HONDA CBR 1100XX koliko nas ima

Bok ekipa, s obzirom da sam nakupio nekaj kilometara na prvom motorinu, zaključio sam da bi mi dobro došlo nekaj malo veće i jakše s obzirom da od zadnjih 5 voznji, 3 su bile u prosjeku 300km i puno je ugodnije imat nekaj između vjetra i glave...a i XX mi je teški rajc već dugo vremena...
Prvi motor sam kupovo razumom, a za sljedeći bi bio red da bude Honda, a o kultnosti ptice ne mora se pričat...

uglavnom, kupovao bi 99 li novije, a vas kolege, ovdje ili u p.m. bi zamolio neke opće info na kaj pripaziti, di/što gledati kad se kupuje XX, koji su neki specifični znakovi dobrog/lošeg motora itd. (malo sam čitkarao tu po forumu, možda je sve već napisano, ali nisam našao, a teško mi je delat i proučavat forum)

Isto tako, savjete tipa, GSX-R600 je bolji od svega ostalog i frend od mamine frendice je vozio XX-a zbog mog zdravlja zadržite za sebe :)

Hvalaaaaa....
Moja ti je preporuka od 2002 na dalje. Radi nekih sitnih, ali bitnih poboljšanja (regler na prvom mjestu). Max ti je fino napisao. XX je jednostavno dobar motor i ako nije imao vlasnika idiota koji ga je maltretirao pucanjem, dizanjem na zadnji (a da nezna dobro kak se to radi), turiranjem na mjestu ili ga pak nije održavao kako treba, sa njima nema probleba bez obzira na prijeđene kilometre. Osobno sam vjeran Xu od 1999te i nemam namjeru odustati od njega, nego samo dodavati uz njega druge motore (Honde:mrgreen::mrgreen::mrgreen:).


A što sad voziš kad veliš da još imaš prvi motorin?
 
  • Like
Reactions: lunjo
Sve ovisi što želiš, težina se na njoj uvijek osjeti (barem na x11, a mislim da nije ništa drukčije na xxu), osobito npr. kad se moraš brzo prebacit u S zavoju. Na X11 je zadnji amortizer/opruga loš za svakog preko 90 Kg (na X11 mi je sag bio 6 cm sa original amortizerom), prednji kraj isto traži igru (ali to još nisam riješio). Mašina je svilena, a jaka. Obožavam je. Kočnice s CBS-om su jake i pouzdane. Ne treba puno razmišljati, sustav sam odradi dosta toga (kad mi je izletilo auto, opalio sam po prednjoj, a čuo sam i stražnju kako cvili, vjerojatno me CBS spasio od udarca). Traži malo privikavanje u graničnim situacijama kad ga usporediš s "klasičnim" kočnicama. Također, na mom je moonshield odradio nešto na instalaciji, a u servisu (Jukić) ih znam vidjeti s električnim gremlinima (3-4 u zadnje dvije godibe, što nije malo s obzirom na nevelik broj xx-ova u županiji).

Kad se odradi ovjes, skoro savršen motor. Skoro samo zbog velike težine (možda je to moj problem jer mi je drugi motor cbr1000rr 2008.).
 
Također, na mom je moonshield odradio nešto na instalaciji, a u servisu (Jukić) ih znam vidjeti s električnim gremlinima (3-4 u zadnje dvije godibe, što nije malo s obzirom na nevelik broj xx-ova u županiji).

Kad se odradi ovjes, skoro savršen motor. Skoro samo zbog velike težine (možda je to moj problem jer mi je drugi motor cbr1000rr 2008.).
motor ti je težak, i onda mu još metneš one topčage od 20ak kila :mrgreen:

nisam ja po njemu ništa radio osim zadnje izmjene ulja, sve servise prije mi je odradio matija, kod mene je jedini problem bio dok motor nije htio upaliti iz čistog mira tijekom vožnje, nakon sat vremena drndanja na prikolici upalio je ko da ništa nije bilo tako da nismo mogli točno ustanoviti u čemu je problem, ali vjerojatno je bio loš kontakt na glavnom kabelu na kompjuteru, sve smo našpricali i nakon toga se nije ponovilo u idućih godinu i pol kako je motor bio kod mene, ali navodno je normalno da ti kontakti oksidiraju na tim motorima, a i realno, sve su to motori od 20ak godina, a većina ima i xxx tkm..
 
