Ghostrider-SB said:ovo ti je moje čudo
a gle na R-ovima sam 15 god i već sam se previše puta slomio pa ono.. možda je vrijeme da ih se riješim.. iako.. teška srca.. vjerujpak said:a šta ti nije žao riješit se honde ,da bi vozio aquilu?
A baš sam prije koji dan uzeo od kuma VN900 2008.. koja šrotalica.. lijep je i sve je to super al snage nema ni za k...MadKec said:Joooj kak imam osjecaj da ce ti biti zao. Razocarenje, pa ono "... majku ti bozju pa kaj bu se razvrtilo to korito konacno, eee di je moja hondica ...." i slicno.....
Ma i meni se čini da je tako.. zato me i zanima da se jave oni koji ga imaju pa da se čuje iz prve ruke kakvi jesuBob Rock said:Pogledaj na koliko obrtaja postiže te konje...da se ne bi vozio kao na dvotaktu.
pak said:ma ta aquila....to ti je ko da sjedneš na suzu sv 650 što se tiče snage i ubrzanja...a i to nije nešto jer si rekao da ti je z750....loš,glede snage ,a onda uzmi u obzir da imaš i tri put gori ovjes i ciklistiku.....što znači da češ ove nakede još i naganjati po zavojima,ali aquilu nečeš sigurno.....i što si onda zapravo dobio s aquilom......baš ništa
naravno maximalna snaga se postiže na 10k okretaja ili blizu toga.....moment je nekih 60nm na 7-8k okr dok je na vn 900 skoro 80 moment pri 3500 okr a njegova max snaga 50ks na 6k okr...s time da ako se odčepe auspusi snaga valjda raste bar 10ks jer su znali doči i do preko 190 na sat,kad je otvoren......
smisao cruisera je voziti se polako....90...120....u krajnjoj brzini.....ako ti vn900 .urca ne ide.....onda ti baš ni lagana vožnja izgleda, ne ide.....
nema smisla voziti po ravnom pun gas 160 na cruiseru i onda pred svaki zavoj kočiti ko divljak jer ga jedva sa 100 možeš proči.....a da ne govorim o tome da su to teški motori koji jako opterečuju ne baš sjajne kočnice,i onda 4 zavoja češ takvom vožnjom proči na petom češ pregrijati kočnice i ooooode majstore u njivu
ostani na eru al popusti malo gas,jer honda ti je stvarno lijepa......il traži nekog maxi nakeda.....bandit,xjr...fjr....moj dobronamjerni prijedlog.....nemoj što zamjerit
Ghostrider-SB said:ma znam da je al vozio sam vn900 2008 i džabe mu 900 ccm kad je kanta.. snaga na rezervi..
šta je sporno.. 50 konja.. i pol tone težine.. šta onda mogu očekivat.. isto tako sam probao suzu 1800 palac gore definitivno al je puno para.. to je pravi muški bike..DylanDog said::nasilni:
Ghostrider-SB said:šta je sporno.. 50 konja.. i pol tone težine.. šta onda mogu očekivat.. isto tako sam probao suzu 1800 palac gore definitivno al je puno para.. to je pravi muški bike..
A gle osobno nemam ništa protiv vn 900.. bike je prelijep i predobar al je meni osobno preslab.. kum mi je kupio 2008. i stvarno je pojava.. meni se u biti teško na bilo što navići ( sad imam cbr-ku 150 konja) al opet biće red lagano se navikavat.. ako bi i kupio vn uzeo bi onu custom verziju jer mi je classic onako.. previše classic .. a ova aquila hm.. stvarno mi se sviđa.. je istina da to nikada neće biti japanac i da nikada neće bit vn ili shadow ili što već ... al eto.. meni pada u najuži izbor..DylanDog said:VN900 je ženski?
Šalim se... Uzmi onda V-Roda.. Konja ko u priči...
Vmax je pila nema šta ali rijetko ih se nađe po oglasnicima a nova je preskupa.. ima jedna što se vrtila u oglasniku valjda mu je motor kihnuo ili što već tražio je 7 soma.. i dok to složim.. tko zna što je sa motorom.. ja volim uzet nešto orginal i onda to još mrvicu doradit ili nabrijat po svom guštu.. a što se znanja tiče nisam baš neki ekspert al većinom sve sam radim.. osim farbanja i varenja aluminija.. a priprema i prekrajanje šasije.. popravka plastika.. poliester i to, to je..Icek said:kompica ja ti pdelažem da se strpiš i počneš tražit Vmaxa starog, samo strpljivo.
odi na malo na crovmax forum i raspitaj se.
Imat ćeš snage a ako hoćeš poboljšat ovjes, vidim po ovoj Hondi da imaš znanja
Ghostrider-SB said:Ujedno odlučio sam uvalit u custom motocikl 50 soma kuna.. e sad.. ili nova novcata aquila ili nekog polovnjaka iz japanske ergele.. a kao što rekoh teško je naći polovan custom za sedam soma a da ima i koji konj više snage i da je iz ovog tisućljeća.. kolega mi ima dragstara 650.. dao 6 soma za to a brate kad sam to probo vozit.. ajme.. e za njega je vn 900 bomba.. a opet ako uzmem nešto preko soma kubika to je staro sto godina i opet ima 70-ak konja.. kad stavim na papir troškove održavanja i regu koja je daleko najskuplja pogotovo kod nas u brodu čak i sa 50%.. šta dobijem.. osim čira od brige hoće li šljakat ili ne.. ne baš puno..
.. u pravu si u potpuno.. a vidjet ću još nije za glavu.. pozzpak said:za 50k kn možeš dobiti recimo yamahu xjr 1300 (moj frend je prodaje,mislim da je 2005, 17k km) ako te zanima-pouzdana mašina 100ks,zračnjak ,nema se tu šta pokvariti + uredno i redovno održavana
ili dragicu 1100,sa 63ks i to lako digneš na 73....karburatori, klasika....i reko bi da je to jednako snazi aquile 650.....zbog veče kubikaže i večeg momenta,tu su i dva diska naprijed i jedan straga,ali i 300kg težine,jest da je rega skuplja.....ali...ciklistika vjerojatno nije daleko od dragice 650...
a v-maxi previše drže cijenu,a motor je u biti totalno nevozan.....ide po ravnom ko sotona a po zavojima ajme majko,još i loše kočnice u serijali + dosta težak motor.....ko stvoren za razbit se
i naravno ,ostaje ti nova aquila ....pa češ ti nama reči jel šta valja .....mislim,ovako na papiru stvar štima....ima injektore,vjerojatno malo troši,konja ko u priči (za customa )....a i rega je ok, + je nova ,a i garancija je tu.....
e sad..ono što znam o njoj.....ako je uzmeš ,nemoj ni pokušati vaditi prigušivač iz auspuha (tj otvarati je) a da nisi siguran da u servisu imaju mapu goriva za ubaciti u njen komp ,jer će doči do gašenja u vožnji,kod malih okretaja.....prilično nezgodno,kad si u zavoju unagibu....kao ideš negdje uparkirati....pa završiš na podu
obrati pažnju na posudu za kočiono ulje zadnje kočnice,tj gumu koja ide iz te posude ,jer zna puknuti (vidio sam je počupanu),sad ,dal je neko nogom ili nečim zakačio...il se to samo tako dogodi ko zna.....
mjenjač je traljav,ovjes kažu mekan....bar prednje vile,....i kad sam sjeo na nju isto je sve krckalo
ono što me najviše začudilo dok sam sjedio,je to da se motor .....nekako nestabilno ponašao.....kad sam sjedio na vn900 clasic....to je bilo čvrsto i stabilno....skoro da si mogao dignuti obje noge i biti u ravnoteži iako je motor u mjestu...isto vrijedi i za dragicu.....al aquila....kod nje nema šanse da to napraviš....čim pokušaš dignut noge,ona bi se na neku stranu htijela strovaliti....e sad,to je možda dobro,a možda i loše,možda je zbog guma takva ili se vjerojatno može i brže nego s ostalim cruzerima kroz zavoje....a možda joj težište baš nije pogođeno.....
ono što znam s neta o njoj...neki ameri su se jako žalili na elektroniku ,farbu i završnu obradu.....jedan iz srbije (a to imaš i ovdje,na netu ,mislim)....je u 15 k km imao nekih problema.......uglavnom raspala mu se pumpa vode....i još je bilo par sitnica....al čovjek je nakraju rekao da je sretan što ima takav motor s kojim može pičiti 200 po autoputu......i da je zadovoljan s njome.....naravno to sve može biti i jedan loš na 100 dobrih....
uglavnom aquile 650 na cesti nisam viđao.....za aquile 250 svi kažu da su odlične,izdržljive,al to su potpuno različiti motori....ubaci u googl.....cro chopper.......pa vidi tamo što kažu,mislim da je jedan baš nedavno uzeo Aquilu 650
sretno s kupnjom ,što god odabrao
honda xr said:a kakav je problem imao valjda to moguceg buduceg vlasnika moze interesirat