honda vfr400

p-a-j-o

New member
zna li tko ista o ovom motoru,isplati li ga se uzimat buduci da je 90. godiste-jel staro itd..,hvala na svakom komentaru i savjetu
 
p-a-j-o said:
zna li tko ista o ovom motoru,isplati li ga se uzimat buduci da je 90. godiste-jel staro itd..,hvala na svakom komentaru i savjetu

              Jel toga na slici,ili takav model kao na slici?
 
Uzmi to !!! Ja sam imao dva komada. To ti je depoderivo.V4 motor...bregaste pokretane preko zupcanika....ludilo. Kada mu skines blokadu ide preko 220 !!! Inace to je motor za japansko trziste,tako da jedino je mali problem za dijelove. Ali isplati se....to se vrti do 16.000 okr...Lagan...dobre kocnice...brz....bogami ako vozi neki maher...nemgu joj nista po zavojima razvikane sestice(kawe...yame...suze...) A motor je stvarno nepoderiv. (y)Moje su bile 93 i 94 god. HRC boje...
 
bmw m 5 said:
Uzmi to !!! Ja sam imao dva komada. To ti je depoderivo.V4 motor...bregaste pokretane preko zupcanika....ludilo. Kada mu skines blokadu ide preko 220 !!! Inace to je motor za japansko trziste,tako da jedino je mali problem za dijelove. Ali isplati se....to se vrti do 16.000 okr...Lagan...dobre kocnice...brz....bogami ako vozi neki maher...nemgu joj nista po zavojima razvikane sestice(kawe...yame...suze...) A motor je stvarno nepoderiv. (y)Moje su bile 93 i 94 god. HRC boje...


RVF je za japansko trziste valjda a ovaj je ostatak kugle  :misli:
 
Moj bivši motor je bio vfr 400 r nc 30 91g motor je strava v4 motor malo trom u startu ali kad krene grist ide odlično,šta se tiče dijelova s rutingom sam imal problema dok sam imao naružbu kod njih dok nisam došao u kontakt s nekim likom unutra za dva tijedna mi je onda sve došlo a do tad čekao skoro dva mijeseca,poslje sam naručivao i u superbike u varaždinu i sve dolazilo bez problema.Što se tiče motora ako je u dobrom stanju uzimaj naćeš požalit . (y)
 
slažem se s dečkima i ako ti se motor svida uzimaj ga  (y)
 
Samo da odgovorim Moccipaldi-ju: Malo si pobrkao. Honda ima model za USA drziste koji se zove RVF....ali radi se se o europskom modelu VFR 1000 SP...A sto se tice Honde vfr 400 ,ona uopce nije bila uvazana u europu. To je bio model iskljucivo za Japansko trziste,gdje vrijede stroga ogranicenja o kubikazi(tko moze sta voziti),tako da tamo iskljucivo voze 400 ccm modele. Ovi modeli koji se mogu kod nas naci,uvazani su individualno iz Japana(pomorci...te jedan tip koji je dovezao jedan kontejner sa vise komada). Nema ih puno kod nas....zato ako je uscuvan uzmi. Vidjeti ces sta je pravi primjer mikro-tehnologije.sto se masine tice :mrgreen:(npr.kljuc za skinuti svjecicu je broj 12 !!!!).
 
Istina je za svijećicu ali i da je komad oko 150 kn * 4 kom sreća da se ne mijenjaju često ali motor je zvijerka  :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
Samo da odgovorim Moccipaldi-ju: Malo si pobrkao. Honda ima model za USA drziste koji se zove RVF....ali radi se se o europskom modelu VFR 1000 SP...A sto se tice Honde vfr 400 ,ona uopce nije bila uvazana u europu. To je bio model iskljucivo za Japansko trziste,gdje vrijede stroga ogranicenja o kubikazi(tko moze sta voziti),tako da tamo iskljucivo voze 400 ccm modele.


Mozda ti bolujes od hondatitisa ali vidim da nisi bas dobro upucen u motore od tvoje firme zato malo se informiraj prije no sto sta izbacis na papir  :mrgreen:
Sory na off


The Honda RVF400R (NC35) is a motorcycle introduced by Honda Motor Company in 1994, powered by a V4 16 valve double overhead geardriven cam 400cc engine and known for its supreme handling capabilities. There were two models, the R and the T, which were mainly identical apart from paint scheme. The RVF (as it was marketed by Honda in Japan) finished production in 1996, though unsold RVFs remained available to purchase from Japanese Honda dealers through 2001. The RVF400R is the smaller sibling of RVF750R (RC45), as the VFR400R (NC30) was to the VFR750R (RC30).

The Honda RVF400R was the successor to the Honda VFR400R NC30, which ceased production in 1992. While at first glance there appear to be mainly styling changes between the VFR400R and the RVF400R the actual number of changes are vast, the entire bike was redesigned with numerous identical looking components being totally different.

The obvious differences between the VFR400R and the RVF400R are that the front forks are of the upside-down type and the rear wheel takes a 17" tyre (the Honda VFR400R took a 18"), there are two air tubes that feed fresh air to the area just in front of the air box (this is not a ram air system, the airbox is unpressurised) and the headlights have changed from twin round headlights to twin 'fox-eye' lights (this is one feature not mirrored from the RVF750R (RC45) as the RC45 features twin large round headlights).

Unlike the VFR400R the RVF400R was only officially sold new in Japan. The RVF400R outputs slightly less peak power than the VFR400R, but with a stronger midrange.

Like other Hondas with gear-driven camshafts, the RVF's engine makes a loud 'whine' sound when operating. The exhaust note of the V4 engine is also different from that of a more conventional inline four. The 400cc VFR and RVF models sound different from the 750cc VFR and RVF models (not just in volume!) because it features a 360degree crank (the 750's have a 180degree crank).

The RVF400R has a reputation for excellent reliability and good build quality, though not quite as high as its predecessor, the VFR400R.
 
Ja sam informiran. I to dobro. Govorio sam o modelim vfr-a 1992 i 1993. Koje sam ja imao. I to mi itekako daje  pravo da pisem ono sto sam s tim motorima dozivio. A to sto si ti skinuo sa ko zna koje starnice,barem si mogao prevesti. Za mene nema problema....znam engleski...Ali covjek je pitao za VFR 400 1990god. Nitko nije spominjao  vfr ili rvf 400 proizvedene 2001 god,sa up side down vilicama,i ostalim poboljsanjima.......A ti sa  tvojim postom spominjes neke RVF za americko trziste. Ja ti govorim da u europi taj motor nisi mogao kupiti....i tocka !!! Jer nije bio namjenjen za europu. Moji motori su imali sve moguce oznake pisane na JAPANSKI(kolicina ulja u motoru.....tezina ...nosivost....). Ja samo mogu reci da je to super motor.te da ga moze slobodno uzeti.Ako zelimo cijepidlaciti onda si u pravu........ali covjek je pitao o tom modelu,koji je niz godina ostajao nepromjenjen.onda uletis ti i spominjes neki RVF....koji uopce nije bio spomenut...Pa se ja pitam....cemu zbrka ? Da je on kojim slucajem trazio misljenje o toj hondi proizvedenoj 2001.....sutio bih....jer nisam imao taj motor. Tako si mogao i ti postedjeti nas tvojih...."bisera" jer ih nitko nije trazio 8) 8). I ne patim od Honditisa.....jednostavno.....previse sam vremena proveo sa njima......i mogu reci sve naj.... (y) (y)
 
trazio sam po internetu i nema ih puno koje se prodaju,trenutno ima jedna na prodaju iz samobora,sto je najbolje zamjenit kad je kupim,motor je stvarno cudoviste gledao sam video na youtube,na autoputu leti ka metak
-koliki trosi ova zvijerka
 
Vrlo rijedak motor,kod nas pogotovo. Tvornicki je blokada na 180 km/h. Ali imas jedan konektor koji izvuces iz km sata,i premostis ga......onda ide dobrahno preko dvije glave....mislim negdje oko 220 i kusur. Mjenjac je full racing. Prva je jako duga....i ispod 10.000 okr je mrtva :D. Ali zato izmedu 10.000 i 14.000 okr. pravi uzitak je slusati ju. A trosi.....meni je prosijek bio oko 10 litara.Zedna pila.....ali isplati se !!!
 
bmw m 5 said:
Vrlo rijedak motor,kod nas pogotovo. Tvornicki je blokada na 180 km/h. Ali imas jedan konektor koji izvuces iz km sata,i premostis ga......onda ide dobrahno preko dvije glave....mislim negdje oko 220 i kusur. Mjenjac je full racing. Prva je jako duga....i ispod 10.000 okr je mrtva :D. Ali zato izmedu 10.000 i 14.000 okr. pravi uzitak je slusati ju. A trosi.....meni je prosijek bio oko 10 litara.Zedna pila.....ali isplati se !!!

Jednom sam se na povratku iz stubaka vozio za vfr-kom i bome je bilo gušt ima lijepi sound i fino nabire, motor mi se na prvi pogled svidio, pogotovo zadnja mono-vilj...btw vozio ga je neki komad  :cool:
 
imala ga frendica....sve ok osim za nabavit dijelove.

to ide ko blesavo, al ne znam kojih si gabarita (visina, težina) jer bi ti se moglo desiti da izgledaš presmješno na njemu  :mrgreen: :wink:
 
p-a-j-o said:
zasto presmjesno?

Zato što je "velik" kao 125-ica i pod korpulentnijim bikerima izgleda kao šetlandski poni .
 
Cuj....ja sa svojih¸189cm visine sam se dobro vozikao :D.Nemozes na tom motoru ispasti smijesan,jer kad pocme masina vristati....prestaje svaki smijeh :mrgreen:
 
U....to je bilo davno...prije sigurnih 10 tak godina. Onda je mislim u dem cijena bila oko 8000-8500.Toliko sam ja bio dao. Sada vjerojatno mozes naci takav motor za 2500-3000 eu...ali da je u dobrom stanju !!! Nema ih puno,tako da je stvarno tesko reci :misli: