Hrđa u rezervaru i što sad?

Prema savjetima:

Danas obavljena 1. Faza tj. pijesak i kamenčići u rez. i tresiiiiiiiiiiiii!

Na kraju sam sve izvadio uz pomoć usisavača, sutra još malo kamenčića i idem po Ferosan - ta faza trebala bi završiti do srijede!
Onda Hempel-javljam kako je bilo!

Inače to mi je rezervar za jednu preradu Tomos-a i motor neće bit za svakodnevnu vožnju, a taj rezervar je privremeni dok ne nabavim kit za D-6 repliku!

 
ja nasuo litru neke tekućine za odklanjanje hrđe u rezervar, pet metara lanca i cijeli dan odo po dvorištu i treso rezervar. navečer to sve izvadio, lanac je izgledo ko nov, a ni rezervar nije loše izgledo. ispro vodom 10-15 puta, 2-3 puta benzinom i više nikad nisam mjenjo filter za gorivo.

tu berislavv: jel ta tekućina i skida hrđu i spriječava njeno nastajanje il samo spriječava ljuštrenje već korodiranog metala?
jesi čime ispirao tu tekućinu ili samo istresao višak i ostavio da se oduši?

pitam jer sad razmišljam da to sve ponovo napravim i da ga ofarbam s tim dvokomponenetim bojama, pa ak otklanja hrđu da opet malo ubacim taj lanac unutra

ovo za pocinčavanje, majstor mi reko da su probali bar puta i da nebude dobro, navodno samo oko otvora ostane pocinčano a ovo po sredini ništa
 
Tomy B. said:
tu berislavv: jel ta tekućina i skida hrđu i spriječava njeno nastajanje il samo spriječava ljuštrenje već korodiranog metala?
jesi čime ispirao tu tekućinu ili samo istresao višak i ostavio da se oduši?

pitam jer sad razmišljam da to sve ponovo napravim i da ga ofarbam s tim dvokomponenetim bojama, pa ak otklanja hrđu da opet malo ubacim taj lanac unutra

skine nešto hrđe ali u principu sprječava ljuštrenje već korodiranog metala
kad namažeš s time neki hrdjavi materijal nakon nekog vremena on izgleda suh i čvrst, nema komadića hrdje koji se daju skinut čim rukom prijedješ preko njega
 
berislavv said:
skine nešto hrđe ali u principu sprječava ljuštrenje već korodiranog metala
kad namažeš s time neki hrdjavi materijal nakon nekog vremena on izgleda suh i čvrst, nema komadića hrdje koji se daju skinut čim rukom prijedješ preko njega

pitanje za berislavv i 31:
1. pošto ste radili s tim, zanima me dali bi imalo smisla ubaciti opet malo lanac unutra da ipak poskida ak ima šta veće da se počelo ljuštrit?

2. jel možete ovak okvirno reći koliko bi to sve zajedno koštalo?
 
Tomy B. said:
pitanje za berislavv i 31:
1. pošto ste radili s tim, zanima me dali bi imalo smisla ubaciti opet malo lanac unutra da ipak poskida ak ima šta veće da se počelo ljuštrit?

2. jel možete ovak okvirno reći koliko bi to sve zajedno koštalo?

pojma nemam za lanac, nisam to nikada probao
litra antikerozina je oko 30 kn a svaka ova boja je oko 100 kn
 
berislavv said:
pojma nemam za lanac, nisam to nikada probao
litra antikerozina je oko 30 kn a svaka ova boja je oko 100 kn

ma lanac bi mi poslužio samo da skinem one djelove koji su se baš jako počeli ljuštrit tak da kasnije nebi slučajno imao problema s tom bojom. svrha tog lanca je isto ko i pjesak koji se ovdje spominje, sam što je lanac puno lakše izvadit i siguran sam da mi neće ostati zrno lanca u rezervaru.

stari mi je reko tu foru s lancem jer su oni tak prije prali burad za vino i rakiju.
 
Tomy B. said:
ma lanac bi mi poslužio samo da skinem one djelove koji su se baš jako počeli ljuštrit tak da kasnije nebi slučajno imao problema s tom bojom. svrha tog lanca je isto ko i pjesak koji se ovdje spominje, sam što je lanac puno lakše izvadit i siguran sam da mi neće ostati zrno lanca u rezervaru.

stari mi je reko tu foru s lancem jer su oni tak prije prali burad za vino i rakiju.
lol sto vi radite vino od rozina da vam trebaju tako velike bacve koje se tako ciste :mrgreen:
 
jolly the roger said:
lol sto vi radite vino od rozina da vam trebaju tako velike bacve koje se tako ciste :mrgreen:

šta je to rozin?

bačve su 400 - 500 litara

više nepravi djed vino, sad je to sve puno rakije        :jesus:
 
Tomy B. said:
ja nasuo litru neke tekućine za odklanjanje hrđe u rezervar, pet metara lanca i cijeli dan odo po dvorištu i treso rezervar. navečer to sve izvadio, lanac je izgledo ko nov, a ni rezervar nije loše izgledo. ispro vodom 10-15 puta, 2-3 puta benzinom i više nikad nisam mjenjo filter za gorivo.

tu berislavv: jel ta tekućina i skida hrđu i spriječava njeno nastajanje il samo spriječava ljuštrenje već korodiranog metala?
jesi čime ispirao tu tekućinu ili samo istresao višak i ostavio da se oduši?

pitam jer sad razmišljam da to sve ponovo napravim i da ga ofarbam s tim dvokomponenetim bojama, pa ak otklanja hrđu da opet malo ubacim taj lanac unutra

ovo za pocinčavanje, majstor mi reko da su probali bar puta i da nebude dobro, navodno samo oko otvora ostane pocinčano a ovo po sredini ništa
kad se nešto pdcinča onda se to uroni u bazen tak da se cink uhvati svuda a ne sam oko čepa a prije tog ide u bazen s kiselinom za čiščenje kako bi se cink svuda uhvatio .
 
r1 vtc said:
kad se nešto pdcinča onda se to uroni u bazen tak da se cink uhvati svuda a ne sam oko čepa a prije tog ide u bazen s kiselinom za čiščenje kako bi se cink svuda uhvatio .
doro bokte jes ti retardiran ili šta...jel ti sad reko da smo pitali u lokalnoj firmi koji imaju te hebeno ogromne bazene za galvanizaciju i koji se tim bave duže neg što smo ja i ti živi...
i kažu ljudi da ne bude kak teba...
šta ti nij jasno???
ne ispadne kak treba i gotovo...
pa nij rezervoar kugla sa homogeno raspoređenim nosiocima naboja...imaš tu još puno bitnih čimbenika i zakona kvantene mehanike koji kažu da se difundiranje nosioca naboja neće obavit jednako na svakoj površini...
uglavnom...neće valjat !!!!
 
darQ said:
doro bokte jes ti retardiran ili šta...jel ti sad reko da smo pitali u lokalnoj firmi koji imaju te hebeno ogromne bazene za galvanizaciju i koji se tim bave duže neg što smo ja i ti živi...
i kažu ljudi da ne bude kak teba...
šta ti nij jasno???
ne ispadne kak treba i gotovo...
pa nij rezervoar kugla sa homogeno raspoređenim nosiocima naboja...imaš tu još puno bitnih čimbenika i zakona kvantene mehanike koji kažu da se difundiranje nosioca naboja neće obavit jednako na svakoj površini...
uglavnom...neće valjat !!!!
gle u vt ima hladno i uđurđevcu toplo i nikad mi nisu rekli ništa slično a radili smo več nekoliko rezervara i ljudi se voze bez problema i nakon 5 godina pogledaš u rezervar i unjemu ni traga hrđi,,,tak da neznam možda i nevalja al ljudi nemaju problema a jedan pajdo je slago si sa poliesterskom smolom i bilo mu je dobro oko 1godinu i onda je to počelo pucat i odpadat tak da smo to 1 tjedan vadili van i razbijali sa sjekačima iznutra....a znam isto tak par rezervara od čopera koji su ručni rad i vareni spajani iz 100 dijelova posle toga nošeni na cinčanje i nikad problema nisačim...eto to je što znam a kud se cink hvata ili nehvata ili je to dobro ili nije ,,,neradim u cinkaoni pa neznam al znam da ljudi nemaju problema  (y)
 
darQ said:
doro bokte jes ti retardiran ili šta...jel ti sad reko da smo pitali u lokalnoj firmi koji imaju te hebeno ogromne bazene za galvanizaciju i koji se tim bave duže neg što smo ja i ti živi...
i kažu ljudi da ne bude kak teba...
šta ti nij jasno???
ne ispadne kak treba i gotovo...
pa nij rezervoar kugla sa homogeno raspoređenim nosiocima naboja...imaš tu još puno bitnih čimbenika i zakona kvantene mehanike koji kažu da se difundiranje nosioca naboja neće obavit jednako na svakoj površini...
uglavnom...neće valjat !!!!
a i ti ga bubnes pa masu nesimetricnih stvari se galvanski cinca
al svejedno, jedanput ogrebi cink i mos komotno bacit sve :wink:
 
jolly the roger said:
a i ti ga bubnes pa masu nesimetricnih stvari se galvanski cinca
al svejedno, jedanput ogrebi cink i mos komotno bacit sve :wink:
pa je...cinča se...al kod rezervara je problem što je iznutra vleka površina a toj površini je mal pristup...
ma uglavnom...šta ja znam...cinčajte...
 
Ja sam svašta probao i uvijek je hrđa probila...no ovo s bojom mi ima smisla jer ima sigurno boja (a da nisu u spreju) kao onih za farbanje kočionih čeljusti koje su maximalno otporne na bengu i ulje..a sad ja sam dao pocinčati svoj rezervoar i rezultat vam je katastrofa!!!!! kao prvo morate ga dati na vruće cinčanje a ne na hladno kako sam ja planirao jer se cink inače neće primiti za stjenku.... a vruće cinčanje je za kurac jer imate sto godina šlajfanja rezervoara sa šlajfericom (a ne ručno) onda rezervoar vam je teži za par kila (sto posto provjereno) u rezervoaru vam ostane nekih okorenih sranja od cinčanja..(mrvi se ko suho blato) i na kraju morate imati jebeni (čitaj skupi) prajmer za farbanje na cinčane površine...a ni klasični kit se baš ne prima za to (poliesterski ajde kolko toliko) uglavnom probo cinčati..rezultati loši...kupujem novi rezervoar za suzukija....
 
tu svima: ploča cinka s koje nosioci naboja (elektroni) idu na rezervar i zajdno sa sobom nose molekule cinka il te neke ku.čeve slitine najprije dođu do otvora rezerva i tu se odma hvata taj cink i zbog tog neide u unutrašnjost. možd bi jedino uspjelo kad bi se ta ploča cinka stavila u unutrašnjost rezervoara.
 
Pozdrav i isprika sto obnavljam temu nakon tolkog vremena, ali me interesira kako je uspjelo (onima koji su to radili) recept sa hempelovim bojama? sad je vec proslo nesto vremena pa da li se oljustila boja ili slicno?
 
što se tiče uklanjanja hrđe iz rezeovara jedini učinkovit način je elektroliza.probao sam s kamenčićima,pijeskom,deterđentom,vodom (sve pomiješano),lupao sam s tim danima i jako malo hrđe se skinulo.boja je s vanjske strane popucala tako da sam morao rezeovar ponovo farbati.probao sam i s kiselinama,ferosan koji skida hrđu,ali nedovoljno za kompletnu sanaciju.ferosan sam koristio da uklonim ostatke hrđe poslije elektrolize.najebo sam se s hrđom kao rijetko tko tako da znam o čemu pričam.nisam rezeovar ničim zaštitio.držim ga punim pa se nadam da neće opet hrđa doći
 
Evo ja svog elektrolizirao i lječio ferosanom!!! Poslje elektrolize je ostao čist ali imam problem šta ga je bivši vlasnik vario sa doljnje strane (pretpostavljam da ga može izravnati) i ruzina sa vara ne ide nikako  :palacdolje: .Kasnije detaljno mučkao sa ferosanom i ispalo je super ali kad sam isprao sa benzinom (priznajem malo starijom) opet mi se pojavila ruzina početni stadij. Konačnica je da sam ga poslje tih tretmana poslao baš jučer za Karlovac u moto trade na plastificiranje pa čekam da mi se jave 8)
 
ako vam nesto znaci ja sam u svoj ubacio(mozda grijesim zaboravio sam, epoksi smolu za krpanje camaca,sjecam se da je za krpanje camaca i bila je hempelova) i do dana danasnjeg nisam primjetio prljavstinu na filteru i karburatorima.sad je to vec 7godina.hrdju sam prije toga ocistio sa lancem,znam jos par motora koji su napravljeni na tu foru i nitko nema problema.  (y)

mislim da je to najjednostavnije
 
je, ako ti je rezervar izmedju 2 grede rame. ali ako je obješen preko središnje grede, onda često te matice, pijesak, lanci ne stignu sve skinuti