Kako naštelati smjesu goriva

Pa meni je text koji sam napisao prilicno jasan i trudio sam se da bude takav jer zelim da pomognem, ne da pametujem...  :wink: Evo slika otvorenog loncica i trazene dizne u njemu. Sve su zavrnute-pritegnute do kraja. Osim pilota naravno. Ako ja ili servisni prirucnik mozda grijesimo po pitanu stimanja glavne dizne, savjet i prijedlog kako je stimati je dobro dosao :D

P.S. Punk nikada nece biti mrtav !  :yoman:
 
esso_sa said:
Vidim takodjer vozis Horneta 600. Ja sam licno imao problema sa "pilotima" na svom Hornetu. Neko ih zove i "ler dizne" posto one rade i regulisu smjesu do nekih 6000 rpm a onda preuzimaju glavne dizne.

Esso evo mog prijedloga sa pokusom(praktičnim):
-skini čašice karburatora i u glavne dizne stavi žvakaču gumu tako da ih "zaštopaš".
-vrati čašice, napuni ih gorivom i upali motor na leru bez dodavanja gasa.

-nakon toga polako kreni dodavati gas pa mi reci do koliko rpm rade ler dizne :LOL:
 
KAMENI DJ said:
Esso evo mog prijedloga sa pokusom(praktičnim):
-skini čašice karburatora i u glavne dizne stavi žvakaču gumu tako da ih "zaštopaš".
-vrati čašice, napuni ih gorivom i upali motor na leru bez dodavanja gasa.

-nakon toga polako kreni dodavati gas pa mi reci do koliko rpm rade ler dizne :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL:
 
esso_sa said:
Pa meni je text koji sam napisao prilicno jasan i trudio sam se da bude takav jer zelim da pomognem, ne da pametujem...  :wink: Evo slika otvorenog loncica i trazene dizne u njemu. Sve su zavrnute-pritegnute do kraja. Osim pilota naravno. Ako ja ili servisni prirucnik mozda grijesimo po pitanu stimanja glavne dizne, savjet i prijedlog kako je stimati je dobro dosao :D

P.S. Punk nikada nece biti mrtav !  :yoman:
punk je mrtav da mrtviji nemože biti :cigle: a reinkarnacije su priča za malu djecu !!!!

text nisi dobro preveo pa ga slijedom toga nisi ni razumio ali da si u praksi po tom shvačanju texta tako i radio odmah bi skužio da nešto nije prevedeno kako treba !!!!
 
KAMENI DJ said:
Esso evo mog prijedloga sa pokusom(praktičnim):
-skini čašice karburatora i u glavne dizne stavi žvakaču gumu tako da ih "zaštopaš".
-vrati čašice, napuni ih gorivom i upali motor na leru bez dodavanja gasa.

-nakon toga polako kreni dodavati gas pa mi reci do koliko rpm rade ler dizne :LOL:

Nema razloga za aroganciju i neko glupo ismijavanje. Naravno da motor nebi mogao normalno raditi kada bi se taj pokus izveo. Ocito si previse bukvalan ili jedva cekas da nekoga ismijavas pa si dio texta gdje sam rekao da ler dizna radi do nekih 6000 rpm bukvalno tako i shvatio  :wink:  Da si pokusao barem malo shvatiti sta sam zapravo htio reci, skontao bi da se mislilo da pomenute dizne uticu na dodatnu regulaciju smjese pri nizim obrtajima  :wink:


@zvonko, znam da uzivas veliko postovanje ostalih daleko starijih clanova ovog foruma kao i da si enciklopedija mehanike i zato se necu upustati u dalje rasprave jer se zaista ne smatram pametnijim. Po textu koji sam preveo, a koji sam stavio i u prilog ispod, stimao sam pilote na svom motoru i sada radi daleko normalnije i mirnije  :wink:  Vama ostavljam da napravite usporedbu izmedju texta u prilogu i onoga sto sam ja pokusao objasniti u svom prvom postu u ovoj temi.
I da ! Punk zivi i zivjet ce ! Barem dok sam ja ziv !  :mrgreen:
 
esso_sa said:
sta sam zapravo htio reci, skontao bi da se mislilo da pomenute dizne uticu na dodatnu regulaciju smjese pri nizim obrtajima  :wink:

