jolly the roger
Well-known member
izvana ko prica iznutra, samo tir1 vtc said:ajd mi objasni ak motor padne kak če ga zgrebat do lima iznutra :misli:
izvana ko prica iznutra, samo tir1 vtc said:ajd mi objasni ak motor padne kak če ga zgrebat do lima iznutra :misli:
e joli tu je priča o rezervaru iznutra,,,,,,,,,, a ak ti motor pade i izgrebe se izvana do lima ljepo češ ga skinit i odnes kod majstora da ti ga ofarba i neče ništa ni trunit ni hrđat,,, kužiš :misli:jolly the roger said:izvana ko prica iznutra, samo ti
dar1 vtc said:e joli tu je priča o rezervaru iznutra,,,,,,,,,, a ak ti motor pade i izgrebe se izvana do lima ljepo češ ga skinit i odnes kod majstora da ti ga ofarba i neče ništa ni trunit ni hrđat,,, kužiš :misli:
pa napiso sam več da se skine boja izvana i da se očisti iznutra i onda se goli lim odnese pocinčat iznutra i izvana i poslje se izvana oboja i gotovo a u svakom slučaju je ljkše zgrebat boju nego cink ,,,cink se teško grebe pa tak da i ak malo ogrebeš nečeš i njega zgrebat,jolly the roger said:da
ali cincanje mos izvest samo tako da se sloj cinka nanese i na vanjsku i na unutarnju povrsinu
a drugi dio di se cincana povrsina moze izgrebat je kod cepa na rezervaru
za farbanje nisam nis reko
neda mi se vise. raspitaj se kod famoznih vlasnika marcedesa koji se dicio garancijom od 30 godina protiv hrdje sta im je bilo ako im se izgrebao cincani sloj na karoserijir1 vtc said:pa napiso sam več da se skine boja izvana i da se očisti iznutra i onda se goli lim odnese pocinčat iznutra i izvana i poslje se izvana oboja i gotovo a u svakom slučaju je ljkše zgrebat boju nego cink ,,,cink se teško grebe pa tak da i ak malo ogrebeš nečeš i njega zgrebat,
gle jasno mi je da ak se zgrebe boja i cink da če zahrdat ali to obojaš i gotovo ali čovjek je pito za iznutra a iznutra se nema kak zgrebat ... a izvana če zahrdat a to vani lako sankcijoniraš iznutra je malo teže,jolly the roger said:neda mi se vise. raspitaj se kod famoznih vlasnika marcedesa koji se dicio garancijom od 30 godina protiv hrdje sta im je bilo ako im se izgrebao cincani sloj na karoseriji
ja kazem kakva je situacija sa cincanjem i koji problemi nastaju ako se sloj cinka izgrebe do lima. samo to i nis viser1 vtc said:gle jasno mi je da ak se zgrebe boja i cink da če zahrdat ali to obojaš i gotovo ali čovjek je pito za iznutra a iznutra se nema kak zgrebat ... a izvana če zahrdat a to vani lako sankcijoniraš iznutra je malo teže,
ok to sve stoji.jolly the roger said:ja kazem kakva je situacija sa cincanjem i koji problemi nastaju ako se sloj cinka izgrebe do lima. samo to i nis vise
znaci u pravu sam31 said:tema hrdje je već bila, neznam koji kurac se javljaju oni koji to nisu nikada radili i samo seru kvake .Berislavv je radio po mojim naputcima,i očigledno je zadovoljan rezultatom inače nebi to širio dalje.Ja sam to radio prije 15godina i hempel drži.Što se tiče cinčanja,gdje god je rezervoar udaren izvana da je došlo do "oštrog "savijanja ili kako mi to tu zovemo do židova a ne samo ulegnuća u tanku,tu cinčanje puca i otpada u listićima.Rezervoar truli a hrdja fina kao soc od kave čepi dizne.
31 said:jesi ali ja još čekam tvoj i jelenin izračun za auspuh,do onda ne razgovaramo
31 said:tema hrdje je već bila, neznam koji kurac se javljaju oni koji to nisu nikada radili i samo seru kvake .Berislavv je radio po mojim naputcima,i očigledno je zadovoljan rezultatom inače nebi to širio dalje.Ja sam to radio prije 15godina i hempel drži.Što se tiče cinčanja,gdje god je rezervoar udaren izvana da je došlo do "oštrog "savijanja ili kako mi to tu zovemo do židova a ne samo ulegnuća u tanku,tu cinčanje puca i otpada u listićima.Rezervoar truli a hrdja fina kao soc od kave čepi dizne.
berislavv said:Hempel Ploy Enamel 55100
os_pivo said:mislim da si htio napisati : HEMPEL™S POLY ENAMEL 5510 :wink:
dvokomponentna je boja visoka sjaja s izvanrednom sposobnošću zadržavanja nijanse. Vrlo je otporna na morsku vodu, udarce, abraziju i morske uvjete. Upotrebljava se kao završni premaz na unutarnjim i vanjskim površinama iznad vodene linije plovila od čelika, aluminija, stakloplastike, šperploče... Kako je riječ o dvokomponentnoj boji pripazite na međupremazni interval. Kod nanošenja na HEMPEL™S LIGHT PRIMER 4555, taj je interval između četiri sata i tri dana. Međupremazni interval između dva premaza HEMPEL™S POLY ENAMELa 5510 je najmanje osam sati, a najviše četiri tjedna.
....iako nigdje nespominje benzin, tebe cu hvatat za gusu ako se krene topit i pravit sranje u tanku
pa kad dode do oštrog savijanja puknit če i boja isto kao i cink i poče če hrđat.31 said:tema hrdje je već bila, neznam koji kurac se javljaju oni koji to nisu nikada radili i samo seru kvake .Berislavv je radio po mojim naputcima,i očigledno je zadovoljan rezultatom inače nebi to širio dalje.Ja sam to radio prije 15godina i hempel drži.Što se tiče cinčanja,gdje god je rezervoar udaren izvana da je došlo do "oštrog "savijanja ili kako mi to tu zovemo do židova a ne samo ulegnuća u tanku,tu cinčanje puca i otpada u listićima.Rezervoar truli a hrdja fina kao soc od kave čepi dizne.
r1 vtc said:pa kad dode do oštrog savijanja puknit če i boja isto kao i cink i poče če hrđat.
jolly the roger said:znaci u pravu sam
ne tako brzo i ne nuznor1 vtc said:pa kad dode do oštrog savijanja puknit če i boja isto kao i cink i poče če hrđat.