Honda INTEGRA 750

gvo said:
:no: :no: :no:
Sekta je blood in blood out. Cijeli život ćeš se okretati za sobom. :skriven: :skriven:
pusti ti price,početak nove kalendarske godine je blizu a samim time i nova članarina... Jeftinije ići na Hondu :mrgreen:



 
...  dobro izgleda integrica... steta šta nisu nekako rijesili i malo vise mista ispod sica...
 
¸a smeta li lanac umisto remena ? jer  bilo ih je na forumu koji su to  uzeli za manu  gileri gp 800  :mrgreen: ili je to sad OK kad je isto rješenje primjenila i honda ? podmazivanje lanca više nije problem  :cool:
 
ovde treba prilomit, ili ti treba mista ispod sica pa će ti to biti vodilja ili želiš tehnički dotjeran skut/motor pa ćeš razmislit o integri
niti jedan motor nema prostora ispod sica pa se opet kupuju
takav je kakav je...meni se sviđa
 
aprilliaaa said:
ovde treba prilomit, ili ti treba mista ispod sica pa će ti to biti vodilja ili želiš tehnički dotjeran skut/motor pa ćeš razmislit o integri
niti jedan motor nema prostora ispod sica pa se opet kupuju
takav je kakav je...meni se sviđa

(y)
 
aprilliaaa said:
ovde treba prilomit, ili ti treba mista ispod sica pa će ti to biti vodilja ili želiš tehnički dotjeran skut/motor pa ćeš razmislit o integri
niti jedan motor nema prostora ispod sica pa se opet kupuju
takav je kakav je...meni se sviđa
(y) (y)
 
kaže da su povećali tu rupu ispod sica, ima di slika? ili je to povećanje presmiješno za pokazat na slici :mrgreen:

ono, u jamahe bi to bila drastična prednost u odnosu na stari model



Srki
 
Da je razlika vrijedna spomena vikalo bi se o tome na
svim promo materijalima. Cak i da su 50% povecali,
opet je to malo, a vece realno tesko moze biti.

Nc700/750x ti imaju oko 20l storagea, doplatis DCT i
eto rjesenja. U onu rupu stane vecina kaciga.
 
Srki said:
kaže da su povećali tu rupu ispod sica, ima di slika? ili je to povećanje presmiješno za pokazat na slici :mrgreen:

ono, u jamahe bi to bila drastična prednost u odnosu na stari model



Srki
prije si mogel slip kupace stavit, sad stanu i bokserice  :LOL:
 
u it cijene  za osnovne boje 9090 €, a za S izvedbu 9190 €
povečanje u odnosu na prethodni model cca 400-500 €
 
Više snage i okretnog momenta cijelom rasponu okretaja motora, dulji omjer prijenosa 6% = višu maksimalna brzina (12km / h) i opuštenije mjenjanje brzina... U odnosu na ove promjene također se podigli režim limitatora, na 6.400 okr / min. Omjeri u zupčanicima prošireni su za 6% od 1. do 5. i 3% u 6. stupnju prijenosa.
 
Sve bolje i bolje.
Samo jos fali turbo (npr 75ks i 100Nm).
:mrgreen:
 
poćeli neki prvi testovi...o perfomansama samo da su se poboljšale...a u brojkama još ništa osim da ima 55 ks
 
daj apriliaaa kupi vise tu Hondu i onda samo redaj recke koliko si maxonja odero po magistrali...mislim da bi ti skuter bio sav saren od recki:mrgreen: