Honda cbf600

Step said:
niti ja neznam....  :punk:

ma nemoj sizit  :mrgreen:

velim ti, pogledaj na kolko okretaja ti radi masina u ler gasu...dakle, zagrijan motor, stavi u ler i pogledaj...
mislim da si ler gas znas sam podesit...ak ti je ispod 900rpm, stavi na 900 il 1000 rpm...ja imam na 1000, i motor radi bez greske...
 
malo bedasto, ali zato služi forum i dobre duše na njemu..

motor je radio na 1000 i ja sam ga podignuo na 1100... nakon što se mašina zagrijala pokušao sam ga upaliti i sve je ok, prvih desetak paljenja je odmah upalio..  :cbanana:

e a ne bi ništa rekao da mi je to prvi motor... i da ih nisam sam rastavljao i slagao...  :nasilni:

pa ponekad kada dođeš u mrak, teba ti netko drugi da upali vatru  :vatrica:
 
evo još malo (nadam se) korisnih informacija:

normalno zvao ja servis, jer je motor još uvijek po garancijom, pa mi kaže serviser:

1. može se dogoditi i nije neobično kada je motor jako zagrijan, da nemože od prve bez gasa zapaliti, već mu se mora dati lagani gas da bi s otvorio dotok zraka i benzina (što odgovara mojem slučaju).

2. može se dogoditi i nije neobično da se motor nađe u praznom prostoru između dvije brzine ako vozač nije dovoljno dobro pritisnuo papučicu mjenjača (što odgovara mojem slučaju).

e sada ja neznam dali je to sve istina ili ne, a za sada mi ne preostaje nego da to smatram kao normalnu stvar jer je servis ne smatra kao grešku....
 
Ovo pod 2 si točno odgovorio. Malo energičnije pukni po mjenjaču ili (ako imaš naviku mijenjat prstima) dublje zavuci stopalo pod njega
 
tako je i kod mene,uvik moran palit s malo gasa,a upada mi je u ler kad san ga kupija,sad san navika i šalta se bez problema
 
Da li je netko skidao rep, da li je iz jednog komada skupa sa svjetlom ili necil ili se moze bezbolno skinuti i tablica ucvrstiti nekako drukcije?
 
poison said:
Da li je netko skidao rep, da li je iz jednog komada skupa sa svjetlom ili necil ili se moze bezbolno skinuti i tablica ucvrstiti nekako drukcije?

kolko sam primjetio, mislim da rep nije ovisan o zadnjem svjetlu...al ne uzimaj me za rijec...
 
evo malo i o servisu:

zvao sam Slovence u Trgomotu Krško i kažu za servis mi je potrebno 80 € (580 kuna)

a dok naši u na Jankomiru traže 870 kn...

- oboje imaju ovlaštenje za produžetak garancije
 
Step said:
evo malo i o servisu:

zvao sam Slovence u Trgomotu Krško i kažu za servis mi je potrebno 80 € (580 kuna)

a dok naši u na Jankomiru traže 870 kn...

- oboje imaju ovlaštenje za produžetak garancije


servisirati motor u Rutingu na Jankomiru neka ti bude zadnja opcija...... :palacdolje:
a zakaj ne odeš do Sekola i ne dogovoriš si servis??? :misli:
 
Ajmo par odgovora da budem siguran !

Kako vam se čini sjedalo za vozača i suvozača na  Honda cbf600N8 ?
 
Po mom skromnom mišljenju, kada bi bilo malo izdašnije podstavljeno i presvučeno nekim protukliznim materijalom, bilo bi idealno. 
 
