Vidim takodjer vozis Horneta 600. Ja sam licno imao problema sa "pilotima" na svom Hornetu. Neko ih zove i "ler dizne" posto one rade i regulisu smjesu do nekih 6000 rpm a onda preuzimaju glavne dizne. Ja sam imao problem sa nemirnim radom (radio je u mjestu kao 2 klipni motor). U pocetku sam mislio da je losa sinhronizacija ali sam nakon podesavanja sinhronizacije skontao da nema promjena i da je problem na pilotima. Neko ih je dirao iako su oni podeseni u fabrici i ne treba ih prestimavati ako nisi mijenjao dizne (jetovao karburatore) i igrao se sa izduvom. Mislim da je prakticno i nemoguce postici da motor sa karburatorima radi bez malih varijacija. Prije stimanja pilota, bitno je da uradis sinhronizaciju. Slika u prilogu je komadic iz servisnog prirucnika koja ce ti pomoci da identifikujes koji tip karburatora je na tvom Hornetu i koje su inicijalne mjere pilota. Ukratko, pilote zavrnes do kraja (njezno, ne smijes stezati jako) i onda ih odvrnes odredjeni broj krugova (koliko ti pise u specifikaciji). Ovo uradis na sva 4 karburatora. Za ovo stimanje ti je potreban odvijac sa uglom na 90 stepeni. Takodjer, ako nemas "staklenu svjecicu" pomocu koje mozes da "viris" u komoru za izgaranje, fino podesavanje mozes uraditi po sluhu i pomocu obrtomjera sa skalom po 50 rpm, tako sto nakon inicijalnog odvrtanja pilota na propisanu mjeru, upalis motor i lagano odvrces-zavrces pilot na trecem karburatoru (posto je on primarni) dok ne postignes najvise obrtaja. Potom isti korak ponavljas i na ostalim karburatorima. Dakle, na svakom navuces sto vise obrtaja i potom predjes na sljedeci karburator. Kad zavrsis stimanje na sva 4 karburatora, onda nastimas brzinu ler obrtaja na ler sarafu
Napomena, glavne dizne se ne mogu podeavati. Mozes ih samo mijenjati sa diznama sireg/manjeg promjera.