Honda X-ADV

infinity said:
cekam da me pozovu nazad,pa kad se vratim,mozemo.
Sad ili nikad....a necu ni ja jos puno doma
Ceste prazne.....Uzmi na probu X-adv ali ako kazu da nema mista za noge ka Temax neznan di ces ti sa svojima.........[emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
DA-IM said:
^^a čudo ide kad sa 55ks po celeru ide 175,
eto neka on ukrade 10 a je sigurno eto kako ide,
za takve jurnjave iman ženinu baby blue pandu iz 2018  :cool:

Sporo govno, jedva 180 nabere.

sxv%20550.jpg
 
DiAbLeRo said:
Kad uštediš šta para u toj švabiji za jedno 7-8 godina i kupiš ozbiljan motor a tu dječju igračku baciš u grabu di joj je i mjesto, stani mi na crtu.

:mrgreen:

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Apropo pjesnickog momenta koji te uhvatio, ti koliko znam imas predivnog tuona, pa mozes gledat okolo sa x adv.  (y)  da tvoj je ovaj sa 1000 diri vise , i predpostavljam da je ipak razlika od prvog modela, a taj sam vozio.
 
Nike11 said:
Apropo pjesnickog momenta koji te uhvatio, ti koliko znam imas predivnog tuona, pa mozes gledat okolo sa x adv.  (y)  da tvoj je ovaj sa 1000 diri vise , i predpostavljam da je ipak razlika od prvog modela, a taj sam vozio.
Reka je Aprilja da je to bitno samo u manual modu.tih 1000 giri vise
Pretpostavljam ako je u auto modu pa bilo ti i najsportskiji mod pribacuje puno ranije od 6500 giri........

Nego kad ste u najsportskim auto modu kad kocite na semaforu a bili ste u 4,5,6 brzini pa kad DCT spusta brzine jer vam daje “medugas” tj jel vam auspuh “ispucaje”
Jel to ima na x-adv i integri....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Lako za Srkija.....
On i da Ima CBR1000 ti ne moze nista[emoji12][emoji23]
Ali Aprilja sa nabudenom Integron je opasan protivnik[emoji23]

Inace vidia bi par puta kako prolete po ST sa X-adv........Tamo od Kroma put stadiona
Lipo to ide.......


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pa koliko znam integra i x adv imaju isti motor,isto ks, tako da je do vozaca stvar. Ne razumim sta si u gradu moga vidit, ali ok.
 
seki22 said:
Reka je Aprilja da je to bitno samo u manual modu.tih 1000 giri vise
Pretpostavljam ako je u auto modu pa bilo ti i najsportskiji mod pribacuje puno ranije od 6500 giri........

Nego kad ste u najsportskim auto modu kad kocite na semaforu a bili ste u 4,5,6 brzini pa kad DCT spusta brzine jer vam daje “medugas” tj jel vam auspuh “ispucaje”
Jel to ima na x-adv i integri....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Imas na prvoj strani ,objasnjenje diablera vezano za novu generaciju, tako da nije bas samo u 1000 diri razlika. Ja sam starog vozija, al san non stop sam salta, tako da ne znam
 
Nerazumin prepucavanja jel ide 168 kmh ili 171 kmh kog to briga kad za 5000 eur mos uzet motor koji ide 299 kmh ustvari mos birat koji oces 1000 do 1400 kubika za te novce i koji ce strgar bilo koji skuter u prve 2 brzine.

Bit x adv naspram t max i burgmana imao sam ih sve od najstarijih do najnovijih tako da niej rekla kazala i trenutno vozim opet x adv je da s x adv mos se popet lakse na kornizu visi je motor nes zapet nicin ,bolji je na nasin super slik cestama po gradu manje suska jer je bolje sklopljen , mos ono na makadam bez da ista ostetis za sve priko makadama triba bi minjat ovjes pogotovo straznji.

I najveca razlika i jedini razlog sta san minja novog t max 530 2018 za x adv je sta stvarno bolje ide pod opterecenjem zena stvari brig atocesta.

Ne toliko bolej nego lakse poradi 750 ccm i momenta i nema onog zavijanja okretaja od variomata,autocesta 140 kmh motor vrti 4500 okretaja nema drecanja vibracija i trosi ispod 5 ltr a to niti jedan variomat ne moze.

Sve je to preskupo i jedan i drugi i treci i uvik ce bit bolji GS iz 2015 ili afrika iz 2017 ili MTS iz 2016 od bilo kojeg trojca al to je vec neka druga prica...
 
(y)
ko samui said:
Nerazumin prepucavanja jel ide 168 kmh ili 171 kmh kog to briga kad za 5000 eur mos uzet motor koji ide 299 kmh ustvari mos birat koji oces 1000 do 1400 kubika za te novce i koji ce strgar bilo koji skuter u prve 2 brzine.

Bit x adv naspram t max i burgmana imao sam ih sve od najstarijih do najnovijih tako da niej rekla kazala i trenutno vozim opet x adv je da s x adv mos se popet lakse na kornizu visi je motor nes zapet nicin ,bolji je na nasin super slik cestama po gradu manje suska jer je bolje sklopljen , mos ono na makadam bez da ista ostetis za sve priko makadama triba bi minjat ovjes pogotovo straznji.

I najveca razlika i jedini razlog sta san minja novog t max 530 2018 za x adv je sta stvarno bolje ide pod opterecenjem zena stvari brig atocesta.

