Honda XR600R moj glomazni otpad

Iznimno postujem tvoju strast prema xr-u kao i paznju koju posvecujes dataljima i uredenju istih...ali kako otprilike znam koliko ih sad imas (+-3 :mrgreen:) mozda bi se mogao zaustaviti i kupiti si neki moderniji enduro motor. Cisto da razbijes rutinu...jedan exc, 701, enduro cvaju, betu... Onako, da ostane jos koji u europi a da nije u tvojem vlasnistvu  :mrgreen:
 
e ovo mi se vec svidja  (y)  ja se bojim kurble  :skriven:
 
EnduroLab said:
Iznimno postujem tvoju strast prema xr-u kao i paznju koju posvecujes dataljima i uredenju istih...ali kako otprilike znam koliko ih sad imas (+-3 :mrgreen:) mozda bi se mogao zaustaviti i kupiti si neki moderniji enduro motor. Cisto da razbijes rutinu...jedan exc, 701, enduro cvaju, betu... Onako, da ostane jos koji u europi a da nije u tvojem vlasnistvu  :mrgreen:
Nemam nista protiv modernijih enduro motora, cvaju posebno volim..

...ali meni je ipak poseban osjećaj kad jednu enduro legendu iz mog dječačkog doba, presretnem na putu za smetlište, dam mu novi život, gledam moje dijete kako mi pomaže

... i čudi se kako iz smeća stvaramo nešto opet vrijedno.
Novo paljenje, razrađivanje.... neprocjenjivo.
OK, jednog dana će imati cijenu    :mrgreen:

EnduroLab said:
Pa i kravice su ok, al ono..

:mrgreen:

 
Pratim temu, imamo isti pristup starim motorima. Posebno mi se svidja nabavka XR-a sa anlaserom.  (y)
 
Amerikanac je na redu.
Ukratko, slučajno sam čuo za čovjeka kojem već neko vrijeme "amerikanac" stoji u kvaru. Isto tako sam čuo da ga čovjek ne želi prodati. Ipak, došao sam do njega i zamolio ga da mi ga barem pokaže. Vidim, motor je kompletan, izvana je sve u originalu osim rezervoara i grane auspuha. Gore je acerbis rally-tank od dvadesetak litara. Na žalost, nema originalni, kaže da je toliko zahrđao, da ga je bacio. Vozio se kaže, prije nekoliko godina nekom brzom cestom kroz Austriju i motor je zablokirao.  Kaže da je prije razmišljao o prodaji, imao preko 20 tel.poziva dnevno, ali se predomislio i odlučio ga popraviti. Nabavio je set brtvi, semeringe, ležajeve, a kad se rastavi, htio nabaviti ostalo, ali nije mogao naći kvalitetan servis koji bi to htio raditi. Nije se usudio sam, pa je tako prošlo par godina, kolko vidim, na nekom vlažnom mjestu. Uglavnom, nema šanse da ga proda.
Prepričava mi uspomene koje ima s njim, ja se pravim da ga slušam, pristojno čekam da završi, a onda po već provjerenoj taktici: -znate imam već godinama jednog XR-a u HR, nabavio sam i jednog da imam i ovdje u njemačkoj, oba su kupljena u lošem stanju, pa detaljno obnovljeni. kažem da "Amerikanca" nikad nisam imao, pa bih rado kupio njegovog, popravio ga, uredio ga, da bude kao novi.... vadim mobitel, pokazujem mu slike mojih motora prije i poslije, slike sa vožnje po Žumberku, Dalmaciji... smješak se rastegne,  raspoloženje se mjenja, razgovor krene u drugom smjeru. On isto ide u Hrvatsku na more, zna reći "dobro jutro, dobar dan, volim pivo..." ..i na kraju razgovora ja kupujem svog prvog amera, i uz njega dobijem još hrpu dijelova koje si je čovjek nabavio za rezervu jer je mislio kako ga nikad neće prodati.

-96. godina, ima 23000 milja na satu.  Dam kontakt, sve radi.
Na njemu su nove gume neke cestovne dunlop dot 1217. Ok, bit će dobre za tehnički.
Ima sistem koji ja zovem "lažna ekologija".

Hrđa


Grana većeg promjera


Sreća da je od inoxa, jer originalna najviše strada od korozije

Rastavljanje


Ni jedan jedini XR koji sam do sada kupio nije imao filer zraka kako treba, pa tako ni ovaj. Ovaj je imao filter, ali suh i bez nosača.
Ispustio sam mu manje od litre ulja. Miris paljevine.
Frg namješten tako da je smjesa dosta siromašna.

Rastavljam mašinu
Klip i cilindar izgledaju taman razrađeni



Klip iz cilindra izbijam drvenim klinom fi 100 i čekićem od 2 kile



Klip je na stjenkama cilindra ostavio jedno dvajs deka aluminija, ali to se obriše masnom krpom.



Kad stavim očale, vidim da klip ima malih tragova trošenja. Karike su još dobre.
Žao mi je što sam uopće otvarao mašinu. Trebao sam samo dodat još litru i pol ulja i gas.
 
uljna karika nije loša ali kompresijske ko nove  :LOL: ,
sretno s projektom (y)
 
Imam dobru i provjerenu foru za skidanje sloja aluminija sa stijenke  cilindra, sa bregaste  itd  nije da ce ti sad to trebat aaali (y) :mrgreen:
A drugo... ah da taj poznati miris spaljenog ulja :LOL:
Btw nije nista drugo dobilo po piksi osim cilindra i klipa?  Klipnjaca?
 
danijel044 said:
nije nista drugo dobilo po piksi osim cilindra i klipa?  Klipnjaca?

Sve sam rastavio i iznenađen sam.
Ništa drugo nije stradalo. Čudim se.
Pogotovo zbog toga jer je glava i sve u njoj u odličnom stanju. Obično, kad na ovom motoru fali ulja, prva ode bregasta, klackalice i glava.
Još nikad nisam vidio da ovako zariba klip i cilindar, a glava ostane neoštećena. Obrnuto sam vidio puno puta.
Ne znam.
Sve ću još jedamput dobro provjeriti.
Planiram ga srediti do proljeća, napraviti par tisuća, lagano ga razraditi, pa ako bude sve ok, uzet ću ga u HR.
Sad ide najdosadniji posao. Čišćenje od starih brtvi.

 
Danas prije podne nastavak zabave.

Prije




...I poslije




Povadio ležajeve, očistio do kraja, isprao i ispuhao.




Spremno za sastavljanje
 
Kako si to tako lijepo očistio..odmastio i onda ispolirao ili ?
 
Odvezeš završeni uradak pokazati sentimentalnim starim vlasnicima?

Nešto ko one car SOS emisije, samo što bajk na kraju nije njihov :)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Mozda i bi al su bivsi vlasnici tak sretni da su se rijesili otpada da ga cekaju sa sacmaricom kako im to smece vise ne bi uslo u garten!

:mrgreen:
 
Bivši vlasnici dolaze do mene da mi se zahvale jer sam ih riješio smeća bez da su morali odvajat metal od plastike. Još sam im platio  :no: