Kako naštelati smjesu goriva

oriano

New member
Zanima me kako naštelati smjesu gorivo, zrak da si siguran da izgaranje bude optimalno.
I još pitanje koliko poremeti smjesu goriva otvoreni ispuh, otvoreni ispuh +prohodniji filter zraka.
Postoje li kakvi instrumenti...kako se koriste...i ako može koja slika.
Hvala i puno zavoja.
 
Nadao sam se da češ ti znati.
Kužim nešto po boji svječica ali ko če ih non stop pregledavati.
Pa i neki trikovi dali puca iz auspuha kad naglo oduzimaš gas...itd
 
oriano said:
Zanima me kako naštelati smjesu gorivo, zrak da si siguran da izgaranje bude optimalno.

Saku dizni i pomalo sistemom pokusaja i pogresaka

oriano said:
I još pitanje koliko poremeti smjesu goriva otvoreni ispuh, otvoreni ispuh +prohodniji filter zraka.

Jako

oriano said:
Postoje li kakvi instrumenti...kako se koriste...i ako može koja slika.

Colortune,piše u uputama
colortune2.jpg



oriano said:
Hvala i puno zavoja.

Nema na čemu
 
http://crovmax.justgoo.com/opaenito-o-yamaha-vmax-motociklu-f1/sinkronizacija-karburatora-t17.htm

Ovdje ti je nas (CroVmax) Ranko ukratko opisao sinkronizaciju karburatora i problem koji je imao, link u njegovom postu odlicno objasnjava postupak, pa ako imas slican problem, pomoci ce ti..

Pozdrav
 
Da znam upoznat sam sa sinhronizacijom iotvoreni ispuh to ne može poremetiti nego sjebe smjesu goriva. Avolio bih motor naštelati da radi besprijekorno.
 
Kao što je netko već napisao, šaku dizni i gas na neku ravnicu s time da kad malo pržiš motor treba stisnut kuplung i na off ga ugasiti u toku vožnje pa tek onda skinuti svijećicu i pogledati boju.
Bilo bi dobro kad bi čovjek imao O2 senzor i pripadajuću elektroniku za očitavanje vrijednosti pa onda na dinamometarskom stolu poštelati sve kako treba.
Ovako nam za nas neiskusne ostaje puno goriva i živaca,ali rezultat nebi smio izostati.

Ima negdje na www.motori.hr dobar tekst o principu rada i štelanju karburatora.
 
GIXER said:
Kao što je netko već napisao, šaku dizni i gas na neku ravnicu s time da kad malo pržiš motor treba stisnut kuplung i na off ga ugasiti u toku vožnje pa tek onda skinuti svijećicu i pogledati boju.
Bilo bi dobro kad bi čovjek imao O2 senzor i pripadajuću elektroniku za očitavanje vrijednosti pa onda na dinamometarskom stolu poštelati sve kako treba.
Ovako nam za nas neiskusne ostaje puno goriva i živaca,ali rezultat nebi smio izostati.

Ima negdje na www.motori.hr dobar tekst o principu rada i štelanju karburatora.

ako imas karb. a ako je injection?
 
oriano said:
Da znam upoznat sam sa sinhronizacijom iotvoreni ispuh to ne može poremetiti nego sjebe smjesu goriva. Avolio bih motor naštelati da radi besprijekorno.