Ne toliko bolej nego lakse poradi 750 ccm i momenta i nema onog zavijanja okretaja od variomata,autocesta 140 kmh motor vrti 4500 okretaja nema drecanja vibracija i trosi ispod 5 ltr a to niti jedan variomat ne moze.

Sve je to preskupo i jedan i drugi i treci i uvik ce bit bolji GS iz 2015 ili afrika iz 2017 ili MTS iz 2016 od bilo kojeg trojca al to je vec neka druga prica...
(y)
 
Ukoliko netko ima problema s trzajima prilikom starta, kažu da pomaže procedura DCT reseta:

1. Pustiti da motor radi 10ak minuta u leru da dođe na radnu temperaturu
2. Staviti mjenjač u N poziciju
3. ugasiti motor, ugasiti kontakt
4. Držati pritisnuto D, dati kontakt, sačekati da se ugasi žuta lampica znaka motora, otpustiti D switch
5. Utipkati u brzom slijedu: DDNDN
6. Na kokpitu slova D i S bi se trebala pojaviti istovremeno
7. Upaliti motor, pustiti ga da radi u leru. Nakon par sekundi, slova D i S bi trebala nestati s ekrana.
 
DiAbLeRo said:
Ukoliko netko ima problema s trzajima prilikom starta, kažu da pomaže procedura DCT reseta:

1. Pustiti da motor radi 10ak minuta u leru da dođe na radnu temperaturu
2. Staviti mjenjač u N poziciju
3. ugasiti motor, ugasiti kontakt
4. Držati pritisnuto D, dati kontakt, sačekati da se ugasi žuta lampica znaka motora, otpustiti D switch
5. Utipkati u brzom slijedu: DDNDN
6. Na kokpitu slova D i S bi se trebala pojaviti istovremeno
7. Upaliti motor, pustiti ga da radi u leru. Nakon par sekundi, slova D i S bi trebala nestati s ekrana.
Resetira li se na ovaj nacin i "pamcenje" nacina voznje. Moga je vozija neki dida pa bi volija da to cim prije zaboravi.
 
Mislin da se to resetira na "hero blobsima" kad prvi put nogaron zagrataš u ćoši. Tako da si taj dio riješio.

:mrgreen:
 
DiAbLeRo said:
Mislin da se to resetira na "hero blobsima" kad prvi put nogaron zagrataš u ćoši. Tako da si taj dio riješio.

:mrgreen:
Kad mi u pola zavoja,dok gratan nogar, prisalta u visu dobijen sva tri napadaja. Prvi,drugi i treci!
 
Imaš pravo, nije ugodan osjećaj, al onda se odma udren prometnom od Xa u čelo i smanjin doživljaj za dvaes' odsto i nebo namah postane plavije, asfalt hrapaviji a žene sisatije.

:0648:
 
Ja neman nikakvog problem sa trzanjem ali tek san nakon dosta kilometara uvištia okretanje u mistu,triba baš imat osjećaj u milimetar.Tih iljadu điri jedino u manual modu al dobro se mašina iskida u tih zadnjih iljadu.Više manje nebitno kad dođe 6 brzina umrtvi se,triba kemijat sa tin zubcima da se iskoristi ta šesta.
 
Bruno1 said:
Ja neman nikakvog problem sa trzanjem ali tek san nakon dosta kilometara uvištia okretanje u mistu,triba baš imat osjećaj u milimetar.Tih iljadu điri jedino u manual modu al dobro se mašina iskida u tih zadnjih iljadu.Više manje nebitno kad dođe 6 brzina umrtvi se,triba kemijat sa tin zubcima da se iskoristi ta šesta.
Di ti je straznja kocnica na X-adv


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bruno1 said:
Doli na nozi
E pa onda dodaj gasa i straznju kocnicu stiskaj i okrenes se U bez problema tj bez trzaja
Navodno ima i slip-a na kvacilu kad je mala tj pocetna brzina i nozna pritisnuta
Sad neznan jel to ima na x-adv


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
E pa onda dodaj gasa i straznju kocnicu stiskaj i okrenes se U bez problema tj bez trzaja
Navodno ima i slip-a na kvacilu kad je mala tj pocetna brzina i nozna pritisnuta
Sad neznan jel to ima na x-adv


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sve to stoji al to se napravi uz milimetar gasa i ima slip pri takvom gasu a to sa kočnicom radim jedino sa suvozačem
 
Nakon nekih 600tinjak km jako sam zadovoljan s Xom. Navikavam se na nešto tvrđu ručicu gasa nego što bih htio, pokoji grubi udarac ovjesa na kratkim poprečnim neravninama... Još se nisam poigrao s ovjesom gdje ima još mjesta za napredak, ali i ovakav setup i iznenađujuće dobre Bridgestonke Trail Wing jako dobro drže cestu i dozvoljavaju prilično brz ritam vožnje. Upareni sa S3 modom koji u otprilike 95% slučajeva mijenja brzine onda i onako kako bih i ja ručno, daju jednu jako dobru kombinaciju za zanimljivo brzu a opet bezbrižnu vožnju. Nakon tankanja je uslijedilo 50ak laganih km okolnim cestama oko Zagreba brzinom od 50 do 90 km/h gdje je prosječna potrošnja po board computeru pala na 3,1 l/100 km. Anbifakinlivabl.
09814cb7f1120461141d322aef7a0253.jpg
126f1d2724e1c3557c71c068bda2fe73.jpg


Sent from my MI 9 using Tapatalk