HONDA SW-T400

Dali je SW-T400 po vama lider u klasi, ako se uzme u obzir sve tehničke karakteristike dole opisane?

  • Da

    Votes: 40 61.5%
  • Ne

    Votes: 25 38.5%

  • Total voters
    65
aprilliaaa said:
suha težina  SW-a je 228 kg.
liberty, što zanči ta težina ako je: najjači, najbrži, najbolje vozne karakteristike itd.
pa to je prigušena 600-tica, jedino mi nije jasno gdje je uspio dobit 10 kila...pa se pitam jeli krivi navod o ovoj težini

bivši SW 400 nije na testu pobjeđivao konkurenciju
imao je pluseve i minuseve
negdje ga je pobjeđivao burgman a negdje majesty
već sam pisao o tome
ne vidim po ćemu bi redizajnirani SW bio bolji od bivšeg SW pa ću rado pričekati testove
kako bi me renomorane tsikovine možda uvjerile u suprotno
 
počimjen sumnjati u zdrav razum pojedinaca :mrgreen: :wink: ti si tu liberrty :jesus:
koncepcijski je SW daleko ispred tih navedenih...nemogu mu parirat u tehnici i voznim karakteristikama
eto liberty usporedi mi nešto što se da usporediti, a da nije nešto banalno?
 
aprilliaaa said:
počimjen sumnjati u zdrav razum pojedinaca :mrgreen: :wink: ti si tu liberrty :jesus:
koncepcijski je SW daleko ispred tih navedenih...nemogu mu parirat u tehnici i voznim karakteristikama
eto liberty usporedi mi nešto što se da usporediti, a da nije nešto banalno?

znači tvrdiš da mu majesty, burgman, Xevo iste kubikaže nisu konkurencija
dakle, Motociclismo, In moto i ini definitivno griješe što ih stavljaju u isti koš
ali si ti zato u pravu

ok, onda znam na ćemu sam ako si ti relevantan za usporedbu
nadam se da nemaš previše sljedbenika :jesus:
 
liberty said:
pa ću rado pričekati testove
kako bi me renomorane tsikovine možda uvjerile u suprotno
tekstovi u tiskovinama nerijetko ovise o "plavim kuvertama"  :mrgreen:
a i kad to nije tako, više puta san se uvjerija da nije baš sve crno-bilo kako oni napišu.

u konkretnom slučaju:
u svim testovima kawasakija kle 500 se svojedobno navodilo kako ima premekan prednji kraj ali nigdi nije napisano kako taj isti prednji kraj može kontrolirat zrakom u vilicama te ga učinit tvrđim od, recimo konkurencije (ako je ima).
isto tako, kle navodno ima loše kočnice (!?), istina ima, ali ništa lošije nego npr stari xt, dominator ili dr650 za koje se to baš i nije pisalo.
i osim toga taj isti kle se uvik etiketiralo ka motor za početnike za razliku od gore već spomenutih a odgovorno tvrdim da je apsolutno po svemu bolji od svih navedenih jer san ih sve ima.

možda je off ali poanta priče je da motor triba provozat a ne čitat textove u časopisima...NHF  :wink:

može tako, nedajbože, neki nadobudni novinar napisat kako je t-max bolji od sw-a...pa nećeš valjda tome virovat  :misli: :mrgreen:


joke poludi  :jesus:
 
aprilliaaa said:
daj usporedi mi nešto...motor možda? možda vozne osobine ili šta???

imaš na netu
ne da mi se prepisivati

nisam ih ja uspoređivao negi neki koji imaju višedesetljetnu tradiciju
ne semaforaše sa skuterima niti ne skidaju rekorde na dionicama od dućana do dućana

valjda znaju što pišu
 
liberty said:
imaš na netu
ne da mi se prepisivati

nisam ih ja uspoređivao negi neki koji imaju višedesetljetnu tradiciju
ne semaforaše sa skuterima niti ne skidaju rekorde na dionicama od dućana do dućana

valjda znaju što pišu

pa moraju je s nečim uspoređivati, eto ja bi je rađe uspoređia s t-maxon nego s njima, jer s maxom ima više dodirnih crta, a s potonjim samo broj 400.
 
test:

http://66.163.168.225/babelfish/translate_url_content?lp=fr_en&trurl=http%3A%2F%2Fwww.scooter-infos.com%2Fessai-1404-honda-sw-t400.html&.intl=us
 
Mislim da SW400 definitivno nije ista klasa kao T-Max što će uostalom i cijena kada jednom dođe na tržište izgledno pokazati (u Italiji SW400T dođe cca 200 eura više od Majesty-a).

