Honda NT1100

Nc750 jesam,cb500x jesam, x adv nisam ali jesam novu forzu 750, dal' sad smijem pisati svoje mišljenje ili ne smijem ?
😀
piši brate šta hoćeš samo ne očekuj da se uvijek svi slažu sa tvojim mišljenjem, niti ja očekujem :mrgreen: (y)
vozači su tu da voze, a mozgovi u tvornicama da konstruiraju, vjerovatno iza svake cijene ima razlog, a kome je skupo uvijek može uzet npr. royal enfield i uštedit lovu
 
  • Like
Reactions: Dene
nije to direktna usporedba nego govorim da svaki nudi nešto za svoju cijenu, ono što se u toj cijeni očekuje
ako bude preko 16 000 eura onda se slažem, jer kod npr suzukija (GSX-S1000GT Travel Edition) dobiješ isto sve to za 15.200, osim dct-a

ovdje je sve u standard opremi i ne moraš doslovno ništa više kupovati, sjedi i putuj, službene cijene još nema nažalost
Nije sve u standardu..prvo dct doplatis..pa veci vizir pa treci kofer.pa hocu sjediste comforno..a maglenke obavezno moras doplatit pa onda idu krashbarovi, tank torba ..treba vidit ful koliko izadje I poredit recimo versus 1000 isto opremljen ..tu je to negdje..kobajagi povoljna cijena ono sipak
 
  • Like
Reactions: Dene
Treba je usporediti sa xr1000,ustvari ne treba,jer se ne može staviti u istu rečenicu,tko bi rekao a najbolja,top marka
Pitanje je koliko je XR1000 skuplji od NT1100……
Ovi ostali su lila cijena…..
 
  • Like
Reactions: Dene
Mislim da grijesis usporedujuci NT 1100 sa gorenavedenim motorima i skuterima
Usporedivat je triba sa Stromom 1050,Tracerom 900GT,Versysom 1000
I bojim se da u toj usporedbi gubi…..
Treba vidit krajnju cijenu ali…..
Neznan…..prednost je iskljucivo DCT….makni njega i j ne vidim svrhu kupovanja
Izgleda mi ljepše od sva tri navedena ali to je moje osobno mišljenje. Stvar je estetike a razlike u snazi su li-la.
 
Honda se ni ne trudi da putne motore napucava snagom. Mašine iz NCa i Africe su vođene idejom da budu rasterećene mašine radi duže trajnosti, manje potrošnje goriva i jeftinijeg održavanja. Oni koji traže putne motore za duža putovanja više im godi elastičnost mašine da u 6. ne moraju prebacivati u nižu i zavrtit mašinu u više obrtaje da bi dobili na ubrzanju. U Hondi je filozofija drugačija od ostalih i zato ima svoje kupce koji imaju potpuno druge potreba od toga da im motor ima najviše KS, i NC ima manje KS od konkurencije pa teško da ostane ne prodanih na kraju godine.
Slažem se da je prednji dio bio puno bolji da je urađen kao prototip CB1100X al i ovako ima dosta pozitivnih komentara. A i ako ne bude toliko uspješan model Hondi to nije neki problem može to izdurat. Ni CBF 1000 MK2, Crosstourer, Crossrunner, VFR1200F nisu nešto bili uspješni u prodaji kao novi ali se sad kao polovni dosta traže.

P. S.
Cijena manuelnog sa serijskom opremom bi trebala biti oko 14.500€
 
Last edited:
  • Like
Reactions: floyd and Luke
Honda se ne trudi ni RR R da napuca snagom:mrgreen::mrgreen:..zadnja Honda koja je bila jaca od konkurencije je XX...ujedno I zadnji dobar motor iz Honde...od tada nisu ni napravili nesto pored cega bi cojk stao I divio se
 
  • Like
Reactions: Dene
Honda se ne trudi ni RR R da napuca snagom:mrgreen::mrgreen:..zadnja Honda koja je bila jaca od konkurencije je XX...ujedno I zadnji dobar motor iz Honde...od tada nisu ni napravili nesto pored cega bi cojk stao I divio se
Pa ni ne trudi se da bude najjača, i od RR-R je sad jedino Superleggera jača po KS ostali su slabiji
 
Honda se ni ne trudi da putne motore napucava snagom. Mašine iz NCa i Africe su vođene idejom da budu rasterećene mašine radi duže trajnosti, manje potrošnje goriva i jeftinijeg održavanja. Oni koji traže putne motore za duža putovanja više im godi elastičnost mašine da u 6. ne moraju prebacivati u nižu i zavrtit mašinu u više obrtaje da bi dobili na ubrzanju. U Hondi je filozofija drugačija od ostalih i zato ima svoje kupce koji imaju potpuno druge potreba od toga da im motor ima najviše KS, i NC ima manje KS od konkurencije pa teško da ostane ne prodanih na kraju godine.
Slažem se da je prednji dio bio puno bolji da je urađen kao prototip CB1100X al i ovako ima dosta pozitivnih komentara. A i ako ne bude toliko uspješan model Hondi to nije neki problem može to izdurat. Ni CBF 1000 MK2, Crosstourer, Crossrunner, VFR1200F nisu nešto bili uspješni u prodaji kao novi ali se sad kao polovni dosta traže.

P. S.
Cijena manuelnog sa serijskom opremom bi trebala biti oko 14.500€

Meni se nakon pregleda par videa na youtube čak i sviđa. Je da dizajn nije nešto stani-pani ali kad se uzme u obzir za šta je taj motor namijenjen to nije ni bitno, neću ići paradirati na Grobnik s njim. To je motor za duga putovanja ( i u dvoje), položaj nogu na motoru je rasterećujući i za vozača i suvozača, vrlo bitna stvar kod dužih relacija, kako i položaj tijela. Ako je i zaštita od vjetra tako dobra kako kažu(to ne znam dok ne isprobam) onda je motor u opremi koja je prezentirana (tri kofera) idealan za putovanja a to mu je i namjena. Jedina zamjerka( moje žene) je da su bočni koferi malo ružni četvrtasti, mogli su tu malo bolje dizajnirati ali manje više nebitno. Moja jedina zamjerka je taj dvocilindraš, jednostavno volim više 4-cilindraše, i tu me za sada puno više privlači Suzuki s1000 GT iako bi uvijek rađe Hondu ali jednostavno u ovom momentu nemaju motora za mene.
 
  • Like
Reactions: cadjo
honda je oduvijek imala tu svoju filozofiju - manje snage, bolje vozne osobine, jeftinije održavanje, manja potrošnja, ali zadnjih 10ak godina je to otišlo u neke ekstreme, a to još može popušiti samo sredju i još par sličnih lickova kojima bi i 50 konja bilo previše..
meni je ovaj motor ružan i izgleda krajnje dosadno, ako je to nasljednik xx i vfr-a, onda je to po meni teški promašaj, ali meni više izgleda kao nasljednik dn01
 
honda je oduvijek imala tu svoju filozofiju - manje snage, bolje vozne osobine, jeftinije održavanje, manja potrošnja, ali zadnjih 10ak godina je to otišlo u neke ekstreme, a to još može popušiti samo sredju i još par sličnih lickova kojima bi i 50 konja bilo previše..
Je.
Ja sam se naslušao likova o snazi, super corsama i metz k3 gumama i onda dođe lik sa poderanim maxis gumama na nekoj sc57 i popiša ih.
Lako je vozit zavoje, za pravac treba snaga.
 
ja se nisam, takve izbjegavam u širokom luku, oduvijek
vozim prastare talijanske drloge na socijalnim slovenskim gumama, nemam interes nikome ništa dokazivati što se tiče mojih vozačkih (ne)sposobnosti
te lovačke priče o lokalnim superherojima koji s kle-om i dominatorom deru ekipu na s1000rr prodaj nekom drugom, ima ekipe koja cijedi kle-a i dominatora, a isto tako ima i retaja koji kupe m1000rr pa se voze max 100 km/h, ali takvi ionako kupuju motor samo zbog sela, instagrama i malog pimpeka

činjenica je da svi drugi uglavnom idu naprijed, osim možda suzukija, a honda već 10-15 godina radi 1 korak napred (tablet, elektronika), 3 koraka nazad (snaga, vozna svojstva, izgled)
 
  • Like
Reactions: Dene and leCo
Što honda radi ili ne radi, proda 17 milijuna dvokotača godišnje.
Ima budžet kao čitava Hrvatska.
Ali oni ne znaju što rade, a ti i gastrobajter znate.
 
od tih 17 milja, 16 u indiji, pakistanu i palestini
već smo zaključili da je honditis neizlječiv, ali od njega se ne umire, to je s obzirom na performanse motora naprosto nemoguće
ti si jedan od primjera
 
  • Like
Reactions: maRRin 06 and Dene
ja ni ne vozim hondu.

nt nosi oznaku kao i nt 700, njegov je nasljednik, postoji ljudi koji su nt 700 vozili i kojima ce porast na 1100 kubika biti ono sto su trazili.
recimo, to ispada kao njegovanje klijentele.
ti uzmes rsv u ofarbas u helo kiti i onda hoces diskutovat o nt 1100, daj zaobidji me.
 
Meni se nakon pregleda par videa na youtube čak i sviđa. Je da dizajn nije nešto stani-pani ali kad se uzme u obzir za šta je taj motor namijenjen to nije ni bitno, neću ići paradirati na Grobnik s njim. To je motor za duga putovanja ( i u dvoje), položaj nogu na motoru je rasterećujući i za vozača i suvozača, vrlo bitna stvar kod dužih relacija, kako i položaj tijela. Ako je i zaštita od vjetra tako dobra kako kažu(to ne znam dok ne isprobam) onda je motor u opremi koja je prezentirana (tri kofera) idealan za putovanja a to mu je i namjena. Jedina zamjerka( moje žene) je da su bočni koferi malo ružni četvrtasti, mogli su tu malo bolje dizajnirati ali manje više nebitno. Moja jedina zamjerka je taj dvocilindraš, jednostavno volim više 4-cilindraše, i tu me za sada puno više privlači Suzuki s1000 GT iako bi uvijek rađe Hondu ali jednostavno u ovom momentu nemaju motora za mene.
Vizir je podesiv + bočni deflektori vazduha tako da bi trebala biti odlična zaštita od vjetra. Koferi su im univerzalni za NC, X-ADV i NT taj neki adventure izgled. Na žalost dođu serijski pa će biti skupa verzija zamjeniti sa nekim Givi koferima.
Za mašinu ova 2 cilindra imaju dosta dobar odaziv u vožnji kad se doda gas, čini mi se čak jači negi na CBF, probaj neku Africu 1100.

honda je oduvijek imala tu svoju filozofiju - manje snage, bolje vozne osobine, jeftinije održavanje, manja potrošnja, ali zadnjih 10ak godina je to otišlo u neke ekstreme, a to još može popušiti samo sredju i još par sličnih lickova kojima bi i 50 konja bilo previše..
meni je ovaj motor ružan i izgleda krajnje dosadno, ako je to nasljednik xx i vfr-a, onda je to po meni teški promašaj, ali meni više izgleda kao nasljednik dn01
Po rezultatima prodaje Hondinih modela u svijetu ne bih rekao da su to samo pojedinci, za NT ćemo vidjeti. Da prave korake unazad odrazilo bi se na prodaju u svijetu. Za dizajn i meni djelimično leži ali iz dosadašnjeg iskustva njihovog dizajna i boja tek kad vidim u živo mogu reći objektivno jer koliko sam se puta do sad razočarao u neki izgled ili boju na slici i kad vidim motor ili tu boju totalno druga reakcija bude.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
ja ni ne vozim hondu.

nt nosi oznaku kao i nt 700, njegov je nasljednik, postoji ljudi koji su nt 700 vozili i kojima ce porast na 1100 kubika biti ono sto su trazili.
recimo, to ispada kao njegovanje klijentele.
ti uzmes rsv u ofarbas u helo kiti i onda hoces diskutovat o nt 1100, daj zaobidji me.
nema šanse, baš je zabavno podjebavati potkapacitiranog jadnika koji misli da je najpametniji u svemiru jer je pogledao sve jubito videe ikad
sladak si dok se uspjeniš 🥰
 
nije ovo tema za tebe, tema za tebe je kako poruzniti tehnicki neispravno vozilo.
to sam mislio.