Belly_SMB
Active member
Bok,
Vozim Nexusa 250ie iz 2007. no zbog teže ozljede desne šake ne mogu koristiti i prednju i zadnju kočnicu istovremeno te sam zbog tog razloga dao prebaciti prednju kočnicu na lijevu stranu upravljaća te tako vozio cijelu prošlu sezonu no sad se interesiram oko ugradnje integralnog sustava kočenja kako bi jednom polugom upravljao i prednju i zadnju kočnicu kao što je primjer kod Nexusa 500. Malo sam se raspitivao, neki su potvrdili da je potrebno ugraditi razdjelnik sa mogučnošću podešavanja snage kočenja npr. 70% na prednju kočnicu i 30% na zadnju, drugi pak vele da bi trebalo crijevo od zadnje i prednje kočnice spojiti direktno na prednju pumpu. No zbog velike mogučnosti blokiranja zadnjeg kotača milim da bi prva opcija bila puno bolja.
Zanima me da li netko ima iskustava, ideju ili dobar savjet kako i gdje se može riješiti moj problem.
Hvala svima unaprijed
Vozim Nexusa 250ie iz 2007. no zbog teže ozljede desne šake ne mogu koristiti i prednju i zadnju kočnicu istovremeno te sam zbog tog razloga dao prebaciti prednju kočnicu na lijevu stranu upravljaća te tako vozio cijelu prošlu sezonu no sad se interesiram oko ugradnje integralnog sustava kočenja kako bi jednom polugom upravljao i prednju i zadnju kočnicu kao što je primjer kod Nexusa 500. Malo sam se raspitivao, neki su potvrdili da je potrebno ugraditi razdjelnik sa mogučnošću podešavanja snage kočenja npr. 70% na prednju kočnicu i 30% na zadnju, drugi pak vele da bi trebalo crijevo od zadnje i prednje kočnice spojiti direktno na prednju pumpu. No zbog velike mogučnosti blokiranja zadnjeg kotača milim da bi prva opcija bila puno bolja.
Zanima me da li netko ima iskustava, ideju ili dobar savjet kako i gdje se može riješiti moj problem.
Hvala svima unaprijed