Honda X-ADV

Ja sam cuo par Akrapovica od Talijana kad se voze po ljeti i top se cuje.
Ne zelim da vristi.
Dolazi u obzir iskljucivo Akrapovic ili Termignoni.
 
Akrap bez dekat grane na X-advu nema smisla, samo je bzvz trošak. Sa granom je potpuno druga priča.
Ako ti malo cuka pri promjenama brzina, napravi mu reset DCT mjenjača.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Naigrao sam se sa variomatima itd sa Tmaxom 2013, isao je kao metak.
Do 190 se razvukao i stvarno je brutalno isao ali prosla me ta zelja za pimpanjem, cackanjem i trazenjem bolje konfiguracije.
Ovdje si gledam Akrapovica cisto malo zbog estetike i zvuka iako je i ovako zvuk odlican.
Nego jedno pitanje za vlasnike, jel i vama dosta glasan zvuk kad salta 1./2./3. brzinu? Pogotovo kad je hladan, ful se cuje "klank"...
Ovo sam pisa za Tmax, da su velike razlike serijale i aftermarket.
Za X-Adv ne znam.
 
Akrap bez dekat grane na X-advu nema smisla, samo je bzvz trošak. Sa granom je potpuno druga priča.
Ako ti malo cuka pri promjenama brzina, napravi mu reset DCT mjenjača.
Gledao sam i grane, 300€ cca.
Ne cuka nesto, nego je dosta glasan.
Dosta metalno se cuje kad salta. Kad se ugrije onda je bolje ali ipak je glasno.
Nego citam ITA forume i dosta se zale da sjedalo klacka na strani podizaca, i stavarno je tako i meni. Ne zatvara se do kraja nego ostane nekih 2cm lufta. Ne kuzim kako takav fail prolazi kod Honde.
 
Last edited:
Znam, skuzio sam. Nego ja sam se vezao da sam probao igre sa variomatima na Tmaxu jer sam vec deset godina vozio iskljucivo njega.
di ces sa nogaman naXadv poslin Tmaxa
Ne razumin to
Ajde Forza 750 ima ukoso podnicu ali Xadv……
 
Jbg, drugi prioriteti.
Tmax mi je gotova stvar, doslo vrijeme za nesto novo ali ako nedaj Boze nesto zagori, Tmax je uvijek tu 😃
 
Po meni ista, danas sam vozio izvan grada nekih stotinjak km. Vesela voznja, manje vise sve preko 120/130. Potrosnja 5.3 - 5.5. Mozda ce se smanjiti nakon prvog servisa...
I tu je jos jedan minus, po meni pre mali rezervar...
 
Pristize jer je aerodinamika bolja. Na ADV-u je to dosta lose. Meni kocnice nisu nikako legle, koliko god stisnem nemam sigurnost kao sa Tmaxom.
Yamahu sam sa jednim prstom lagano kocio, ovdje trebam dosta vise stisnuti da uopce osjetim da je poceo "gristi".
Plocice su original, Honda ima 450km 😃
Onda na štipi povećaj za broj dva, meni je na 2 a koči doslovno na milimetar
 
Zato Tmax sa J.Costom/ Polini/ Malossi variomatom ide 20%-30% bolje nego serijala.
Ovaj 2023 je do 3.500 okretaja mrtav, a kad se ubaci par stvari bude puno zanimljiviji.
Zamisli kad na xadv stavis manji prednji zubcanik, ode xamax za 16€ u proslost🤣
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Dobijes malo zivlji motor,ista prica kao kod sportskog variomata.
Facelift verzija ima u seriji kraci prijenos.