Hrđa u rezervaru i što sad?

jolly the roger said:
izvana ko prica iznutra, samo ti
e joli tu je priča o rezervaru iznutra,,,,,,,,,, a ak ti motor pade i izgrebe se izvana do lima ljepo češ ga skinit i odnes kod majstora da ti ga ofarba i neče ništa ni trunit ni hrđat,,, kužiš  :misli:
 
r1 vtc said:
e joli tu je priča o rezervaru iznutra,,,,,,,,,, a ak ti motor pade i izgrebe se izvana do lima ljepo češ ga skinit i odnes kod majstora da ti ga ofarba i neče ništa ni trunit ni hrđat,,, kužiš  :misli:
da
ali cincanje mos izvest samo tako da se sloj cinka nanese i na vanjsku i na unutarnju povrsinu
a drugi dio di se cincana povrsina moze izgrebat je kod cepa na rezervaru
za farbanje nisam nis reko
 
jolly the roger said:
da
ali cincanje mos izvest samo tako da se sloj cinka nanese i na vanjsku i na unutarnju povrsinu
a drugi dio di se cincana povrsina moze izgrebat je kod cepa na rezervaru
za farbanje nisam nis reko
pa napiso sam več da se skine boja izvana i da se očisti iznutra i onda se goli lim odnese pocinčat iznutra i izvana i poslje se izvana oboja i gotovo a u svakom slučaju je ljkše zgrebat boju nego cink ,,,cink se teško grebe pa tak da i ak malo ogrebeš nečeš i njega zgrebat,
 
r1 vtc said:
pa napiso sam več da se skine boja izvana i da se očisti iznutra i onda se goli lim odnese pocinčat iznutra i izvana i poslje se izvana oboja i gotovo a u svakom slučaju je ljkše zgrebat boju nego cink ,,,cink se teško grebe pa tak da i ak malo ogrebeš nečeš i njega zgrebat,
neda mi se vise. raspitaj se kod famoznih vlasnika marcedesa koji se dicio garancijom od 30 godina protiv hrdje sta im je bilo ako im se izgrebao cincani sloj na karoseriji
 
jolly the roger said:
neda mi se vise. raspitaj se kod famoznih vlasnika marcedesa koji se dicio garancijom od 30 godina protiv hrdje sta im je bilo ako im se izgrebao cincani sloj na karoseriji
gle jasno mi je da ak se zgrebe boja i cink da če zahrdat ali to obojaš i gotovo ali čovjek je pito za iznutra a iznutra se nema kak zgrebat ... a izvana če zahrdat a to vani lako sankcijoniraš iznutra je malo teže,
 
r1 vtc said:
gle jasno mi je da ak se zgrebe boja i cink da če zahrdat ali to obojaš i gotovo ali čovjek je pito za iznutra a iznutra se nema kak zgrebat ... a izvana če zahrdat a to vani lako sankcijoniraš iznutra je malo teže,
ja kazem kakva je situacija sa cincanjem i koji problemi nastaju ako se sloj cinka izgrebe do lima. samo to i nis vise
 
jolly the roger said:
ja kazem kakva je situacija sa cincanjem i koji problemi nastaju ako se sloj cinka izgrebe do lima. samo to i nis vise
ok to sve stoji.
 
tema hrdje je već bila, neznam koji kurac se javljaju oni koji to nisu nikada radili i samo seru kvake .Berislavv je radio po mojim naputcima,i očigledno je zadovoljan rezultatom inače nebi to širio dalje.Ja sam to radio prije 15godina i hempel drži.Što se tiče cinčanja,gdje god je rezervoar udaren izvana da je došlo do "oštrog "savijanja ili kako mi to tu zovemo do židova a ne samo ulegnuća u tanku,tu cinčanje puca i otpada u listićima.Rezervoar truli a hrdja fina kao soc od kave čepi dizne.
 
31 said:
tema hrdje je već bila, neznam koji kurac se javljaju oni koji to nisu nikada radili i samo seru kvake .Berislavv je radio po mojim naputcima,i očigledno je zadovoljan rezultatom inače nebi to širio dalje.Ja sam to radio prije 15godina i hempel drži.Što se tiče cinčanja,gdje god je rezervoar udaren izvana da je došlo do "oštrog "savijanja ili kako mi to tu zovemo do židova a ne samo ulegnuća u tanku,tu cinčanje puca i otpada u listićima.Rezervoar truli a hrdja fina kao soc od kave čepi dizne.
znaci u pravu sam :mrgreen:
 
31 said:
tema hrdje je već bila, neznam koji kurac se javljaju oni koji to nisu nikada radili i samo seru kvake .Berislavv je radio po mojim naputcima,i očigledno je zadovoljan rezultatom inače nebi to širio dalje.Ja sam to radio prije 15godina i hempel drži.Što se tiče cinčanja,gdje god je rezervoar udaren izvana da je došlo do "oštrog "savijanja ili kako mi to tu zovemo do židova a ne samo ulegnuća u tanku,tu cinčanje puca i otpada u listićima.Rezervoar truli a hrdja fina kao soc od kave čepi dizne.

Točno tako i hvala majstore na savjetima  (y)

Evo sad detaljan opis moje metode ako se kome svidja nek radi po njoj ako ne ne treba.Ja sam bio zadovoljan rezultatom.

Prvo u tank antikorozin ili ferosan.On služi da fiksira hrdju na metal, da ona više ne ispada u benzin i lijepo zčepi dizne.
Konkretno na tank za boldorku ja sam ulio 3 litre, mučkao, miješao vrtio pa opet mućkao miješao vrtio, pa me ruke zaboljele pa se odmorio pa mućkao miješao vrtio, pa dao tati malo da mućka miješa vrti pa sam i ja još malo mućkao.
OPREZ sredstvo je agresivno, skinite prije toga pipicu jer će izgrist gumice u njoj i počet će curit ( desilo se meni  :mrgreen:)
Nakon toga ostvati tank da se osuši, najbolje na suncu ili nekom suhom mjestu.
Poslije toga uzmete HEMPEL Light Primer 45550, dvokomponentna temeljna boja za površine brodova iznad vodene crte.
Miješate te dvije komponente ali da ne bude pregusto, sve skupa toga bude oko litre, meni je za 20 litrani tank od boldora trebalo oko 3/4 litre.
Dolijevat malo po malo i vrtit tako da se ravnomjerno svukuda rasporedi.Ako je moguce ulit i kroz otvor pipice da se i donji dio zaštiti ili s nekom cjevčicom iznutra polijevat po svim stijenkama.
Pustit sušit bar 4 dana.Protok zraka kroz tank je mali i stvar se zbilja jako dugo suši.
Nakon toga još jednom isti postupak ali s Hempel Ploy Enamel 55100, koji je zvaršna boja.

Zašto lijevat boju unutra??.Zato jer je ta boja ljepljiva i ona fiksira na sebe sve ostatke hrdje,smeća, dreka i ostale prljavštine koja je možda ostala unutar tanka.

Još jednom hvala 31 na ovom savjetu, meni je pomoglo dok nisam razbio boldora, onda su me mučili drugi problemi osim hrdje u tanku  :mrgreen:
 
berislavv said:
Hempel Ploy Enamel 55100


mislim da si htio napisati : HEMPEL™S POLY ENAMEL 5510  :wink:
dvokomponentna je boja visoka sjaja s izvanrednom sposobnošću zadržavanja nijanse. Vrlo je otporna na morsku vodu, udarce, abraziju i morske uvjete. Upotrebljava se kao završni premaz na unutarnjim i vanjskim površinama iznad vodene linije plovila od čelika, aluminija, stakloplastike, šperploče... Kako je riječ o dvokomponentnoj boji pripazite na međupremazni interval. Kod nanošenja na HEMPEL™S LIGHT PRIMER 4555, taj je interval između četiri sata i tri dana. Međupremazni interval između dva premaza HEMPEL™S POLY ENAMELa 5510 je najmanje osam sati, a najviše četiri tjedna.


....iako nigdje nespominje benzin, tebe cu hvatat za gusu ako se krene topit i pravit sranje u tanku  :mrgreen:
 
os_pivo said:
mislim da si htio napisati : HEMPEL™S POLY ENAMEL 5510   :wink:
dvokomponentna je boja visoka sjaja s izvanrednom sposobnošću zadržavanja nijanse. Vrlo je otporna na morsku vodu, udarce, abraziju i morske uvjete. Upotrebljava se kao završni premaz na unutarnjim i vanjskim površinama iznad vodene linije plovila od čelika, aluminija, stakloplastike, šperploče... Kako je riječ o dvokomponentnoj boji pripazite na međupremazni interval. Kod nanošenja na HEMPEL™S LIGHT PRIMER 4555, taj je interval između četiri sata i tri dana. Međupremazni interval između dva premaza HEMPEL™S POLY ENAMELa 5510 je najmanje osam sati, a najviše četiri tjedna.


....iako nigdje nespominje benzin, tebe cu hvatat za gusu ako se krene topit i pravit sranje u tanku  :mrgreen:

a onda prvo namaži neki komad metala s time i pusti ga da stoji u benzinu tjedan dana pa ćeš vidjeti
 
31 said:
tema hrdje je već bila, neznam koji kurac se javljaju oni koji to nisu nikada radili i samo seru kvake .Berislavv je radio po mojim naputcima,i očigledno je zadovoljan rezultatom inače nebi to širio dalje.Ja sam to radio prije 15godina i hempel drži.Što se tiče cinčanja,gdje god je rezervoar udaren izvana da je došlo do "oštrog "savijanja ili kako mi to tu zovemo do židova a ne samo ulegnuća u tanku,tu cinčanje puca i otpada u listićima.Rezervoar truli a hrdja fina kao soc od kave čepi dizne.
pa kad dode do oštrog savijanja puknit če i boja isto kao i cink i poče če hrđat.
 
Imao sam bol dor sa JAKO hrđavim rezervarom...probao sve moguće...od raznih kiselina...trljanje sa čavlima...pjeskarenje...bez efekta...frgići se stalno štopali...stavio filter goriva i motor onda troka preko 7000okr...na kraju dao plastificirati...bilo dobro godinu dana...popucala plastika..opet isto...nisam probao sa ovim posebnim bojama..ali čisto sumnjam da imaju neki dugotrajan učinak kao i plastificiranje
 
ja sam se ipak odlucio trenutno, na kupovinu sredstva predvidjenog za to  (y)
Na ebay-u sam osvojio jednu aukciju i za 30 E dobio komplet, tj. kit za sanaciju rezervoara http://www.casporttouring.com/thestore/prods/22182.html