Vidim takodjer vozis Horneta 600. Ja sam licno imao problema sa "pilotima" na svom Hornetu. Neko ih zove i "ler dizne" posto one rade i regulisu smjesu do nekih 6000 rpm a onda preuzimaju glavne dizne. Ja sam imao problem sa nemirnim radom (radio je u mjestu kao 2 klipni motor). U pocetku sam mislio da je losa sinhronizacija ali sam nakon podesavanja sinhronizacije skontao da nema promjena i da je problem na pilotima. Neko ih je dirao iako su oni podeseni u fabrici i ne treba ih prestimavati ako nisi mijenjao dizne (jetovao karburatore) i igrao se sa izduvom.  Mislim da je prakticno i nemoguce postici da motor sa karburatorima radi bez malih varijacija. Prije stimanja pilota, bitno je da uradis sinhronizaciju. Slika u prilogu je komadic iz servisnog prirucnika koja ce ti pomoci da identifikujes koji tip karburatora je na tvom Hornetu i koje su inicijalne mjere pilota. Ukratko, pilote zavrnes do kraja (njezno, ne smijes stezati jako) i onda ih odvrnes odredjeni broj krugova (koliko ti pise u specifikaciji). Ovo uradis na sva 4 karburatora. Za ovo stimanje ti je potreban odvijac sa uglom na 90 stepeni. Takodjer, ako nemas "staklenu svjecicu" pomocu koje mozes da "viris" u komoru za izgaranje, fino podesavanje mozes uraditi po sluhu i pomocu obrtomjera sa skalom po 50 rpm, tako sto nakon inicijalnog odvrtanja pilota na propisanu mjeru, upalis motor i lagano odvrces-zavrces pilot na trecem karburatoru (posto je on primarni) dok ne postignes najvise obrtaja. Potom isti korak ponavljas i na ostalim karburatorima. Dakle, na svakom navuces sto vise obrtaja i potom predjes na sljedeci karburator. Kad zavrsis stimanje na sva 4 karburatora, onda nastimas brzinu ler obrtaja na ler sarafu

Napomena, glavne dizne se ne mogu podeavati. Mozes ih samo mijenjati sa diznama sireg/manjeg promjera.

 
Bruno_rv said:
ako imas karb. a ako je injection?
Nije bitno dali je u pitanju karburator ili injection jer koristiš O2 senzor koji je neovisan o tvom motoru.
Da olakšam, to je ustvari moto tester.
Kod karburatora se igraš sa diznama,a kod injectiona možeš nešto malo napraviti ako imaš dijagnostiku za tvoj motor i tvornički CD ( neznam dali postoji "crack" na tržištu ) ili ono što većina nas radi,a to je Power commander.
Pohvala za tekst što je napisao esso_sa !  (y)
 
esso_sa said:
Vidim takodjer vozis Horneta 600. Ja sam licno imao problema sa "pilotima" na svom Hornetu. Neko ih zove i "ler dizne" posto one rade i regulisu smjesu do nekih 6000 rpm a onda preuzimaju glavne dizne. Ja sam imao problem sa nemirnim radom (radio je u mjestu kao 2 klipni motor). U pocetku sam mislio da je losa sinhronizacija ali sam nakon podesavanja sinhronizacije skontao da nema promjena i da je problem na pilotima. Neko ih je dirao iako su oni podeseni u fabrici i ne treba ih prestimavati ako nisi mijenjao dizne (jetovao karburatore) i igrao se sa izduvom.  Mislim da je prakticno i nemoguce postici da motor sa karburatorima radi bez malih varijacija. Prije stimanja pilota, bitno je da uradis sinhronizaciju. Slika u prilogu je komadic iz servisnog prirucnika koja ce ti pomoci da identifikujes koji tip karburatora je na tvom Hornetu i koje su inicijalne mjere pilota. Ukratko, pilote zavrnes do kraja (njezno, ne smijes stezati jako) i onda ih odvrnes odredjeni broj krugova (koliko ti pise u specifikaciji). Ovo uradis na sva 4 karburatora. Za ovo stimanje ti je potreban odvijac sa uglom na 90 stepeni. Takodjer, ako nemas "staklenu svjecicu" pomocu koje mozes da "viris" u komoru za izgaranje, fino podesavanje mozes uraditi po sluhu i pomocu obrtomjera sa skalom po 50 rpm, tako sto nakon inicijalnog odvrtanja pilota na propisanu mjeru, upalis motor i lagano odvrces-zavrces pilot na trecem karburatoru (posto je on primarni) dok ne postignes najvise obrtaja. Potom isti korak ponavljas i na ostalim karburatorima. Dakle, na svakom navuces sto vise obrtaja i potom predjes na sljedeci karburator. Kad zavrsis stimanje na sva 4 karburatora, onda nastimas brzinu ler obrtaja na ler sarafu
Napomena, glavne dizne se ne mogu podeavati. Mozes ih samo mijenjati sa diznama sireg/manjeg promjera.
uz dosta netočnosti ipak... dobro si započeo ali u zadnjoj trečini si se izgubio...pomješao si "ler"dizne i vijke za sinkoronizaciju leptira..
glavne dizne se itekako mogu podešavati.....
 
zvonko situm said:
uz dosta netočnosti ipak... dobro si započeo ali u zadnjoj trečini si se izgubio...pomješao si "ler"dizne i vijke za sinkoronizaciju leptira..
glavne dizne se itekako mogu podešavati.....

Ako si tako pametan šta ti ne napišeš kako se to radi.
 
oriano said:
Ako si tako pametan šta ti ne napišeš kako se to radi.
šta če ti ono "ako" ?  ako si tako tupav da si dozvoliš i biti bez razloga bezobrazno drzak znači da ti nevrijedi ni pokušat objasnit kako se to radi....
 
zvonko situm said:
šta če ti ono "ako" ?  ako si tako tupav da si dozvoliš i biti bez razloga bezobrazno drzak znači da ti nevrijedi ni pokušat objasnit kako se to radi....
naravno  :mrgreen: (y)
 
zvonko situm said:
uz dosta netočnosti ipak... dobro si započeo ali u zadnjoj trečini si se izgubio...pomješao si "ler"dizne i vijke za sinkoronizaciju leptira..
glavne dizne se itekako mogu podešavati.....

Ovo je po proceduri koja je navedena u originalnom servisnom prirucniku striktno za Horneta 600 a koju sam i ja pratio kada sam sebi podesavao. Uputa koju si boldovao uopste ne cilja sinhronizaciju leptira obzirom da sam to postavio kao uslov jos u pocetku texta koji sam napisao i sva prica se odnosi na stimanje pilota. Kod upute koju sam postavio na kraju za stimanje ler brzine  na ler sarafu, misli se na klasicno podesavanje brzine okretaja motora u mjestu preko sarafa koji svako ima na svom motoru namjenski "izvucen" na pristupacno mjesto a ne podesavanje leptira na svakom karburatoru.  :wink:
Takodjer, znam da ima dosta karburatora na kojima se moze podesavati i glavna dizna ali na motoru o kojem konkretno pricamo, te opcje nema. Dizne su zavrnute fixno i nema stimanja. Moze samo zamjena a to je i ponudjeno kod kupovine dizni kod ovlastenog dilera Honde, fabricki je ponudjeno 3 vrste glavnih dizni  :wink:
 
esso_sa said:
Ovo je po proceduri koja je navedena u originalnom servisnom prirucniku striktno za Horneta 600 a koju sam i ja pratio kada sam sebi podesavao. Uputa koju si boldovao uopste ne cilja sinhronizaciju leptira obzirom da sam to postavio kao uslov jos u pocetku texta koji sam napisao i sva prica se odnosi na stimanje pilota. Kod upute koju sam postavio na kraju za stimanje ler brzine  na ler sarafu, misli se na klasicno podesavanje brzine okretaja motora u mjestu preko sarafa koji svako ima na svom motoru namjenski "izvucen" na pristupacno mjesto a ne podesavanje leptira na svakom karburatoru.  :wink:
Takodjer, znam da ima dosta karburatora na kojima se moze podesavati i glavna dizna ali na motoru o kojem konkretno pricamo, te opcje nema. Dizne su zavrnute fixno i nema stimanja. Moze samo zamjena a to je i ponudjeno kod kupovine dizni kod ovlastenog dilera Honde, fabricki je ponudjeno 3 vrste glavnih dizni  :wink:
ukoliko imaš vremena polagano pročitaj svoj prethodni text par puta sa razumijevanjem.... 
kako izgleda glavna dizna ?