Horizontalna signalizacija

mg749ie

Active member
Vjerojatno ta tema postoji, ali jučerašnja vožnja me je podsjetila na taj problem. Uspio sam se održati na motoru i ništa se nije dogodilo, osim malo proklizavanja i žmarcih vu prsima. 8)
Naime nanesene boje na cesti za označavanje srednje linije, zebre, crte na raskršćima, to su sve potencijalno opasne površine na kojima se lahko izgubi ravnoteža i zvekne. Sigurno postoje boje koje nisu skliske tako ko ove, a naši dečki iz Cesta i HRV cesta, uporno bojaju ceste s tim skliskim bojama koje su opasnost za dvokotače.
Dali službe koje se brinu o sigurnosti prometa na cestama to imaju u vidu? 8)
 
mg749ie said:
Vjerojatno ta tema postoji, ali jučerašnja vožnja me je podsjetila na taj problem. Uspio sam se održati na motoru i ništa se nije dogodilo, osim malo proklizavanja i žmarcih vu prsima. 8)
Naime nanesene boje na cesti za označavanje srednje linije, zebre, crte na raskršćima, to su sve potencijalno opasne površine na kojima se lahko izgubi ravnoteža i zvekne. Sigurno postoje boje koje nisu skliske tako ko ove, a naši dečki iz Cesta i HRV cesta, uporno bojaju ceste s tim skliskim bojama koje su opasnost za dvokotače.
Dali službe koje se brinu o sigurnosti prometa na cestama to imaju u vidu? 8)
imaju tek nakon sudske presude.... :shock:
u OS je izvodjac radova bila Signalizacija ZG,ne samo da je boja skliska nego i ono mrvljeno staklo sto bacaju- bace previse,sve je rezultiralo traumatoloskom ozljedom i materijalnom stetom,da stvar bude gora morao sam nevinost dokazivat na sudu,no na kraju je ispalo dobro 8) (y)
 
Kolega jel bi bil problem kad bi malo opisao kaj se dogodilo, te
tvoji daljnji postupci.
U slučaju da se nekome nekaj slično dogodi, nedaj bože...
 
naravno, to je najlakše napisat, jbg moro si predvidit rupu, ulje, šaht koji fali i tak dalje. ja pao zbog masne fleke na cesti duljine 10-ak metara koju su razvukli po kolniku i jedva jedvice uspio se izvuć na krivnju cestara :palacdolje:
 
Br@da said:
..nisi prilagodio brzinu uvijetima na cesti  :jesus:
tako je,prvotno je bilo u izvjescu napisano da se nisam kretao pazi sad: zamisljenim lukom kroz raskrizje i da nisam prilagodio brzinu...ALI
brzina kretanja je bila prilagodjena na nacin da sam se kretao i brzinom od minimalne koja iznosi 40km/h,da sam se propisno uvjerio,ukljucio pokazivac smjera i zapoceo skretanje,nakon cega sam izgubio kontrolu nad upravljacem motocikla na nacin da je prednji kotac izgubio "grip" sa podlogom te nekontrolirano nastavio kretanje(prema zemlji)  :mrgreen:
razlog je bio svjeza boja i zrnca koja su bila u preveliko kolicini rasuta po krizanju,sto su ustanovila 2 policijska sluzbenika nakon gubitka ravnoteze(skoro rip  :shock: )
-no u izvjescu su napisali da je cesta bila: cista,suha,dobra,neklizava i da je krizanje bilo oprano specijalnim vozilom(onda nije suho, zasto bi ga prali?) sreca moja sto sam imao svjedoke i fotoaparat koji je susjeda imala,tako da smo mogli fotografirati cjelo krizanje,pa smo cjelo policijsko izvjesce osporili na prekrsajnom sudu.
-u medjuvremenu odes u svoje osiguranje na procjenu stete vozila i predracun kod svog ovlastenog servisera
-nakon toga saznas tko je izvodjac radova i koje je njegovo osiguranje
u njegovom osiguranju podneses odstetni zahtjeev i cekas ...
 
biso1 said:
naravno, to je najlakše napisat, jbg moro si predvidit rupu, ulje, šaht koji fali i tak dalje. ja pao zbog masne fleke na cesti duljine 10-ak metara koju su razvukli po kolniku i jedva jedvice uspio se izvuć na krivnju cestara :palacdolje:
a kad se izvuces onda napad na cestare  (y)
 
službe imaju to u vidu ali nemaju para za kvalitetnije  :misli:
 
ja radim u Cestama.... ono mrvljeno staklo sluzi za nocnu refleksiju i linija je hrapavija. znaci smeta kada se baci puno pa je klizavo dok kisa ne ispere visak a opet smeta kada se baci malo, jer su onda linije kasnije kliske, nije mi jasno.... sto se tice boja koje se ne klizu to nazalost jos ne postoji.... horizontalna signalizacija se izvodi na nekoliko nacina, koristili smo do sada vise proizvodaca boja i uvijek je krajnji rezultat nazalost isti, nema tu pomoci.
 
ima pomoći, ima, samo još nisu smislili način,  :palacdolje: hvala bogu da sam povukao pouku, ta plastična boja je ipak preskilska fakor sklizanja leda ili zaleđenog snijega, pazimo gdje su nam kotači na kojoj podlozi, da se nemoramo liječiti i tužiti 8)
 
Cijeli život živim u Zagrebu, imam 38 godina, vozim bicikl od 3. godine tako da već 35 godina znam da su zebre i tračnice jako kliske. Ako nikad nisi vozio bicikl a motor samo toliko koliko si na forumu, a da to ni si znao, puno je. Ukratko, skoro RIP. :LOL:

E da, jesi se spreman kladit da su te crte manje kliske od recimo Nove ceste na Trešnjevci?
 
Iber said:
ja radim u Cestama.... ono mrvljeno staklo sluzi za nocnu refleksiju i linija je hrapavija. znaci smeta kada se baci puno pa je klizavo dok kisa ne ispere visak a opet smeta kada se baci malo, jer su onda linije kasnije kliske, nije mi jasno.... sto se tice boja koje se ne klizu to nazalost jos ne postoji.... horizontalna signalizacija se izvodi na nekoliko nacina, koristili smo do sada vise proizvodaca boja i uvijek je krajnji rezultat nazalost isti, nema tu pomoci.

Trebao si napisat da postoji jedna specijalna boja po kojoj se ne kliže i da ju sve Ceste imaju ali ne upotrebljavaju iz nekog razloga i pozvat motoriste da ih prosvjedima natjeraju da ih počnu koristit. Konjino. :mrgreen:
 
gledao sam neku emisiju o stazi ( nemam pojma kojoj) ali kao ne moze se izletiti sa autom. sve je komplet u afaltu ali umjesto bazena, trave pofarbano je nekom spesl bojom koja ima veci grip od sam staze.
 
mate said:
Cijeli život živim u Zagrebu, imam 38 godina, vozim bicikl od 3. godine tako da već 35 godina znam da su zebre i tračnice jako kliske. Ako nikad nisi vozio bicikl a motor samo toliko koliko si na forumu, a da to ni si znao, puno je. Ukratko, skoro RIP. :LOL:

E da, jesi se spreman kladit da su te crte manje kliske od recimo Nove ceste na Trešnjevci?
malo duže sam u ZG, od navedenog, svake sezone se put barem jednom posmucam po plastici tek tolko da me podsjeti, vozim motor kolko ti imaš godina, (malo fali), te plastike ima više nego kaj treba a i zadnjih 20-tak godina plastificiraju, prije su farbali, i to prije nije bilo sklisko, ali se je nakon jedne sezone zgubilo (ispralo) 8)
 
mate said:
E da, jesi se spreman kladit da su te crte manje kliske od recimo Nove ceste na Trešnjevci?

Onaj mali komad di je benziska... Tam se i biciklom moze driftat  :LOL:
 
mate said:
Cijeli život živim u Zagrebu, imam 38 godina, vozim bicikl od 3. godine tako da već 35 godina znam da su zebre i tračnice jako kliske. Ako nikad nisi vozio bicikl a motor samo toliko koliko si na forumu, a da to ni si znao, puno je. Ukratko, skoro RIP. :LOL:

E da, jesi se spreman kladit da su te crte manje kliske od recimo Nove ceste na Trešnjevci?

  :blink: :auuu:


  BTW
  :neznam: ali mene to smeta samo po kiši  :mrgreen:
 
Iber said:
ja radim u Cestama.... ono mrvljeno staklo sluzi za nocnu refleksiju i linija je hrapavija. znaci smeta kada se baci puno pa je klizavo dok kisa ne ispere visak a opet smeta kada se baci malo, jer su onda linije kasnije kliske, nije mi jasno.... sto se tice boja koje se ne klizu to nazalost jos ne postoji.... horizontalna signalizacija se izvodi na nekoliko nacina, koristili smo do sada vise proizvodaca boja i uvijek je krajnji rezultat nazalost isti, nema tu pomoci.
ovo nije tocno!
- samo sto tvrtke stede di mogu.... s cime vi bojate?
 
Iber said:
ja radim u Cestama.... ono mrvljeno staklo sluzi za nocnu refleksiju i linija je hrapavija. znaci smeta kada se baci puno pa je klizavo dok kisa ne ispere visak a opet smeta kada se baci malo, jer su onda linije kasnije kliske, nije mi jasno.... sto se tice boja koje se ne klizu to nazalost jos ne postoji.... horizontalna signalizacija se izvodi na nekoliko nacina, koristili smo do sada vise proizvodaca boja i uvijek je krajnji rezultat nazalost isti, nema tu pomoci.


Di ti živiš  :misli: