bi ga rado nabavio. Mislim da je jako korisna stvar. No kod nas ga, mislim, nećemo moć nabavit. Vidio sam na e-bayu, cijene su od 50rabljeni - do nekih 150 novi. No kad pročitam negdi na koji se način realizira plaćanje na E-bay, dođe mi loše. Triba imat konjske živce za to.
Ako nađeš neki kanal za nabavku javi i ja san zainteresiran.

http://search-desc.ebay.de/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&satitle=honda+africa+twin&sacat=14780%26catref%3DC6&fts=2&sargn=-1%26saslc%3D3&sadis=200&fpos=Postleitza&sabfmts=1&fobfmt=1&saobfmts=insif&ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search
 
bravo polako,to je tako...kao trgovac znaš kada neide.ovaj put ti čekaš  :LOL:
šalim se ,sorry.

ma taj nogar nije nauka,to se napravi za kišni dan,trebao bih samo malo "prekopirat" duljinu i nagib i to je to.u garaži imam"štender" ali nekada zatreba  na putu?

ponovit ću pitanje,koliko po vašoj procjeni ima još AT-a u HR?
 
Baci oko na ovaj PDF, biće ti puno jasnije...

AT 750
http://www.hepco-becker.de/anbauanleitungen/505147.pdf

Inače, ovo ti bravo prodaje, Novema Nova zastupa Hepco & Becker...

(y)
 
Gle zlata vrijedi centralni stender,imam i ja zadnji stender pod vilicu ali centralni olaksava zivot poprilicno,pogotovo kad si na putu a treba staviti motor na centralni.

Nadam se da ce mi sutra stici semering da ga kompletiram,poigrao sam se i sa prijenosom stavio sam prednji zupcanik od Afama 17 zubaca(za 1 zub vise nego originalni) da smanjim broj obrtaja u 5 brzini ali nisam stigao isprobati zato jer kisa ne prestaje i fali mi znate vec sta.

Kako AT ima 5 brzina mislim da ce mi pasti broj obrtaja za cca 500-1000 obrtaja  sta ce malo smanjiti broj obrtaja i dignuti putnu brzinu( 100-150 km) posto se poprilicno brzo isalta do 5 i onda ide u obrtaje a sa time sam mislim napravio dosta dobru stvar

javit cu vam utiske kad probam u zivo

s.
 
Doomsday  (y) imaš :bananapivo:

kada je kolega kupio ovu sada moju afriku,tek dovezao,onda je imala  taj prednji lančanik,koliko se sjećam (probao sam ju prije 2 godine) bilo je negdje 800okr manje nego sada,daj molim te napiši na 5500 okr u petoj koliko ide sa tim prijenosom.e ako je to "to" bilježim se da ga kupim.ja sam mjenjao lanac i lančanike prije 2 mjeseca,žurilo mi se, čak smo razgovarali o tome,koštao je 230kn ali......
 
ma zupcanik ti je 183 kn ali mi reci ako hoces da ti ga narucim jer mi je uvoz u tijeku da ga mogu pokupiti, ali je necu moci probati dok je ne slozim i mene zivo interesira ali i ja sam misljenja da ce dobiti na voznosti posto snage ima a prijenos je kratak i odmah je na originalnom prijenosu isaltam do 5 a ovako cu sigurno spustiti obrtaje za 800 rpm kao sta kazes a to je njoj dosta sa 5500 na 4700 za putovanje znaci dosta.

s.
 
JURICA said:
Međimurje - 2 kom ( '94 i '98 ); Varaždin ( B.Trnovec ) - 1 kom '98 ; Koprivnica 1 kom ( '94 ); Ukoliko ima još neka me dopune . . . .
       
Dvije su u Varazdinu,jedna je moja 98  (y)
 
Pratim sve što pišete i prepoznajem svoja razmišljanja. Što se prednjeg zupčanika tiče, vidio sam i na e-bayu da se prodaju različite kombinacije prenosa. Ja bi isto rado produžio prenos, obzirom da se 98% vozim sam.

bravo said:
...
Kako AT ima 5 brzina mislim da ce mi pasti broj obrtaja za cca 500-1000 obrtaja  sta ce malo smanjiti broj obrtaja i dignuti putnu brzinu( 100-150 km) posto se poprilicno brzo isalta do 5 i onda ide u obrtaje a sa time sam mislim napravio dosta dobru stvar ...

Vjerovatno si mislio 10-15 km.

