Pinta 001 JA
Well-known member
Nekužim, sam ja to previdio sve ili korona ovo,ono........
Ili ću da tražim novog dilera ovo ni neš nebesko.....
Aj kak stvari stoje mislim da bumo nekaj smisliči za rujan.
Nekužim, sam ja to previdio sve ili korona ovo,ono........
Ili ću da tražim novog dilera ovo ni neš nebesko.....
Moja ti je preporuka od 2002 na dalje. Radi nekih sitnih, ali bitnih poboljšanja (regler na prvom mjestu). Max ti je fino napisao. XX je jednostavno dobar motor i ako nije imao vlasnika idiota koji ga je maltretirao pucanjem, dizanjem na zadnji (a da nezna dobro kak se to radi), turiranjem na mjestu ili ga pak nije održavao kako treba, sa njima nema probleba bez obzira na prijeđene kilometre. Osobno sam vjeran Xu od 1999te i nemam namjeru odustati od njega, nego samo dodavati uz njega druge motore (Honde).Bok ekipa, s obzirom da sam nakupio nekaj kilometara na prvom motorinu, zaključio sam da bi mi dobro došlo nekaj malo veće i jakše s obzirom da od zadnjih 5 voznji, 3 su bile u prosjeku 300km i puno je ugodnije imat nekaj između vjetra i glave...a i XX mi je teški rajc već dugo vremena...
Prvi motor sam kupovo razumom, a za sljedeći bi bio red da bude Honda, a o kultnosti ptice ne mora se pričat...
uglavnom, kupovao bi 99 li novije, a vas kolege, ovdje ili u p.m. bi zamolio neke opće info na kaj pripaziti, di/što gledati kad se kupuje XX, koji su neki specifični znakovi dobrog/lošeg motora itd. (malo sam čitkarao tu po forumu, možda je sve već napisano, ali nisam našao, a teško mi je delat i proučavat forum)
Isto tako, savjete tipa, GSX-R600 je bolji od svega ostalog i frend od mamine frendice je vozio XX-a zbog mog zdravlja zadržite za sebe
Hvalaaaaa....
A što sad voziš kad veliš da još imaš prvi motorin?
motor ti je težak, i onda mu još metneš one topčage od 20ak kilaTakođer, na mom je moonshield odradio nešto na instalaciji, a u servisu (Jukić) ih znam vidjeti s električnim gremlinima (3-4 u zadnje dvije godibe, što nije malo s obzirom na nevelik broj xx-ova u županiji).
Kad se odradi ovjes, skoro savršen motor. Skoro samo zbog velike težine (možda je to moj problem jer mi je drugi motor cbr1000rr 2008.).
Sve ovisi što želiš, težina se na njoj uvijek osjeti (barem na x11, a mislim da nije ništa drukčije na xxu), osobito npr. kad se moraš brzo prebacit u S zavoju. Na X11 je zadnji amortizer/opruga loš za svakog preko 90 Kg (na X11 mi je sag bio 6 cm sa original amortizerom), prednji kraj isto traži igru (ali to još nisam riješio). Mašina je svilena, a jaka. Obožavam je. Kočnice s CBS-om su jake i pouzdane. Ne treba puno razmišljati, sustav sam odradi dosta toga (kad mi je izletilo auto, opalio sam po prednjoj, a čuo sam i stražnju kako cvili, vjerojatno me CBS spasio od udarca). Traži malo privikavanje u graničnim situacijama kad ga usporediš s "klasičnim" kočnicama. Također, na mom je moonshield odradio nešto na instalaciji, a u servisu (Jukić) ih znam vidjeti s električnim gremlinima (3-4 u zadnje dvije godibe, što nije malo s obzirom na nevelik broj xx-ova u županiji).
Kad se odradi ovjes, skoro savršen motor. Skoro samo zbog velike težine (možda je to moj problem jer mi je drugi motor cbr1000rr 2008.).
motor ti je težak, i onda mu još metneš one topčage od 20ak kila
Ma mislim da mi neće takve stvari bit problem, prva stvar, perolaka sam kategorija (dobro, zadnje vrijeme napredujem prema poluteškoj, ali bože moj...) a drugo, vozim se penzionerski, ako negdje opalim, to je na ravnom i kroz duge zavoje... ne volim baš fizički zahtjevne vožnje...
A kaj se težine tiče, neću ga furat na poso svaki dan, tak da nebi trebala biti odlučujući faktor...
Izvadio sam katalizatore!
Onda je to to
A jebote ti uvijek nekakve bombe baciš, od kud sad erjedan... to na Hondinim stranicama ne pričamo, a i k tome, ne treba ju nam sponzoruše (čak ni one muške)nema takve, visina nebitna, ali erjedan il nijedan
Pa to se prvo radi na iksu to je prvi mod, inače je bajk skroz nevozan, nevozljiv. Ohlins TTX, Motec, TC i ABS i znam da ekipa iz Engleske kupuje RC213V-S i stavlja plastike i far od iksa, to je također dobra solucija za te neke boljke koje iks ima, npr. sa tom preradom dobiješ tu vršnu snagu, bolje hlađenje reglera i dobar ovjes, tako da razmisli o tome??
Javi šta si razmislio!
Hyosung 650, obični, naked... i ostat će u garaži za nedjeljom na kavu
očito si mladJe, je, svjestan sam (bar mislim) o čem se tu radi, zato sam i išo na ovoga prvo... Imo sam dosta susreta s motorima tokom života da znam da svaki bedak more sve vozit, al obično ne traje baše predugo i nema završetak iz bajke. Tješim se time da mi motor ima neku svrhu i da po tome biram, jbg, onda tu još malo te privrženosti i ikonografije i tak sam došao do ideje za XX-a. S obzirom da već sad znam kakva mi vožnja paše, on mi se čini kao sasvim logičan odabir.
Kaj se vilica tiče, malo sam pogledao po internetu, mislim da će to pričekati (samo da se zna, ova dvojica bisera me nisu obeshrabila xD), ako će uopće bit... Trebam probat prije nek kaj mjenjam, ali inače me vizualno ubijaju obične vilice, to je prvi razlog zašto bi mjenjo(i jedan od razloga zakaj nisam uzo Eficu ili XJ6)... Fala bogu, na XX-u se baš ne vide previše...