Honda XR600R moj glomazni otpad

Ovakva starudija nešto vrijedi ako je što bliže originalnom stanju.
(znam za par  dobro restauriranih komada koji su nedavno u njemačkoj postigli cijenu blizu protuvrijednosti koliko su koštali novi)
Zato sam, kao i ostale, ovaj motor doveo skoro u originalno stanje. Kazem -"skoro", jer buduci da ga planiram zadržati jedno par desetaka godina, neke stvari mi ipak odgovaraju malo drukčije. Npr:

-zato ramu nisam plastificirao u bijelu boju, nego crnu mat.



Ovaj motor planiram povremeno voziti po terenu,  pa neke od originalnih dijelova skidam da se ne razbiju, ili da ne smetaju. Neke od tih stvari XR600R uopće nema jer mu je i namjena bila više terenska.
Sve originalne dijelove koje skinem, spremam i čuvam.
Neke stvari nisam htio montirati niti kod sastavljanja. Npr. "lažnu ekologiju "



I to spremam, ne znam ni sam zašto, al eto za svaki slučaj, da imam sve original.
Rupe sam jednostavno zatvorio



Ta šuma crijeva ionako ne služi ničemu osim za prevaru. I bez toga je frg teško dostupan, a s tim je bilo još gore. Osim toga, smeta anlaser i ovi odušci sa posudom.



Za usporedbu, evo jedne slike XR600R iz istog kuta da se vidi razlika



Na XR600R modelu od 90.g. mogu skinuti frg za 3 min bez da skidam sjedalo, tank, i bilo koju plastiku. Staviti ga mogu za 5. Za XR650L sam skratio ključ 8 da bi dosegnuo jedan šarafić. Moram napraviti poseban alat sa kojim cu moći podešavati smjesu. Kao sto se vidi na slikama, razlika je velika, a ja ću pokušati napraviti malo više mjesta.
Anlaser ostaje  :mrgreen:  ali oduške cu isto prepraviti da budu kao na XR600R.
Osim toga, prepraviti ću štitnik prednjeg lancanika tako da lančanik bude otvoren,  a da blok motora ipak bude zaštićen od udara lanca.

Štitnik stražnjeg lančanika, jos jedna stvar koju XR600R nema i ne treba.



Još uvijek je u stanju u kakvom je došao. Doći ce na red jednog dana.
Skidam i spremam.

Originalni štitnik mašine ne pruža zaštitu koju očekujem



Skidam i stavljam štit od alu ploče 4mm.



Naručio sam par sitnica.



12V+usb utičnica. Kad već ovaj ima akumulator, nek ima i to. Do sad je samo moja Mare to imala a trebalo je. Već je na guvernalu.



Tu je najveća vidljiva razlika od originala. Volan je 29mm od KTM-a  :mrgreen:,  sa štitnicima. Jači je i ravniji i bolje mi odgovara položaj ruku. Navikao sam. Imam ga i na drugim motorima.
Gore je već 12V utičnica,  spojena preko kontakta, originalne retrovizore nisam ni stavljao, stavit cu kao i na svaki svoj motor koji ide u šumu, samo lijevi preklopni.
Gore je već i mali VDO tacho i nosač navigacije. Standard.
Na ovom motoru, čim se okrene ključ u položaj- kontakt, svjetla su automatski upaljena i prije nego je motor upaljen. To mi ne odgovara,  pa sam dodao mali prekidač na koji se sad pale svjetla.

Budući da sam ugradio kurblu, ugradio sam i ručni dekompresor, pa sam trebao i ručicu za njega. Zato sam originalnu ručicu kuplung/čok zamjenio sa novom ručicom koja ima kuplung, čok i dekompresor.



Originalna ručica kuplunga ima prekidač koji registrira stisnut kuplung, na motoru je još ler-prekidač i prekidač nogare.



To troje gasi motor kad je otvorena nogara, motor nije u leru, a kuplung nije stisnut. Skraćeno, da nebi slučajno krenuo sa otvorenom nogarom.
Potok, rijeka, blato, miniwash i eto mogućih problema. XR600R nista od toga nema. Čega nema - ne može zajebavati, ili kak je prijatel OrMar jedamput rekel : "mi kaj se znamo voziti, nama je to višak."
To sam riješio ovom malom crvenom žicom



Ostavio sam ler-prekidač i prekidač nogare (ne smetaju), na taj način mi svjetli kontrolka ako je motor u leru, ili nogara otvorena,  ali nista ne gasi motor, jer CDI misli da je kuplung uvijek stisnut.

XR650L ima kontakt- bravu i bravu za zaključavanje kacige



XR600R ni to nema, al to ostaje. Samo sam spomenuo.

Kad sam kupio motor, imao je rally tank od acerbis-a. Nabavio sam originalni. Nije baš u najboljem stanju.



Šire sjedalo mu je malo istrljalo površinu s obje strane



...i ima na par mjesta otkrhnut lak, ali izgleda da je pocinčano jer nema hrđe. Međutim, ima nesto kao posušeno ljepilo.



Još ne znam šta ću s tim.
To ostavljam za poslije. Možda se samo riješi. Do tada cu pokušati složiti kako treba onaj rally tank koji je došao s motorom. Bio je samo nataknut gore. Fale nosači i dosta je izblijedio. Zelim imati oba. Tak, za slučaj rata  :mrgreen:

Nastavak uskoro..
 
Ja cesto znam citirati jednu uzrecicu kad me nesto odusevi pogotovo neciji trud a posebno kad je u pitanju ljubav prema motorima.sto
u tvom slucaju vrijedi.DRAGULJ U KRUNI.nesto posebno  (y) 
 
Moji spavaju zimski san dok ne zatopli :0648:
 

Attachments

  • Screenshot_20200304-224702_Gallery.jpg
    Screenshot_20200304-224702_Gallery.jpg
    317 KB · Views: 63
  • Screenshot_20200304-224756_Gallery.jpg
    Screenshot_20200304-224756_Gallery.jpg
    454.5 KB · Views: 81
  • Screenshot_20200304-224826_Gallery.jpg
    Screenshot_20200304-224826_Gallery.jpg
    427.4 KB · Views: 60
Kad smo kod te ekologije.....  ja je nisam skidao. Čitam da nema  koristi kad je to gore....nit štete (ali ni poboljšanja) kad ju skineš...osim  činjenice da nagrđuje izgled....i smeta jel :D  true ? false?  :misli:
 
danijel044 said:
Kad smo kod te ekologije.....  ja je nisam skidao. Čitam da nema  koristi kad je to gore....nit štete (ali ni poboljšanja) kad ju skineš...osim  činjenice da nagrđuje izgled....i smeta jel :D  true ? false?  :misli:

Tako je

 
Dado, ti sve alumijske elemente ( blok, dekla, štapovi, čeljusti, kočioni celindrići...) sve poliraš, odnosno ne lakiraš?
 
Danijel 23 said:
Dado, ti sve alumijske elemente ( blok, dekla, štapovi, čeljusti, kočioni celindrići...) sve poliraš, odnosno ne lakiraš?

Na motorima iz ove teme ništa od nabrojanog nisam lakirao. Nije to ni pravo poliranje. Poliranjem se dobije ogledalo.
Ja bi rekao da je ovo malo temeljitije čišćenje.

Nekad, kada površina propadne do te mjere da je to nemoguće lijepo napraviti, npr ovako:



Onda nemam izbora. To moram dati lakirati, pa to onda ispadne ovak:





Imitacija novoga. Za cestovni motor je to ok, ali na "šumskom" motoru, mi najbolje izgleda "goli" aluminij, samo dobro očišćen.
Normalno, za to treba truda i vremena  :D
 
Kada bojas alumini moras nanjeti neznam kako se pise praimer tj neki temeljni premaz za aluminij?kao sto ima za plastiku .i kako bojas rezervoar da benzin nedigne boju?
 
Dado 12345 otisa si na kvasinu  :LOL:

(y)
 
darkomara said:
Kada bojas alumini moras nanjeti neznam kako se pise praimer tj neki temeljni premaz za aluminij?kao sto ima za plastiku .i kako bojas rezervoar da benzin nedigne boju?

Čovik lipo piše da daje lakirat, a i na deklu piše magnezij....
 
darkomara said:
... kako bojas rezervoar da benzin nedigne boju?
Nikako. Rezervoar od XR600R se ne moze polakirati da se boja ne digne.
Kad izblijedi, moze se samo ispolirati. Ima već u ovoj temi o tome.
 
Dado33 said:
Nikako. Rezervoar od XR600R se ne moze polakirati da se boja ne digne.
Kad izblijedi, moze se samo ispolirati. Ima već u ovoj temi o tome.
El rezervoar plastični/poliesterski ili metalni  :misli:
 
Prednja kočnica
XR650L i XR600R imaju ista kočiona kliješta, ali prednje pumpe su različite.

1.
XR600R ima podešavanje na ručici

XR650L nema


2.
XR600R ima odzračnik na pumpi

XR650L nema


3.klipovi su različitog promjera.


XR600R - 10,8mm
XR650L - 12,5mm

...što znači da XR600R za isti stisak ručice ima 10tak % jaču silu kočenja, ali amer ima veći disk

XR600R - 240mm
XR650L  - 256mm

...pa to onda dođe otprilike na isto, ali ja sam stavio pumpu od kurblaša na amera s većim diskom, pa bi kočnica trebala biti nešto jača od serijske.
Iako starudija, želim da ima solidne kočnice. Zato sam neki dan dovukao doma još glomaznog otpada.
Nabavio sam rezervni set kotača. Zadnji nije nista posebno, ali na prednjem je disk 320mm. Uz njega i adapter, oboje sa brojem, legalno za EU.



Rijetko i za vidjet, a da se prodaje rabljeno u stanju ko novo, pogodak na lotu.
Centriram, montiram, balansiram. Odmah



Opleteno crijevo iz VEP hidraulike je već gore.
Na onaj drugi set kotaca idu motocross gume bez balansiranja sa rimlock-om, disk 256mm i veći zadnji lančanik.
 
Dado, imaš li puž za km sajlu??
Pozz


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Da, imam ga.
Prije nego sam stavio kotač, i puža sam rastavio. To obavezno napravim na svakom motoru.
Osim stare masti, zna se naći blata, pijeska...



Očišćen, stavljena nova mast i sastavljen



Nije predviđeno da se ovaj puž rastavlja, ali ima način.
Kao rezervni dio postoji samo ovaj bijeli plastični zupčenik i košta nešto preko 200kn (TopMoto)
Ako ode nešto više, mora se kupiti cijeli puž.
Ljudi najčešće ni ne znaju da ga imaju dok se ne podere, a onda kupuju novi. Košta preko 1000kn.
Ja sam za manje kupio novi klip. Vrijedi ga poservisirati s vremena na vrijeme.
 
Svaka čast  (y)