Hrđa u rezervaru i što sad?

EXD9M

Member
Dakle, ako je rezervar hrđav iznutra - kako skinuti hrđu?
Postoji li neka tekućina za to?
 
Mislim da jedino ti preostaje mlastificiranje kao neko privremeno riješenje jer ćeš teško očistiti rezervar jer je sve poprilično nepristupačno.
Neznam dali bi se dalo napraviti šta sa pjeskarenjem iznutra tj. treba pitati one što to rade dali imaju tako malu pištolju da uđu u rezervar i da ga iznutra malo ispjeskare.
Ako to upali onda sve to plastificiraš i to je to .
 
Imas za kupit sad razne kiseline  u tekucem stanju,dobro se raspitaj u nekom "boje i lakovi" ducanu,vidi koja ti pase,pa ulij u rezervar,dobro ga "izmuckaj"(pazi oci !!!) i drzi se upustava na pakovanju!
Ja sam osobno radio s dvije vrste,jedna je nakon sto naneses tekucinu,ne treba nikakav tretman,nego samo dobro isperes u benzinu i vratis ga nazad,druga je bila da je trebalo isprati vodom(da se neutralizira), isprati benzinom poslje,i to je to!
Jedna od mogucnosti je malo "zastarila" ali daje rezultate!
Uzmi dvije/tri sake sitnog pijeska,napuni u rezervar,i muckaj,muckaj,muckaj,tresi,muckaj,tresi,muckaj,tresi,i to ti je jadan nacin pjeskarenja,kasnije ga dobro isperi vodom,pa nakon toga benzinom,samo pazi na velicinu pijeska,ako stavis prevelik,moze ti radit odubine,a ako stavis presitno,neces nikad zavrsit!
Probao sam ovo s pjeskom i rezervar je uspjesno ociscen!
 
Pijesak će te teško van dobiti ako je malo zajebaniji tank.

Ja sam to ovako napravio.
Kupiš Antikorozin ili Ferosan, na moj tank od 20 litara ja sam toga unutra usuo 3 litre i dobro miješaš, mućkaš da se to raširi po svim krajevima.
Nakon toga izliješ ostatak van i pustiš par sati da se osuši.
Onda unutra uliješ litru hempelove dvokomponetne boje za metalne brodove koja je otporna na benzin, ulje i ostale gadarije.
Boju dobro umiješaš da bude lagano gusta i onda je ulijevaš u tank malo po malo i opet ga okrećeš tako da se boja razlije po svima krajevima otprilike ravnomjerno.
I sad tu boju ima da sušiš bar tjedan dana jer je protok zraka kroz tank minimalan.

Moram doma naci kutiju da ti kažem točno koja je to boja.
 
Ako nađeš naziv javljaj!

Danas ću probati sa pjeskom, nakon toga idem sa tekućinom - još kd mi javiš za boju idem i sa njom!

 
uzmeš kvarcni pjesak jer je oštar i krupan ak staviš običan nečeš ništ dobit ili one kamenčiče sitne  što ima na grobljima to staviš u rezervar i nasipaš vode i mučkaš močkaš mučkaš tako dok ti se sva hrda neočisti,zatim to istreseš va i onda to ponoviš još jednom pa istreseš van,i ondasamo ljevaš vodu i ispireš dok ti svi kamenčiči nepopadaju van zatim kupiš negdje u trgovini boju za ceste  znači boja s čim se farbaju crte na cesti.ta boja ti je otporna na sve i ofarbaš ga iz nutra ili naliješ pa ga vrtiš dok ti se nerazlije svuda.ak uzmeš običnu boju ljuštit če ti se i štopat če ti pipicu ili filter.
 
Taman san tija pitat koja je svrha pituravanja rezervara iznutra?!
Pa drzi ga punim benzine i nema bolje zastite.
A kad ti se te boje pocnu gulit vidit ces onda kukulele.
 
bila je tema

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,8585.msg161143.html#msg161143

ja se na kraju nisam upustio u to, al sretno!
 
-XJ600N- said:
Taman san tija pitat koja je svrha pituravanja rezervara iznutra?!
Pa drzi ga punim benzine i nema bolje zastite.
A kad ti se te boje pocnu gulit vidit ces onda kukulele.

boju stavljaš kad je već hrdjav da spriječi daljnje opadanje hrdje u benzin i dalje do fergazera
 
berislavv said:
Moram doma naci kutiju da ti kažem točno koja je to boja.

Hehe, ovo je vec tvoj drugi isti odgovor, na ovom forumu  :mrgreen:  Naime nakon razgovora sa Hempelovim ducanom objasnili su mi da jedina otporna boja na benzin je boja za brodske strojarnice dolazi u pakovanju od 20L i nije za amatere potrebni neki "specijalni" uvijeti, bla bla.. nadalje sto bi moglo biti otporno ali na kutiji ne pise i to mi ne mogu garantirati je Hempelov dvokomponentni "epoxy light primer" (12170-sivi, 11630-bijeli..... iako se bojim da je to otporno na povremeno spricanje benzina a ne da bude konstantno pod benzinom)  eto toliko od meni poznatih kemija u nas dobavljivih, ili eventualno plastificiranje rezervoara kod tone-moto (cca 300kn) daje garanciju 1 god (sto me najvise i brine, a sta nakon te 1 god ? :)

Jedino ucinkovito rjesenje je kupiti kit za saniranje rezervoara od hrdje. Osobno sam korisitio POR15, http://www.hoeseler-por15.com/, jedino sto ti ga netko mora dovesti iz D. doduse salju oni i u Hr ali posatrina 40E :shock: Kit je odlican ima sredstvo za uklanjanje hrdje, sredstvo za pripremu metala, i tzv. sealer odnosno boju koja napravi sloj otporan na benzin.   Osim por15 ima jos par sredstava koja doduse nisam koristio ali sam cuo dosta pozitivnih iskustva na stranim forumima za fertan (www.fertan.de). U biti da se toga dosta naci i na ebay-u pa probaj i tamo (odi na www.ebay.de i upisi pod trazeni pojam Tankversiegelung) izbacit ce ti nekoliko rezultata.

 
os_pivo said:
Hehe, ovo je vec tvoj drugi isti odgovor, na ovom forumu  :mrgreen:  

Hmmm da  :misli:
sad se sjećam da sam zaboravio tebi to pogledat
mea culpa

pardon, kad se vidimo imaš pivo od mene  (y)
 
berislavv said:
boju stavljaš kad je već hrdjav da spriječi daljnje opadanje hrdje u benzin i dalje do fergazera

A zar ce boja uvatit na hrdu?
Sumnjam.
 
-XJ600N- said:
A zar ce boja uvatit na hrdu?
Sumnjam.
pa neče ali ako se sa kamenčičima dobro očisti nema problema uhvatit če.treba se mučkat dok se god neočisti da nema hrde.
 
Dobro ali ne kuzin oli nije dosta drzat benzinu u rezervaru i nece vise ruzinat?
 
-XJ600N- said:
Dobro ali ne kuzin oli nije dosta drzat benzinu u rezervaru i nece vise ruzinat?
daj objasni ovo šta si napiso nekužim  :misli:
 
A tija san rec da rezervar nebi treba korodirat ako u njemu ima stalno goriva (sta vise to bolje) i ako se vozi.
 
-XJ600N- said:
A tija san rec da rezervar nebi treba korodirat ako u njemu ima stalno goriva (sta vise to bolje) i ako se vozi.
takoje zato se pozimi i dok se nevozi valja napunit pun rezervar do čepa da se spriječi hrđanje.
 
E i sad meni nije jasno zasto bi covik piturava rezervar ako ga dobro ocisti od ruzine
:misli:
 
-XJ600N- said:
E i sad meni nije jasno zasto bi covik piturava rezervar ako ga dobro ocisti od ruzine
:misli:
pa nemora ako neče ak ga ofarba onda mu je svejedno bio pun pola ili prazan a ovak če ga skroz morat imat punog jer če mu zahrđat jako brzo buduči da ga je hrđa več načela ...