Kako da ispitam koliko mi Beverly 200 puni akumulator

mountain36 said:
Molio bih nekoga ko se kuzi da mi objasni sistem ispitivanja punjenja akumulatora kada motor radi.

Upališ motor zatim otpojiš minus ( - )  klemu na par sekundi ako se ugasi nepuni ti a ako ostane radit sve je ok  (y) (y) (y)
 
mountain36 said:
Cim skinem (-) klemu ugasi se.A nisam ga uspio izmjeriti koliko puni jer mi je od sinoc pao na 10 V
Nevalja ti regler, svaki četverotaktni motor mora radit bez akumulatora par sec samo na struji koju proizvodi njegov regler. Tako da kupiš drugi regler zašarafi to gore i gas  (y) (y) (y)
 
malaguti said:
pa normalno da ce se ugasiti bez akumulatora :misli:
Akumulator služi samo da motor starta, odnosno posuđuje struju anlaseru, nakon što upali regler dalje daje struju a usput i vrati akumulatoru ono što je potrošio prilikom startanja, al jedan bez drugog neide jer regler je preslab da bi sam radio odnosno davao struju cijelom motoru pa to čini preko baterije/akumulatora.
 
Ghostrider-SB said:
regler je preslab da bi sam radio odnosno davao struju cijelom motoru pa to čini preko baterije/akumulatora.
pa da,to znaci da nemoze radit bez akumulatora kao sto sam i napisao...
 
malaguti said:
pa da,to znaci da nemoze radit bez akumulatora kao sto sam i napisao...
Pa nije preslab toliko da nemože raditi nimalo, motor radi na struji koju proizvodi regler kad odpojiš bateriju al nemože radit sad baš toliko da sjedneš i vozaš se 500 km sa upaljenim svjetlima i što već.
Znači kad motor radi a ti odpojiš -klemu nesmije se ugasit ukoliko je regler ispravan, ako se ugasi znači da ne proizvodi struju nego troši struju iz baterije/akumulatora što nikako nije dobro jer kad potroši i tu struju ugasiće se ponovo.
 
malaguti said:
zato 50ccm 2t radi bez iceg,kresnes ga na kurblu i gas :D
Mislim da ti dvotakti preko centrale i magneta proizvode sami struju onoliko koliko im treba i da nemaju neki extra regler :misli:
 
Ghostrider-SB said:
Upališ motor zatim otpojiš minus ( - )  klemu na par sekundi ako se ugasi nepuni ti a ako ostane radit sve je ok  (y) (y) (y)
savjet godine..... :palacdolje: Hoces ti sad covjeku kupiti novi regler...radi ovog nebuloznog savjeta koji si mu dao ? Otpojiti klemu??  Odakle ti to ?  Jedini naci da se utvrdi dali puni akumulator je da se instrumentom izmjeri struja punjenja koja iznosi oko 14.5 - 14.8 volti na 5000 okr. Dakle...akumulator ti moora biti dobro napunjen(napon u fazi mirovanja mora biti izmedu 13.2 - 12.5 volti...sve ispod 12.5 volti zahtjeva punjenje akumulatra) Kad je akumulator pun..upalis motor i izmjeris napon punjenja. Ne pokusavaj klemu skidati je rmoze doci do ostecenja reglera.
 
Ghostrider-SB said:
Mislim da ti dvotakti preko centrale i magneta proizvode sami struju onoliko koliko im treba i da nemaju neki extra regler :misli:
i 4-t motori imaju magnet.... :shock: I regler nije samo limitator napona punjenja...nego je i pretvrac koji pretvara izmjenicnu struju(proizvodi je alternator)...u istosmjernu..koja sluzi za punjenje akumulatora i za rad odredenih potrosaca na motoru...Sve zarulje rade na napon 12 volti...i podnose maksimalno 14 volti. Dok na motorima sa ubrizgavanjem...razni izvrsioci...davaci rade na napon od 5 volti kojeg dobijaju iz ecu-a...a ecu je pak takoder napajan naponom iz baterije....Gdje bi sve to zavrsilo da nema reglera i akumulatora..??? Alternator baca na svoje tri faze napon od 60.tak volti....izmjenicnih.... :x
 