RC said:
Po mom skromnom mišljenju, kada bi bilo malo izdašnije podstavljeno i presvučeno nekim protukliznim materijalom, bilo bi idealno. 
(y)moja bolja polovica stalno kliže na mene već sam lud od toga
 
Nas dvoje nemamo problema. :) Sjedalo je ok makar veli draga da voli skliznuti po koji put na mene ali samo onda kad se ja full priblizim rezervoaru.  :) Ima ko slucajno manual za CBF-a 500????  :misli:

Nemrem ga nigdje nac....  :(
 
Da se ja malo nadovezem na topic...Koje gume mi preporucate stavit gore (u opciji su Metzeler M3 ili Michelin Pilot Road 2) ?
Znam da te dvije gume ne spadaju u istu kategoriju,ali me zanimaju misljenja s obzirom na moj stil i navike u voznji. Naime, volim si autoputom skratit put, kad recimo idem u istru, a onda laganini po starim cestama...Volio bi koji put navratit u Marof na stazu, onako iz gusta.. E sad, koliko bi km M3 izdrzao, a koliko je Road 2 bolji u gripu od Road 1?  Tu i tamo bi se vozio u paru na neke vikend voznje..
Hvala

Lp

P.S. Motor ima preko 9000km i kocnice me sramote na semaforima sa svojim skripanjem. Ima li tome pomoci i da li je stvar u disku ili plocicama?
 
moj nije cbf već gsr, nešto jači i malo agresivniji, no možda ti pomognem. Ne znam kako ti voziš, no ja također volim skratiti put autocestom, ne divljam, ali volim potegnut. Stavio sam pilot road 2 i stvarno sam zadovoljan. Meni inaće gume dosta dugo drže. S ovima imam 9000 km i vjerovao ili ne, skoro su ko nove. Kako volim putovat i nije u pitanju staza, guma mi obično po sredini dobije onaj ravni dio. E, kod ove se ni ne nazire. Mislim da bu zdržala 20000 km. Grip....guma fenomenalno drži pravac. Prednja mi na mokrom nikada nije popustila ( dok orginal je). Čim sam ih stavio osjetio sam razliku. Sad imam još nekih 12000 km fore, ali opet ću staviti tu gumu. Kočnice.....vjerojatno ti je samo do pločica, ne i do diskova. To sam isto mjenjao (nakon 32000 bile dopola potrošene) i stavio (e sad en znam kak se piše) Carbon Lorane A3+.  Razlika je više nego očita. Grizu ko blesave i odlične su za moj stil vožnje.

Iskustva s drugim navedenim gumama nemam, ali nekak si mislim da ni neću imati dok na tržištu postoji pilot road 2, 3, 4, 5.... :mrgreen:
 
Chop said:
Da se ja malo nadovezem na topic...Koje gume mi preporucate stavit gore (u opciji su Metzeler M3 ili Michelin Pilot Road 2) ?
Znam da te dvije gume ne spadaju u istu kategoriju,ali me zanimaju misljenja s obzirom na moj stil i navike u voznji. Naime, volim si autoputom skratit put, kad recimo idem u istru, a onda laganini po starim cestama...Volio bi koji put navratit u Marof na stazu, onako iz gusta.. E sad, koliko bi km M3 izdrzao, a koliko je Road 2 bolji u gripu od Road 1?  Tu i tamo bi se vozio u paru na neke vikend voznje..
Hvala

Lp

P.S. Motor ima preko 9000km i kocnice me sramote na semaforima sa svojim skripanjem. Ima li tome pomoci i da li je stvar u disku ili plocicama?


Probaj Bridgestone BT 021 za to šta navodiš odlična guma, ima tvrđi središnji dio (manje se troši po autoputu) i mekše bokove. Ja do sada imao BT 020 ali ove su puno bolje.
 
Ovak, M3 je sport guma, a PR2 touring i razlika u trajnosti je vjerojatno dupla. Tu trebaš ti najbolje procjenit šta ti najviše odgovara.
Nemrem ti reć puno za PR2 iz iskustva, ali znam da je to prva dvokomponentna touring guma, znači u sredini tvrđa a na rubovima mekša smjesa. Na testu je ispao daleko najbolji na mokrom.... (ne znam jesam šta zaboravio)