Hornet Fun Club

Banditos said:
a eto po mom iskustvu,ima bit da je razlika stvarno drasticna,motor neusporedivo cupa... i da,po pravilu bi trebalo sinhronizirat karbove,iako se da vozit i bez toga ;),i ako cemo po PS-u bilo bi dobro onda i jet kit neki stavit :wink:

Kako si mijenjao kut paljenja?  :misli:
 
aurellie said:
Kako si mijenjao kut paljenja?  :misli:
a gdje to pise... :misli: :misli:
vidis da i mene zanima ...
 
kruntas said:
Sto vam nije dosta tvornickih 97 konja....preko stotke ide...taman dosta da nisi najsporiji na cesti... :mrgreen:
Pretpostaviti je da je namjerno tvornicki prigusen jer ljudi koji kupuju naked motore ipak preferiraju nesto ugladeniji rad masine, u protivnom bi kupovali R-ove, barem ja tako mislim. Nije hornet savrsen, vec je to kompromis svega pomalo.
ma ima to sve istine..samo nekome ipak odgovara fighter polozaj voznje i laksi motor...a snaga tu nema veze sa izvedbom motora ;) ipak snage nikad dosta,i nevjerujem da je to bas sve tako "namjerno" ;) cista trgovina...kao i na kompjuterima...imaju razvijeni software koji je 500 puta jaci od trenutno najjaceg na trzistu,ali ga nedaju u prodaju,nego pomalo dizu da bi zaradili...nesto slicno je i ovdje...a da ne spominjem,da kada bi i cbr i hornet imali istu snagu... onda bi puno manje ljudi kupovalo recimo CBR-a 600,koji je jedno 25000 kuna skuplji...pa nisu poludili ;)
 
aurellie said:
Ja sam isto zamjenio opruge sa progresivnim i stavo 15wt ulje. U početku se to činilo kao dobro rješenje ali kako je vrijeme prolazilo ograničenja takvog setupa su mi bila sve jasnija. Nemogućnost dobivanja sag brojeva, besmislen preload, nejednak rad prednje i stražnje amortizacije, pregusto ulje od kojeg brzi damping radi traljavo i prenosi svaki jači udarac na motor...
Original opruga u hornetu je progresivna (2 različite karakteristke), izgleda tako da jedan manji dio ima gušće poslagane "namote" a veći dio opruge su malo šire razmaknuti namoti. Kako se opruga stisne prvo se stisnu zajedno uže raspoređeni namoti pa ostaje jači dio opruge čija je karakteristika oko 7.5kg/mm (bar je tako bilo na mom cbr-u) što je puno premekano. Ja sa opremom težim oko 80kg i trebaju mi opruge od 9.2kg/mm, što ti dovoljno govori koliko je cbr bio premekan čak i za mene koji sam stvarno komarac kategorija.
Aftermarket progresivne opruge imaju svaki namot drugačije razmaknut, pa se sa promjenom opterećenja stalno mijenja i karakteristika opruge. To ima neke dobre strane, ali i neke loše koje su presudile da sad tražim linearne opruge (vjerojatno ohlins kao nađem). Nakon što su više od godinu dana provele u mom motoru i čak bile i jednom na stazi, imam svakakvih dojmova o progresivnim federima, ali sutra ću o tome jer sad ne mogu gledat na oči. Planirao sam uskoro i vilice raskopat i radit neke modifikacije prije iduće posjete grobniku, pa ću sve poslikat i napisat ponešto, mislim da će bit zanimljivo za pročitat.
a znam,i kuzim sta zelis reci,ali ipak mislim da Hyper pro nije neka strc,brc proizvodnja,pa mislim da nece uvalit bilo kakvu stvar,i vjerovatno ce biti bolje od tvornickog setupa... pogotovo jer su to tipske opruge sa uljem..znaci predvidjene bas za taj motor...
 
zašto umjesto nepotrebnih ulaganja u 600 ne nabaviti horneta 900 sa puno više snage od 600 i sa svim podešanjanjem ovjesa napred i nazad?
 
NEKID said:
zašto umjesto nepotrebnih ulaganja u 600 ne nabaviti horneta 900 sa puno više snage od 600 i sa svim podešanjanjem ovjesa napred i nazad?
Mozda zato sto nema USD vilicu?  :misli:
Pitanje je na mjestu, jer ulagati silne novce da se podigne snaga na kojih 8-10 konja, pomalo zvuci bezveze. Ali shvacam potrebu za tim da netko ima malo drugaciji motor od ostalih tvornickih.
 
Kad malo bolje pogledaš, u ovoj zemlji da ostaviš tvornički motor, onda bi bio drugačiji od svih. heh  :mrgreen:

A nabavit jaču makinju nije gušt ko prčkat po staroj makinji  (y)
 
NEKID said:
zašto umjesto nepotrebnih ulaganja u 600 ne nabaviti horneta 900 sa puno više snage od 600 i sa svim podešanjanjem ovjesa napred i nazad?
mozda zato jer je DRASTICNO skuplji... drze abnormalno cjenu,trazio sam ga dugo,i samo sam nasao jednoga iz 2003. po pristupacnoj cjeni...(za primjer: oovaj moj koji ima samo 10 000km i pod garancijom je jos...je bio jeftiniji za 400 e od toga iz 2003. koji je u ono...u ok stanju)
koji mi je naravno utekao pred nosom...  :?
svi bi mi radje vozili 900-tice...
PS. ima jedan u kastelima se prodaje... motor ne lici na nista,potrgano sve zivo na njemu,cak i felga je svinuta malo u rubu,mjenjane vilice,kemije puste,digitalni displej ne radi od padanja,2004. godina,i momak ga prodaje za 5500 zadnja cjena,trazio je 6
 
kruntas said:
Mozda zato sto nema USD vilicu?  :misli:
Pitanje je na mjestu, jer ulagati silne novce da se podigne snaga na kojih 8-10 konja, pomalo zvuci bezveze. Ali shvacam potrebu za tim da netko ima malo drugaciji motor od ostalih tvornickih.
dobro bi bilo staviti usd vilicu od dobrog  R motora sa štelanjem, ovakva usd vilica kakva je na malom hornetu nije neka sreća.a iskreno sumnjam da hyperpro zna napraviti dugoročno nešto bolje od honde, nešto dobiješ ali nešto sigurno i izgubiš, ustvari više izgubiš nego dobiješ.
sigurno je da veliki hornet ima osjetno više snage a momenta da ne govorimo, od ovog malog :neznam:
 
Banditos said:
mozda zato jer je DRASTICNO skuplji... drze abnormalno cjenu,trazio sam ga dugo,i samo sam nasao jednoga iz 2003. po pristupacnoj cjeni...(za primjer: oovaj moj koji ima samo 10 000km i pod garancijom je jos...je bio jeftiniji za 400 e od toga iz 2003. koji je u ono...u ok stanju)
koji mi je naravno utekao pred nosom...  :?
svi bi mi radje vozili 900-tice...
razumijem ali dodatna ulaganja isto treba uračunati u cijenu  :misli:
a za 900 iz 2003 bi isto rebao ulagati u ovjes.tek od 2004 ima sva štelanja
 
NEKID said:
.a iskreno sumnjam da hyperpro zna napraviti dugoročno nešto bolje od honde, nešto dobiješ ali nešto sigurno i izgubiš, ustvari više izgubiš nego dobiješ.
a zasto to mislis... to bi znacilo i da su njihova kociona crjeva bolja od pletenih iz velike gorice recimo,ili da je filter zraka bolji od nekog tamo K&N ...kuzis sta hocu rec... ima puno kvlitetnijih aftermarket djelova od tvornickih...pa bila to Honda,Mercedes ili sta ja znam...
 
NEKID said:
a za 900 iz 2003 bi isto rebao ulagati u ovjes.tek od 2004 ima sva štelanja
tim gore...znaci pogledaj cifru tek onda...
mislim da je ipak isplativo donekle malo podignut 600-ticu i malo cesce saltat nizu,i sve ok ;)
 
NEKID said:
dobro bi bilo staviti usd vilicu od dobrog  R motora sa štelanjem, ovakva usd vilica kakva je na malom hornetu nije neka sreća.a iskreno sumnjam da hyperpro zna napraviti dugoročno nešto bolje od honde, nešto dobiješ ali nešto sigurno i izgubiš, ustvari više izgubiš nego dobiješ.
sigurno je da veliki hornet ima osjetno više snage a momenta da ne govorimo, od ovog malog :neznam:

Honda mora napravit motor koji će radit i za onoga koji ide po kruh sa njom, i za onoga tko će na grobniku cijedit dušu iz tog motora, za onoga koji ima 60kg i za onoga od 160kg...ili za vozača i suvozača teških 200+kg...u svakom slučaju tvornički ovjes mora radit dobro ali sigurno u niti jednom području nije vrhunski. Aftermarket komponentama prilagođavaš motor sebi i svom stilu vožnje. U suprotnom nikadn itko ne bi dirao ništa na motorima...

