Hyosung gt250 EFI - FI lampica se pali i gasi u voznji

Ako ti je neispravan senzor lera, to ti može biti uzrok gašenja na "semaforu". Naime, kad ga hoćeš upaliti, ako ti lampica N ne svijetli, ne možeš ga upaliti ako nisi pritisnuo kvačilo. A pretpostavljam da na "semaforu" ne držiš stalno. Ne znam koliko ti je dostupan taj senzor, ali probaj ga skinuti i nekako očistiti. Možda magija proradi, ako ne, bar znaš u čemu je problem pa naručiš na ebayu ili sl.
 
I nisam skužio, da li si mijenjao ulje nakon što si ga kupio? Ili znaš kad je zadnji put mijenjano? Moguće je da je ulje (pra)staro pa se na senzoru stvorio nekakav "film".
 
Ako ti je neispravan senzor lera, to ti može biti uzrok gašenja na "semaforu". Naime, kad ga hoćeš upaliti, ako ti lampica N ne svijetli, ne možeš ga upaliti ako nisi pritisnuo kvačilo. A pretpostavljam da na "semaforu" ne držiš stalno. Ne znam koliko ti je dostupan taj senzor, ali probaj ga skinuti i nekako očistiti. Možda magija proradi, ako ne, bar znaš u čemu je problem pa naručiš na ebayu ili sl.
Pronasao za narucit, 20 ak eura kosta. U tom svemu je misterij sto meni lampica N radi normalno, a senzor lera je jedini senzor koji ja imam dolje vezan za brzine. Za ostale brzine nemam nikakvu indikaciju, a prema fault codu nesto nevalja s sa strujnim krugom gear positiona.
 
I nisam skužio, da li si mijenjao ulje nakon što si ga kupio? Ili znaš kad je zadnji put mijenjano? Moguće je da je ulje (pra)staro pa se na senzoru stvorio nekakav "film".
Jesam jesam, tjedan dana nakon sto sam ga kupio sam ulje promijenio
 
Pronasao za narucit, 20 ak eura kosta. U tom svemu je misterij sto meni lampica N radi normalno, a senzor lera je jedini senzor koji ja imam dolje vezan za brzine. Za ostale brzine nemam nikakvu indikaciju, a prema fault codu nesto nevalja s sa strujnim krugom gear positiona.

Ako ti je neispravan senzor lera, to ti može biti uzrok gašenja na "semaforu". Naime, kad ga hoćeš upaliti, ako ti lampica N ne svijetli, ne možeš ga upaliti ako nisi pritisnuo kvačilo. A pretpostavljam da na "semaforu" ne držiš stalno. Ne znam koliko ti je dostupan taj senzor, ali probaj ga skinuti i nekako očistiti. Možda magija proradi, ako ne, bar znaš u čemu je problem pa naručiš na ebayu ili sl.
Samo meni nije problem gasenje na semaforu, meni se on gasi na prvom paljenji kada je hladan u trenutku kada krenem dati gas...prakticki cim pipnem rucicu za gas se ugasi
 
Na VN900 je to recimo normalno. Moras ga pustiti da odradi svoje zagrijavanje u mjestu jer jednostavno ne prima gas prvih par minuta.
 
Ja sam čitao prvi post na kojem ti se ugasio nekoliko puta kad si se vraćao doma nakon kupnje. Znači, nakon što ga "uspješno" upališ i kreneš voziti, više problema s gašenjem nema?
 
Jel to hyosungac zavrsio na oglasniku :mrgreen:
Skrolam malo njuskalo i zapne mi neki fora crveni mora bit tvoj :))

Sretno!
 
Bok svima, evo izvjestaj nakon nekog vremena.
Zamijenjen je akumulator i motor sada pali kao mina, odnosno to je rijesilo problemcic s hladnim startom.
Za FI vrijedi isto kao sto je napisano, do senzora lera je...Treba ili novi uzet ili pocistit konektore, ali ne stvara nikakve smetnje u voznji tako da se to stigne. :)
 
  • Like
Reactions: bianconero
Eto ga kod mene😆😆😆😆.
To jest kod supruge.
Idem ga vratiti u život . Dobio je ime ..

ToyBoy🤣
 

Attachments

  • IMG_3775.jpeg
    IMG_3775.jpeg
    3.6 MB · Views: 0
Na prvu što mogu reći da je katastrofalno zapušten ali vrlo potentan motor za početnike.
Respektabilnih 30 konja za 250 cm3. Vrlo agilan i oprašta sve početničke greške. Dijelovi više nego dostupni i jeftini .
Odličan V2-90 agregat sa samodijagnostikom za servis.
Za klasu motora tipa CBF250 ( imao ) je space shutlle.
Agregat u izvrsnom stanju čak i taj kineski”mivv”🤣 zvuči perfektno!

Dovoljno je reći da začetnik teme nije shvatio da mu se motor skoro zapalio( konektori prema Regler) zbog praznog akumulatora koji je isforsiran do krajnjih granica.
Lanac pogonski se razvukao skoro 4 cm, kočione obloge ne postoje doslovno Itd i tako dalje.
Ali vratiti ću mu stari sjaj i utegnut ga u tvorničko stanje.

Živjeli.
 
Last edited:
I onda na njuškalo?
Koja će onda biti cijena?
:mrgreen:

Moram malo kurit...
Super da se ti kužiš pa ćeš ga riješiti.
 
  • Like
Reactions: ziggysb
Na takvom sam položio A2. Ide to 150 po autoputu :mrgreen:

Morao iz GK putovat u Rijeku s njim na vožnju. I jednom kasnio na vlak i kaze instruktor da vozim kako oću. Ljepo ide po zavojima. Od Grobnika do Gornjeg jelenja jedva me pratio s yarisom od autoskole.
 
  • Like
Reactions: ziggysb
I onda na njuškalo?
Koja će onda biti cijena?
:mrgreen:

Moram malo kurit...
Super da se ti kužiš pa ćeš ga riješiti.

Ma ne.
Ona je vozila horneta i XJ6 ali konstantno borba sa težinom jer ima 55 kila tako da je ovo ipak trajnije rješenje .
Danas ode samo 500 € na njega tako da teško tu ima isplativosti jer su inače ti motori stigmatizirani zbog Eurorenta a i kasnije što je brand zamro .

Danas imaju samo bober GV300 i GV125 za Europu a za Aziju i Australiju nemam pojma..
 
Na takvom sam položio A2. Ide to 150 po autoputu :mrgreen:

Morao iz GK putovat u Rijeku s njim na vožnju. I jednom kasnio na vlak i kaze instruktor da vozim kako oću. Ljepo ide po zavojima. Od Grobnika do Gornjeg jelenja jedva me pratio s yarisom od autoskole.
To i nije neka kvalifikacija !
 
  • Like
Reactions: diesel power