Honda INTEGRA 750

dizajn cijelog zadnjeg kraj nije mi lega
nisan vozio ali sam čuo a i vidio koliko je osjetljiv variomat što se tiće trajnosti tog sustava brzina i trajnosti rolla
bitna je razlika između funkcionalnosti ta dva različita sustava...na strani naravno zupčanika i duple spojke
voznost i ovo ostalo...ma daj :LOL:
uglavnom mana bi ostala iza
 
aprilliaaa said:
dizajn cijelog zadnjeg kraj nije mi lega
nisan vozio ali sam čuo a i vidio koliko je osjetljiv variomat što se tiće trajnosti tog sustava brzina i trajnosti rolla
bitna je razlika između funkcionalnosti ta dva različita sustava...na strani naravno zupčanika i duple spojke
voznost i ovo ostalo...ma daj :LOL:
uglavnom mana bi ostala iza
1. prva Mana u hrvata bila je moja (kad sam ju ja imao, nije je jos bilo u nijednom salonu)
2. s njom sam napravio cca 20-30tkm po suncu, kisi, ... uglavnom, to je napravljeno u jednoj sezoni
3. nakon mene, vozio ju je moj brat i napravio cca 5-10 tkm
4. nakon njega, kupio ju je njegov susjed (mislim negdje oko 2010godine) i vozi ju jos dan danas, svakodnevno na posao, vikendom, putovanja na GO
5. izjave tipa "cuo sam...", "od frenda frend ..." daju hebeni "znalci"
6. Mana je motocikl sa, sa ciklistikom motocikla (brembo kocnice, 2 diska za razliku od Honde, V2 masinom koja i koci masinom iako ima variomat, ...) a funkcionalnosti skutera (u osnovnoj postavci stane na nju vise stvari)
7. trkeljas bez veze o necemo o cemu nemas pojma, bez uvrede

kako ide Honda, ne znam jer ju nisam vozio (kao ni ti). da je odlicna, ne sumnjam, ovo sto sam pisao je nesto sto je ocito razlicito a u ovisnosti tko sta vise voli, to ce si i kupiti (mislim na motocikl ili skuter tip vozila)
 
Zapru said:
1. prva Mana u hrvata bila je moja (kad sam ju ja imao, nije je jos bilo u nijednom salonu)
2. s njom sam napravio cca 20-30tkm po suncu, kisi, ... uglavnom, to je napravljeno u jednoj sezoni
3. nakon mene, vozio ju je moj brat i napravio cca 5-10 tkm
4. nakon njega, kupio ju je njegov susjed (mislim negdje oko 2010godine) i vozi ju jos dan danas, svakodnevno na posao, vikendom, putovanja na GO
5. izjave tipa "cuo sam...", "od frenda frend ..." daju hebeni "znalci"
6. Mana je motocikl sa, sa ciklistikom motocikla (brembo kocnice, 2 diska za razliku od Honde, V2 masinom koja i koci masinom iako ima variomat, ...) a funkcionalnosti skutera (u osnovnoj postavci stane na nju vise stvari)
7. trkeljas bez veze o necemo o cemu nemas pojma, bez uvrede


kako ide Honda, ne znam jer ju nisam vozio (kao ni ti). da je odlicna, ne sumnjam, ovo sto sam pisao je nesto sto je ocito razlicito a u ovisnosti tko sta vise voli, to ce si i kupiti (mislim na motocikl ili skuter tip vozila)
ubacija si se ovde u temu s manom i soliš...
ako do sada nisi shvatio tko i što je honda i što je dupla spojka nečeš nikad :shocked: :LOL: tako da soliš tamo u nekoj drugoj temi o mani
mogučnosti duple spojke i tog sustava na hondi su daleko iznad onih na mani u tehničkom i svakom drugom smislu
motor je tehnički daleko iznad onog iz mane...da sad ne elaboriran, a rezultira istom krajnom brzinom kao i 21 ks jača mana i dosta manjom potrošnjom od manine
je istina je integra nema brembo kočnice...pa šta, ima japanske :LOL:
trkeljaš ti, a nisi svijestan pa ti se oprašta :mrgreen: 8) :LOL: :afro: :shocked:

 
aprilliaaa said:
ubacija si se ovde u temu s manom i soliš...
ako do sada nisi shvatio tko i što je honda i što je dupla spojka nečeš nikad :shocked: :LOL: tako da soliš tamo u nekoj drugoj temi o mani
mogučnosti duple spojke i tog sustava na hondi su daleko iznad onih na mani u tehničkom i svakom drugom smislu
motor je tehnički daleko iznad onog iz mane...da sad ne elaboriran, a rezultira istom krajnom brzinom kao i 21 ks jača mana i dosta manjom potrošnjom od manine
je istina je integra nema brembo kočnice...pa šta, ima japanske :LOL:
trkeljaš ti, a nisi svijestan pa ti se oprašta :mrgreen: 8) :LOL: :afro: :shocked:
ne ubacujem ja nista, samo sam stavio usporedbu.
hmmm, mjenjac sa dvije spojke ....  :LOL: :LOL: dsg imam na autu, a koliko je to sofisticiran mehanizam, u slucaju kvara bolje da neznas :wink: narocito ako pricamo o servisiranju u HR. usporedba njihovih "mjenjaca" nema smisla jer su apsolutno razliciti i hondin je daleko napredniji pogotovo zato sto ga u tom smislu mana ni nema kao sto si sam rekao  :LOL:

vjerujem da ces mi objasniti i tehnicku superiornost tog motora tj masine u odnosu na maninu... valjda imas neki tehnicki detalj osim rekla - kazala jer sam zainteresiran za tu hondu
21ks vise i koja 100-tina ccm vise naravno da rezultira vecom potrosnjom, to i djeca u vrticu znaju

btw, zbog nekih sasvim, sasvim drugih stvari i razloga, sada da kupujem, kupio bih tu integru ali zbog skutera kao skutera i definitivno prije tmaxa ili srv-a

 
o superiornosti hondinog motora imaš na bilo kojoj stranici o integri...
ukratko maksimalno je pojednostavljen i smanjen broj pokretnih dijelova + cilindri su presvučeni s ...+ još par detalja = sve rezultira drastično malom potrošnjom u odnosu na slične kubikaže i smanjenim troškovima održavanja
zar nije superiornost da s 21 ks ima slične perfomanse kao mana!?
to što govoriš o nedaj Bože kvarenju...pa neznam što se tu može pokvariti prije, dva reda zapčanika u hondi (dupla spojka) ili variomat kojega stalno moraš čačkat i mjenjat rolle i dr.
jedan i drugi imaju elektroniku pa su tu na isto...samo moraš priznat japanska je kvalitetnija :LOL:
i još stvari tu se da uspoređivat i ne vidin što je od mane ispred integre :misli:
 
evo prvi post. Nije da se bas cesto ulogiram ali osjetio potrebu komentirati integru. Imam T-Maxa od 2008 i presao 40000 km i prije tri mjeseca kupio nc750x sa DCT-om.
Sve skupa Honda je super motor. Mjenjac je mozda dio koji mi se najvise svidja jer radi gotovo savrseno. Ciklistika je u redu, nema zamjerke i polozaj sjedenja jako udoban za duge relacije. Do sam presao 9000 km i bio u Alpama. Potrosnja manja od 4 litre sto je vise nego super. Medjutim ima veliku manu a to su kocnice. Jedan disk jednostavno nije dovoljan. U Alpama nizbrdo vec nakon tri zavoja sam osjetio kako kocnice vise nisu na nivou i tako uz dosta opreza do doli. I bas me to razocaralo. Sad razmisljam promijeniti plocice, mozda i kociona crijeva ili sto se vec moze pa onda opet provati. I stvarno je falinga jer je motor dosta dobro pogodjen.
MAxa jos imam i kad su u pitanju kocnice i ciklistika u zavoju tu je superioran Hondi bez imalo sumnje. Pogotovo kocnice. Ali MAx-ov polozaj sjedenja je naravno skuteraski i tu je situacija kod Honde dosta bolja. Sad kome se sto svidja. Ali ova razlika u kocenju mi je fsascinantna.
 
eto a kad je seki devedest neke govorio da je jedan disk sprijeda na ovom cudu teski promasaj,svi su se smijali i govorili da nema pojma...  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Baš me zanimao ovakav jedan kratki osvrt jer nemam nikog tko vozi Integru. Jedan disk danas gotovo da nema smisla na ničem osim hard enduru i skuterima od 50 ccm. :mrgreen:
 
svakako da su dva diska pouzdanija...
a opet tu bi se moglo i o načinu vožnje, pa recimo s tmaxon da ideš nizbrdo tamo di si ti bija osta bi bez kočnica sigurno jer nemaš brzine i sve ti se svodi na kočnice, dok recimo s integrom i bez kočnica bi moga nizbrdo ako ne pretjeruješ s brzinom...
 
Pa nema tu previse filozofije. Svaki put kad sjednem na maxa uvijek se iznenadim koliko su kocnice bolje u svakom pogledu. Na Hondi se to donekle kompenzira mjenjacem, tj kad si u sport modu onda mozes manualno prebacivati u nizu i to je bas super. Kako sam rekao u prethodnom postu mijenjac tj DCT radi savrseno.
Medjutim u kocnice se iskreno ne mogu pouzdati na isti nacin kao na maxu. Mislim da je steta jer Honda je sve skupa jako dobro napravljena

Samo moje skromno misljenje na koje mislim da "imam pravo" jer vozim oba motora pa da ne bi bilo da navijam za neki
 
I samo "for the record" bio ja tamo i sa Maxom prije dvi godine i nisam ostao bez kocnica.(Djir u Alpe) .
Kazem sve ovo pisem jer mi je bas zao sto nisu stavili dva diska na Hondu jer bi bio super motor u toj klasi i u potpunosti kompletan proizvod pogotovo uzimajuci u obzir cijenu, potrosnju, DCT ABS i mali detalj koji je po meni vazan a to je da je napravljena u Japanu
 
Znači ni to što je prednji disk većeg promjera ne ulijeva povjerenje :(. Dobro za znati i čuti baš od vlasnika jer to je jedna od stvari koja me sve više odbija...(i na nc700 i na cb500x)
 
Ako je na Buellima (koji su i malo teži i malo jači) dovoljan jedan disk naprid, zašto bi to na Integri bija problem?  :misli:
 
Shepa said:
Ako je na Buellima (koji su i malo teži i malo jači) dovoljan jedan disk naprid, zašto bi to na Integri bija problem?  :misli:

Disk ka u kamiona.

Sent from my PAP3540DUO using Tapatalk 2

 
siguran san da je i ovaj jedan dovoljan, da nije bili bi več dodali koliko triba
kad san ga vozija, i to ne baš nježno, svršeno je kočija...reka bi nevjerojatno...u usporedbi sa mojin silver wingon...a s njin kočin evo več 87 tkm bez ikakvih problema i mogu reč samo hvalu...
nisan proba ali virujen da bi se svaki motor, baren ovi "obični", nakon 20-ak jakih kočenja dovele kočnice istih do propadanja
 
čovjek je vlasnik i govori iz iskustva a mi ostali laprdamo u prazno,ja ga probao 3 km ja ga vidio na slici a meni ga mama htjela kupiti i ostale sprehe...
 
milanche said:
čovjek je vlasnik i govori iz iskustva a mi ostali laprdamo u prazno,ja ga probao 3 km ja ga vidio na slici a meni ga mama htjela kupiti i ostale sprehe...
ma šta pričaš :misli: :mrgreen:
zna se kako češ dovest kočnice do pregrijavanja...da voziš i ludo kočiš ili da neznaš vozit pa stalno kočiš....di je tu filozofija
a siguran san da integrine kočnice ne možeš tek tako dovest do propadanja
pa šta seki, i ti voziš maxa pa to znači da si zakon u tom smislu :misli: :mrgreen: :jesus: moš mislit
i ovo "nemaš ga pa nemaš šta pričat" je besmislica
i tamo nizbrdo di se spušta lexmax ostaju bez kočnica i jači motori..., a bome se i on živ vratija :LOL:
 
Sve ovisi o stilu vožnje.
Kad san Sekiju minja pločice, prednje su bile ka iz dućana (ulje čisto ka sojino), a zadnje ka da je vozija s potegnutom ručnom (ulje ka mazut).

:neznam:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Kad volin kocit pandurski......
Uglavnom
Integra jel da.....
Jos uvik nula bodova
Jest da je Honda ali je totalno neprakticna.
Radije onda NC X(jese tako zove).Punokrvni motor a ima mista za stavit kacigu(tamo di dode rezervar)