HONDA SW-T400

Dali je SW-T400 po vama lider u klasi, ako se uzme u obzir sve tehničke karakteristike dole opisane?

  • Da

    Votes: 40 61.5%
  • Ne

    Votes: 25 38.5%

  • Total voters
    65
ovaj model tek se pojavio u dučanima.
pogledaj malo prezentaciju na filmiću i pročitaj zaključak cyberscootera u tekstu gdje je rječ o modelu (ti si njihov vanjski suradnik :mrgreen:).
uglavnom, jeidna u klasi ima motor s dva cilindra. kočnice su fenomenalne (makar ibio i jedan disk). i sve ostalo naj!

a evo san kopira:)
· CONCLUSIONI
Si tratta sicuramente di un bel prodotto, raffinato a livello progettuale, realizzato con grande cura fin nei particolari, piacevole da guidare, sicuro e ben frenato, solo un po' pesante nei movimenti da fermo, che il nuovo design ha reso più appetibile, in particolare al grande pubblico, mentre agli appassionati più attenti non saranno sfuggiti alcuni piccoli passi indietro e qualche occasione perduta per offrire un veicolo ancora più esclusivo.
Una piccola critica che mi sento di muovere, soprattutto a fronte del prezzo cresciuto di 600 Euro rispetto al SilverWing 400 e che in Honda giustificano con la crescita di valore dello Yen e sicuri delle caratteristiche superiori nei confronti della concorrenza, tanto da puntare chiaramente alla leadership del segmento.
 
aprilliaaa said:
ovaj model tek se pojavio u dučanima.
pogledaj malo prezentaciju na filmiću i pročitaj zaključak cyberscootera u tekstu gdje je rječ o modelu (ti si njihov vanjski suradnik :mrgreen:).
uglavnom, jeidna u klasi ima motor s dva cilindra. kočnice su fenomenalne (makar ibio i jedan disk). i sve ostalo naj!

a evo san kopira:)
· CONCLUSIONI
Si tratta sicuramente di un bel prodotto, raffinato a livello progettuale, realizzato con grande cura fin nei particolari, piacevole da guidare, sicuro e ben frenato, solo un po' pesante nei movimenti da fermo, che il nuovo design ha reso più appetibile, in particolare al grande pubblico, mentre agli appassionati più attenti non saranno sfuggiti alcuni piccoli passi indietro e qualche occasione perduta per offrire un veicolo ancora più esclusivo.
Una piccola critica che mi sento di muovere, soprattutto a fronte del prezzo cresciuto di 600 Euro rispetto al SilverWing 400 e che in Honda giustificano con la crescita di valore dello Yen e sicuri delle caratteristiche superiori nei confronti della concorrenza, tanto da puntare chiaramente alla leadership del segmento.

"Dobro kočenje" ti prevodiš kao "Fenomenalno kočenje"  :misli:

A zaboravio si prevesti, onaj dio "Zaljubljenici nisu previdjeli neke korake unazad koji su napravljeni na novom SW400 i nekoliko propuštenih prilika da se ovo vozilo napravi eskluzivnijim"


P.s. Meni je ružan u svim segmentima osim prednjeg svjetla, koje je očita kopija TMax-a
 
joke said:
Argumente dečki, argumente,....naravno, ukoliko ih imate.

šta je s tobon :misli:  zar nisu izneseni argumenti :misli: zar i ovi iz cyberscootera nisu reklji da je predvodnik klase :misli:
- najluksuzniji je
- jedini skut u klasi s dva cilindra i to kakva :wink:
- najudobniji
- najjači i najbrži
- najbolje vozne karakteristike

vjerojatno bi moga ovako naj svega što bi se dotaka o njemu :)
 
aprilliaaa said:
šta je s tobon :misli:  zar nisu izneseni argumenti :misli: zar i ovi iz cyberscootera nisu reklji da je predvodnik klase :misli:
- najluksuzniji je
- jedini skut u klasi s dva cilindra i to kakva :wink:
- najudobniji
- najjači i najbrži
- najbolje vozne karakteristike

vjerojatno bi moga ovako naj svega što bi se dotaka o njemu :)

Pa sigurno ali to do 400ccm. U usporedbi Burgmana 400, Majesty 400, X8 400 (i slični modeli)  i ovog SW 400 sigurno je najbolji bar po mome mišlenju.

