Pinta 001 JA
Well-known member
Pregledaj spojeve (konektore) oko reglera i iz statora i rotora. Možda su klimavi i hrđavi pa te to zeza. To nije skupo, a može biti uzrok. Mene jednom davno na MZu jebala klimava stopica. Prekopao sam sve, pa i stopice oko reglera, 2 majstora tražila i nikako naći problem i onda je drugi majstor krenuo od početka i zajebavala je jedna na kontakt bravici. Stegnuta kombinirkama i problem rješen. Hoću reći, možda je uzrok što je riknuo sitnica. No ako je crko, crko je. Ja sam imao taj problem samo na prvom Xu. Prvi puta je viklan i radio je par mjeseci, drugi puta isto, treći put riknuo je u Londonu pa je stavljen zamjenski koji je radio nešto preko 2 godine, a onda je drugi vlasnik puknuo original i mislim da je taj i dan danas na motoru. Mislim da sam stavio oriđiđi nakon štomi je riknuo prvi puta da nebi poslje imao još problema, a i kad zbrojim 2 vilkanja i novi zamjenski te posel oko njihova skidanja i montiranja itd da bi me jeftinije izašlo da sam odmah puknuo novi original. Ali jbg skup je pa nisam htio davati lovu i ispalo je kako je ispalo.
Da mi se to danas desi išel bi odma na original što košta da košta.
Drugi X 147500 tkm nikad niš, a ni poslje kod drugog vlasnika mislim da nije bilo problema. Sad je kod trećeg koji je isto na forumu, ali on ga je nešto počeo picaniti i neznam u kakvom je sad stanju motor.
Treći 88400 tkm bez problema, a ovaj sad četvrti trenutno ima 36500 i još mu niti nije vrijeme za probleme
Da mi se to danas desi išel bi odma na original što košta da košta.
Drugi X 147500 tkm nikad niš, a ni poslje kod drugog vlasnika mislim da nije bilo problema. Sad je kod trećeg koji je isto na forumu, ali on ga je nešto počeo picaniti i neznam u kakvom je sad stanju motor.
Treći 88400 tkm bez problema, a ovaj sad četvrti trenutno ima 36500 i još mu niti nije vrijeme za probleme