Nema potrebe za grubim riječima :LOL: neismijavam te nego ti slikovito želim objasniti područje rada ler dizne (y)

vidiš da nije bolilo dok si nadopunjavao objašnjenje (y)
 
esso_sa said:
Nema razloga za aroganciju i neko glupo ismijavanje. Naravno da motor nebi mogao normalno raditi kada bi se taj pokus izveo. Ocito si previse bukvalan ili jedva cekas da nekoga ismijavas pa si dio texta gdje sam rekao da ler dizna radi do nekih 6000 rpm bukvalno tako i shvatio  :wink:  Da si pokusao barem malo shvatiti sta sam zapravo htio reci, skontao bi da se mislilo da pomenute dizne uticu na dodatnu regulaciju smjese pri nizim obrtajima  :wink:


@zvonko, znam da uzivas veliko postovanje ostalih daleko starijih clanova ovog foruma kao i da si enciklopedija mehanike i zato se necu upustati u dalje rasprave jer se zaista ne smatram pametnijim. Po textu koji sam preveo, a koji sam stavio i u prilog ispod, stimao sam pilote na svom motoru i sada radi daleko normalnije i mirnije  :wink:  Vama ostavljam da napravite usporedbu izmedju texta u prilogu i onoga sto sam ja pokusao objasniti u svom prvom postu u ovoj temi.
I da ! Punk zivi i zivjet ce ! Barem dok sam ja ziv !  :mrgreen:

tu se spominje pilot screw a ti to navodis kao ler dizne ... dizna je po meni sapnica tj. ima provrt po sredini i daliu ti nju zavidas ili odvidas taj je promjer isti ... sa pilotima ti namjestas leptir tj polozaj leptira ... as to se radi sa vakuum metrom

a ne po sluhu .... ili mozda  da ... ali buduci da ja slabo cujem ja sam to radio vakuum metrom!

mislim da je u ovoj temi najveci problem jezicna barijera jer ti dobro govoris samo dajes kriva imena nekim elementima!
 
nixy said:
mislim da je u ovoj temi najveci problem jezicna barijera jer ti dobro govoris samo dajes kriva imena nekim elementima!

E pa da se nebi dalje nagadjalo, stavio sam isjecak iz service manuala i stvar rijesena  :wink:
 
esso_sa said:
E pa da se nebi dalje nagadjalo, stavio sam isjecak iz service manuala i stvar rijesena  :wink:
ma kuzim ja to ali ti se to sto tamo pishe ne poklapa sa prvim postom... i tu je nastala zbrka!

ali nevazno bitno da se mi druzimo! (y)
 
nixy said:
tu se spominje pilot screw a ti to navodis kao ler dizne ... dizna je po meni sapnica tj. ima provrt po sredini i daliu ti nju zavidas ili odvidas taj je promjer isti ... sa pilotima ti namjestas leptir tj polozaj leptira ... as to se radi sa vakuum metrom

a ne po sluhu .... ili mozda  da ... ali buduci da ja slabo cujem ja sam to radio vakuum metrom!

mislim da je u ovoj temi najveci problem jezicna barijera jer ti dobro govoris samo dajes kriva imena nekim elementima!

Mislim da je opet došlo do krivog prevoda.
"pilot screw" je vijak koji je tvorniki podešen i kojeg ne treba dirati, u servisnom priručniku piše koliko on treba biti otvoren. Kod Horneta je to mesingani vijak sa donje strane ispred lončića.
Tzv. "adjustment screw" se koristi za vakum singronizaciju, on se nalazi na pulumjesecima leptira kod Horneta, i kod Horneta ga nema na trećem cilindru je su tu spojene sajle i zato je to referentni karburator za sinhronizaciju.
Umjesto ovog vijka može biti i "bypass screw" koji se nalazi na kučištu karburatora, ali u tom slučaju su leptiri karburatora kruto povezani.
Bar ja tako mislim...
 
patuljak said:
Mislim da je opet došlo do krivog prevoda.
"pilot screw" je vijak koji je tvorniki podešen i kojeg ne treba dirati, u servisnom priručniku piše koliko on treba biti otvoren. Kod Horneta je to mesingani vijak sa donje strane ispred lončića.
Tzv. "adjustment screw" se koristi za vakum singronizaciju, on se nalazi na pulumjesecima leptira kod Horneta, i kod Horneta ga nema na trećem cilindru je su tu spojene sajle i zato je to referentni karburator za sinhronizaciju.
Umjesto ovog vijka može biti i "bypass screw" koji se nalazi na kučištu karburatora, ali u tom slučaju su leptiri karburatora kruto povezani.
Bar ja tako mislim...

