Honda CBF1000 2010

Evo stigla prinova
IMG_20240321_141315.jpg




Imam i jedno pitanje,nemam centralni nogar,a volio bih ga imati
Da li ima netko nekekav polovni ili ima netko nacrt ili nekeave mjere da ga sam odradim?
 
Rješenje je da se redovno mjenja ulje, da je nivo ulja kako treba, da se sva struja redovno servisira, što znači svaki džek otpojiti i očistiti kontakt sprejom barem na dve godine jednom.. i ne kupovati šrot statore i reglere!! Ja za četiri godine nisam imao problema sa strujom. Sam CBF je veliko potrošač, jer mu se često pale hladnjaci, jer se brzo ugrije, po gradu posebno , i onda vuče struju.. Imaju ljudi koji prave jake reglere, koji donekle rješavaju stvari, ali statori su najbolji orginal. Na novijem modelu SC 64 ne znam da li su riješili problematiku. Pričam za SC 58.
 
na sc64 2011. godišće skoro 90000km..... još su orginal sve žarulje osim za tablicu.....
nikad nisam ni jedan kontakt ničim pospreja.... crknuo prošlu stranicu stator (ali to je kod sc64 rijetkost) potrošio 1ipo akumulator (jednog sam nepotrebno zaminio kad je crka stator)..... sve ostalo od struje orginal i nikad dirano...... kod mene je digod 8 godina.... ima je nešto priko 10000km kad sam ga uzeo...... prominio auspuh, stavio kufer.... i jednom zgodom trosnuo, pa pokrpa plastike i zamini prednji koš( ni tada se nije razbila žarulja).......... vozi se po kiši, buri, snijegu.....
toči vozi i ne diraj......