  • Haha
Reactions: Nero
Sve ovisi što želiš, težina se na njoj uvijek osjeti (barem na x11, a mislim da nije ništa drukčije na xxu), osobito npr. kad se moraš brzo prebacit u S zavoju. Na X11 je zadnji amortizer/opruga loš za svakog preko 90 Kg (na X11 mi je sag bio 6 cm sa original amortizerom), prednji kraj isto traži igru (ali to još nisam riješio). Mašina je svilena, a jaka. Obožavam je. Kočnice s CBS-om su jake i pouzdane. Ne treba puno razmišljati, sustav sam odradi dosta toga (kad mi je izletilo auto, opalio sam po prednjoj, a čuo sam i stražnju kako cvili, vjerojatno me CBS spasio od udarca). Traži malo privikavanje u graničnim situacijama kad ga usporediš s "klasičnim" kočnicama. Također, na mom je moonshield odradio nešto na instalaciji, a u servisu (Jukić) ih znam vidjeti s električnim gremlinima (3-4 u zadnje dvije godibe, što nije malo s obzirom na nevelik broj xx-ova u županiji).

Kad se odradi ovjes, skoro savršen motor. Skoro samo zbog velike težine (možda je to moj problem jer mi je drugi motor cbr1000rr 2008.).

Ma mislim da mi neće takve stvari bit problem, prva stvar, perolaka sam kategorija (dobro, zadnje vrijeme napredujem prema poluteškoj, ali bože moj...) a drugo, vozim se penzionerski, ako negdje opalim, to je na ravnom i kroz duge zavoje... ne volim baš fizički zahtjevne vožnje...

A kaj se težine tiče, neću ga furat na poso svaki dan, tak da nebi trebala biti odlučujući faktor...
 
motor ti je težak, i onda mu još metneš one topčage od 20ak kila :mrgreen:

Izvadio sam katalizatore! :D :D :D

Ma mislim da mi neće takve stvari bit problem, prva stvar, perolaka sam kategorija (dobro, zadnje vrijeme napredujem prema poluteškoj, ali bože moj...) a drugo, vozim se penzionerski, ako negdje opalim, to je na ravnom i kroz duge zavoje... ne volim baš fizički zahtjevne vožnje...

A kaj se težine tiče, neću ga furat na poso svaki dan, tak da nebi trebala biti odlučujući faktor...

Onda je to to
 
nema takve, visina nebitna, ali erjedan il nijedan :mrgreen:
A jebote ti uvijek nekakve bombe baciš, od kud sad erjedan... to na Hondinim stranicama ne pričamo, a i k tome, ne treba ju nam sponzoruše (čak ni one muške)

BTW, možda glupo pitanje, ali ima ko na forumu iskustva sa zamjenom vilica, tj preradom na upside-down?
 
Pa to se prvo radi na iksu to je prvi mod, inače je bajk skroz nevozan, nevozljiv. Ohlins TTX, Motec, TC i ABS i znam da ekipa iz Engleske kupuje RC213V-S i stavlja plastike i far od iksa, to je također dobra solucija za te neke boljke koje iks ima, npr. sa tom preradom dobiješ tu vršnu snagu, bolje hlađenje reglera i dobar ovjes, tako da razmisli o tome??

Javi šta si razmislio!
 
Pa to se prvo radi na iksu to je prvi mod, inače je bajk skroz nevozan, nevozljiv. Ohlins TTX, Motec, TC i ABS i znam da ekipa iz Engleske kupuje RC213V-S i stavlja plastike i far od iksa, to je također dobra solucija za te neke boljke koje iks ima, npr. sa tom preradom dobiješ tu vršnu snagu, bolje hlađenje reglera i dobar ovjes, tako da razmisli o tome??

Javi šta si razmislio!

a nakon tih modifikacija, da li onda iks bude nešto kao tuono factory, ali ovaj 1100, ne onaj 1000 ili je i dalje factory bolji?
 