Tacno ! Ipak, ja sam svoje morao podesavati zato sto ih je neki "strucnjak" (vjerovatno prethodni vlasnik)  prije mene cackao i sve rastimao. Uradio sam sinhronizaciju a kasnije odvrnuo pilote  po specifikaciji i problem rijesen  (y)
 
glavne,keihin #122, 124, 128, 130, 132, 135 po nekoliko komada, trebam vidit jer pojma nemam gdje su ni koje su mi sad u motoru  :mrgreen: ler dizni nemam viška

Što je bilo sa autorom topica, jeli uspio sredit što  :misli: karburatori od horneta mi se čine isti kao od cbr-a, bar iz vanka, pa da sam na vašem mjestu kupio bi dynojet kit od cbr-a i mirna bosna  (y) :mrgreen:
 
aurellie said:
glavne,keihin #122, 124, 128, 130, 132, 135 po nekoliko komada, trebam vidit jer pojma nemam gdje su ni koje su mi sad u motoru  :mrgreen: ler dizni nemam viška

Što je bilo sa autorom topica, jeli uspio sredit što  :misli: karburatori od horneta mi se čine isti kao od cbr-a, bar iz vanka, pa da sam na vašem mjestu kupio bi dynojet kit od cbr-a i mirna bosna  (y) :mrgreen:
neeeee.... to nisu glavne...to su kalibrirani završetci glavnih dizni a glavne dizne su unutar karburatora i u njima je radno mjesto "šiber igala".... e u tim diznama i sa iglama se rade ona prava..."ciljana"podešavanja...
 
Znao sam odma da ideš na neku caku  :mrgreen:  Ali ne bih se složio sa tobom da su na iglama i njihovim diznama rade glavna podešavanja, jer je sa pogrešno odabranom diznom nemoguće išta podesit da radi normalno u svim režimima. S obzirom da je prvi i osnovni tuning odabrati pravu veličinu dizne, zato se i zove glavna  :)
 
aurellie said:
Znao sam odma da ideš na neku caku  :mrgreen:  Ali ne bih se složio sa tobom da su na iglama i njihovim diznama rade glavna podešavanja, jer je sa pogrešno odabranom diznom nemoguće išta podesit da radi normalno u svim režimima. S obzirom da je prvi i osnovni tuning odabrati pravu veličinu dizne, zato se i zove glavna  :)

Ne, prvo se stavlja označeno sa strelicom a onda fino podešavanje sa šakom dizni.

konus je taj koji određuje količinu goriva koja ide prema difuzoru u određenom režimu rada.
 
Mogu ti 100% sigurno reć da se držač dizne na ovom motoru ne mijenja, jer da postoji zamjenski ja bih ga imao  :mrgreen: Mijenja se samo dizna i nepodesiva igla se mijenja sa podesivom. Pokažite mi gdje se može nabavit zamjenski držač dizne i odmah ću ga kupit da vidim što je to pa ćete me i razuvjerit  :) A to na slici koju si stavio definitivno nisu djelovi od malog horneta
 
aurellie said:
Mogu ti 100% sigurno reć da se držač dizne na ovom motoru ne mijenja, jer da postoji zamjenski ja bih ga imao  :mrgreen: Mijenja se samo dizna i nepodesiva igla se mijenja sa podesivom. Pokažite mi gdje se može nabavit zamjenski držač dizne i odmah ću ga kupit da vidim što je to pa ćete me i razuvjerit  :) A to na slici koju si stavio definitivno nisu djelovi od malog horneta
ooooo aurelie.......