Honda XR600R moj glomazni otpad

Ako uronim pimpek u kadu, hocu li ga izvuci toplo pocincanog? Trebalo bi radit, kad je to za masivne komade...
 
EnduroLab said:
Ako uronim pimpek u kadu, hocu li ga izvuci toplo pocincanog? Trebalo bi radit, kad je to za masivne komade...

razmisli u kojem ces ga stanju uronit. problemi su moguci kod svakog odabira.
 
Dado33 said:
Da, zbog navoja. Ne znam jel istina, ali rečeno mi je da je toplo cinčanje za masivne komade i da bi moglo pojesti navoje.
Nije istina, možeš pocinčavat i  lim od 1 mm.
 
EnduroLab said:
Ako uronim pimpek u kadu, hocu li ga izvuci toplo pocincanog? Trebalo bi radit, kad je to za masivne komade...

Stavi nekaj u rupicu od pise da ti ga nezacepi  :LOL:
 
EnduroLab said:
Ako uronim pimpek u kadu, hocu li ga izvuci toplo pocincanog? Trebalo bi radit, kad je to za masivne komade...
Evo pitao sam. Kažu da za takve masivne komade veličine hrenovke ne treba kada. Rado će probati u šalici od poslovođe. Besplatno.  Ne smeta ni ako imaš kakav navoj.
 
Da ponovim par dosadnih detalja, pa se možemo vratiti raspravi o pimpekima...

Znači, ovaj model se proizvodio samo tri godine - od 88 do 90.
Od 1988. XR600R ima promjenjen vanjski izgled koji je ostao takav do kraja njegove proizvodnje 2000.
Od 88. ima zadnji kotač 18 cola (do 90. je još bubanj) i jedan frgazer umjesto duplog koji je bio do tada.
Samo taj model 88-90 ima skroz drukčiji auspuh od 3 komada sa dvije odvojene grane od inoxa.

Ovaj motor je proizveden 1990.  Zadnja godina tog modela. Do 2004 je prošao 19000km i od tada do prije nekoliko dana je stajao. Ove godine je rastavljen i napravljen je temeljit servis i kontrola. Drago mi je da je skoro sve originalno. Za 3 tjedna, od sljedeće godine je 30 godina star i ima sve uvjete da bude oldtimer.

Još par slika prije i poslije:












 
danijel044 said:
Dado,  koja je bregasta unutra?  :mrgreen:
Njegova originalna. Bila je ko nova. Ovaj motor nije za eksperimente.
Ona izraelska će dobiti svoju priliku. Za sad je nauljena i spremljena.
Javi kako se drži tvoja.

danijel044 said:
Btw  jel ide to u prodaju ili ostavljas sebi?
Mozda ga prodam jednog dana.  Za sad ga ostavljam.
U proljeće ću prodati švabu2 s kojeg je ovaj dobio tank.
 
Torbica za alat.
Ona dođe ko jagoda na tortu.
Kad već napraviš toliko oko motora, onda moraš i to.
U Martićevoj ima za kupiti materijal koji bi trebao biti nepromočiv, zove se skaj za čamce, ili tako nekako.
Dužni metar košta 125kn. Ja sam kupio 1 metar crvenog i 1 crnog. Dobar majstor od tog materijala može napraviti 5 sjedala i 2 torbice. I to ne bez veze, nego točnu kopiju originala. Sjedala sam opisao ranije.







 
Boršina je mrak!!!


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
EnduroLab said:
Kako napravis logo?

izrizes logo I pituras  :LOL:

isijeces logo I obojis  :jesus:
 
Na švabi-2 imam još nekog šerafanja, al to još nije na redu.
Ovaj motor je gotov. Još koja manje važna sitnica  dok čekam malo toplije dane, pa ga vozim do prethodnog vlasnika da ga vidi, kako sam mu obećao. Radovi su se laganim tempom razvukli preko cijele sezone.

U međuvremenu sam dovukao doma još nešto glomaznog otpada, više komada. Neću pisati o svemu, ali sad je prvi puta kod mene  "amerikanac" koji zaslužuje koji redak.

XR650L -moj Švabo4, "amerikanac", "veliki dominator" ili skraćeno - glomazni otpad s anlaserom  :mrgreen:







Zaribao, pa stajao nekoliko godina, plastike izlijedile, sve što hrđa - zahrđalo... savršeno za zabavu koju započinjem u božićnom ugođaju.