Pricali smo i prije.... Ja sam stavio aftermarket gumice ventila. Nisam primjetio neke probleme iako da sam imao vise vremena uzeo bi original.
Koliko je ucinila kilometara kad je doslo vrime za toliki posaoEvo krenula je akcija, ili zadnja faza obnove Xl-ke.
Otvorena je mašina i staviti ću novi klip, bregastu, lanac distribucije i klizač, obradit cilindar, klackalice..nove brtve i gumice ventila. Novo ulje i filter i to bi trebalo biti to.
Najveći problem bilo je naći klizač lanca distribucije. Jednog jedinog sam uspio pronaći novoga u Švicarskoj i platio ga duplo više nego što je inače koštao.
Nije dosadno ni ovu zimu .....
Prešla je 56.400 km.Koliko je ucinila kilometara kad je doslo vrime za toliki posao
Potrosit ce ti cilindar prijeOdakle si nabavljao dijelove?
Bregastu, klackalice?
Ja ne mogu razlucit, koja je to verzija pd03 ili pd04, koji klip stavljas, mislim, kovani ili lijevani?
Ja sam trazio klip za pd03, lijevani i odustao, uzeo sam ovaj kovani od wössnera, liči mi da neće dugo.
Ne znam, unutra je bio ovakav JE, koji je skoro identican orginalu, samo kovani, pa je otega papke.Potrosit ce ti cilindar prije
Stvarno nisu veliki kilometriPrešla je 56.400 km.
Ona je palila i vozila bez greške. Kada sam je obnavljao nisam htio dirati mašinu previše jer se vidjelo da na ležajevima i radili nema ništa lufta. Na bregastoj smo vidjeli da su tragovi potrošnje (recimo na 50%) ali nije bilo zabrinjavajuće. To je bilo lani i promijenio sam elemente pumpe ulja i kvačilo
Problem je bio što je trošila puno ulja (cca. 1 litru na 1000 km kada bi se življe vozila) i na hladno je bilo čut nešto (vjerojatno lanac)...kada se stoplila nije bilo čuti ništa.
Sada smo je otvorili i vidjeli da je i klip potrošen izvan mjere koja zadovoljava, tako da ću uz bregastu zamijeniti i klip, lanac distribucije i klizač. Normalno i sve brtve, gumice i što treba.
Ja bih rekao da nisu krivac za to kilometri koliko činjenica da kada sam je uzeo bila je na 50% ulja u sebi, pa su je vjerojatno vozili s niskom razinom ulja.
Sada će biti to sve tip-top
Moj xt ima 65k jos ima normalnu potrosnju ulja... dodu i do 100k km ako odrzavas kako treba...Kako nisu veliki kilometri.
To je zrakom hladjen jedan cilindar motor iz 80ih, ti motori nisu kao danas, peri/deri, donedavno ni ktm vodom hladjen nije mogao preci te kilometre bez otvaranja.