Čukman
Iako mi her Čukman kaže da oni rade tako precizno, da to više nije potrebno, iza strojne obrade, napravim još i ručno poliranje finom pastom. Ako je strojna napravljena kako treba, brzo se pojavi sivi mat prsten.
S kojim ventilom sam polirao sic, taj tu i ostaje.
Moj ćošak za glave i ventile :azn:
... i glava je tu. Steže se na 35nm i treba biti točan, pogotovo kod XL-a.
(XR i dominator imaju vijke M9, ali XL ima M8 i jako lagano i često odu navoji u cilindru. Veliki problem)
danijel044 said:
Cekam taktiku stavljanja natezaca lanca distribucije
(ako imas alat za to nisi fora)
Evo alata
Veliki debeli šerafciger. Poseban alat koji mi služi samo za to i za podešavanje opruge amortizera
Nikakve vezice ni svrdla.
Prvo stavim natezač lanca, nategnem ga (kaži)prstom
do kraja i zaglavim ga šerafcigerom. Onda stavim lančanik da mi lanac ne pada dolje.
U međuvremenu sam složio lijevu stranu
Okrenem radilicu da oznaka "T" bude na svom mjestu
Bregasta je stavljena (brjegovi su okrenuti prema dolje !!)
Lijevi ležaj otvorim, desni otvorim samo s lijeve strane !!
provjerim položaj radilice da se nije šta pomaklo, oznake na lančaniku poravnam sa rubom dekla.
Vadim moj specijalni šerafciger
španer skoči, lanac se nategne, stavim šaraf koji fiksira španer (Na XL-u je običan klin), izvrtim radilicu par krugova za svaki slučaj i stegnem lančanik na bregastu (kap locktite na svaki šarafić)
Stavljam poklopac i odmah naštelam ventile (0,1 - 0,15)
Poklopac je sa ručnim dekompresorom i kurbla je tu :0648:
Brankec