bmw m 5 said:
savjet godine..... :palacdolje: Hoces ti sad covjeku kupiti novi regler...radi ovog nebuloznog savjeta koji si mu dao ? Otpojiti klemu??  Odakle ti to ?  Jedini naci da se utvrdi dali puni akumulator je da se instrumentom izmjeri struja punjenja koja iznosi oko 14.5 - 14.8 volti na 5000 okr. Dakle...akumulator ti moora biti dobro napunjen(napon u fazi mirovanja mora biti izmedu 13.2 - 12.5 volti...sve ispod 12.5 volti zahtjeva punjenje akumulatra) Kad je akumulator pun..upalis motor i izmjeris napon punjenja. Ne pokusavaj klemu skidati je rmoze doci do ostecenja reglera.
Srećom postojiš ti da ispraviš "greške" nas smrtnika, u biti po tebi svi danas imaju instrument kod kuće i svi imaju love da daju serviseru koji pljačkaju narod da bi ustanovio glupi kvar.
To radim već 15 godina i uvijek bez greške a to rade i u hak-ovci kad ti motor stane na cesti ( nekidan sam tome svjedočio ) a nije poneo taj famozni uređaj, a sad što reći, jer ti si pametan pa to uređajem riješiš dok pucneš prstima. Nitko nije rekao da nisi u pravu jer jesi samo da je htio to radit na odgovarajući način odvezao bi u servis a nebi pitao ovdje šta da radi.očito je kratak s lovom pa je bilo kakav savjet dobar.
 
Trenutacno mi je akumulator na punjenju,pa cu poslje probati koliko mi puni.A kolika bi mogla biti cjena reglera?Sada sam u malom problemu koji se zove:u motoru je star akumulator kojeg bi trebalo mjenjat,a vi mi kazete da je to regler pa da ne bacam lovu sutra idem kupit akumulator,pa ak nebu dobro cu ga odfurat auto elektricaru da mi provjeri regler.
 
Ghostrider-SB said:
Srećom postojiš ti da ispraviš "greške" nas smrtnika, u biti po tebi svi danas imaju instrument kod kuće i svi imaju love da daju serviseru koji pljačkaju narod da bi ustanovio glupi kvar.
To radim već 15 godina i uvijek bez greške a to rade i u hak-ovci kad ti motor stane na cesti ( nekidan sam tome svjedočio ) a nije poneo taj famozni uređaj, a sad što reći, jer ti si pametan pa to uređajem riješiš dok pucneš prstima. Nitko nije rekao da nisi u pravu jer jesi samo da je htio to radit na odgovarajući način odvezao bi u servis a nebi pitao ovdje šta da radi.očito je kratak s lovom pa je bilo kakav savjet dobar.

he sorry mozda sam u krivom, al ako nemaju trebali bi.... nije skup, jednostavan za uporabu (pogotovo digitalni) a kod takvih stvari uvijek ti trebaju...  (y)
 
mountain36 said:
Trenutacno mi je akumulator na punjenju,pa cu poslje probati koliko mi puni.A kolika bi mogla biti cjena reglera?Sada sam u malom problemu koji se zove:u motoru je star akumulator kojeg bi trebalo mjenjat,a vi mi kazete da je to regler pa da ne bacam lovu sutra idem kupit akumulator,pa ak nebu dobro cu ga odfurat auto elektricaru da mi provjeri regler.

a ako je akumulator neispravan neces ga ni moc napunit.....  uzmi ti fino drugi akumulator ako je taj u banani...
 
provjeriš jeli akomulator puni

prvo izmjeriš napunjen akomulator (12,6V)
i zatim ga staviš na motor,upališ i pod jačim ler gasom bi trbalo pokazati preko 13V , ako je još 12,6 znači da nepuni
 
Ovaj moj motor je ziva enigma.Napunio sam ga na punjacu,stavim ga u motor pokazuje 12V,upalim motor pokaze 14V,upalim svjetla padne na 13V i kad dam malo gasa opet se popne na 14V znaci po tome bi trebalo biti sve u redu sa reglerom.A navece cemo vidjeti kad idem doma jel bu zezao.Mada mi je tak bilo vec jednom mi se samo zgasio u voznji,kad sam dosao doma napunio sam ga i sve je bilo par dana u redu i onda je opet poceo zaje ....
 
Napon punjeja bi u svim rezimima rada trebao da bude od 13.8V do 14.2V Manje ne valja, ne valja ni kada je vise od ovoga. Klemu ne treba skidati sa akumulatora. Jeste da moze biti pokazatelj neispravnosti reglera, ali akumulator sluzi nakon startovanja motora ( kao primarne uloge) kao veliki kondenzator, tako da skidanjem kleme narusavamo celo strujno kolo i celokupno napajanje, tako da moze doci do probijanja reglera jer nema akumulatora kao bitnog u ispravljackom delu jednosmerne struje.