honda vfr400

Nije u kurcu motor nego je to realna cijena ako je motor 91 92 g nemoreš više cijenit jer ga nećeš nikad prodat,s obzirom da ima 15 16 godina :misli:
 
kokic said:
Nije u kurcu motor nego je to realna cijena ako je motor 91 92 g nemoreš više cijenit jer ga nećeš nikad prodat,s obzirom da ima 15 16 godina :misli:
  :misli: Kod mene u garaži je jedan CB-1 , to je nešto u tom stilu 400ccm-a i ide jako dobro, isto nema lanca razvoda, i vrti se ludo, a to je stepenica ispod ovoga o čemu je ovdje riječ tako da bi ti ja preporučio da to uzmeš iako i nije u vrhunskom stanju jer nećeš požaliti niti jednu kunu koju si uložio da ga pretvoriš u ono što si oduvijek želio , a to je pretpostavljam, nešto što će te uvijek i brzo odvesti ....... a mnogi skuplji motocikli će te pitati zašto ti se tablica trese,  :peace: jer teško da će  vidjeti  prednji dio motocikla, pogotovo po normalnim, malo zavojitijim cestama....
 
Pajo.....uzmi pilu....i gaaas. Kazem ti,to je neunistivo. Dokaz tome je moj frend koji "pokopao"u ono vrijeme dosta fzr-ki 1000 ex-up na grobniku. Pucale klipnjace....pucale glave(pecurke) ventila....mjenjaci...vilice.... :LOL:. Ovu malu vfr-ku nije uspio rastopiti !!!! Sam je rekao da je motor strava....a tip je bio(vise ne vozi) stvarno u ono vrijeme najludi vozac u Istri !!! :mrgreen:
 
Eto...motor se moze itekako lijepo srediti...a linija je jos uvijek zanimljiva i atraktivna !!!!
 
p-a-j-o said:
honda cb1 dođe 3500 eura malo puno
Stari, neznam odakle si ti ovdje  dolutao, al tu ti stvarno mjesto ,nije.......  prvo se malo školuj, ili makar pitaj one koji se kuže o čemu se radi.....
 
Ogi said:
Stari, neznam odakle si ti ovdje  dolutao, al tu ti stvarno mjesto ,nije.......  prvo se malo školuj, ili makar pitaj one koji se kuže o čemu se radi.....
za te pare ja bi uzeo er-5 puuuuno mlađi,to je moje misljenje,i imam pravo na njega,nije bitno

mene zanima sljedeca stvar,lik koji prodaje hondu vfr400 trazi 2000 eura,kaze da motor trosi 5 litara i hvali ga,kaze da je dobar.....(svako hvali svoga konja),pa me zanima di bi u zg mogao otic da mi neki mehanicar kaze jel to ista valja,buduci da su to masine koje vrte do 12500-13000 okretaja
 
CB1...redni cetverocilindras...oko 58 ks.....i naravno 400 ccm !  Rijedak motor(barem kod nas) 8). I skupi rezervni dijelovi !!! :?
 
Sumljivo mi je tih 5 litara neznam na koju vfr ti misliš ali ako ja to nc 30 V 4 nema šanse moja je trošila od 7 na gore i to da je ne španam na lagano :mrgreen:
 
Dobar mozda i je. Trebas otici i pogledati,naravno. A da trosi 5 litara....nema sanse....moja je trosila i 9 litara kada si je tjerao u crveno... :mrgreen:
 
p-a-j-o said:
za te pare ja bi uzeo er-5 puuuuno mlađi,to je moje misljenje,i imam pravo na njega,nije bitno

mene zanima sljedeca stvar,lik koji prodaje hondu vfr400 trazi 2000 eura,kaze da motor trosi 5 litara i hvali ga,kaze da je dobar.....(svako hvali svoga konja),pa me zanima di bi u zg mogao otic da mi neki mehanicar kaze jel to ista valja,buduci da su to masine koje vrte do 12500-13000 okretaja

pitaj dudu iz mlake, mislim da ako se potrudiš ima negdje i njegov broj na forumu. probaj pod serviseri....

a što se onog s "mlađim" motorom i za koje pare - sve ti je to dvosjekli mač, mlađe ne znači i bolje...sve ovisi....hebes er-5 pored tog vfr-a, kad ih staviš jedno pored drugog, sve dileme nestanu. :mrgreen:
 
    2 poznanika su u isto vrijeme imali prije 10ak godina vfr i cbr 400  .  cbr je imao zvuk koji mi se urezao u pamcenje, v nesto manje dojmljiv  ali je imao serijski auspuh. ali ni danas neznam sta tako fino zavija i slatko se vrti kao te ho0nde . :dribble: opake zvijeri. da je imat novcica pa dovuc iz vana jednu u dijelovima, bolje u to malo uloziti nego u neki er-5 .  opake pile su te 400ice , zanimljiva klasa prava steta sto su rijetke..     
 
pero1986 said:
    2 poznanika su u isto vrijeme imali prije 10ak godina vfr i cbr 400  .  cbr je imao zvuk koji mi se urezao u pamcenje, v nesto manje dojmljiv  ali je imao serijski auspuh. ali ni danas neznam sta tako fino zavija i slatko se vrti kao te ho0nde . :dribble: opake zvijeri. da je imat novcica pa dovuc iz vana jednu u dijelovima, bolje u to malo uloziti nego u neki er-5 .  opake pile su te 400ice , zanimljiva klasa prava steta sto su rijetke..     
to je motor iz 90-ete godine,star a dijelove skoro nemoguce naci
 
Meni što god je trebalo je uredno došlo uz malo čekanja istina, ali neznan što svi spominju dijelove,istina da ih nemaju na lageru odmah ali dođu (y)
 
Ma koji djelovi ? :mrgreen: Ma tamo ne crkava nista. Imas sve u Austriji za nju. Potrosni materijal...svjecice,pakne,filteri...mozes tamo nabaviti...a sad....ako padnes....za ostalo treba malo cekati . Ali nade se . Nema veze sta je motor star deset godina. Pa ljudi jos uvjek nabavljaju dijelove za stare "fourke" i "cbx-e" !! Ima svega,samo treba malo volje... 8). I ...keshovine.... :LOL:
 
evocega se ja najvise bojim pri kupnji tog motora-buduci da su to motori iz 90/91 god i imaju max 13 000 okr/min da ne kupim neku razjebanu,jer mi je puno njih reklo da su ga ne kupujem ni u ludilu,pa me zanima na koji se nacin moze vidit srce motora,je li mjerenje kompresije dovoljno ili nesto drugo..
 
posto sam vozila vfr-ke, doduse na 400, ali nije to neka prevelika razlika,samo cu reci - tko taj motor nije vozio ne zna sto je vfr-ka.

jer na nju ne mozes primjeniti sto na 100 drugih motora mozes, kad ju pobas voziti tek tad neke stvari shvacas i to je to.

dzaba sto ce neko drugi reci, to moras sam imati i vozit da shvatis.


po meni, kupi, jer to cudo je nepoderivo.