Ne znam šta bih ti rekao, bio sam nekidan kod Okrama i detaljno ga razgledao, upalio, sjeo i zaljuljao među nogama ali nisam vozio. Jednostavno nisam imao volje iako moram pohvalit domaćina koji ga je nudio, što je zapravo jako čudno jer motor se ne prodaje. :jesus:
Na prvu djeluje OK, ali... To je već komad motora u odnosu na FS a opet su mu brzine kratke i jedan cilindar s kojim, bar ja, ne idem van grada. Znači, ponovno neki mix što ovaj put ne bi. Dosta sam ih uspoređivao na papiru, a i dan ranije sam vozio FE570 po cesti, i trebao mi je još samo taj moment da uživo pregledam i sjednem na SMC-a, pogotovo zato što mu je i Husaberg bio tamo, pa da mogu potvrditi neka svoja razmišljanja. Zaključak je da mi nije opcija. U međuvremenu sam ponovo razgledavao Hypera i Dorso ali oni nisu ušli niti u uži izbor. Sve u svemu, ako ide, id FS.
Samo da dodam da je jedini faktor "protiv" Huse upravo u servisnim intervalima, međutim kad sve to skupa staviš na papir, nije to baš tako loše kao što se čini na prvi pogled. Ako uzmemo da je, recimo, prosječna brzina s njim po gradu oko 55-60kmh, promjena ulja i filtera ispada svakih cca 1000km što po meni nije strašno jer se ne vozim tako puno. A i sama promjena je pol sata laganog posla što sam se već istrenirao na FE. Osim toga, ulje od FE-a je osim na prvom mjenjanju do sada uvijek bilo čisto ko suza.
Upitno ostaje samo štelanje ventila što mislim da bi u gradskoj vožnji bilo dovoljno raditi svaki drugi servis odnosno 2000km.