Kako da ispitam koliko mi Beverly 200 puni akumulator

mountain36 said:
Ovaj moj motor je ziva enigma.Napunio sam ga na punjacu,stavim ga u motor pokazuje 12V,upalim motor pokaze 14V,upalim svjetla padne na 13V i kad dam malo gasa opet se popne na 14V znaci po tome bi trebalo biti sve u redu sa reglerom.A navece cemo vidjeti kad idem doma jel bu zezao.Mada mi je tak bilo vec jednom mi se samo zgasio u voznji,kad sam dosao doma napunio sam ga i sve je bilo par dana u redu i onda je opet poceo zaje ....
apsolutno je sve u redu....sto se tice punjenja....reglera i instalacije....Problem moze biti samo u neispravnom akumulatoru.
 
Ghostrider-SB said:
Srećom postojiš ti da ispraviš "greške" nas smrtnika, u biti po tebi svi danas imaju instrument kod kuće i svi imaju love da daju serviseru koji pljačkaju narod da bi ustanovio glupi kvar.
To radim već 15 godina i uvijek bez greške a to rade i u hak-ovci kad ti motor stane na cesti ( nekidan sam tome svjedočio ) a nije poneo taj famozni uređaj, a sad što reći, jer ti si pametan pa to uređajem riješiš dok pucneš prstima. Nitko nije rekao da nisi u pravu jer jesi samo da je htio to radit na odgovarajući način odvezao bi u servis a nebi pitao ovdje šta da radi.očito je kratak s lovom pa je bilo kakav savjet dobar.
neznam sta se odmah pjenis....Kvar nije niti malo glup...a istina je da bi nakon losih savjeta postao jos i gluplji  kvar(pogotovo za kucni budzet). To sto ti radis 15 godina.....ne tice me se. Neznam sta na taj nacin dokazujes...To mozda palilo na starim ficekima...koji su imali dinamo....ali ne i kod alternatora. Na kraju krajeva covjek ima instrument i sam si mjeri struje punjenja...a ako ga ti nemas kupiti cu ti jednoga za rodendan... :mrgreen: Osnovno pravilo: cak i pise na regulatrima napona...ili na karoseriji motora...Dok vozilo radi ne otpajati u  NIJEDNOM  SLUCAJU klemu akumulatora. I nisam postao da bih tebe ispravio...nego da bi covjeku ustedio 600 kuna koliko kosta novi regulator napona... (y)
 
imaš u lidlu činimi se da sam napisao več jednom mjerač napunjenosti akumulatora sa diodama. ali taj mjerač ima dvije skale jedna je koliko napona ima u akumulatoru  a druga koliko puni alternator akumulator kojim naponom. to je dobro za kontrolu. ako nemaš onaj uređaj za mjerenje ovo ti je dovoljno.
 
bmw m5, u pravu si, narocito moze da bude zajebano kod novih masina koje imaju gomilu elektronike, procesor, kada se skine kleme nije napajanje tako ravnomerno i u granicama, vec struja pocinje da luduje sto moze da napravi haos u elektronici, tako da je regler jos i najmanja steta.
 
Evo me da se javim i pohvalim kako je sve proslo super i mislim da je definitivni krivac akumulator(na osudjenicku klupu s njim  :D).Naime nakon sto sam ga danas napunio i normalno je upalio i struje punjenja su bile u redu,sada sam maloprije stigao s posla doma naravno bez problema upalio  i nije mi se ugasio do doma.Jos cu samo sutra ujutro vidjeti koliki je napon na akumulatoru ujutro kad se dignem,a poslje trk po novi akumulator jer mi to sve lici da ga muci kapacitet ali necu nista govoriti u naprijed
Jos jednom hvala svima na pomoci i nadasve ovom divnom forumu ...
Cujemo se
 
gle otiđi u staru samoborsku tamo gdje je nekad bio moto 01 blizu te pozicije ti je dučan za akumulatore i ima akumulatora suhih tj naliješ kiselinu zatvoriš i oprostiš se od održavanja a imaš one koje možeš održavati dakle kad padne tekučina na minimum ti dodaš destiliranu i đir ili punjenje na punjač.

a imaš i u zagrebačkoj kod kineskog restorana dučan beren ima isti asortiman od unibata akumulatore.

preporučam ti da uzmeš akumulator sa večim kapacitetom dakle ako ti fizički stane u mjesto gdje ti je sada akumulator uzmi ovakav 12v 14mAh kao što sam ja uzeo, samo sad trebam akumulator da osposobim tj.napunim kiselinom i pričekam da se formira i onda brm,brm. vidjet češ razliku u pokretanju mašine sa starim i ovim novim.
 
mrcina said:
gle otiđi u staru samoborsku tamo gdje je nekad bio moto 01 blizu te pozicije ti je dučan za akumulatore i ima akumulatora suhih tj naliješ kiselinu zatvoriš i oprostiš se od održavanja a imaš one koje možeš održavati dakle kad padne tekučina na minimum ti dodaš destiliranu i đir ili punjenje na punjač.

a imaš i u zagrebačkoj kod kineskog restorana dučan beren ima isti asortiman od unibata akumulatore.

preporučam ti da uzmeš akumulator sa večim kapacitetom dakle ako ti fizički stane u mjesto gdje ti je sada akumulator uzmi ovakav 12v 14mAh kao što sam ja uzeo, samo sad trebam akumulator da osposobim tj.napunim kiselinom i pričekam da se formira i onda brm,brm. vidjet češ razliku u pokretanju mašine sa starim i ovim novim.
12 v 14 ah....ne mAh.....kamo bi ti u mili ampere... :mrgreen: ?
 
joj sori da tak je to ma kompa i ja smo razgovarali vezano uz ups pa me smantalo.
 
Da,da znam za Beren na zagrebackoj tam bu otisao jer mi je to blizu.Samo jos moram vidjeti dali mi taj 12V14mAh ide u motor.Javim se sutra
 
a de si doma dođi do mene da ga vidiš inače je višlji od 10Ah za 3cm
 
Evo upravo se vratih iz Berena na Zagrebackoj.Kupio sam 12V12mAh jer kada smo stavili 12V14mAh nisam mogao zatvoriti sic.Ali covjek mi je mjerio s nekim instrumentom i rekao da mi varira napon i da nesto nije u redu sa alternatorom ili reglerom.Napon mu je bio 13,3-13,6 V
 
mountain36 said:
Evo upravo se vratih iz Berena na Zagrebackoj.Kupio sam 12V12mAh jer kada smo stavili 12V14mAh nisam mogao zatvoriti sic.Ali covjek mi je mjerio s nekim instrumentom i rekao da mi varira napon i da nesto nije u redu sa alternatorom ili reglerom.Napon mu je bio 13,3-13,6 V
napon nesmije prelaziti 15.2 volti. I nesmije biti ispod 14.0 volti.Kontrolu vrsis sa ugasenim svjetlima i na povecanom broju okretaja(otprilike 4000-5000 okr).....
 
mountain36 said:
Ti se kuzis u tu struju?Di si ti doma da mi to pogledas?
ne ne ne kuzi se on u struju on se kuzi u SVE :naklon: u rovinju je,pogle mu profil...
 
to mozes i ti sam...Nabavi(imas  nekog frenda koji ima digitalni mjerac)....Skines poklopac akumulatora..upalis skuter...stavis crvenu sondu na plus..a crnu na minus...Skalu podesis na mjerenje istosmjerne struje(DC)..Das gas...i drzis ga na povisenim okretajima.....i citas sta pise na displeju...To je to... (y)