Honda XR600R moj glomazni otpad

Dado ostat ce bez oka koji indijanac pa ce ispast da si ti kriv  :wink:
 
Dado33 said:
Prvo operem, pa onda očistim u 3 faze. S lijeva na desno

Dado, što ti pogoni Proxxon sajlu?
Mene pati moj pogon, klasišna bušilica mi je prespora, a tokarski taman-ali skup pogon!

9e7ec9bb9063eaa819362c4950162c9d.jpg
 
Danijel 23 said:
Dado, što ti pogoni Proxxon sajlu?
Mene pati moj pogon, klasišna bušilica mi je prespora, a tokarski taman-ali skup pogon!

Da, bušilica je spora.
Imam proxxon mašinu koju sam prije desetak godina platio oko 400kn a zadnje dvije godine često koristim aku-mašinu iz lidla. Tu sam je platio 20€. Obadvije idu preko 10000 o/min
 
Dođe mi susjed, vidi ovo...



...pa me pita: -"Jel taj motor bio na moru?"
-"Nije još." Kažem mu, al kad malo bolje razmislim, možda je bio i u moru.

Ovaj vikend sam opet malo radio oko motora



 
Dalje.



Kao i svaka do sada, pjeskarenje - plastificiranje.



Plastike poliram kao i do sada. Nema smisla da stavljam iste slike.

Nabavio sam originalni tank i nosač filtera zraka


 
...zasto imam osjecaj da ces zavrsit projekt prije mene... :mrgreen: (y)
Kada vidim ovaj rezervoar dobijem leptirice u trbuhu... :LOL:
 
Počelo je sastavljanje mašine, pa da malo zakompliciram, evo par nebitnih podataka.

Rekao sam već da ugrađujem kurblu. Amer ima samo anlaser, a ja želim oboje. Da bi to bilo moguće, treba dosta toga promjeniti. Počinjem od pogonske osovine na koju s lijeve strane ide prednji lančanik, a s desne jedan zupčanik koji služi kao prijenos vrtnje sa osovine kurble na košaru kuplunga.
Naravno, treba i taj zupcanik i osovina kurble sa cijelim sklopom zupčanika i opruga. Slika će doći malo niže. Treba i desni dekl sa rupom za kurblu od XR600R. I to nije sve, al dalje o kurbli ću za koji dan.

Honda ima dva moguća prijenosa sa radilice na košaru kuplunga: 32-70  I  34-69




Znam šta ću raditi s ovim motorom pa stavljam 34-69. Razlika je 7-8%.

Za pimplanje po nekom kamenjaru hoću kracu prvu brzinu.
Honda ima dvije kombinacije zupcanika:
12-32  i  13-31.  Stavljam 12 - 33. Razlika je 12%.

Postoje više vrsta pogonskih osovina. Od toga dvije sa razlikom u prihvatu prednjeg lančanika.



Stavljam ovu lijevo. Na slici se ne vidi baš dobro, ali ta lijevo je puno bolja

Postoje 3 različite pumpe ulja. Nisu sve istog kapaciteta. Stavljam pumpu najvećeg kapaciteta, iako mislim da je bilo koja dobra za ono šta ja trebam, ali...
Pumpa radi na principu zupčanika. Vrte se jedan u drugom.


Ovdje su rastavljene dvije pumpe izvana potpuno iste.



Međutim, rotori im nisu istih dimenzija.
Razlika je velika.









 
Na svakom motoru poravnam zubiće na košari kuplunga ako ih ima, sve očistim, operem lamele,  nauljim, pa nema smisla da slikam iste slike koje sam već stavio u ovu temu kada sam opisivao sastavljanje mog "prvog švabe".
I to je to za sada.
Na sljedećoj slici se vidi osovina kurble o kojoj sam ranije pričao i zupčanik koji prenosi gibanje sa osovine kurble na kuplung. To amer nema.



Nastavak uskoro. Ćus!
 
Ja ugradim prvo natezac, u gornju rupu ubodem 3 mm svrdlo, nategnem natezac, ubacim lancanik sa lancem na njemu na bregastu, prisrafim dva vijka sto drze lancanik, otpustm natezac, tek onda poprecni vijak i dotezanje lancanika.
 
Čukman



Iako mi her Čukman kaže da oni rade tako precizno, da to više nije potrebno,  iza strojne obrade, napravim još i ručno poliranje finom pastom. Ako je strojna napravljena kako treba, brzo se pojavi sivi mat prsten.



S kojim ventilom sam polirao sic, taj tu i ostaje.
Moj ćošak za glave i ventile  :azn:




... i glava je tu. Steže se na 35nm i treba biti točan, pogotovo kod XL-a.
(XR i dominator imaju vijke M9, ali XL ima M8 i jako lagano i često odu navoji u cilindru. Veliki problem)



danijel044 said:
Cekam  taktiku  stavljanja natezaca lanca distribucije :) (ako imas alat za to nisi fora)

Evo alata  :LOL:
Veliki debeli šerafciger. Poseban alat koji mi služi samo za to i za podešavanje opruge amortizera  :LOL:
Nikakve vezice ni svrdla.
Prvo stavim natezač lanca, nategnem ga (kaži)prstom  :mrgreen: do kraja i zaglavim ga šerafcigerom. Onda stavim lančanik da mi lanac ne pada dolje.

U međuvremenu sam složio lijevu stranu



Okrenem radilicu da oznaka "T" bude na svom mjestu



Bregasta je stavljena (brjegovi su okrenuti prema dolje !!)
Lijevi ležaj otvorim, desni otvorim samo s lijeve strane !!



provjerim položaj radilice da se nije šta pomaklo, oznake na lančaniku poravnam sa rubom dekla.



Vadim moj specijalni šerafciger  :mrgreen:  španer skoči, lanac se nategne, stavim šaraf koji fiksira španer (Na XL-u je običan klin), izvrtim radilicu par krugova za svaki slučaj i stegnem lančanik na bregastu (kap locktite na svaki šarafić)

Stavljam poklopac i odmah naštelam ventile (0,1 - 0,15)





Poklopac je sa ručnim dekompresorom i kurbla je tu  :0648:
Brankec  :mrgreen:
 
Dado ispizdila te Njemacka :LOL:

Neka kurble al botunic je zakon (y)
 
Branko-ST said:
Dado ispizdila te Njemacka :LOL:

Neka kurble al botunic je zakon (y)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kurbla je meni dan danas nerješiv misterij, radije gurnem motor koji drukcije ne pali.

I Dado, samo tipkaj dalje. Nemam što pametno napisati, pa ne komentiram, al obožavam ovo pratiti.
 
Nero said:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kurbla je meni dan danas nerješiv misterij, radije gurnem motor koji drukcije ne pali.

I Dado, samo tipkaj dalje. Nemam što pametno napisati, pa ne komentiram, al obožavam ovo pratiti.

Mos ga gurnit samo u provaliju a upalit jedino sa sibicama :misli:
 
Nero said:
Neće da upale na guranje?

Onda sveti KTM  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Uzmi nesto 600cc jedan cilindar pa probaj