zeljko1
New member
Dylan said:Nije ti to taj Saša!
Ops,
nisam ni skužio.
Ja mislio da je ovaj naš jedinstven i neponovljiv
Dylan said:Nije ti to taj Saša!
slična situacija je i kod npr. brembo pumpi koje se daju u serijskoj opremi na motorima, ne rade ni približno kao one što kupiš naknadno :x izgled isti a iznutra sve drugačijezeljko1 said:Probaj sve opcije. Nikad se ne zna.
Slušaj moje iskustvo:
Moj VTR iz 1998 je imao slabe kočnice. Promijenio sam ulje par puta, promjenio kočiona crijeva za čelična i na kraju stavio radijalnu pumpu Brembo 19 promjera. Mislio sam da je to sve. I ćorak, moj VTR ne koči i dalje. A bratov CBR kao lud! I moj prijatelj Tomica Grigić da prijedlog da zamijenim kočiona kliješta i stavim sa CBR-ke. Kako su naoko isti mislio sam da je to bez veze ideja. Ali sve sam drugo promjenio i novce nisam štedio. Poslušao sam ga, za probu me ništa ne košta. I stavimo mi kočiona kliješta sa CBR 900 RR koje su pasale u šeraf i čudo!!!!!
Par godina sam je vozio i bio oduševljen kočnicama. A prokleo sam ih tisuću puta do tada.
Iskustvo mog prijatelja Zdeslava Dumbovića sa Kawasakijem ZX10R je isto. Propada. Ja sam imao prošlogodišnji, a meni ne. Promjenio je on i pumpu i opletena crijeva i odzračio par puta. Bio pod garanciju par puta uzaludno. I kod Markeza i kod Zorića ali ona propada do kraja. Kako je ljubitelj Grobnika užasavao se dolaziti pred zagrebački sa ručicom do kraja. Promjenio je ulje, koči par puta super, pa onda opet do kraja. Koči ona, ali glup osjećaj za popizdit. Nije se dao nagovoriti za kalipere kao ni ja napočetku.
Zadnja kočnica je minimum tehničke ispravnosti motocikla ali i kulture vozača, i uvijek mora biti spremna, makar s njom ne kočio. Probaj sve, nemoj stati.
zeljko1 said:Iskustvo mog prijatelja Zdeslava Dumbovića sa Kawasakijem ZX10R je isto. Propada. Ja sam imao prošlogodišnji, a meni ne. Promjenio je on i pumpu i opletena crijeva i odzračio par puta. Bio pod garanciju par puta uzaludno. I kod Markeza i kod Zorića ali ona propada do kraja. Kako je ljubitelj Grobnika užasavao se dolaziti pred zagrebački sa ručicom do kraja. Promjenio je ulje, koči par puta super, pa onda opet do kraja. Koči ona, ali glup osjećaj za popizdit. Nije se dao nagovoriti za kalipere kao ni ja napočetku.
zeljko1 said:Iskustvo mog prijatelja Zdeslava Dumbovića sa Kawasakijem ZX10R je isto. Propada. Ja sam imao prošlogodišnji, a meni ne.
Vračaš se na Dukca jer ti se tamo za razliku od japanaca sve gasi :jesus: .mate said:Vidiš, baš čudno. Moj prijatelj Željko Puščenik iz MotoPulsa (slučajno imate isto ime) mi je posudio desetku na nekoliko dana. I kočnica je bila totalna katastrofa, nikad nešto gore nisam vidio. Tako da si ti zapravo vrlo sretan čovjek jer nisi imao problema s kočnicom, a bio je isto prošlogodišnji model kao tvoj, za razliku od Zdesovog, i kočnica je strašno propadala. 8)
Kad je već tema, baš mi se danas na japancu počele palit neke čudne lampice. To je sve goli kur.. i opet se vraćam na Dukca. aper:
Fireblade2 said:Moja je bila 92-o godište...
Tuono 06 said:...kaj je ovo, Broj jedan: Sjećam se? :jesus: :jesus: :jesus:
Ajmo: zašto Honda troši ulje? Zašto Tuno nema zadnju kočnicu? 8)
cosmic said:Meni prijatelj ima tuona 2006 god. sa istin problemom.Pomalo mi je nevjerovatno da fabrika nije pozvala sve vlasnike i ispravila tu gresku.
Nisam želia još i to komentirat .Vjerojatno je to onaj šta se preziva Ford :jesus:.mate said:Al se bar gasi sa stilom!
Fireblade, jel znaš ti tog Alana iz Splita kojeg Žac spominje? :twisted: