Honda X-ADV

Attachments

  • IMG_20230904_191115.jpg
    IMG_20230904_191115.jpg
    358.1 KB · Views: 0
Kod mene je dolazilo u obzir iskljucivo crni, kad mogu birati.
Ovako iz prve definitivno DCT nije ugladjen, niti ce ikad biti kao variator.
Po gradu mislim da ga Tmax pojede 10 na prema jedan.
Zastita od vjetra je dosta losa, udobnost je meni bolja kod Tmaxa, vibracija ima dosta vise od Tmaxa ali je zato u odnosu na Tmax puno zabavniji.
Makar nisam jos probao na fuzicima voziti ali doci ce i to brzo na red.
 

Attachments

  • IMG_7709.jpeg
    IMG_7709.jpeg
    3.4 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: t0malito and leCo
Twist&go u biti jeste, ali nema CVT nego "robotski" mjenjac. Zamisli to tako da imas normalan mjenjac kao na svakom motoru, ali netko za tebe stisce kvacilo i salta, a ti samo dajes gas i kocis. Kod takvog saltanja brzina krivulja snage i momenta ide sasvim normalno kao i kod obicnog motora sa mjenjacom, a ne kao kod CVT-a gdje motor relativno konstantno radi na relativno optimalnom broju okretaja i ne salta brzine nego je uvijek u istoj brzini.
 
  • Like
Reactions: Marin0
Twist&go u biti jeste, ali nema CVT nego "robotski" mjenjac. Zamisli to tako da imas normalan mjenjac kao na svakom motoru, ali netko za tebe stisce kvacilo i salta, a ti samo dajes gas i kocis. Kod takvog saltanja brzina krivulja snage i momenta ide sasvim normalno kao i kod obicnog motora sa mjenjacom, a ne kao kod CVT-a gdje motor relativno konstantno radi na relativno optimalnom broju okretaja i ne salta brzine nego je uvijek u istoj brzini.
Tmax je skoro do savsenstva izbalansiran skuter koji je cca 20 ako ne i vise kg laksi od Xadv
Da se razumimo…DCT je bozanska stvar ali po gradu tmaxov variomat je bench mark
Ovako….ako bi uzima skuter a da iman motor onda iskljucivo Tmax
Ako bi uzima skuter a da neman motor onda iskljucivo Forza 750😎
 
Nije ti cvt uvijek u istoj brzini.
cvt ima neograničen broj prijenosa. Konstantni okretaji i isti prijenos, nema ubrzanja?
Cvt je dobra automatika. Ne za sve, ali za skuter je super.
Zamisli si u gradu na 125 i šest brzina manual.
 
  • Like
Reactions: Author
Interesantno, po onome što pišu online Honda bi trebala biti bar 1.5-2 sekunde brze do 100 kmh od tmax? Sto u praksi dct nije isto twist&go kao cvt?
Nisam mislio u kontekstu brzine nego commutinga, guranja medju autima i voznosti po gradu...
U S modeu je ADV svakako brzi i brutalniji od Tmaxa, cak i sa variom.
 
Nisam mislio u kontekstu brzine nego commutinga, guranja medju autima i voznosti po gradu...
U S modeu je ADV svakako brzi i brutalniji od Tmaxa, cak i sa variom.
Ma da, to su dva skroz drukčija motora.
Mislim da adv nije za grad ni namjenjen, više je off-road dok je tmax ipak maxi skuter, mora biti agilniji u gradu.
 
Ide tmax super za skuter od 35 kW. 🤔
ADV ipak ima lanac, više kubika i snage.. mora vući bolje.
 
Ovako u grubo bih rekao da je Tmax gotov i usavrsen proizvod kod kojeg tocno znas sto mozes ocekivati dok je X-ADV zanimljiv koncept kod kojeg jos ima nesto posla.
Sto je i normalno jer je tek sest godina na trzistu.
Meni su se osobno kocnice dosta bolje pokazale kod Tmaxa. Kod Honde su mi nekako spuzvaste.
 
@ Sredju:
Vozim takav setup od 5.2011.
Nije naporno.
Da se u 2-3 brzini voziti sve, gužva je ionako.
 
Ovako u grubo bih rekao da je Tmax gotov i usavrsen proizvod kod kojeg tocno znas sto mozes ocekivati dok je X-ADV zanimljiv koncept kod kojeg jos ima nesto posla.
Sto je i normalno jer je tek sest godina na trzistu.
Meni su se osobno kocnice dosta bolje pokazale kod Tmaxa. Kod Honde su mi nekako spuzvaste.
Prvo x-adv pojede tmaxa svaki start i do 130, posli 150 tmaxa lagano pristiže, na aftermarket variomatu su tu negdi, kočnice su na advu top nego imaš taj osjećaj zato šta ima dug hod vilice i onda svaki put motor zaroni za razliku od tmaxa, isto tako je bitno koje se pločice stavljaju
 
Zato Tmax sa J.Costom/ Polini/ Malossi variomatom ide 20%-30% bolje nego serijala.
Ovaj 2023 je do 3.500 okretaja mrtav, a kad se ubaci par stvari bude puno zanimljiviji.
 
Prvo x-adv pojede tmaxa svaki start i do 130, posli 150 tmaxa lagano pristiže, na aftermarket variomatu su tu negdi, kočnice su na advu top nego imaš taj osjećaj zato šta ima dug hod vilice i onda svaki put motor zaroni za razliku od tmaxa, isto tako je bitno koje se pločice stavljaju
Pristize jer je aerodinamika bolja. Na ADV-u je to dosta lose. Meni kocnice nisu nikako legle, koliko god stisnem nemam sigurnost kao sa Tmaxom.
Yamahu sam sa jednim prstom lagano kocio, ovdje trebam dosta vise stisnuti da uopce osjetim da je poceo "gristi".
Plocice su original, Honda ima 450km 😃
 
Zato Tmax sa J.Costom/ Polini/ Malossi variomatom ide 20%-30% bolje nego serijala.
Ovaj 2023 je do 3.500 okretaja mrtav, a kad se ubaci par stvari bude puno zanimljiviji.
Naigrao sam se sa variomatima itd sa Tmaxom 2013, isao je kao metak.
Do 190 se razvukao i stvarno je brutalno isao ali prosla me ta zelja za pimpanjem, cackanjem i trazenjem bolje konfiguracije.
Ovdje si gledam Akrapovica cisto malo zbog estetike i zvuka iako je i ovako zvuk odlican.
Nego jedno pitanje za vlasnike, jel i vama dosta glasan zvuk kad salta 1./2./3. brzinu? Pogotovo kad je hladan, ful se cuje "klank"...
 
Naigrao sam se sa variomatima itd sa Tmaxom 2013, isao je kao metak.
Do 190 se razvukao i stvarno je brutalno isao ali prosla me ta zelja za pimpanjem, cackanjem i trazenjem bolje konfiguracije.
Ovdje si gledam Akrapovica cisto malo zbog estetike i zvuka iako je i ovako zvuk odlican.
Nego jedno pitanje za vlasnike, jel i vama dosta glasan zvuk kad salta 1./2./3. brzinu? Pogotovo kad je hladan, ful se cuje "klank"...
Nikako akrapa stavljati. Rođak mi je na svoj xadv stavio i nije bio oduševljen kao ni ja Skinuo ga i stavio SC Project i čuje se bolje bar 20-30 posto.
 
  • Like
Reactions: igor001