Izrada ključeva

Lovro Vz

New member
Imam situaciju da imam samo jedan ispravan ključ na svojem SV-u
Jedan otključava bravu bez zapinjanja ili slično, dok drugi ključ otključava iz 15-og pokušaja
Odoaktivnom vizualnom metodom ključ nema nikakve greške, identičan ispravnom
Dal je na SV-u kodiran ključ uopće?
Ovdje ima oglas kaj se tiče izrade ključeva, iskustva?
http://www.njuskalo.hr/ostale-usluge/kljuc-motocikle-yamaha-suzuki-kawasaki-ducati-oglas-1138017
 
Karmat koprivnica,meni napravili rezervni kljuc za yamahu,30 kuna,al nije kodiran,ak i je kodiran da se i to rijesit...
 
ako ima kodirano paljenje morati ces naruciti originalnu matricu u suzukiju....koja podrzava mogucnost kodiranja. Zatim ga dati narezati...i nakon toga izvrsiti aktivaciju na samom motoru....


A to dali je kodiran moras ti znati...ako jest onda bi morao imati na rezervaru neku malu naljepnicu...tipa "H.I.I.S." kao sto ima Honda....i naravno crvenu zaruljicu na kontrolnoj tabli koja kad izvadis kljuc blinka....
 
Lovro Vz said:
Imam situaciju da imam samo jedan ispravan ključ na svojem SV-u
Jedan otključava bravu bez zapinjanja ili slično, dok drugi ključ otključava iz 15-og pokušaja
Odoaktivnom vizualnom metodom ključ nema nikakve greške, identičan ispravnom
Dal je na SV-u kodiran ključ uopće?
Ovdje ima oglas kaj se tiče izrade ključeva, iskustva?
http://www.njuskalo.hr/ostale-usluge/kljuc-motocikle-yamaha-suzuki-kawasaki-ducati-oglas-1138017
Sv nema kodiran ključ.
A jel taj "15 pokušaj ključ" jednostavno izderan,potrošen?
 
avinko38 said:
Sv nema kodiran ključ.
A jel taj "15 pokušaj ključ" jednostavno izderan,potrošen?

Ajde dobra vijest :D (y)
Paaa...da je nešto jako poderan i istrošen i nije, ali, ovaj koji se sad koristi je u boljem stanju. Prvi vlasnik napravil 30000km, iz Zagreba čovjek, vjerovatno na kratke relacije

@ BMW m5
iskreno, uf blizu predinfarktnog stanja bil :mrgreen:
 
Pozdrav ja imam problem da poslije nesrece izgubio se kljuc motor je pao na njega i nekak je skocil van.
Nemam rezervni kaj da napravim bio sam u hondi i vele da se nemre napraviti drugi, kljuc bi se jos dal napraviti po bravi, al kod ne,tak oni vele, el ima ko kakvu soluciju za to
Radi se o hondi Cbr 954 2002 godina
 
vedran53 said:
Pozdrav ja imam problem da poslije nesrece izgubio se kljuc motor je pao na njega i nekak je skocil van.
Nemam rezervni kaj da napravim bio sam u hondi i vele da se nemre napraviti drugi, kljuc bi se jos dal napraviti po bravi, al kod ne,tak oni vele, el ima ko kakvu soluciju za to
Radi se o hondi Cbr 954 2002 godina

sad sam zval ovaj oglas gore, i pital sam za tebe, kaže čovjek da ti može napraviti i kodirani ključ ako imaš 1 original (y)
 
Nemam original to je problem zval i covjeka od koga sam kupil i veli da nema, lud sam vec s tim.
Neznam opce kaj napraviti s tim
 
Nekodirani kljuc 30 kuna,a kodirani dok je,maznes kod u bravu i zaobices kod i dalje koristis klasicni kljuc  :wink:
 
vedran53 said:
kak mislis sa kljuca da kod stavim u bravu
Vjerojatno tako da pronađeš izgubljeni ključ, izvadiš iz njega drugi dio slagalice kod-centralina, zalipiš ga uz bravu i voziš.
Ali, ako uspiješ pronać izgubljeni ključ, onda je sve ostalo besmisleno zar ne?

Mene čudi zašto si uopće kupija motor koji ima samo jedan ključ.
Pošto sam po uvjerenju pesimist, meni bi prvo palo na pamet da se radi o ukradenom motoru, a drugo da dok san ja na poslu, bivši vlasnik điraje po gradu s drugim ključem i troši moju teškom mukom zarađenu benzinu.

A sad ozbiljno, ako stvarno ne postoji drugi ključ (vrlo sumnjivo as I said), odi u ovlašteni Hondin salon i iznesi problematiku (vjerojatno ćeš morat i dovuć motor i dokaz o vlasništvu nad istim).
Vjerojatno će te prilično koštat novi ključ (troškovi mailanja problema u Japan  :mrgreen:), ali bar ne moraš tražit novi ECU (i sve ostalo prokrvljeno s njim).

Fck, jel mi se čini ili pretjerano upotrebljavam riječ "vjerojatno"?
 
Imam drugi problem s kljucem/bravom, pa da ne otvaram drugu temu:

Na Yamahi TT600 mi kljuc ispada iz brave u voznji. Dakle moze se izvuci i kad ne bi trebalo. Pretpostavljam da je stvar u bravi. Je li netko imao slican problem i kako ga rijesiti?
Hvala!
 
Alera Dugi said:
Imam drugi problem s kljucem/bravom, pa da ne otvaram drugu temu:

Na Yamahi TT600 mi kljuc ispada iz brave u voznji. Dakle moze se izvuci i kad ne bi trebalo. Pretpostavljam da je stvar u bravi. Je li netko imao slican problem i kako ga rijesiti?
Hvala!

a jel krepa il nastavlja voziti :misli:
ma zajebavam se :mrgreen:
@bobo

nekodirani ključ, kak to izgleda, barem sličan originalu?
 
e vidis,dobro da znam,znaci imam bandita 2001 god,samo jedan kljuc nema koda,znaci mogu ga odfurat bilo gdje da mi napravi kopiju,u slucaju da ovaj neizgubim,a kakav jesam toga se i bojim da nebi zvisio onda  :misli:
 
zakaj bi to trebal kupovat? :misli:
 
Ne postoji drugi kljuc bivsi vlasnik ga je izgubil, u hondi sam bil i vele da nemru napraviti naruciti drugi dio.
Papiri su na mene od motora i s tim sam  bil kod njih al vele posto je kod kljuc da to oni nemru napraviti
Vele da j jedan dio tog koda na bravi a drugi na kljucu.
Za sve mjenjati mi zadnje preostaje kompjutera i bravu, al ako nista drugo budem to moral napraviti
 
vedran53 said:
Ne postoji drugi kljuc bivsi vlasnik ga je izgubil, u hondi sam bil i vele da nemru napraviti naruciti drugi dio.
Papiri su na mene od motora i s tim sam  bil kod njih al vele posto je kod kljuc da to oni nemru napraviti
Vele da j jedan dio tog koda na bravi a drugi na kljucu.
Za sve mjenjati mi zadnje preostaje kompjutera i bravu, al ako nista drugo budem to moral napraviti
Tehnicki ne mogu ili ne smiju?
Banda!  :x
 
Eto sad neznam el se njima neda il je nest drugo, al vele da se neda naruciti mada ni meni to nije jasno