NEKID said:
razumijem ali dodatna ulaganja isto treba uračunati u cijenu  :misli:
a za 900 iz 2003 bi isto rebao ulagati u ovjes.tek od 2004 ima sva štelanja

Ako i sve uračunaš u cijenu, hornet 600 će opet bi jeftiniji, bit će sporiji, ali će imat i vrhunske kočnice, ovjes...hornet 900 je puno jači od 600 ali opet imaš tvornički ovjes, prijenos, ovo ono, i onda opet iznova počnu ulaganja... :mrgreen: :mrgreen:
 
Banditos said:
a zasto to mislis... to bi znacilo i da su njihova kociona crjeva bolja od pletenih iz velike gorice recimo,ili da je filter zraka bolji od nekog tamo K&N ...kuzis sta hocu rec... ima puno kvlitetnijih aftermarket djelova od tvornickih...pa bila to Honda,Mercedes ili sta ja znam...
mislim da bi opletena crijeva od honde bila bolja od opletenih iz velike gorice,u gorici nisu testirali svoje crijevo na zadanom motoru već ga krimpaju na mjeru kako ko donese...
mislim da je honda razvila motor i testirala ga puno bolje i zahtijevnije od hyperpro-a.
nešto se time dobije ali nešto se i zgubi sasvim sigurno. istina postoje vrhunske firme koje mogu parirati originalima i biti bolji od njega ali ih je malo. staviš kompletan akrapović pa i ohlins je ovjes broj jedan i da ga staviš napred i nazad mogao bi kupiti još jedan hornet 600, to je ono što sam mislio reći
 
aurellie said:
Ako i sve uračunaš u cijenu, hornet 600 će opet bi jeftiniji, bit će sporiji, ali će imat i vrhunske kočnice, ovjes...hornet 900 je puno jači od 600 ali opet imaš tvornički ovjes, prijenos, ovo ono, i onda opet iznova počnu ulaganja...
naveo sam primjer što ipak imaš hornet ali puno snažniji a ovjes možeš podešavati sam, ne moraš dodatno ulagati u njega jer je podesiv, prijenos je ionako par sto kuna
 
NEKID said:
mislim da bi opletena crijeva od honde bila bolja od opletenih iz velike gorice,u gorici nisu testirali svoje crijevo na zadanom motoru već ga krimpaju na mjeru kako ko donese...
mislim da je honda razvila motor i testirala ga puno bolje i zahtijevnije od hyperpro-a.
nešto se time dobije ali nešto se i zgubi sasvim sigurno. istina postoje vrhunske firme koje mogu parirati originalima i biti bolji od njega ali ih je malo. staviš kompletan akrapović pa i ohlins je ovjes broj jedan i da ga staviš napred i nazad mogao bi kupiti još jedan hornet 600, to je ono što sam mislio reći
da,samo sta bi ta opletena crjeva od honde kostala jedno 50 puta vise nego ova nasa,a bila bi MOZDA za jednu malu nijansu bolja u samoj praksi...i tako je sa svime ostalim,da ne nabrajam... i aurelije je napisao ostalo...
ne sporim da se skoro nijedan aftermarket proizvodjac djelova nemoze mjerit sa Hondinim testiranjem i razvojom... oni MOGU bolje,ali NE ZELE u nekim segmentima,i namjerno stave "losije" komponente na jeftinije motore...cisti zakon trgovine... sigurno nece na horneta 600 ici cetveroklipna kljesta i titanium auspuh... ili sta ja znam..
i mislim da je ista stvar i sa oprugama vilica...zato cu stavit Hyper pro i adios ;)
malo smo OT. ovdje i previse smo rastegli ovu trakavicu...
 
Banditos said:
i koji pojam si napisao u google? daj par pojmova da pokusam ;) :)


Pa najbolje da se raspitaš na stranim forumim specijaliziranim za Honde... evo ja sam na jednom koji je baš za TTR  http://www.tcdo99.de/tt600r/


Vani imaš foruma baš specijaliziranih za određene modele tipa Fazer, Hornet, GSX-R, ima tu još xxx primjera... samo je upitno kako ti idu jezici. :wink:
 
Zašto ne 900 umjesto 600? :misli:
Zbog toga jer je 600 duplo ljepši,ima usd vilicu koja doduše nije podesiva al eto,zbog cijene koja je dooosta manja,zbog toga jer se 600 vozi duplo bolje od 900-tke....i to je to...I još jednom da rečem da je duplo ljepši! :mrgreen:

I opet bih imao svoje hireve kao što su prijenos,auspuh,ovo ono,uglavnom mali milijun aftermarket pi*darija u pogledu dizajna,sigurnosne opreme,podizanja snage.... (y)
 
Mozda nekome pomogne, samo je problem sta je na njemackon:
http://www.hornet-home.de/index.php?id=14&opened=0
 
(y) (y) (y)
Usput da ovdje pitam jel zna tko ima li za Horneta 600 onaj set podesivih fuzića i mjenjača/poluge kočnice?