Sip
New member
Kad se covjek vozi, druzi, malo pomalo se tu nadje svakojakih motora.
Kako sam vec prije probao skoro svu gamu tih Husaberga ( 501, 450, 550 raznih godista do 2008 ) izgradio sam neko misljenje. U kratkim crtama bi reko; grubi strojevi koji imaju tendenciju padanja na nos, tj. ko da su tezi na prednjm kraju i to osjetno u odnosu na KTM.
No vratimo se malo zvjezdi testa 8) Husabergu 390
Vrlo dopadljivog i modernog dizajna ne moze covjeka bas ostaviti ravnodusnim, ali ono sto je tek zabavno slijedi pritiskanjem dugmeta 8)
Motor pali izrazito lako i testni primjerak je bio opremljen kompletnim akrapovicem koji upotpunjava zbilja zanimljiv izgleda.
Zahvaljujuci Darcu, mogao sam promatrati i koliko vremena treba da se stavi i skine db-killer 8) ta kako motor brunda. Ako me pitate za zvuk, meni je to sasvim zadovoljavajuce i rekao bi lijepo bez db-killera i osobno ga uopce ne bi stavljo 8)
Voznjica, jupiiii, to svi volimo
Totalni sok, jer vozio sam i husaberg 450 i na prvu kazem da je neki bublast u podrucju nogu, rezervoara. Ovo bublast shvatite u usporedbi sa KTM-om koji je uzak, uzak i ajde da kazem polazna tocka jer sam na njega navikao. No kod ovog motora koji je ISTIIII :shock: vanjstinom, to NE osjetim :shock:
Pa di mi je objektivnost, di mi je filing, totalno sam razocaran, jer sam smatrao kad nesto kazem da iza toga stojim i sad odjednom dva ista motora nisu vise ista :shock:
Opravdanje za svoj osjecaj, nalazim u drugacijoj podesenosti motora :shock: :shock: :shock: :shock: Ne mozete vjerovati koliko malo podesavanje, kao sto je odmicanje volana, podizanje i slicno mijenja dojam o motoru 8)
To mi je posebno bilo naglaseno jer paralelno probam i Sherca510 ( takodjer ludi polozaj ) No ja imam jednu uzrecicu kad je nesto dobro, a to je; ko da je moj Znate onaj filing kad se ne morate navikavati, nego je to na prvu to.
Takav je ovaj motorin 8)
Vec ranije spomenuto lako paljenje i motor tiho radi, prva i krecem. Kako smo navikli odamh u drugu i gas. Ono sto je tu sad zanimljivo je da kod svih ovih novih motora koji imaju injektore nekako njezno, slabasno krecu u donjem rezimu vrtnje :misli: vec sam to opisivao, ali to se treba malo razvrtiti da se dobije onaj potisak. Nista drugacije nije ni tu. Njezan pri malim okretajima, motor veselo odgovoara na povecanje broja okretaja i naprosto trazi saltanje.
Karakteristican zvuk, identican 450-ici cuje se iz zracnog filtera kad motor pocme disati punim plucima Da se razumijemo. To sto njezno krene, nekad ili u enduru puno puta nije ni malo nedostatak, nego bas naprotiv, prednost koja ne dozvoljava da padnete :wink:
Odmah ja to probam voziti i po zadnjem, te je bas kako sam opisao, morate ga malo prevariti u donjem rezimu. Treca brzina hop i tocno znate koliko gasa dodati da vas ne prevali, vjerujem da se i pocetnici voze po zadnjem bez problema, toiko je fina granica hvatanja gasa
Samo sam malo probao voznju po ravnom i odmah u brdo. Druga, gas, motor ODUSEVLJAVA lakocom. Zavoj na brdu, motor ekstra lako odradi skretanje, ovjes prati i najmanje pokrete vozaca. LUDO dobro Kocnice, ne moram ni opisivati, reko bi vrlo dobre i zadovoljavaju sumsku voznju u potpunosti
No ono sto hocu jos reci, cini mi se da je motor jaci od KTM350 :shock: i vrlo lako se vozi 8)
Darac na usranom brdu
Znajte da filmic nikad ne prikaze brdo bas vjerno i da je u stvarnosti, vrlo, vrlo zanimljivo 8) a Darac se popne ko od sale.
Na kraju mogu reci, da je to jedan izuzetno dobar motor i mirne duse bi ga mogao preporuciti svojim prijateljima koji tek krecu u enduro vode, jer takvu lakocu i upravljivost te fluidnost tesko da ce naci drugdje, a bogumi i ozbiljnijim vozacima, jer smatam da zbog svoje lakoce skretanja predstavlja ludo brzu igracku
Kako sam vec prije probao skoro svu gamu tih Husaberga ( 501, 450, 550 raznih godista do 2008 ) izgradio sam neko misljenje. U kratkim crtama bi reko; grubi strojevi koji imaju tendenciju padanja na nos, tj. ko da su tezi na prednjm kraju i to osjetno u odnosu na KTM.
No vratimo se malo zvjezdi testa 8) Husabergu 390
Vrlo dopadljivog i modernog dizajna ne moze covjeka bas ostaviti ravnodusnim, ali ono sto je tek zabavno slijedi pritiskanjem dugmeta 8)
Motor pali izrazito lako i testni primjerak je bio opremljen kompletnim akrapovicem koji upotpunjava zbilja zanimljiv izgleda.
Zahvaljujuci Darcu, mogao sam promatrati i koliko vremena treba da se stavi i skine db-killer 8) ta kako motor brunda. Ako me pitate za zvuk, meni je to sasvim zadovoljavajuce i rekao bi lijepo bez db-killera i osobno ga uopce ne bi stavljo 8)
Voznjica, jupiiii, to svi volimo
Totalni sok, jer vozio sam i husaberg 450 i na prvu kazem da je neki bublast u podrucju nogu, rezervoara. Ovo bublast shvatite u usporedbi sa KTM-om koji je uzak, uzak i ajde da kazem polazna tocka jer sam na njega navikao. No kod ovog motora koji je ISTIIII :shock: vanjstinom, to NE osjetim :shock:
Pa di mi je objektivnost, di mi je filing, totalno sam razocaran, jer sam smatrao kad nesto kazem da iza toga stojim i sad odjednom dva ista motora nisu vise ista :shock:
Opravdanje za svoj osjecaj, nalazim u drugacijoj podesenosti motora :shock: :shock: :shock: :shock: Ne mozete vjerovati koliko malo podesavanje, kao sto je odmicanje volana, podizanje i slicno mijenja dojam o motoru 8)
To mi je posebno bilo naglaseno jer paralelno probam i Sherca510 ( takodjer ludi polozaj ) No ja imam jednu uzrecicu kad je nesto dobro, a to je; ko da je moj Znate onaj filing kad se ne morate navikavati, nego je to na prvu to.
Takav je ovaj motorin 8)
Vec ranije spomenuto lako paljenje i motor tiho radi, prva i krecem. Kako smo navikli odamh u drugu i gas. Ono sto je tu sad zanimljivo je da kod svih ovih novih motora koji imaju injektore nekako njezno, slabasno krecu u donjem rezimu vrtnje :misli: vec sam to opisivao, ali to se treba malo razvrtiti da se dobije onaj potisak. Nista drugacije nije ni tu. Njezan pri malim okretajima, motor veselo odgovoara na povecanje broja okretaja i naprosto trazi saltanje.
Karakteristican zvuk, identican 450-ici cuje se iz zracnog filtera kad motor pocme disati punim plucima Da se razumijemo. To sto njezno krene, nekad ili u enduru puno puta nije ni malo nedostatak, nego bas naprotiv, prednost koja ne dozvoljava da padnete :wink:
Odmah ja to probam voziti i po zadnjem, te je bas kako sam opisao, morate ga malo prevariti u donjem rezimu. Treca brzina hop i tocno znate koliko gasa dodati da vas ne prevali, vjerujem da se i pocetnici voze po zadnjem bez problema, toiko je fina granica hvatanja gasa
Samo sam malo probao voznju po ravnom i odmah u brdo. Druga, gas, motor ODUSEVLJAVA lakocom. Zavoj na brdu, motor ekstra lako odradi skretanje, ovjes prati i najmanje pokrete vozaca. LUDO dobro Kocnice, ne moram ni opisivati, reko bi vrlo dobre i zadovoljavaju sumsku voznju u potpunosti
No ono sto hocu jos reci, cini mi se da je motor jaci od KTM350 :shock: i vrlo lako se vozi 8)
Darac na usranom brdu
Znajte da filmic nikad ne prikaze brdo bas vjerno i da je u stvarnosti, vrlo, vrlo zanimljivo 8) a Darac se popne ko od sale.
Na kraju mogu reci, da je to jedan izuzetno dobar motor i mirne duse bi ga mogao preporuciti svojim prijateljima koji tek krecu u enduro vode, jer takvu lakocu i upravljivost te fluidnost tesko da ce naci drugdje, a bogumi i ozbiljnijim vozacima, jer smatam da zbog svoje lakoce skretanja predstavlja ludo brzu igracku