Honda XR600R moj glomazni otpad

Branko-ST said:
Kad smo do diht mase jedna zamjerka.
Zasto nije crvena pa da se slaze sa oprugom I lulicom?

:mrgreen:

imaš pravo. Rastavljam sve i stavljam crvenu diht masu
 
1-bolje da viri van nego unutra
2-ovo je posebna diht masa  :0648: koju kad sklopis i stegneš, višak jednostavno obrišeš i nema ga više  :cool:
a kad sljedeći put rastavljaš, dihtung se ne rastrga pola na jednu, pola na drugu stranu, pa imaš pola dana čišćenja i struganja, nego se čitav fino odljepi ko naljepnica  :wink:
3- crvena diht masa neka viri  :mrgreen:
 
Ma dajjj...nisi fer.....kako tako brzo to riješiš :? :misli:
 
EnduroLab said:
:rolleyes:

Ak napravis uredno ne viri nigdje. Pitaj Mustafu.

Nek ona iscuri onda si sigur da je ima 🤣
 
Radovi na ameru su pri kraju

Ovo je bilo ulje u kočnicama. Imam blagi osjećaj da je to ono prvo ulje još iz japana.



Kad sam se već primio kočnica, onda da napravim kak treba.
Standard: rastavim, očistim, nove gumice, podmazano, sastavljeno, montirano, novo ulje, odzračeno.












 
Dado33@ Kod mene u DR-u je ulje u kocnicama bilo skroz crno, original Japan. :)
Gdje nabavljas nove gumice za kocnice?
 
enduro said:
Dado33@ Kod mene u DR-u je ulje u kocnicama bilo skroz crno, original Japan. :)
Možda sam ga trebao ostaviti da bude sve original :mrgreen:
Vidio sam već primjera gdje ljudi ostave ulja u motoru nekoliko desetljeća, dok se ulje od muke ne pretvori u krv, pa opet u ulje i na kraju u katran. Onda mijenjaju (motor).
enduro said:
Gdje nabavljas nove gumice za kocnice?

Za amera sam kupio na ebay-u.
Za moj motor znam da ima TopMoto, ali da sam tu, prvo bi pitao Ivicu - MotoJakopec
 
Dado33 said:
Za amera sam kupio na ebay-u.
Za moj motor znam da ima TopMoto, ali da sam tu, prvo bi pitao Ivicu - MotoJakopec

To sam i pretpostavio.  (y)
Odlično odrađen posao. Ja svog drugog DR-a radim polako, kada imam inspiracije i vremena, ne žuri mi se. :)
Pratim tvoju temu.  8)
 
enduro said:
Ja svog drugog DR-a radim polako, kada imam inspiracije i vremena, ne žuri mi se. :)
Pa jasno. Tako i ja. Nisam baš neki tip pod televizije, pa imam vremena. Polako. Ako imaš neki rok na koji zuriš, onda to više nije hobi.
Npr, danas ću biti sat-dva sam doma, imam semeringe i brisače, pa možda poservisiram vilicu. A možda se provozam. Bumo vidli.
 
Na redu je vilica
Primjetio sam da navoj osovine kotača ne ide baš lagano. Nije oštećen, ali čiscenje i podmazivanje nije pomoglo. Od stajanja??  :misli:
Na cijelom motoru su svi navoji od prvog do zadnjeg u odličnom stanju, pa nisam ni ovdje htio silovati nego sam nabavio nareznicu i ureznicu M16x1,5  i pročistio s njima.




...i sad podmazano ide ko novo bez otpora.

Malo poliranja da se skinu grubi tragovi godina s površine,  pa rastavljanje





Isprano, ispuhano.
Dolaze novi semerinzi, brisači, klizači i ulje



...i to je to.

 
A daju se  napravit i nove opruge, samo moraš donijet staru da se zna debljina materijala i razmak zavoja, te znat koju dužinu trebaš , nakon puno godina opruge se rastegnu ;)
p.s. možeš tražit i progresivne , pravi majstor svašta napravi ;)
 
lunjo said:
A daju se  napravit i nove opruge, samo moraš donijet staru da se zna debljina materijala i razmak zavoja, te znat koju dužinu trebaš , nakon puno godina opruge se rastegnu ;)
p.s. možeš tražit i progresivne , pravi majstor svašta napravi ;)

Nemogu se opruge  u amortizerima rastegnit one okracaju i zato se mjenjaju
 
Branko-ST said:
Nemogu se opruge  u amortizerima rastegnit one okracaju i zato se mjenjaju
  (y)

pardon, krivo sam se odrazila , materijal se smekša, na to sam mislila ;)

p.s. na mojoj staroj hondi u 20 godina 3cm su bile kraće  :shock: