Izrada ključeva

Da oba dva kljuca moraju biti, da mi je bar onaj detektor metala isel bi na to mjesto gdi sam opal i trazil mozda bi ga nasel
 
vedran53 said:
Sve skupa dodje oko 400 eura brava i komp rabljeno naravno jer novo je 1300 eura, kak zgleda na kraju budem moral sve drugo kupiti
ja ti radim s autima i bez beda se moze naruciti orginal kljuc,koji je kodiran..po broju sasije..od tog auta,uz normalno predocenje knjizice vozila..
sad ne vjerujem da se  to ne moze napravit za motore,to mi cudno??? ne znam???:misli: :misli: :misli:
 
bmw m 5 said:
"H.I.I.S." kao sto ima Honda....i naravno crvenu zaruljicu na kontrolnoj tabli koja kad izvadis kljuc blinka....
To se inače zove H.I.S.S. Skraćenica od "Honda Ignition Security System"
bmw m 5 said:
kod motora prilikom kupnje dobijas dva kljuca...jedan je tkzv master kljuc...a drugi je sleeve kljuc
E, a to se zove "slave" ključ.

Kaj ti Ori radi, plavušo? :mrgreen:
 
Fronius said:
To se inače zove H.I.S.S. Skraćenica od "Honda Ignition Security System"E, a to se zove "slave" ključ.

Kaj ti Ori radi, plavušo? :mrgreen:
....a jos pitas......jebem ti kompjuter kraj kreveta.... :LOL: :LOL:
 
Alera Dugi said:
Hvala strasilo, pokusat cu s novim kljucem.  (y)

Ako ti to ne uspije uvijek možeš sa špagicom (sajlicom) zavezati ključ za ručku ili amortizer da ti se ne desi kao meni kad sam na Savskoj pogodio rupu koju sam jedva preživio da nisam pao. Kada sam došao doma hoću ugasiti motor, a ono nema ključa. Sranje... 2h sam tražio ključ i na kraju zvao bivšeg vlasnika koji je od nekud uspio iskopati rezervni ključ koji mi nije dao. U međuvremenu sam motor palio i gasio na konektoru žica. Nakon jedno 2-3 mjeseca i nekih 3000 km kada sam išao mjenjati ulje ispao mi original ključ iz oklopa na pod.
 
davor_vfr said:
Ako ti to ne uspije uvijek možeš sa špagicom (sajlicom) zavezati ključ za ručku ili amortizer da ti se ne desi kao meni kad sam na Savskoj pogodio rupu koju sam jedva preživio da nisam pao. Kada sam došao doma hoću ugasiti motor, a ono nema ključa. Sranje... 2h sam tražio ključ i na kraju zvao bivšeg vlasnika koji je od nekud uspio iskopati rezervni ključ koji mi nije dao. U međuvremenu sam motor palio i gasio na konektoru žica. Nakon jedno 2-3 mjeseca i nekih 3000 km kada sam išao mjenjati ulje ispao mi original ključ iz oklopa na pod.
Desilo mi se vec da je ispao, sva sreca dobri ljudi su ga nasli. Za sada je shema: upalim motor i spremim kljuc u djep.
Kad si vec tu jedno pitanje: Je li ispadao i taj drugi kljuc?
 
Imam jedan ključ koji je malo savijen i ishaban, reko, idem vidjeti da napravim drugi, da ovaj nebi pukao i ostao u bravi.
Odem kod našeg poznatog ključara, vidim u izlogu ima sve originalne ključeve za sve japance i pitam jel mi može napraviti novi?
Imam li H.I.S.S. (znaći radio čovjek Honde)? Imam, kažem.
Kaže može, ali da se strpim koji tjedan jer je nabavio neki program i još nešto, pa onda ne mora prčkati po neznam čemu...neku elektroniku je spominjao, već će ga moći brzo i jednostavno napraviti.
Inače, koliko znam, on je jedini u Brodu koji je ovlašten od policije da smije otvarati brave i praviti ključeve bez originala.
Ja sam izgubio ključeve od krovnog nosača i čovjek napravio nove ključeve za istu bravu bez originala.
Možda može i za tvoju Hondu napraviti bez originala, naravno morao bi imati papire, a moja je pretpostavka i da mu dovezeš motor da prekontrolira broj šasije, jer sumnjam da će ti napraviti da mu doneseš samo bravu.
 
Dal ga mozes, pitati papiri su na mene od motora, a bas da i more napraviti stavil bi ga na prikolicu i dopeljal.
Cak sam i to spreman napraviti samo da ne moram sve mjenjati
 
Poslao sam ti na PP podatke od čovjeka, pa se razgovarajte!
 
xx-SB said:
Imam jedan ključ koji je malo savijen i ishaban, reko, idem vidjeti da napravim drugi, da ovaj nebi pukao i ostao u bravi.
Odem kod našeg poznatog ključara, vidim u izlogu ima sve originalne ključeve za sve japance i pitam jel mi može napraviti novi?
Imam li H.I.S.S. (znaći radio čovjek Honde)? Imam, kažem.
Kaže može, ali da se strpim koji tjedan jer je nabavio neki program i još nešto, pa onda ne mora prčkati po neznam čemu...neku elektroniku je spominjao, već će ga moći brzo i jednostavno napraviti.
Inače, koliko znam, on je jedini u Brodu koji je ovlašten od policije da smije otvarati brave i praviti ključeve bez originala.
Ja sam izgubio ključeve od krovnog nosača i čovjek napravio nove ključeve za istu bravu bez originala.
Možda može i za tvoju Hondu napraviti bez originala, naravno morao bi imati papire, a moja je pretpostavka i da mu dovezeš motor da prekontrolira broj šasije, jer sumnjam da će ti napraviti da mu doneseš samo bravu.
ajd molim te pitaj tog majstora, dali može napraviti ključ za Fazera 2006g. Nemam 'master' ključ, samo obični...
 
Sad vidim!
Daj i meni pošalji na PP.
 
U Zagrebu na placu u Dubravi ima firma koja se bavi izradom ključeva i kodiranjem istih. Zove se  ključevi Ana. Ako nema uopce ključa od motora skine se brava i čovjek napravi ključ prema bravi, to košta oko 200kn. Ako je ključ kodiran treba imati bar jedan ključ sa kodom pa se kod ili prebaci u novi ključ ili ke novi ključ kodira to kosta oko 300kn.
 
Sad ga zvao, da se napraviti mada nemam ni jedan kljuc po kompjutoru je reko da se moze drugi kljuc napraviti
 
vedran53 said:
Sad ga zvao, da se napraviti mada nemam ni jedan kljuc po kompjutoru je reko da se moze drugi kljuc napraviti
Eto jel sam lipo reka da se može... :mrgreen:
 
Ode i H.I.S.S. u krasan klinac!

...pa gdje ide ovaj svijet?!  :misli:
 
ajd hvala bogu ja sam znao da neko moze al nisam znao ko a ovo me bude puno jeftinije kostalo nego da sve drugo kupujem
 
možda ovo pomogne :wink:

http://www.box.net/shared/mh6sr3covm


I've got hold of an official Honda shop manual for the 650 (Honda Italy part No. 62MCBA60).
Someone posted a problem about this recently (in Africa??) but I can't find it so here goes:
Basically there is a transponder in the key which must give a code acceptable to the bike to start it. What I was unaware of is that the lock barrel is just the code reciever - it's the IGNITION CONTROL MODULE (ICM) that says yes or no. It's what I would call the CDI box behind the left underseat panel.
When the ignition switch is turned on (key), the ICM sends voltage through the receiver (barrel) to the transponder (key). The key then sends the code through the receiver to the ICM. If the code is correct the ICM activates the ignition.
The immobilizer indicator (green light on dash) comes on for about 2 seconds then goes out when the key is turned. If there is a problem in the system or the code is not recognised the light stays on.
Keep the transponder key away from other transponder keys (for other vehicles) when you use it - the code can become corrupted.
Don't leave the key in water.
Don't drop the key or hit it.
If you lose both keys the ICM must also be replaced (sounds pricey).
The system does not work with duplicated keys if the code in the new key is not registered in the ICM.
The ICM can recognise up to 4 key codes.
Do not modify the immobilizer system or it will fail (your bike wont start).
The manual gives the fault codes which are indicated by flashes in the green light but unfortunately it requires Honda special tools (bugger) - a 'test adaptor' and a 'test wire harness'. So not much we can do on the road.
It appears the only re-calibration you can do is if you replace the ICM AND THE KEYS:
1. Order new ICM and keys.
2. Cut the keys, using the original as a template (or use the number template).
3. Replace the ICM.
4. Turn on ignition with first new key (just ignition, don't hit the starter!). The green light comes on for about 2 seconds then flashes 4 times - THE FIRST KEY IS REGISTERED BY THE ICM.
If there is a registration problem, the system activates the troublshooting mode and the indicator stays on for about 10 seconds then indicates the troubleshooting code (get back to me if this happens).
5. Turn the ignition switch off and remove the first key.
6. Turn the ignition on with the second key. The green light comes on for about 2 seconds then flashes 4 times - THE SECOND KEY IS REGISTERED BY THE ICM.
As above if there is a problem it displays the troubleshooting code.
7. Turn the ignition off and remove the second key.
8. Check that the engine can be started using the registered keys.
A third key cannot be registered without a special tool - there is no further mention of the quote about the ICM registering up to 4 codes!??
- I think it means 4 keys with the same code can be registered using the special tool.
If you've 1 key that works for instance and get a new one cut, you need special tools.
Having read it all I would pay my Honda dealer to sort it as it appears you can bugger it up if you're not careful. I'm sure the post I can't find was someone who had ordered new bits from abroad but couldn't calibrate the system, if so I hope it helps but of course at your own risk!