aurellie said:Mogu ti 100% sigurno reć da se držač dizne na ovom motoru ne mijenja, jer da postoji zamjenski ja bih ga imao Mijenja se samo dizna i nepodesiva igla se mijenja sa podesivom. Pokažite mi gdje se može nabavit zamjenski držač dizne i odmah ću ga kupit da vidim što je to pa ćete me i razuvjerit A to na slici koju si stavio definitivno nisu djelovi od malog horneta
KAMENI DJ said:Nema tog karboša na kojem se nemože mjenjati
grgaSH said:..sa glavnom diznom koja se šarafi sa donje strane na mlaznicu određuje se max količina rasplinjenog benzina koja će prolazit kroz mlaznicu(znači režim rada oko skroz otvorenog gasa), a sa dosjedom (oblikom konusa) igla-mlaznica regulira se koliko će brzo ta "benz. para" ulazit u difuzor(venturi) u ovisnosti o pomaku ručice gasa. paralelno otvaranju šibera (strujanje više zraka) kroz prostor između igle i mlaznice dolazi i veća količina ukapljenog benzina i baš tim raznim oblicima dosjeda igla-mlaznica se dobije željena smjesa u određenim pozicijama gasa. može se dizat/spuštat/mjenjat iglica ili mlaznica ili pak doma rajbat konus mlaznice :misli:
zvonko situm said:
....karburator je sklop sa neiscrpnim mogučnostima manipuliranja tj.podešavanja...
ako dobronamjerno nekome kažem da nije u pravu a on se bahato postavi braneči netočnosti-kao ti naprimjer- onda moram konstatirati da se netko bavi glupostima....a vjeruj mi da nemam više živaca nekoga uvjeravati u nešto...aurellie said:kao i mnoge druge stvari na motoru. No ako su mogućnosti neiscrpne, za pretpostavit je da ih ni sam nisi mogao sve istražit - zašto onda napadaš uvijek svakoga tko izađe sa nekim drugim rješenjem koje se tebi čini glupo i nelogično a u stvarnosti zapravo radi Otvori um novim idejama i mogućnostima... (a ne samo onom što je već netko prije radio i provjerio)
Vratimo se sa karburatore, evo upravo sam očistio ruke. Konus u kojem radi igla je daleko većeg promjera nego glavna dizna i ne razumijem kako onda to kontrolira maksimalni protok goriva? Ukupno gorivo koje na 100% gasu prolazi kroz karburator je ono koje prolazi kroz glavnu diznu i ler diznu, a kako je ler dizna daleko manje površine od glavne, protok kroz nju se može zanemarit i zaključak je da svo gorivo ide kroz glavnu diznu. Igla i konus u kojem se ona nalazi se vezuje na otpriliek 3cm dugu cjev na kraju koje je montirana glavna dizna. Cijev je puna rupica koje vjerojatno služe za raspršivanje goriva, na jednu stranu se odvaja kanal koji zaobilazi leptir i tu se nalazi pilot screw. Dakle ler dizna služi za ler, ler dizna + pilot kanal za sve ono vrl oblizu leru, pa igla i ovo prije za srenji gas, i glavnom diznom je ogranmičeno gorivo na full gasu jer je tad igla u potpunosti van svog kućišta.
Ako sam u krivu ili sam falio gdje, slobodno uletite jer je meni posao učit...
zvonko situm said:ako dobronamjerno nekome kažem da nije u pravu a on se bahato postavi braneči netočnosti
oriano said:evo me baš čitam stostr novoga napisali.
Nije mi radio komp pa sam malo u zaostatku.
U međuvremenu sam se malo raspitao u 4 oka i kažu da je naj bolje da stavim dyno jet stage1 i bmc filter.
Nije neki veliki problem na motoru nego lagano puca iz auspuha na večim nizbrdicama kada oduzimam gas inače radi ko sat.
Uživajte pozdrav
aurellie said:I moja ti je preporuka dynojet stage1, ali nisam ti pametan koliko filter ima smisla. Ako je skup bolje ga preskoči. Dynojet je puno bolja investicija jer i srežeš potrošnju i dobiješ više snage koja je sad i "ispeglanija"
To pucanje jeli stvarno pucanje ili onako nekakvo podmuklo prduckanje? Ako je ovo drugo to ti je normalna stvar jer je motor opremnjen sa PAIR "pulse air secundary injection" tj ubacuje se svježi zrak u ispuh tako da izgore neki zaostaci u ispušnim plinovima...
E ovako.Ja san skinia sekundarno ubacivanje zraka,jer san čuja da to samo skida konje a i jebe me se za ekologiju.Iman na motoru obični filter a auspuh mi dosta crni.Pošto iman eko test aparat izmiria san smjesu. Dosta je bogata CO JE NA 1100 rpm oko 5.5 pa me zanima jeli mogu pomoću aparata štelat smjesu.Također iman mogučnost očitavanja smjese po krivulji ovisno o okretajima.Znači pitanje je koliki CO ili lambda omjer na kojim đirima. Na svakom pametnom savjetu zahvaljujem. :misli:aurellie said:I moja ti je preporuka dynojet stage1, ali nisam ti pametan koliko filter ima smisla. Ako je skup bolje ga preskoči. Dynojet je puno bolja investicija jer i srežeš potrošnju i dobiješ više snage koja je sad i "ispeglanija"
To pucanje jeli stvarno pucanje ili onako nekakvo podmuklo prduckanje? Ako je ovo drugo to ti je normalna stvar jer je motor opremnjen sa PAIR "pulse air secundary injection" tj ubacuje se svježi zrak u ispuh tako da izgore neki zaostaci u ispušnim plinovima...
Nije fora odvest i platit tim "profesionalcima" jer većina nema blage veze.A draže mi je da napravim sam jer se u te stvari dosta razumin i to mi je profesija ali u domeni automobila.Kod motora bi to tribalo bit ipak drukčije.Pa ko zna i ima volje za savjet FALA.merlin68 said:Ako nisi nikada do sada to radio prepusti posao profesionalcu jer to ne košta puno pa ne vidim u čemu je problem.
Jojo Reborn said:Nije fora odvest i platit tim "profesionalcima" jer većina nema blage veze.A draže mi je da napravim sam jer se u te stvari dosta razumin i to mi je profesija ali u domeni automobila.Kod motora bi to tribalo bit ipak drukčije.Pa ko zna i ima volje za savjet FALA.
Mislin da je drukčije jer je na automobilu puno duži i prigušeniji ispušni sistem. A i još na nekim motorima san miria CO i bia je oko 4,5 što bi kod auta značilo bogatu smjesu. :misli:Ninja said:Zasto mislis da je bi kod motora to bilo drugacije :misli:
I motori i auti imaju 4t oto motor sa unutrasnjim sagorjevanjem koj radi na istom principu i u autu i u motoru