  • Wow
Reactions: Riker
Da probamo i to
 

Attachments

  • 20200616_194520.jpg
    20200616_194520.jpg
    139.3 KB · Views: 106
  • Wow
Reactions: Riker
Hyosung 650, obični, naked... i ostat će u garaži za nedjeljom na kavu :)


Dobro. Bar nešto jer X nije baš motor za neiskusne. No ima i takvih koji kupe Xa kao prvi motor (jel tako Riker:mrgreen:) i ostanu u komadu, ali takvi moraju biti pametni (jel tako Riker). A onda nakon nekog vremena sljede prerade tipa Riker sa farovima od R ova ne nakede, vilocama od BMWa na R ove, sjedalima sa endura na turere itd:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Kaj se ovjesa tiće to se da posložiti i ne mora koštati ništa, a može biti i jako skupo. U vilicama je nekome dosta da promjeni ulje (stavi gušće npr), neko stavi druge federe, neko komplet vilice i mostove i amortizere na guvernalu . . . A otraga se malo treba poigrati sa onim što se nalazi na amortizeru, pa ako to nije dosta promjeniti amortizer za onakav kakav se misli da je dovoljno dobar.

Dodatna oprema u vidu komada je uvijek dobro došla i da se pronaći ako se dovoljno duboko kopa:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Riker
Je, je, svjestan sam (bar mislim) o čem se tu radi, zato sam i išo na ovoga prvo... Imo sam dosta susreta s motorima tokom života da znam da svaki bedak more sve vozit, al obično ne traje baše predugo i nema završetak iz bajke. Tješim se time da mi motor ima neku svrhu i da po tome biram, jbg, onda tu još malo te privrženosti i ikonografije i tak sam došao do ideje za XX-a. S obzirom da već sad znam kakva mi vožnja paše, on mi se čini kao sasvim logičan odabir.

Kaj se vilica tiče, malo sam pogledao po internetu, mislim da će to pričekati (samo da se zna, ova dvojica bisera me nisu obeshrabila xD), ako će uopće bit... Trebam probat prije nek kaj mjenjam, ali inače me vizualno ubijaju obične vilice, to je prvi razlog zašto bi mjenjo(i jedan od razloga zakaj nisam uzo Eficu ili XJ6)... Fala bogu, na XX-u se baš ne vide previše...
 
Je, je, svjestan sam (bar mislim) o čem se tu radi, zato sam i išo na ovoga prvo... Imo sam dosta susreta s motorima tokom života da znam da svaki bedak more sve vozit, al obično ne traje baše predugo i nema završetak iz bajke. Tješim se time da mi motor ima neku svrhu i da po tome biram, jbg, onda tu još malo te privrženosti i ikonografije i tak sam došao do ideje za XX-a. S obzirom da već sad znam kakva mi vožnja paše, on mi se čini kao sasvim logičan odabir.

Kaj se vilica tiče, malo sam pogledao po internetu, mislim da će to pričekati (samo da se zna, ova dvojica bisera me nisu obeshrabila xD), ako će uopće bit... Trebam probat prije nek kaj mjenjam, ali inače me vizualno ubijaju obične vilice, to je prvi razlog zašto bi mjenjo(i jedan od razloga zakaj nisam uzo Eficu ili XJ6)... Fala bogu, na XX-u se baš ne vide previše...
očito si mlad :mrgreen:
obični teleskopi na efici i xx-u šljakaju bolje nego usd na hornetu ili z750 (prvi primjeri koji su mi pali na pamet, ima ih još hrpu), serijski xx ima dobar ovjes i tu po meni nema potrebe za nikakvim preinakama za cestovnu vožnju, osim ako si nero :mrgreen: jednostavno se navikni ili uzmi zzr1400..
 
Mislim da nije do godina, imo sam na ponudi jednu eficu nedavno, i htio staroga vratit na motor, pokažem mu sliku i prva stvar koju je reko je bila "se mogu stavit upside down?"... Genetika bit će...

Al kažem, treba odradit 3-4 soma na njemu onda se o tome ide razmišljat...