Kako naštelati smjesu goriva

aurellie said:
Mogu ti 100% sigurno reć da se držač dizne na ovom motoru ne mijenja, jer da postoji zamjenski ja bih ga imao  :mrgreen: Mijenja se samo dizna i nepodesiva igla se mijenja sa podesivom. Pokažite mi gdje se može nabavit zamjenski držač dizne i odmah ću ga kupit da vidim što je to pa ćete me i razuvjerit  :) A to na slici koju si stavio definitivno nisu djelovi od malog horneta

ovo na slici je za HD, stavio sam samo da se vidi o čemu pričamo.

vjerojatno nemisliš raditi ništa više osim stage 1 ili eventualno stage 2 od dyno jet-a pa je i normalno da dobiješ samo podesivu iglicu.

kada bi se odlučio za nešto veči zahvat na mašini sigurno bi morao mjenjati ovo što zoveš"držač dizni"(baš grozno zvuči) a vjerojatnija bi bila zamjena karboša onima koji se lakše podešavaju pa na njih dyno jet stage 7 ili žešče..... (y)
 
KAMENI DJ said:
Nema tog karboša na kojem se nemože mjenjati :mrgreen:

Hehe ovo je istina i vrijedi za sve a ne samo za karbove, ali mislim da autoru topica takvo što nije na pameti  :mrgreen:
Sorry, nisam učen mehaničar pa neznam izraze, meni je posao samo rastavit a kako se što zove ne bih znao  :mrgreen: I vidim da svak koristi svakave izraze što stručne što neke lokalne pa nastane konfuzija. Ali vrle dotične karburatore sam milijun puta do sad rastavio do zadnjeg djelića, štelovao i mjerkao, testirao na stolu, sve u cilju da rade glatko i snažno, i znam da prvo i osnovno štelovanje dolazi od izbora glavne dizne, i to najjednostavnija logika - odabrat diznu od koje motor najbolje vuče na 100% gasu, a sve ostalo ide iza...ta štelovanja o kojima vi pričate sigurno vrijede za neki drugi motor koji ja nisam imao priliku vidjet, ali ovdje...? Pokažite mi djelove ili nacrt karburatora ili vaša iskustva sa istima i potrudit ću se razumijet, za sutra sam planirao i svoje raskopat i očistit, pa da pogledam to što sam prije vjerojatno previdio...?
 
..sa glavnom diznom koja se šarafi sa donje strane na mlaznicu određuje se max količina rasplinjenog benzina koja će prolazit kroz mlaznicu(znači režim rada oko skroz otvorenog gasa), a sa dosjedom (oblikom konusa) igla-mlaznica regulira se koliko će brzo ta "benz. para" ulazit u difuzor(venturi) u ovisnosti o pomaku ručice gasa. paralelno otvaranju šibera (strujanje više zraka) kroz prostor između igle i mlaznice dolazi i veća količina ukapljenog benzina i baš tim raznim oblicima dosjeda igla-mlaznica se dobije željena smjesa u određenim pozicijama gasa. može se dizat/spuštat/mjenjat iglica ili mlaznica ili pak doma rajbat konus mlaznice :mrgreen: :misli:
 
grgaSH said:
..sa glavnom diznom koja se šarafi sa donje strane na mlaznicu određuje se max količina rasplinjenog benzina koja će prolazit kroz mlaznicu(znači režim rada oko skroz otvorenog gasa), a sa dosjedom (oblikom konusa) igla-mlaznica regulira se koliko će brzo ta "benz. para" ulazit u difuzor(venturi) u ovisnosti o pomaku ručice gasa. paralelno otvaranju šibera (strujanje više zraka) kroz prostor između igle i mlaznice dolazi i veća količina ukapljenog benzina i baš tim raznim oblicima dosjeda igla-mlaznica se dobije željena smjesa u određenim pozicijama gasa. može se dizat/spuštat/mjenjat iglica ili mlaznica ili pak doma rajbat konus mlaznice :mrgreen: :misli:
  (y)
....karburator je sklop sa neiscrpnim mogučnostima manipuliranja tj.podešavanja... 
dok je bilo potrebe zamarati se s karburatorima išao sam toliko daleko pa sam povečavao i kut konusa do leptira pa usklađivao gorivo sa novonastalim vrijednostima tlakova u cilindrima...itd.itd.itd.......
ali neda mi se vračati u ta vremena...niti tekstualno.....jer onaj koji kuži ovu problematiku-on to kuži...ali onaj koji to ne kuži-nemoguče mu je to objasniti
 
zvonko situm said:
  (y)
....karburator je sklop sa neiscrpnim mogučnostima manipuliranja tj.podešavanja... 

(y) kao i mnoge druge stvari na motoru. No ako su mogućnosti neiscrpne, za pretpostavit je da ih ni sam nisi mogao sve istražit - zašto onda napadaš uvijek svakoga tko izađe sa nekim drugim rješenjem koje se tebi čini glupo i nelogično a u stvarnosti zapravo radi :D Otvori um novim idejama i mogućnostima... (a ne samo onom što je već netko prije radio i provjerio) (y)

Vratimo se sa karburatore, evo upravo sam očistio ruke. Konus u kojem radi igla je daleko većeg promjera nego glavna dizna i ne razumijem kako onda to kontrolira maksimalni protok goriva? Ukupno gorivo koje na 100% gasu prolazi kroz karburator je ono koje prolazi kroz glavnu diznu i ler diznu, a kako je ler dizna daleko manje površine od glavne, protok kroz nju se može zanemarit i zaključak je da svo gorivo ide kroz glavnu diznu. Igla i konus u kojem se ona nalazi se vezuje na otpriliek 3cm dugu cjev na kraju koje je montirana glavna dizna.  Cijev je puna rupica koje vjerojatno služe za raspršivanje goriva, na jednu stranu se odvaja kanal koji zaobilazi leptir i tu se nalazi pilot screw. Dakle ler dizna služi za ler, ler dizna + pilot kanal za sve ono vrl oblizu leru, pa igla i ovo prije za srenji gas, i glavnom diznom je ogranmičeno gorivo na full gasu jer je tad igla u potpunosti van svog kućišta.
Ako sam u krivu ili sam falio gdje, slobodno uletite jer je meni posao učit... (y)
 
aurellie said:
(y) kao i mnoge druge stvari na motoru. No ako su mogućnosti neiscrpne, za pretpostavit je da ih ni sam nisi mogao sve istražit - zašto onda napadaš uvijek svakoga tko izađe sa nekim drugim rješenjem koje se tebi čini glupo i nelogično a u stvarnosti zapravo radi :D Otvori um novim idejama i mogućnostima... (a ne samo onom što je već netko prije radio i provjerio) (y)

Vratimo se sa karburatore, evo upravo sam očistio ruke. Konus u kojem radi igla je daleko većeg promjera nego glavna dizna i ne razumijem kako onda to kontrolira maksimalni protok goriva? Ukupno gorivo koje na 100% gasu prolazi kroz karburator je ono koje prolazi kroz glavnu diznu i ler diznu, a kako je ler dizna daleko manje površine od glavne, protok kroz nju se može zanemarit i zaključak je da svo gorivo ide kroz glavnu diznu. Igla i konus u kojem se ona nalazi se vezuje na otpriliek 3cm dugu cjev na kraju koje je montirana glavna dizna.  Cijev je puna rupica koje vjerojatno služe za raspršivanje goriva, na jednu stranu se odvaja kanal koji zaobilazi leptir i tu se nalazi pilot screw. Dakle ler dizna služi za ler, ler dizna + pilot kanal za sve ono vrl oblizu leru, pa igla i ovo prije za srenji gas, i glavnom diznom je ogranmičeno gorivo na full gasu jer je tad igla u potpunosti van svog kućišta.
Ako sam u krivu ili sam falio gdje, slobodno uletite jer je meni posao učit... (y)
ako dobronamjerno nekome kažem da nije u pravu a on se bahato postavi braneči netočnosti-kao ti naprimjer- onda moram konstatirati da se netko bavi glupostima....a vjeruj mi da nemam više živaca nekoga uvjeravati u nešto...
evo...tebi nije jasno kako rade igla i glavna dizna i sad postaviš nekakvu pretpostavku pa očekuješ da se ljudi kače za to i objašnjavaju u nedogled... kužiš...to je hvatanje objašnjenja na blef.... 
netko se na ovom forumu-ne samo ja nego nekoliko dobrih momaka- potrudi pomoči savjetom iz provjerenog iskustva..kako vi mladi nadobudni novi momci nebi gubili vrijeme,živce i novce na nepotrebna eksperimentiranja...a vi uzvračate drskošču u komunikaciji kao da ste početkom drkanja pokupili svu pamet svijeta a onda se još i uvrijedite kad vam netko u afektu kaže da ste zeleni kao pačije govno.... 
e zato da nebih uludo tratio svoje dobro raspoloženje...izbjegavam se upuštati u "rasprave"...
dakle...nikoga ja ne napadam...dečko
 
Ma netreba nikoga savjetovati, treba pustiti da sve razjebe pa ce sam pokorno doci i moliti da se sklopi ''znas samo da radi vec mi je pun kufer tog motora samo problemi znas prodat cu ga'' a prethodno ga je raskopao do temelja da ga ni Japanac nebi sastavio.  :misli:
 
zvonko situm said:
ako dobronamjerno nekome kažem da nije u pravu a on se bahato postavi braneči netočnosti

Problem je što se u startu postaviš skroz krivo, tj da si ti uvijek u pravu a ostali kud koji mili moji. Mi smo se već više puta upuštali u rasprave gdje si ti tvrdio jedno a ja drugo, uglavnom se radilo o mom motoru, za koejg bi ti tvrdio nešto a ja imam taj motor pod nosom - i kad bi ja podastro dokaz onda se više nisi javljao što nije nikako u redu o tebe. Nemoj me krivo shvatit, ja jako cijenim tvoje znanje i nema sumnje da znaš napravit vrhunski motor i to svak zna, ali to ti ne daje pravo da sve znaš i sva tuđa mišljenja i iskustva prozivaš. Ja sam iz tih karbova napravio motor koji ide brže od puno mlađih motora i koji je iznenadio mnoge, pa sad moguće je da mi se posrećilo sa diznama i iglama kad već neznam kako rade. Ugodno trošenje dobrog raspoloženja želim  (y)
 
Uh, kakva rasprava... Jos malo pa nastade dobar scenario za neku pucačinu! :LOL:
 
evo me baš čitam stostr novoga napisali.
Nije mi radio komp pa sam malo u zaostatku.
U međuvremenu sam se malo raspitao u 4 oka i kažu da je naj bolje da stavim dyno jet stage1 i bmc filter.
Nije neki veliki problem na motoru nego lagano puca iz auspuha na večim nizbrdicama kada oduzimam gas inače radi ko sat.
Uživajte pozdrav
 
I moja ti je preporuka dynojet stage1, ali nisam ti pametan koliko filter ima smisla. Ako je skup bolje ga preskoči. Dynojet je puno bolja investicija jer i srežeš potrošnju i dobiješ više snage koja je sad i "ispeglanija"

To pucanje jeli stvarno pucanje ili onako nekakvo podmuklo prduckanje? Ako je ovo drugo to ti je normalna stvar jer je motor opremnjen sa PAIR "pulse air secundary injection" tj ubacuje se svježi zrak u ispuh tako da izgore neki zaostaci u ispušnim plinovima...

 
oriano said:
evo me baš čitam stostr novoga napisali.
Nije mi radio komp pa sam malo u zaostatku.
U međuvremenu sam se malo raspitao u 4 oka i kažu da je naj bolje da stavim dyno jet stage1 i bmc filter.
Nije neki veliki problem na motoru nego lagano puca iz auspuha na večim nizbrdicama kada oduzimam gas inače radi ko sat.
Uživajte pozdrav

aurellie said:
I moja ti je preporuka dynojet stage1, ali nisam ti pametan koliko filter ima smisla. Ako je skup bolje ga preskoči. Dynojet je puno bolja investicija jer i srežeš potrošnju i dobiješ više snage koja je sad i "ispeglanija"

To pucanje jeli stvarno pucanje ili onako nekakvo podmuklo prduckanje? Ako je ovo drugo to ti je normalna stvar jer je motor opremnjen sa PAIR "pulse air secundary injection" tj ubacuje se svježi zrak u ispuh tako da izgore neki zaostaci u ispušnim plinovima...

Evo i meni to na zecu 04 radi. puca kod oduzimanja  gasa na visim okretajima. Imam leovince i nista vise. Treba li stavit neki bmc i sl i jos nesto?
 
Nije pucanje ko na moto susretima nego ovo drugo više prduckanje nešto jače se čuje kada se spuštam npr niz učku u dvoje, a za dyno jet ču malo pričekati prvo da napravim servis.
 
aurellie said:
I moja ti je preporuka dynojet stage1, ali nisam ti pametan koliko filter ima smisla. Ako je skup bolje ga preskoči. Dynojet je puno bolja investicija jer i srežeš potrošnju i dobiješ više snage koja je sad i "ispeglanija"

To pucanje jeli stvarno pucanje ili onako nekakvo podmuklo prduckanje? Ako je ovo drugo to ti je normalna stvar jer je motor opremnjen sa PAIR "pulse air secundary injection" tj ubacuje se svježi zrak u ispuh tako da izgore neki zaostaci u ispušnim plinovima...
  E ovako.Ja san skinia sekundarno ubacivanje zraka,jer san čuja da to samo skida konje a i jebe me se za ekologiju.Iman na motoru obični filter a auspuh mi dosta crni.Pošto iman eko test aparat izmiria san smjesu. Dosta je bogata CO JE NA 1100 rpm oko 5.5 pa me zanima jeli mogu pomoću aparata štelat smjesu.Također iman mogučnost očitavanja smjese po krivulji ovisno o okretajima.Znači pitanje je koliki CO ili lambda omjer na kojim đirima. Na svakom pametnom savjetu zahvaljujem.  :misli:
 
Ako nisi nikada do sada to radio prepusti posao profesionalcu jer to ne košta puno pa ne vidim u čemu je problem.
 
merlin68 said:
Ako nisi nikada do sada to radio prepusti posao profesionalcu jer to ne košta puno pa ne vidim u čemu je problem.
        Nije fora odvest i platit tim "profesionalcima" jer većina nema blage veze.A draže mi je da napravim sam jer se u te stvari dosta razumin i to mi je profesija ali u domeni automobila.Kod motora bi to tribalo bit ipak drukčije.Pa ko zna i ima volje za savjet FALA.  :mrgreen:
 
Jojo Reborn said:
        Nije fora odvest i platit tim "profesionalcima" jer većina nema blage veze.A draže mi je da napravim sam jer se u te stvari dosta razumin i to mi je profesija ali u domeni automobila.Kod motora bi to tribalo bit ipak drukčije.Pa ko zna i ima volje za savjet FALA.   :mrgreen:


Zasto mislis da je bi kod motora to bilo drugacije :misli:
I motori i auti imaju 4t oto motor sa unutrasnjim sagorjevanjem koj radi na istom principu i u autu i u motoru
 
Ninja said:
Zasto mislis da je bi kod motora to bilo drugacije :misli:
I motori i auti imaju 4t oto motor sa unutrasnjim sagorjevanjem koj radi na istom principu i u autu i u motoru
Mislin da je drukčije jer je na automobilu puno duži i prigušeniji ispušni sistem. A i još na nekim motorima san miria CO i bia je oko 4,5 što bi kod auta značilo bogatu smjesu.  :misli: