Izrada ključeva

aha,znaci samo po takvom moze,nemre od moga napravit kopiju,mislim da mu odfuram svoj koji imam original? :misli:
 
vedran53 said:
Eto sad neznam el se njima neda il je nest drugo, al vele da se neda naruciti mada ni meni to nije jasno
Ma seru ti bezveze...može se napravit...
kupiš novi kljuć a oni ti tada ponovno kodiraju stari i novi kljuć, tako da bude isti kod u oba ključa. To oni zovu "sinhroniziranje".
Ja mislim da su te odje... jer nemaju aparat za kodiranje (sinhroniziranje)... :x
 
Beram said:
Ma seru ti bezveze...može se napravit...
kupiš novi kljuć a oni ti tada ponovno kodiraju stari i novi kljuć, tako da bude isti kod u oba ključa. To oni zovu "sinhroniziranje".
Ja mislim da su te odje... jer nemaju aparat za kodiranje (sinhroniziranje)... :x


Bandit 2001 nema kodirani kljuc tako da samo sa starim ljucem i ovim sitovim podje kod kjucara da mu napravi kopiju
 
niksa05 said:
Bandit 2001 nema kodirani kljuc tako da samo sa starim ljucem i ovim sitovim podje kod kjucara da mu napravi kopiju
Pričam za Vedranovu CBR-ku :zid:
 
niksa05 said:
a ja za damirovog bandita posto je napisao da vozi bandita 2001 g
:misli:


hvala  (y)
 
Neznam ni sam vise bio u cakovcu i varazdinu u hondi i oni tak vele ovi u zagrebu su me odma prek telefona odj.....
Ovaj mjesec idem za njemacku pa bum jos tam u hondi probal nekej
 
Beram said:
Ma seru ti bezveze...može se napravit...
kupiš novi kljuć a oni ti tada ponovno kodiraju stari i novi kljuć, tako da bude isti kod u oba ključa. To oni zovu "sinhroniziranje".
Ja mislim da su te odje... jer nemaju aparat za kodiranje (sinhroniziranje)... :x

Jesi siguran da mogu kodirati kljuc na hondi  :misli:
 
vedran53 said:
Neznam ni sam vise bio u cakovcu i varazdinu u hondi i oni tak vele ovi u zagrebu su me odma prek telefona odj.....
Ovaj mjesec idem za njemacku pa bum jos tam u hondi probal nekej
Ma švabo to rješava.  (y)
 
vickodu said:
Jesi siguran da mogu kodirati kljuc na hondi  :misli:

Može. Ako nema kod karticu od kljuća onda mora imat dokaz o vlasništvu (to je za servis). U servisu uzimaju broj šasije (rame) koji šalju u tvornicu, a onda im oni po tome šalju novi kod u servis. Sinhronizacija kljuća traje cca 10 min ako imaš adekvatnu aparaturu i software za to.
 
Beram said:
Može. Ako nema kod karticu od kljuća onda mora imat dokaz o vlasništvu (to je za servis). U servisu uzimaju broj šasije (rame) koji šalju u tvornicu, a onda im oni po tome šalju novi kod u servis. Sinhronizacija kljuća traje cca 10 min ako imaš adekvatnu aparaturu i software za to.

Nemaju svi motori karticu sa kodom i neki se ne mogu kodirati bez kljuca za kodiranje  :wink:
 
Beram said:
Može. Ako nema kod karticu od kljuća onda mora imat dokaz o vlasništvu (to je za servis). U servisu uzimaju broj šasije (rame) koji šalju u tvornicu, a onda im oni po tome šalju novi kod u servis. Sinhronizacija kljuća traje cca 10 min ako imaš adekvatnu aparaturu i software za to.
A tko kaze da je set komp/kljuc/brava onaj koji je izasao iz tvornice na toj rami?


...a nitko nema ideju sta napraviti s kljucem koji ispada?
 
Alera Dugi said:
...a nitko nema ideju sta napraviti s kljucem koji ispada?

nema tu šta puno napraviti .... pojela su ti se perca u bravici i vjerovatno malo i ključ .... za početak možeš probati napraviti novi ključ, ali reći čiki koji ti to pravi da ostavi oštre zube, a ne da ih zaobli po potrošenom ključu ... ako to ne uspije, jedino nova bravica... ;) ... ili zavisi od stričeka koji pravi ključeve, ako mu se da, može ti zamijeniti perca u bravici ... to nije ekstra veliki posao, ali je pipkavo za popizditi ...  :mrgreen:

radio sam to sebi na starom golfu ...  :LOL: .. i teti na Fiesti ...

aaaahahahhaaaa ... koja je ta fiesta bila biser .... stanem ti ja na carinu i carinik me traži da otvorim gepek .. ja mrtav ladan izvadim kljuć iz bravice i izađem iz auta, a auto i dalje radi ... otvorim gepek, a carinik nije ni pogledao, već je ostao začuđen u šokiran ...  :LOL: :LOL:
 
strasilo said:
nema tu šta puno napraviti .... pojela su ti se perca u bravici i vjerovatno malo i ključ .... za početak možeš probati napraviti novi ključ, ali reći čiki koji ti to pravi da ostavi oštre zube, a ne da ih zaobli po potrošenom ključu ... ako to ne uspije, jedino nova bravica... ;) ... ili zavisi od stričeka koji pravi ključeve, ako mu se da, može ti zamijeniti perca u bravici ... to nije ekstra veliki posao, ali je pipkavo za popizditi ...  :mrgreen:

radio sam to sebi na starom golfu ...  :LOL: .. i teti na Fiesti ...

aaaahahahhaaaa ... koja je ta fiesta bila biser .... stanem ti ja na carinu i carinik me traži da otvorim gepek .. ja mrtav ladan izvadim kljuć iz bravice i izađem iz auta, a auto i dalje radi ... otvorim gepek, a carinik nije ni pogledao, već je ostao začuđen u šokiran ...  :LOL: :LOL:

Hvala strasilo, pokusat cu s novim kljucem.  (y)
 
strasilo said:
aaaahahahhaaaa ... koja je ta fiesta bila biser .... stanem ti ja na carinu i carinik me traži da otvorim gepek .. ja mrtav ladan izvadim kljuć iz bravice i izađem iz auta, a auto i dalje radi ... otvorim gepek, a carinik nije ni pogledao, već je ostao začuđen u šokiran ...  :LOL: :LOL:

:D


Ko moj Yugo ranih 90tih. Nije pomagalo ni kuckanje po bravici, ali se u pravilu gasio ako jako zalupim vratima  :mrgreen:
 
vedran53 said:
Neznam ni sam vise bio u cakovcu i varazdinu u hondi i oni tak vele ovi u zagrebu su me odma prek telefona odj.....
Ovaj mjesec idem za njemacku pa bum jos tam u hondi probal nekej
kod motora prilikom kupnje dobijas dva kljuca...jedan je tkzv master kljuc...a drugi je sleeve kljuc...Master kljuc je "bog" i on se cuva doma...jer sa njim se jedino moze kodirati nove kljuceve....on inicijalizira sekvencu kodiranja...kad se u odredjenom vremenskom roku mora ubaciti u bravu odredjeni broj sleeve kljuceva(zavisno koliko ih centralina podrzava...a obicno to je od 4 kljuca na gore)....nakon zavrsene sekvence...ponovno se master kljucem potvdjuje radnja...nakon toga motor se moze koristiti(svaka nova sekvenca automatski brise staru tako da i u slucaju da netko pronadje izgubljeni kljuc...motor ne bi upalio). Ovi iz servisa nisu te odjebali...jednostavno u slucaju da se izgubi master kljuc nema povratka...osim nove jedinice immobilizera(moli boga na nije inkorporirana u sam ECU) seta bravica...sa kljucevima naravno. Postoji i rucno ubacivanje koda pod uvjetom da je sacuvana key code kartica koja je dobivena prilikom kupnje motora....
 
Sve skupa dodje oko 400 eura brava i komp rabljeno naravno jer novo je 1300 eura, kak zgleda na kraju budem moral sve drugo kupiti