Kako naštelati smjesu goriva

Danas san iša stavit iridium svićice i ustanovija san da mi druga svjećica crni pa san na drugom grlu diznu od minimuma zvida do kraja i malo je otvoria.Motor manje crni ai CO je pa na 3,5.A i ustanovija san da šta su veći điri smjesa je siromašnija pa bi to bilo to otprilike.Još čekan K&N filter.   8)
 
  kupi si dynojet kit, kad si vec promijenio filter i auspuh sam kit nije preskupa investicija
  a razlika u radu masine je osjetna, motor je puno zivlji
 
  http://www.dynojet.com/pdf/1199.pdf

 
    a usput u dynojet manualu pise da se vijek smjese zraka izvrne 2.5 okretaja
 
 
lemoo said:
   kupi si dynojet kit, kad si vec promijenio filter i auspuh sam kit nije preskupa investicija
   a razlika u radu masine je osjetna, motor je puno zivlji
   
   http://www.dynojet.com/pdf/1199.pdf

   
    a usput u dynojet manualu pise da se vijek smjese zraka izvrne 2.5 okretaja
   
E priča nije gotova.Pošto nisan bia zadovoljan a pretpostavlja san da štelanje smjese na minimumu neće rješit stvar iša san kontrolirat razinu goriva na sve karburatore.U priručniku san naša da nivo mora bit 4 mm.iznad razine zdjelice karburatora.A meni je na sve bia 6 mm.A na drugom koji je crnia svjećicu 8 mm.To mi je bilo dovoljno da skinem karburatore.E tu me dočekalo iznenađenje.U karburatore je već ugrađen jet kit.Ali ko je radia nema veze.Glavne dizne su na 1 i 4tom cil.140 a orginal bi triba bit 132,5.Na 2 i 3.cil. su138 a orginal 130.Igle su isto minjane.Na 1 i 4ti je oznaka 5D129  a na 2 i 3 je 5D130.I sve su bile uglavljene na treći zazor na igli a ja san naša da se za 2 i 3 stavlja na četvrti zazor iz upustva za dynojet.E dali su igle dobro raspoređene prema diznama i dali triba podizat srednje dvi za jedan zub na igli.Svaka pomoć dobrodošla ali brzo dok me ne pukne pa sve ne vratin na motor.  :mrgreen:
 
Eto Jojo sad znaš zašto si tako brz na Grobniku.Neko ti čačkao po motoru.
Možda te i diskvalificiraju  :mrgreen: