Ovakva starudija nešto vrijedi ako je što bliže originalnom stanju.
(znam za par dobro restauriranih komada koji su nedavno u njemačkoj postigli cijenu blizu protuvrijednosti koliko su koštali novi)
Zato sam, kao i ostale, ovaj motor doveo skoro u originalno stanje. Kazem -"skoro", jer buduci da ga planiram zadržati jedno par desetaka godina, neke stvari mi ipak odgovaraju malo drukčije. Npr:
-zato ramu nisam plastificirao u bijelu boju, nego crnu mat.
Ovaj motor planiram povremeno voziti po terenu, pa neke od originalnih dijelova skidam da se ne razbiju, ili da ne smetaju. Neke od tih stvari XR600R uopće nema jer mu je i namjena bila više terenska.
Sve originalne dijelove koje skinem, spremam i čuvam.
Neke stvari nisam htio montirati niti kod sastavljanja. Npr. "lažnu ekologiju "
I to spremam, ne znam ni sam zašto, al eto za svaki slučaj, da imam sve original.
Rupe sam jednostavno zatvorio
Ta šuma crijeva ionako ne služi ničemu osim za prevaru. I bez toga je frg teško dostupan, a s tim je bilo još gore. Osim toga, smeta anlaser i ovi odušci sa posudom.
Za usporedbu, evo jedne slike XR600R iz istog kuta da se vidi razlika
Na XR600R modelu od 90.g. mogu skinuti frg za 3 min bez da skidam sjedalo, tank, i bilo koju plastiku. Staviti ga mogu za 5. Za XR650L sam skratio ključ 8 da bi dosegnuo jedan šarafić. Moram napraviti poseban alat sa kojim cu moći podešavati smjesu. Kao sto se vidi na slikama, razlika je velika, a ja ću pokušati napraviti malo više mjesta.
Anlaser ostaje
ali oduške cu isto prepraviti da budu kao na XR600R.
Osim toga, prepraviti ću štitnik prednjeg lancanika tako da lančanik bude otvoren, a da blok motora ipak bude zaštićen od udara lanca.
Štitnik stražnjeg lančanika, jos jedna stvar koju XR600R nema i ne treba.
Još uvijek je u stanju u kakvom je došao. Doći ce na red jednog dana.
Skidam i spremam.
Originalni štitnik mašine ne pruža zaštitu koju očekujem
Skidam i stavljam štit od alu ploče 4mm.
Naručio sam par sitnica.
12V+usb utičnica. Kad već ovaj ima akumulator, nek ima i to. Do sad je samo moja Mare to imala a trebalo je. Već je na guvernalu.
Tu je najveća vidljiva razlika od originala. Volan je 29mm od KTM-a
, sa štitnicima. Jači je i ravniji i bolje mi odgovara položaj ruku. Navikao sam. Imam ga i na drugim motorima.
Gore je već 12V utičnica, spojena preko kontakta, originalne retrovizore nisam ni stavljao, stavit cu kao i na svaki svoj motor koji ide u šumu, samo lijevi preklopni.
Gore je već i mali VDO tacho i nosač navigacije. Standard.
Na ovom motoru, čim se okrene ključ u položaj- kontakt, svjetla su automatski upaljena i prije nego je motor upaljen. To mi ne odgovara, pa sam dodao mali prekidač na koji se sad pale svjetla.
Budući da sam ugradio kurblu, ugradio sam i ručni dekompresor, pa sam trebao i ručicu za njega. Zato sam originalnu ručicu kuplung/čok zamjenio sa novom ručicom koja ima kuplung, čok i dekompresor.
Originalna ručica kuplunga ima prekidač koji registrira stisnut kuplung, na motoru je još ler-prekidač i prekidač nogare.
To troje gasi motor kad je otvorena nogara, motor nije u leru, a kuplung nije stisnut. Skraćeno, da nebi slučajno krenuo sa otvorenom nogarom.
Potok, rijeka, blato, miniwash i eto mogućih problema. XR600R nista od toga nema. Čega nema - ne može zajebavati, ili kak je prijatel OrMar jedamput rekel : "mi kaj se znamo voziti, nama je to višak."
To sam riješio ovom malom crvenom žicom
Ostavio sam ler-prekidač i prekidač nogare (ne smetaju), na taj način mi svjetli kontrolka ako je motor u leru, ili nogara otvorena, ali nista ne gasi motor, jer CDI misli da je kuplung uvijek stisnut.
XR650L ima kontakt- bravu i bravu za zaključavanje kacige
XR600R ni to nema, al to ostaje. Samo sam spomenuo.
Kad sam kupio motor, imao je rally tank od acerbis-a. Nabavio sam originalni. Nije baš u najboljem stanju.
Šire sjedalo mu je malo istrljalo površinu s obje strane
...i ima na par mjesta otkrhnut lak, ali izgleda da je pocinčano jer nema hrđe. Međutim, ima nesto kao posušeno ljepilo.
Još ne znam šta ću s tim.
To ostavljam za poslije. Možda se samo riješi. Do tada cu pokušati složiti kako treba onaj rally tank koji je došao s motorom. Bio je samo nataknut gore. Fale nosači i dosta je izblijedio. Zelim imati oba. Tak, za slučaj rata
Nastavak uskoro..