HONDA VARADERO1000

live-for-ride said:
hm...ja baš slušao komentare koji su govorili kako je on poprilično neudoban te da je na hornetu (2006) puuuno bolje.  :mrgreen: NO, i ta neudobnost je relativna. Netko tko je vozio neudobniji motor pa njega, ovaj je super...ili pak, ako mu je to prvi motor pa se naviknuo...

E a vidis meni je u prvom planu bia hornet i ispa mi je iz kombinacije cisto zato jer mi na prvu nikako nije lega dok svi kazu da im je puno udobniji  :misli: tako da je sve to od osobe do osobe
 
iluvatar said:
E a vidis meni je u prvom planu bia hornet i ispa mi je iz kombinacije cisto zato jer mi na prvu nikako nije lega dok svi kazu da im je puno udobniji  :misli: tako da je sve to od osobe do osobe

I meni je položaj sjedenja najbolje odgovarao na FZ6, uspoređivao sam sa Z750 i Hornetom 600 kad sam kupovao.


No, tema je Varadero, pa...
 
tomee said:
pa je linza prodal malog fazera i kupil varadera i preporodil se

I ja bi takav preporod kroz koju godinu  8)
 
Šta od opreme dolazi serijski sa Varaderom?
Koferi? Grijane ručke?

 
tomee said:
niš od navedenog

A kolika koštaju bočni koferi + grijane ručke, sve original?
Koliko je to + na cijenu samog "golog" motora? Kakvih 1000€, ili i više?
 
Rijetki su Varaderi sa oriđiđi koferima u HR. Zašto ne Givi, Kappa...?

Za originalne grijače ručki nisam ni čuo da postoje.
 
Ja sam na svog stavio sve od GIVI-a .crni veci vizir,crasheve,tri kofera.Postoje grijane rucke origigi,ali nesto papreno skupe.Gledao sam i to pa sam odustao.Ali uostalom sve original je preskupo kao i  kod svih motora.
 
Ma dobro, rekao sam oriđiđi, jer rasim usporedbu s npr. nekim putnim motorom koji to ima već sve u seriji (znam da nije ista klasa, ali konkretno Yamaha FJR), kako bi dobio predođbu o cijeni Varadera kad mu se to sve stavi, i koliko je onda na kraju jeftiniji od putne krstarice.

 
wbst said:
Ja sam na svog stavio sve od GIVI-a .crni veci vizir,crasheve,tri kofera.Postoje grijane rucke origigi,ali nesto papreno skupe.Gledao sam i to pa sam odustao.Ali uostalom sve original je preskupo kao i  kod svih motora.

I kod mene je sve Givi (koferi dobro trpe torturu).

Jedino neznam čiji su centralni nogari (montirani u dućanu).

smarty said:
Ma dobro, rekao sam oriđiđi, jer rasim usporedbu s npr. nekim putnim motorom koji to ima već sve u seriji (znam da nije ista klasa, ali konkretno Yamaha FJR), kako bi dobio predođbu o cijeni Varadera kad mu se to sve stavi, i koliko je onda na kraju jeftiniji od putne krstarice.

Ako se dobro sjećam 3 Givi kofera + nosači između 3500 i 4000 kn.
 
Super Jura said:
Ako se dobro sjećam 3 Givi kofera + nosači između 3500 i 4000 kn.

To je poštena cijena  (y)
 
imam čast  voziti tu beštiju.malo me mučila 6 brzina nekak mi je bila previše i dugo sam se navikaval na nju.jedina zamjerka je težina koja se osjeti kod guranja i u vožnji po polju,za to je transalp zakon, pohvale su skoro sve rečene.na tom se motoru stvarno čovjek osječa sigurno i jako močno.oprez zbog udobnosti morate pazit da vam suvozačica ne zaspi pogotovo ako imate kufer sa naslonom
 
smarty said:
Ma dobro, rekao sam oriđiđi, jer rasim usporedbu s npr. nekim putnim motorom koji to ima već sve u seriji (znam da nije ista klasa, ali konkretno Yamaha FJR), kako bi dobio predođbu o cijeni Varadera kad mu se to sve stavi, i koliko je onda na kraju jeftiniji od putne krstarice.
Mjesas kruske i jabuke.Bez uvrede.To su ti dva toliko razlicita motora da jedan s drugim nemaju apsolutno nikakve veze.Jedina im je slicnost sta oba  imaju dva kola... :mrgreen: Koliko znas ja imam Varu a najbolji mi prika upravo kupio FJR....tako da znam sto govorim.FJR je bez sumnje prekrasan motor da se razumimo.A sto se razlike cjene tice tu su ti stvari nekako jednostavne.Ako ces gledati na nacin kako ti gledas onda ce ti se uvijek dogadjati jos samo deset,dvadeset i tako u nedogled...Nezaboravi da je 20000 kn ujedno i 20 % u koncnoj razlici cjene...Ako se u obzir uzmu i full opemljeni motori...    (y)
 
wbst said:
Mjesas kruske i jabuke.Bez uvrede.To su ti dva toliko razlicita motora da jedan s drugim nemaju apsolutno nikakve veze.Jedina im je slicnost sta oba  imaju dva kola... :mrgreen: Koliko znas ja imam Varu a najbolji mi prika upravo kupio FJR....tako da znam sto govorim.FJR je bez sumnje prekrasan motor da se razumimo.A sto se razlike cjene tice tu su ti stvari nekako jednostavne.Ako ces gledati na nacin kako ti gledas onda ce ti se uvijek dogadjati jos samo deset,dvadeset i tako u nedogled...Nezaboravi da je 20000 kn ujedno i 20 % u koncnoj razlici cjene...Ako se u obzir uzmu i full opemljeni motori...     (y)

E pa to je to, htio sam vidjeti kolika je na kraju razlika u cijeni.
Ja sam mislio da bi bila dosta manje od 20%, jer nisam znao koliko su ti koferi, ...

Znam da je usporedba potpuno nerealna, jer su to dva potpuno različita svijeta. Ali na kraju možda i ne presudi sam motor, nego i neko razmišljanje s kojom klasom dobivaš više za isto novca. Jedina poveznica mi je da su to oboje motori s kojima se može na dulji put bez ikakvog problema, ...


Na svu sreću ( :?), za sada radim samo izračune i planiranja nekakvih "petoljetki".


Hvala  (y)
 
smarty said:
E pa to je to, htio sam vidjeti kolika je na kraju razlika u cijeni.
Ja sam mislio da bi bila dosta manje od 20%, jer nisam znao koliko su ti koferi, ...

Znam da je usporedba potpuno nerealna, jer su to dva potpuno različita svijeta. Ali na kraju možda i ne presudi sam motor, nego i neko razmišljanje s kojom klasom dobivaš više za isto novca. Jedina poveznica mi je da su to oboje motori s kojima se može na dulji put bez ikakvog problema, ...


Na svu sreću ( :?), za sada radim samo izračune i planiranja nekakvih "petoljetki".


Hvala  (y)

vidim ja koliko ti kalkuliras da ce doc novi motor i prije nego sta sam mislis  :mrgreen:
 
iluvatar said:
vidim ja koliko ti kalkuliras da ce doc novi motor i prije nego sta sam mislis  :mrgreen:

Ahhh...

Nešto je slabo krenulo s poslom ove sezone, tako da, ...
Ali štedi se, imam fond za motor  :mrgreen:
 
u 5 mjesecu sam dodao bočne kofere (kappa, 35l), cijena 2500kn s ugradnjom, veliki kofer ostraga je također kappin 46l, oko 700kn, nosača sam sam izradio jer prošle godine kad se pojavio novi model nije ih bilo odmah u prodaji, kako je jura napisao cca 3500kn komplet, ovisi o trgovini
 
slikar said:
imam čast  voziti tu beštiju.malo me mučila 6 brzina nekak mi je bila previše i dugo sam se navikaval na nju.jedina zamjerka je težina koja se osjeti kod guranja i u vožnji po polju,za to je transalp zakon, pohvale su skoro sve rečene.na tom se motoru stvarno čovjek osječa sigurno i jako močno.oprez zbog udobnosti morate pazit da vam suvozačica ne zaspi pogotovo ako imate kufer sa naslonom

Viđam na Novoj Branimironoj crvenog 2007. ili noviji. Jel to tvoj?