Znate li još neke kombinacije prenosa, možda se može dobiti više, možda tu nije kraj? Bravo, ako možeš naručiti i ja sam zainteresiran za jedan prednji zupčanik i javi na PM kako da to platim. Pošto si uvoznik i za Hepcko&becker, možeš li dobiti centralne nogare i po kojoj cijeni?
 
rocky6 said:
pozdrav, eto slike moga "krampa"
Nekaj mi je zapelo za oko kaj bi si i ja hocu nabaviti. Mrezicu na svjetlima-gde toga ima.
p.s.moja je istih boja ako dobro pamtim sreli smo se u Bukovcu,al sad ju planiram prespricati u mat crnu(nisam jos sa tim 100%). Sad imam i koznu navlaku koju niko nema u hrvatskoj(u boji motora).
Pozdrav svim ljubiteljima Africa!
 
Ja imam centralni stender SW Motech. Necu reci da je korisna stvar, nego neophodna. Malo mi je problem da dignem natovaren motor, a video sam jednu AT koja je imala, mislim Touratech, mnogo se lakse dizala, cak i pod punim teretom. Ono sto je dobro sa mojim stenderom, sto je motor jako dobro balansiran, tako da moze da se osloni i na zadnji i na prednji tocak.

Vizir sam zaboravio koji je, moram da pogledam opet. Nisam ga ja kupovao, bio je na motoru.


A da, zamalo da zaboravim, evo i moje motike  :mrgreen:
 
bravo- ne naručuj za mene,pričao sam sinoć sa bivšim vlasnikom moje At,koliko se sjeća ZADNJI lančanik je bio zub manji,ali to bi trebalo biti negdje kod mene pa moram potražiti.  :misli: kad nađem  javim,ako ne čekamo tebe.

koma 1 pozdrav, jesi ti uzeo bagster u zg od onog lika što sam ti rekao?
mrežica za svjetla-ako  nije uvjet neki "original" za to pitaj Brava, izmjeri promjer prednjeg svjetla ,odi u nekakve traktor djelove-trgovinu,pa traži nekakva radna svjetla ili maglenke sa tom mrežicom,ja sam tako kupio za 90kn od nekakvog  "ruskog "traktora .
motopub-moj sic je tapeciran pa se užasno kliže,našao sam u OTW katalogu navlaku za 29eu,hrapava ,  www.on2wheels.de ,(gledao sam katalog)
 
Evo u kratko

Mrezica od touratecha za AT
http://www.touratech.com/shops/001/product_info.php?cPath=3_33_242&products_id=575&osCsid=3cbd97afaeb76f59eaeaa096bd660ca0
62 Eur + dostava(nije moje narucujem preko frenda iz Njemacke salje busom) ja sam montirao vec na svoju ali ima i opcija sa od makrolona pa ako se neko odluci mogu mu rijesiti kao i za sebe

Afam prijenos

  model          god            referenca    korak br.clanaka orig.br.zuba  alternativa  orig.br.zuba    alternativa
XRV 750 A T  1993-2000 S 01077552 525 124     20606-16   15-16-17    10608-45     40-45-46

jedan zub od traga manje ne znaci puno,recimo 2 zuba otraga vise se ponasaju kao 1 zub naprijed manje.Tj 1 manje otraga mislim da je razlika zanemariva ali obavezno probaj pa javi rezultat.
Znaci sve je dobavljivo ko sta zeli neka mi na PP posalje da mu narucim narudzba ide ovaj tjedan isporuka tjedan nakon Milana sto se  tice zubcanika i lanaca.

Centralni nogar od H&B( touratech u ponudi ima od H&B)

1625 kn minus neki popust za nas ljubitelje AT

Narucio sam i bagster kod motori Grigic u boji rezervara e da i stigao mi je semering sad jurim po njega kod Markeza (y) :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :bananapivo: :bananapivo:

s.


 
hvala na "kratkom" i iscrpnom odgovoru.

dane- ako nije problem,može u 5 rečenica,ili više napiši koliko sada ima tvoja At,kakva je bila na putu?
 
bravo said:
Evo u kratko
Afam prijenos

  model          god            referenca    korak br.clanaka orig.br.zuba  alternativa  orig.br.zuba    alternativa
XRV 750 A T  1993-2000 S 01077552 525 124     20606-16   15-16-17    10608-45     40-45-46

Jesam je to dobro skužio iz tvojih podataka? Zadnji zupč. se nudi i u varijanti sa čak 5 zubaca manje ??
Koji bi tek to bio efekt za smanjenje broja okretaja  :misli:  Ako prednji jedan više smanjuje okretaje za oko 800 onda bi ova varijanta sa 5 manje nazad trebala smanjit okretaje za barem 1500 i krajnju brzinu podić i na 200. Ima li tu dovoljno snage i momenta za tako nešto?
Jel to moguće, il sam ja to krivo shvatio? Bravo, pomagaj, to zvuči predobro da bi bilo istinito. No mislim da bi u ovom slučaju bilo neminovno promjenit i lanac. Bravo pomagaj
 
dobar dio si dobro shvatio,po ovome sta vidim rijesilo bi se jako puno na broju rpm,a sta je dosta bitno sve ovo sta vidis znaci prednji postoji i dobavljivo u 15-16-17 i straznji  40-45-46

sto se tice lanca ako ide manji zubac potrebno je ili kracenje + nova spojnica (mada je to bacanje mulja u oci ako je star lanac vjerovatno se je razvukao) te bi bolje predlozio zamjenu i prednjeg i zadnjeg zupcanika sa lancom sa prijenosom po izboru,pa dok se ne pogodi idealan omjer mada mislim da cu sa 17-45 dobiti ono sta mi treba,smatram da  16-40/17-40 nije za nase ceste eventualno slavonija ali tu dolazi do pitanja lamela,federi i potisna ploca koja mora biti u glanc novom stanju da bi tu razliku u prijenosu kvalitetno odradivala.
Po meni odlicna opcija bi bilo 17-44 za nase prilika no vjerovatno se ne bi omjer poklopio dobro sa v2 agregatom jer bi ga inace imali u proizvodnji mada se moze naruciti

trebalo bi probati ali mislim da je za nase podneblje 17-45 idealno.

s.

 
koma-1 said:
Nekaj mi je zapelo za oko kaj bi si i ja hocu nabaviti. Mrezicu na svjetlima-gde toga ima.
p.s.moja je istih boja ako dobro pamtim sreli smo se u Bukovcu,al sad ju planiram prespricati u mat crnu(nisam jos sa tim 100%). Sad imam i koznu navlaku koju niko nema u hrvatskoj(u boji motora).
Pozdrav svim ljubiteljima Africa!
Bok,
jel možda nešt ovak ili drugačije :
 
bravo said:
dobar dio si dobro shvatio,po ovome sta vidim rijesilo bi se jako puno na broju rpm,a sta je dosta bitno sve ovo sta vidis znaci prednji postoji i dobavljivo u 15-16-17 i straznji  40-45-46

sto se tice lanca ako ide manji zubac potrebno je ili kracenje + nova spojnica (mada je to bacanje mulja u oci ako je star lanac vjerovatno se je razvukao) te bi bolje predlozio zamjenu i prednjeg i zadnjeg zupcanika sa lancom sa prijenosom po izboru,pa dok se ne pogodi idealan omjer mada mislim da cu sa 17-45 dobiti ono sta mi treba,smatram da  16-40/17-40 nije za nase ceste eventualno slavonija ali tu dolazi do pitanja lamela,federi i potisna ploca koja mora biti u glanc novom stanju da bi tu razliku u prijenosu kvalitetno odradivala.
Po meni odlicna opcija bi bilo 17-44 za nase prilika no vjerovatno se ne bi omjer poklopio dobro sa v2 agregatom jer bi ga inace imali u proizvodnji mada se moze naruciti

trebalo bi probati ali mislim da je za nase podneblje 17-45 idealno.
s.

17-40 nisam ni mislio, bilo bi to pretjerano produženo. Mislio sam jedno ili drugo, znači ili 17-45 ili predfnji original 16 a straga 40. Ako su podaci koje si napisao ponuđeni za ovaj motor, ne vidim razloga da to ne radi. MIslim da jedan prednji znči ptprilike 2-3 zadnaj zuba. Znači jedan više naprijed kao otprilike 2,5-3 manje nazad.
Prije sam imao KLR 650 pa sam otraga stavio 1 zub manje. Osjetilo se malo na rpm ali ne strašno. Dva bi bil puno bolje, no kavac nema dovoljno snage i momenta za te aeksperimente. Dok se kod Afrike još ima prostora za ekspretimentiranje.
Znači 5 zubi manje straga je jkao otprilike 1,5 ali ne baš kao puna dva više naprijed. vakako su to ponuđene opcije prema onom što si ti napisao. Zapravo bi najidelnije bilo da se u getribu doda još jedan prenos-6.