don_carlos_007
Member
Daklem đaci, kao što naslov kaže, frend traži otvorene spuhove i power commander za malu tenerku! Pa ako netko ima ili ima neki tip, samo vičite! Fala lipa!
Oukeys Joke, mislio sam da ćeš odmah u tom slučaju i bacit neku ponudu ili makar model!?joke said:Ispravno bi bilo da traži ispuh(jedan lonac) i eventualno radi na dobavi agregata (zrak, gorivo) ... ako ide na dva ispuha, jedan je bez veze i onda bolje i ne dirat dobavu.
don_carlos_007 said:Oukeys Joke, mislio sam da ćeš odmah u tom slučaju i bacit neku ponudu ili makar model!?
joke said:Ispravno bi bilo da traži ispuh(jedan lonac) i eventualno radi na dobavi agregata (zrak, gorivo) ... ako ide na dva ispuha, jedan je bez veze i onda bolje i ne dirat dobavu.
jolly the roger said:drago mi vidjeti da si se konacno opametio i dosao na moje. Bolje ikad nego nikad
Hm, a kladio bi se da je u ovom slučaju upravo ista stvar kod Z kao i kod X i R [emoji16]joke said:Ne bih rekao ... ovde konkretno prićamo o XTZ koja ima lonac auto tipa, a ne dva ispuha (kao XTR ili X), i tu je drugi samo kozmetika, na to sam mislio
Retired said:Hm, a kladio bi se da je u ovom slučaju upravo ista stvar kod Z kao i kod X i R [emoji16]
http://www.yamaha-split.hr/yamaha-motocikli-xt660z.php
don_carlos_007 said:Oukeys Joke, mislio sam da ćeš odmah u tom slučaju i bacit neku ponudu ili makar model!?
Honey, zvučni prigušivač je zvučni prigušivač. Radi na istom principu kao i prigušivači u ventilacijskim kanalima. Dovedeš fluid određene energije u prostor omotan vunom, i dio energije se rasipa kroz naglu promjenu volumena, a dio bude upijen od strane izolacijske vune. Vani izlazi fluid manje energije (manje buke)joke said:Ne bih rekao ... ovde konkretno prićamo o XTZ koja ima lonac auto tipa, a ne dva ispuha (kao XTR ili X), i tu je drugi samo kozmetika, na to sam mislio
joke said:Akademik je povukao paralelu sa drugim slučajem, kad smo komentirali XTR/X koji ima dva odvojena ispuha od glave, dok se kod XTZ u aftersales izvedbama drugi lonac grana tek ispod sjedala. Inaće, jedan ispuh kod XTZ nije niti aftersales, već skoro pa delanec ... bez mogučnosti homologacije. Jedini koji je ima je OTR i sumnjiv mi je, ne vjerujem da je sa dbkillerom i katalizatorom upotrebljiv.
jolly the roger said:Honey, zvučni prigušivač je zvučni prigušivač. Radi na istom principu kao i prigušivači u ventilacijskim kanalima. Dovedeš fluid određene energije u prostor omotan vunom, i dio energije se rasipa kroz naglu promjenu volumena, a dio bude upijen od strane izolacijske vune. Vani izlazi fluid manje energije (manje buke)
Trubio si i trubio da današnji motori zbog performansi ne mogu više zadovoljiti zahtjeve sa samo 1 loncem, nebi li opravdao Yamahinu šminku kod XTX/XTR modela
A ono koliko lonaca ima supertenerka, duplo veće zapremnine i s duplo više cilindara?
Vidim da sam fulao u procjeni, ipak ćeš si radije dat u mučenju jaja odrezat nego da priznaš da si u krivu alacdolje:
EnduroLab said:Akademik sam ja. Osoba o kojoj govoris ne moze mi ni alat dodavati. Pripazi malo!
joke said:Kruške i jabuke .... Tenera 1200 je 2 cilindra i 10% manje zapremnine po cilindru, a ima i poveći katalizator na pola puta.
Zvučni prigušivač nije zvučni prigušivač, imaš protočni, imaš blokiranog protoka, imaš sa i bez spark arrestor mreže. Ovi blokiranog protoka su redovito toliko zagušeni da motor nema ni približno normalne performanse niti bi ikome preporučio korištenje takvog ispuha.
I ispušni lonac auto tipa na XTZ660 je toliko različit od klasičnih da nije usporediv sa ičim osim sa npr. ispuhom od FZ6 koji je slične konstrukcije