Ali zašto baš uvjek dođe do takimičenja sa Tmaxom  :misli: To nemogu da razumijem  :(.
 
Kresimir-Ri said:
koja je cijena Honde SW 400 2009 smartass? Nema je na sluzbenom site-u!
smartass ti je mama

Nenad Selak  voditelj prodaje-motocikli  051/648-220

http://www.honda.hr/motocikli/sadrzaj.asp?idGrupaSadrzaj=FE2DDEAF-F727-4C97-A1CA-F0B4ADFE537B
:stupid:
 
fucking said:
Nenad Selak  voditelj prodaje-motocikli  051/648-220

http://www.honda.hr/motocikli/sadrzaj.asp?idGrupaSadrzaj=FE2DDEAF-F727-4C97-A1CA-F0B4ADFE537B
:stupid:
Imas li informaciju ili nemas? bez daljnjeg vrijeđanja  :jesus: (ja vise necu, vrijeđati  (y))
 
i ja isto neznan odakle vuče ove "argumente" :mrgreen:
pa jesi li ti vidija koliko mista ima ispod sica????? dvi integralne kacige stanu...kao i na starome kojega iman
 
moglis u ga malo više izmjeniti
malo mi dosadno izgleda
prednji kraj je totalno izgubio na prepoznatljivosti
težina mu nije vrlina
nadam se da je sjedalo sada ipak tvrđe - na prošlom modelu mi je djelovalo premekano
 
Kresimir-Ri said:
Imas li informaciju ili nemas? bez daljnjeg vrijeđanja  :jesus: (ja vise necu, vrijeđati  (y))
(y) nemam informaciju, svojedobno dok san razmišlja o kupovini novog sw-a 400, koji je tada izgleda gotovo identično ka i sw 600, također nije bilo navedene cijene pa san zva ove u ruting i rekli su mi da je cjena oko 55000 !?
nikad ga nisan kupija  :mrgreen:

virujen da je ovaj novi opet tu negdi....ili nije?? :neznam:
 
liberty said:
moglis u ga malo više izmjeniti
malo mi dosadno izgleda
prednji kraj je totalno izgubio na prepoznatljivosti
težina mu nije vrlina
nadam se da je sjedalo sada ipak tvrđe - na prošlom modelu mi je djelovalo premekano

izgled je subjektivan, a meni izgleda super
kad je rječ o sjedalu, to je jedan od najboljih detalja tog skutera. izvanredno je pronađena sredina tvrdoće, naslon se štela po duljini, suvozač ima fenomenalnu poziciju s naslonom i ručkama nadohvat ruke...izvrsno, nema te suvozačice koja neće reč da je najbolje.
http://www.youtube.com/watch?v=mKkbYE2ojkk
 
a ove šta kliknu u anketi ne, molija bi da napišu jedan valjani razlog zašto ne 8) ...osim subjektivnih doživljaja o lipoti i navijačkoj filozofiji.
 
aprilliaaa said:
a ove šta kliknu u anketi ne, molija bi da napišu jedan valjani razlog zašto ne 8) ...osim subjektivnih doživljaja o lipoti i navijačkoj filozofiji.
ma to ti klikaju djelatnici jedne splitske firme  :wink:
 
vrime će pokazat svoje...a ovaj skut je u klasi najbolji i najskuplji jer pruža najviše...pa to je prigušena 600-tica :wink: agragat je nepoderiv i ide do na kraj svita :) tko to poriće neznan šta bi mu reka :LOL: ..eeej!!! jedini u klasi s 2 cilindra i motor fixno na rami pričvršćen, a ne kao svi ostali da šeta s zadnim kolom i vilicom.
 
joke said:
TMax je spomenut zbog očitog slučaja upotrebe več poznatog designa dvostrukog prednjeg svjetla kod najnovijeg SW-a 400.
mislin da je ovo ipak malo starije od t-maxa... :LOL:

toliko o kopiranju dvostrukog svitla