Vozim već drugi Varadero i zadovoljan sam :wink:
Puno km s oba i bitna mi je kvaliteta. Dosada me nisu iznevjerili.
Ako ciljaš polovnog uzmi 2003. ili noviji jer imaju 6. brzinu i ubrizgavanje, pa je potrošnja pri velikim brzinama (preko 150) puno manja (i do 2 litre na 100 km!).
Mana na modelu SD01 (99.-02.) je pumpa goriva koja je rješena pomoću platina :shock: i one odu na cca. 40000 km. U Hondi mijenjaju samo cijelu pumpu (200 eura). Postoji varijanta da pokrpaš platine ili da staviš elektroniku i izbaciš platine što je rješenje za uvijek.
Na SD01 zna riknuti i regler jer je ispod oplate pored sjedala i nema nikakvo hlađenje, a nema ni rebra na sebi.
SD02 (2003.-...) ima gel akumulator i treba paziti da se (preko zime) ne isprazni do kraja jer je nakon toga za smeće.
Na oba modela je mekan stražnji amortizer (bez obzira na mogučnost podešavanja), ali to dolazi do izražaja tek kad se jako pretjeruje na zavojitoj cesti ili kad je motor pretovaren.
Nadam se da te nisam uplašio. Motor je odličan za otići na kraj svijeta, za grad je dosta težak (iako nije problem).
Vrline su da je udoban, možeš ga natovariti za put (a da ne gubi na voznim svojstvima), ima kočnice da oči iskaču. Najveselije je iznenaditi ekipu koja misli de je trom i da neide u zavoj. U zavoju leži kao vlak bez obzira na rupe i lagano je korigirati putanju.