HONDA SW-T400

Dali je SW-T400 po vama lider u klasi, ako se uzme u obzir sve tehničke karakteristike dole opisane?

  • Da

    Votes: 40 61.5%
  • Ne

    Votes: 25 38.5%

  • Total voters
    65
A šasija  :LOL:

172624_5756_big_Honda-SW-T400ym09-124.jpg
 
Evo lipe situacije, pvp je tema honda sw-t 400 molim te Joke nikoga ovdi ne zanima yamaha, nemože čovik ni napisati 2 riči o nekom skuteru odma napad sa yamahom, ma dajte ljudi molim vas!


lip skuter, meni u oko je upa zadnji kraj koji mi nije sia na prvi momenat, možda promjenim mišljenje kada ga vidim uživo.
 
Imao sam priliku vozit S-wing 150. Frend ga kupio lani, kad je jos bio pojedinacan uvoz. Dugo sam razmisljao o kupnji, al cisto zbog dizajna sam uzeo Nexus. Ta Honda je onda kostala 36000 kuna, a Nexus (300) 37500. Neke velike razlike u performansama nema, a duplo manje kubika. Jedino mi zadnji kraj nije legao.
Da je lani bilo SW400, danas bi ga vozio.
 
apriliatg said:
kada ga vidim uživo.

S obzirom na turističke rezulte Trogira mogao bi, a s obzirom na lager Honde HR iz 2008., sumnjam da češ ga vidjeti sa HR tablicama.
 
Pri početku utrka Maxi skuter kupa u italiji neosporni leader bio je SW600, tada nazvan i "Nosorog"(što se do danas zadržalo) jer je imao nacrtane oči na prednjoj masci, a maska mu šiljata u predjelu svijetla.
Caka je bila u jako dobroj podršci, te je u tom trenutku posramila Malossi, koji je organizirao kup, temeljen na samo dva vozil, Nexusu i TMaxu za koje je isporučivao kompletan kit.
Ali kao što SRAD na cromoto forumu kaže, s tim se izgubila čar jer je s jedne strane bio privatnik koji kupi kit u Malossia i ugradi ga na Nexus ili Max, a s druge strane poluslužbeni Hondin team sa odličnim vozačem
Sve ovo pišem jer su pri kraju sezone čak iz Honde i "zaprijetili" da če dogodine nastupiti sa SW400 jer im konkurencija nije do koljena.
Naravno, od toga ništa, jer su izgubili vozača koji je kao i Rossi bio ključna karika, a ne SW kao model.
Dakle, zaključak je, SW400 ne može se mjeriti sa Nexusom 500, a kamoli sa TMaxom.

Dakle, godina je bila 2005.
15.jpg
 
Tmax said:
Možda če sad i Italjani da razmisle o motoru sa dva cilindra i kod manje zapremine.

Ali SW je po mome mišlenju "grand tourer" a Tmax "sportski" skuter, pa opet nekako što je jednome + drugome -.

Dotakao si bit problema, cilindri određuju povečanje težine, a samim time i upotrebljivosti skutera.
Zaboravljate da je SW400 čak 10% teži od npr. Majestya, a svojevrsni vrh težine kod skutera je nekih 200 kg.
 
SW-u ne smeta tolika težina
izvanredno je izbalansiran i bezveze je uspoređivat bilo kojeg skut iz ove klase do 400
kad idemo put gori...najbliži mu je t-max za uspoređivati...iako su različitih filozofija...
iz prijašnjih godina je vidljivo kako se od u stvari turističkog skutera uz neznatne preinake da napraviti sportski skut. jednostavno je svestran
pogledaj joke samo moga :)
 
skuter je stvarno odlican,i odgovor je da (y)
jedino onaj 1 disk,ali sta je tu je. (y) (y)
 
aprilliaaa said:
- nebitan je broj diskova jer koči izvrsno
- aluminijska šasija može biti veči problem nego prednost...kad dođe do nedajbože oštečenja, a u spomenutom slučaju nema veze jer je razlika u perfomansama očita na strani SWa

zajedničko s t-maxom:
- broj cilindara
- motor fixno na okviru
- snaga slična
- max brzina slična

bolje od t-maxa:
- komfor i luksuz
- položaj sjedenja
- zaštita od vjetra
- prostor ispod sica
...

saznanje da voziš hondu...neprocjenjivo  (y)
 
aprilliaaa said:
nezna se još

kad se sazna
javite u temu cijenu te Honde
pa da ljudi znaju o kojim parametrima se ra di
jer kod nas je cijena SW novoga bila mnogo manje konkurentna nego u Italiji
a davat 10 tEUR za nešto što ima 400 ks, 26 ili koliko kw te bar 220 kg suhe težine - i nije dobra prođa
 
liberty said:
a davat 10 tEUR za nešto što ima 400 ks, 26 ili koliko kw te bar 220 kg suhe težine - i nije dobra prođa
honda africa twin 750 ima sa svim tekućinama oko 250 kg i 60 ks....misliš da je to loš motor??  :misli:
 
jedino broj 400 u nazivu stavlja taj skut u klasu 400, a stvarnost tj. ono što pruža taj skut je klasa iznad.
 
fucking said:
honda africa twin 750 ima sa svim tekućinama oko 250 kg i 60 ks....misliš da je to loš motor??  :misli:

ne ali za skuter je
i tu me nećeš uspjeti razuvjeriti
 
liberty said:
ne ali za skuter je
i tu me nećeš uspjeti razuvjeriti
pa valjda ovisi o tome ko bi i kako vozija taj skuter...mom starom sigurno nebi smetala ni tolika suha težina a još manje premalo konja.
naprotiv, dobro bi mu došlo manje force da mu slučajno nebi palo napamet ić nešto ludovat pod stare dane...a nije da se nije navoza motora  :mrgreen:
nekako san mišljenja da je na skuteru bitnije imat komfor, čiste postole, misto ispod sica i slično...
a kome je do konja, kupit će motor kako bog zapovida a ne skuter  (y)
 
suha težina  SW-a je 228 kg.
liberty, što zanči ta težina ako je: najjači, najbrži, najbolje vozne karakteristike itd.
pa to je prigušena 600-tica, jedino mi nije jasno gdje je uspio dobit 10 kila...pa se pitam jeli krivi navod o ovoj težini
 
aprilliaaa said:
suha težina  SW-a je 228 kg.
liberty, što zanči ta težina ako je: najjači, najbrži, najbolje vozne karakteristike itd.
pa to je prigušena 600-tica, jedino mi nije jasno gdje je uspio dobit 10 kila...pa se pitam jeli krivi navod o ovoj težini

ima san priliku gledat tipa kako vrti sw600 po rotoru kraj mercatora, ko da vozi jebeni R
 
evo u dvi godine koliko vozin SW 600, nisan ga ni falija...ovo se nekako poklopilo s ovim novim modelom
proša san 30000 km i bome nisan ga milova 8)  nikakvih problema, osim što imaju problema oni koji me vide u retrovizor :LOL:
http://www.youtube.com/watch?v=UuVtzkrUeL0&feature=PlayList&p=5524028BD8B5CF9A&index=0&playnext=1
 
meni skuter izgleda fenomenalno i kada bi gleda klasu 400 a cijena nebi extremno odskakala od konkurencije(govorim iskljucivo o japancima kao recimo x-max i forza x razlika od 12000kn je ipak malo previše) to bi bija moj izbor bez ikakvog razmišljanja , naravno Honda (y)