S druge strane komentari određenih forumaša s poduljim stažem, koji su svakom loncu poklopac a ponajviše svim loncima koji ne dolaze iz Yamahe stvarno nemaju smisla.
 
GoranST said:
Mislim da SW400 definitivno nije ista klasa kao T-Max što će uostalom i cijena kada jednom dođe na tržište izgledno pokazati (u Italiji SW400T dođe cca 200 eura više od Majesty-a).

S druge strane komentari određenih forumaša s poduljim stažem, koji su svakom loncu poklopac a ponajviše svim loncima koji ne dolaze iz Yamahe stvarno nemaju smisla.
Ma nije bas samo 200 eura vise. :misli: SW T400 dodje 6990 eura sa ABS 7500 eura. Majesty 400 dodje 6490 a sa ABS-om 6990.
Znaci vise 500 eura. (y)
 
jedva čekam da vidim cijenu kod nas
pa kad opale 10 t EUR
onda ću se slatko nasmijati eventualnoj SW-ovoj superiornosti u klasi do 400 ccm
 
uspoređivati se može sve, a želin samo reč da SW-T400 ima više dodirnih točaka s maxom nego s ovima drugima.
tu nema veze cijena, nego tehničke karakteristike.

SW                                      t-max                                       drugi...
2 cilindra                             2 silindra                                  1 cilindar
motor fixno na okviru          motor fixno na okviru               motor šeta s vilicom
max brzina cca 160             max brzina cca 160                  max brzina <150 km/h
 
Kresimir-Ri said:
Ma nije bas samo 200 eura vise. :misli: SW T400 dodje 6990 eura sa ABS 7500 eura. Majesty 400 dodje 6490 a sa ABS-om 6990.
Znaci vise 500 eura. (y)
U cijeni Honde je kufer i nosac! (y)
 
liberty said:
jedva čekam da vidim cijenu kod nas
pa kad opale 10 t EUR
onda ću se slatko nasmijati eventualnoj SW-ovoj superiornosti u klasi do 400 ccm

cjena u nas nema veze s ovim o čemu mi pričamo.
italija je donekle mjerilo i cjena honde je neznatno veča od drugih u klasi 400, a pruža puno više.
ma daj liberty, reci iskreno bili najrađe od njih vozija hondu, nemislin sad na reklamu nego na ove teh. karakteristike...pa eto samo kad gledaš da jedina ima 2 cilindra i fix motor na okviru sve bi ti se dileme trebale raspršiti :wink:
 
aprilliaaa said:
cjena u nas nema veze s ovim o čemu mi pričamo.
italija je donekle mjerilo i cjena honde je neznatno veča od drugih u klasi 400, a pruža puno više.
ma daj liberty, reci iskreno bili najrađe od njih vozija hondu, nemislin sad na reklamu nego na ove teh. karakteristike...pa eto samo kad gledaš da jedina ima 2 cilindra i fix motor na okviru sve bi ti se dileme trebale raspršiti :wink:

ne znam bili išta vozio od skutera preko 50 tkn
slabo mi je davat takve iznose za skuter

a moje je mišljenje da ako je već SW onda nek bude onaj 600 a ne 400


a ti Jedi, gledaj svoja posla i ne kuri vatru bez veze
bilo je Yamahe i prije Joke
samo je on uslugu ponudio na mnogo većoj razini nego ostatak trgovaca
i to je za pohvalu a ne pokudu
a Joke sigurno ne utječe na moj izbor - jer onda ne bi vozio X9
 
Sta da kazem prije 2 dana sam poslao mail u Hondu Ruting za informacije o SW T400, (cijena, dostupnost, oprema) Nikakve povratne informacije nisam dobio! :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:  Toliko o uslužnosti!
 
Kresimir-Ri said:
U cijeni Honde je kufer i nosac! (y)

Da, s kuferom je jos tih 300 eura visa cijena, bez kufera je 6690/7200(ABS).  :wink:
 
Kresimir-Ri said:
Sta da kazem prije 2 dana sam poslao mail u Hondu Ruting za informacije o SW T400, (cijena, dostupnost, oprema) Nikakve povratne informacije nisam dobio! :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:  Toliko o uslužnosti!
dobit ćeš, bar su meni svaki put odgovorili  :neznam:
 
Kresimir-Ri said:
Sta da kazem prije 2 dana sam poslao mail u Hondu Ruting za informacije o SW T400, (cijena, dostupnost, oprema) Nikakve povratne informacije nisam dobio! :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:  Toliko o uslužnosti!

meni su ti odmah odgovorili
bili su jako ljubazni (y)