jolly the roger
Well-known member
da zastiti rezervar od ikakvog daljnjeg moguceg truljenja-XJ600N- said:E i sad meni nije jasno zasto bi covik piturava rezervar ako ga dobro ocisti od ruzine
:misli:
da zastiti rezervar od ikakvog daljnjeg moguceg truljenja-XJ600N- said:E i sad meni nije jasno zasto bi covik piturava rezervar ako ga dobro ocisti od ruzine
:misli:
sam malo...jel to ono što se koristi za poliestersko krpanje plastika i slično ???DamirK said:plastificiranje epoksidnom smolom, otporna je na benzin
darQ said:sam malo...jel to ono što se koristi za poliestersko krpanje plastika i slično ???
jel to ono nešt trokomponentno ???
pa kak ćeš to razmazat po rezervoaru ???
DamirK said:Ne poliester nego epoksid, nalije se u rezervar, promiješa i višak izlije prije nego se stvrdne. Ja sam krpao probušeni rezervar i nema problema, impregnirao nisam nikad, čuo sam za to od Dorjana. Otpornost na benzin 100%, od epoxy smole i vodotporne šperploče rade rezervare za jedrilice.
gepeze said:sve je super i sve je za pet ak se taj isti kupac ne pocne ljustit... a nakon nekog vremena se pocne!
najbolje rijesenje za rdju u tanku je.... aluminijski tank!
najbolje riješenje je skinit boju izvana i dobro ga očistit iznutra i odnest ga pocinčat ooslje ga ofarbaš i zvana i miran si 100 godina jedino što je malo skuplja varijanta..gepeze said:sve je super i sve je za pet ak se taj isti kupac ne pocne ljustit... a nakon nekog vremena se pocne!
najbolje rijesenje za rdju u tanku je.... aluminijski tank!
e viš...ja i buraz smo svoj htjeli cinčat al....bio je neki problem...ne mog se sjetit točno u čemu...r1 vtc said:najbolje riješenje je skinit boju izvana i dobro ga očistit iznutra i odnest ga pocinčat ooslje ga ofarbaš i zvana i miran si 100 godina jedino što je malo skuplja varijanta..
e al ak ti se cink ogrebe onda ode sve u kujac, pocne sve nepovratno hrdjat.r1 vtc said:najbolje riješenje je skinit boju izvana i dobro ga očistit iznutra i odnest ga pocinčat ooslje ga ofarbaš i zvana i miran si 100 godina jedino što je malo skuplja varijanta..
DamirK said:znam da ljuštiš svoje kupce ali to nema veze s tankom
pa nemožeš ga ogrebat iznutra a izvana ga i ovak i ovak farbaš tak da nema frkejolly the roger said:e al ak ti se cink ogrebe onda ode sve u kujac, pocne sve nepovratno hrdjat.
-XJ600N- said:A zar ce boja uvatit na hrdu?
Sumnjam.
a vidiš...ovo s bojanjem iznutra je zapravo dobra fora...berislavv said:zato prvo unutra uliješ antikorozin koji fiksira hrđu
da. i onda recimo neko ti srusi motor, tebi to izgleda ko mala ogrebotina i nakor par mjeseci mos bacit rezervarr1 vtc said:pa nemožeš ga ogrebat iznutra a izvana ga i ovak i ovak farbaš tak da nema frke
tak sam ja napravio i super je bilodarQ said:a vidiš...ovo s bojanjem iznutra je zapravo dobra fora...
moram malo s bratom popričat o tome...
ak se odlučimo na to...jer...mulac naravno opet nije nalio čorbu do čepa...sve ću detaljno poslikat i napravit onak...ko neki super vodič...
pa ak je mala udubina neče se oštetit iznutra a ak je nešt veče jebiga puknit če i boja iznutra i bilo šta a ti pazi da ti ga neko nesruši i ak ti ga sruši teško da če ti se rezervar oštetit ..jolly the roger said:da. i onda recimo neko ti srusi motor, tebi to izgleda ko mala ogrebotina i nakor par mjeseci mos bacit rezervar
a ma jes ti pismen? dovoljna je ogrebotina do lima, kakva udubina, ja nijesam spomenuo udubinur1 vtc said:pa ak je mala udubina neče se oštetit iznutra a ak je nešt veče jebiga puknit če i boja iznutra i bilo šta a ti pazi da ti ga neko nesruši i ak ti ga sruši teško da če ti se rezervar oštetit ..
ajd mi objasni ak motor padne kak če ga zgrebat do lima iznutra :misli:jolly the roger said:a ma jes ti pismen? dovoljna je ogrebotina do lima, kakva udubina, ja nijesam spomenuo udubinu